Conecteaza-te cu noi

NATIONAL

Peste 100 de pasageri români, blocaţi pe un aeroport din Marea Britanie

Publicat

in

Primul zbor Londra – Baia Mare care trebuia să aibă loc sâmbătă dimineaţă, operat de compania aeriană HiSky, a fost anulat, iar peste 100 de pasageri români sunt blocaţi în aeroportul Stansted, Marea Britanie.

‘Compania aeriană n-a reuşit să obţină dreptul de a zbura din Marea Britanie, deşi pretinde că a solicitat autorizare de zbor. De fapt, reprezentanţii companiei ştiau de ieri (vineri n.red.) că nu pot opera zborul şi căutau soluţii la alte companii aeriene, companii care au drept de zbor spre această ţară, respectiv, compania Tarom.’, potrivit directorului agenţiei de turism Sfara Tours, Diana Iluţ.

‘Au neglijat să informeze pasagerii, practic, aceştia au aflat, azi dimineaţă, în aeroport că zborul spre Baia Mare este anulat. Compania trebuia să anunţe pasagerii din timp că nu poate efectua zborul, nu aceştia să afle din aeroport că nu pot ajunge în ţară’, a mai spus Diana Iluţ.

Ea a menţionat, conform Agerpres, că printre pasagerii blocaţi sunt şi clienţi ai agenţiei sale, care s-a ocupat de rezervări pentru aceştia, dar şi fiica sa. Majoritatea pasagerilor blocaţi în aeroportul Stansted sunt români care intenţionau să petreacă sărbătorile de iarnă alături de familie.

Reprezentantul agenţiei de turism din Baia Mare a mai precizat că a fost informată printr-un mail trimis în cursul nopţii de vineri spre sâmbătă de compania HiSky că a fost anulat zborul spre Baia Mare, care trebuia operat de la ora locală 9,45.

Directorul Aeroportului Internaţional Maramureş, Dorin Buda, n-a putut fi contactat pentru a oferi explicaţii privind situaţia apărută. Compania HiSky a postat sâmbătă dimineaţa pe pagina sa de Facebook un anunţ cu privire la anularea zborului programat din 18 decembrie de la Londra către Baia Mare şi Târgu Mureş.

‘Zborul din Londra către Baia Mare şi Târgu Mureş, preconizat pentru data de 18 Decembrie, a fost anulat. În perioada pandemiei, CAA (Civil Aviation Authority) UK lucrează în regim limitat. Cererea noastră de procesare a zborurilor din Londra, depusă la timp, este încă în proces de aprobare – ceea ce a cauzat anularea curselor. Compania HiSky îşi cere scuze de situaţia creată şi vă asigurăm că lucrăm intensiv pentru a găsi soluţii alternative pentru pasagerii noştri. Dacă cererea Dvs nu a fost procesată, vă rugăm să ne lăsaţi un mesaj şi vom răspunde în cel mai scurt timp. Vă mulţumim pentru înţelegere’, este anunţul postat de compania aeriană.

Citeste mai mult
Click si comenteaza

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

NATIONAL

Programul ARCUB – Hanul Gabroveni de Noaptea Muzeelor

Publicat

in

De Noaptea Muzeelor, trei expoziţii distincte ce îmbină arta, sustenabilitatea şi arhitectura într-un mod inspiraţional: „Art & Coffee for a Sustainable Future” by Premium Edu – Sala Studio, „Revitalizarea unui spaţiu cu personalitate – Cinema MARCONI” – spaţiul Info Hub, şi „Universul lui Salvador Dalí” – spaţiile Hanului Gabroveni de la demisol, parter şi etajul I, pot fi vizitate sâmbătă, între orele 18:00 – 02:00 la ARCUB – Hanul Gabroveni.

Vizitatorii Hanului Gabroveni vor beneficia de acces gratuit la expoziţiile „Art & Coffee for a Sustainable Future” şi „Revitalizarea unui spaţiu cu personalitate – Cinema MARCONI”, precum şi de 50% reducere la achiziţionarea biletelor valabile pentru expoziţia „Universul lui Salvador Dalí”.

Expoziţia „Universul lui Salvador Dalí”, organizată de Primăria Capitalei, prin ARCUB – Centrul Cultural al Municipiului Bucureşti, în parteneriat cu HADRAN Events, cunoscută şi admirată de peste 60.000 de vizitatori, oferă şansa unică de a explora profunzimile şi excentricităţile geniului Salvador Dalí prin sculpturi în bronz şi sticlă, litografii, gravuri, ilustraţii de carte, miniaturi din aur incrustate cu pietre preţioase, mobilier suprarealist – 170 de opere de artă ce poartă amprenta inconfundabilului artist. Perioada de vizitare a expoziţiei „Universul lui Salvador Dalí” a fost prelungită până la 1 septembrie 2024, ca urmare a succesului masiv înregistrat în rândul publicului, iar în noaptea de sâmbătă spre duminică, biletele pot fi achiziţionate la preţ redus cu 50%.

Sala Studio a Hanului Gabroveni găzduieşte expoziţia-concurs, dedicată elevilor de liceu, „Art & Coffee for a Sustainable Future”, organizată de Premium Edu, în parteneriat cu Primăria Capitalei, prin ARCUB. Cu prilejul acestui proiect, tinerii artişti îşi exprimă viziunea asupra sustenabilităţii prin diverse forme artistice precum grafică, desen, pictură, fotografie şi altele. Vernisajul expoziţiei va avea loc în data de 18 mai, la ora 18:00, iar lucrările vor rămâne expuse până la 24 mai.

Expoziţia „Revitalizarea unui spaţiu cu personalitate – Cinema MARCONI”, deschisă în spaţiul Info Hub al Hanului Gabroveni, cuprinde o serie de proiecte ale studenţilor Universităţii de Arhitectură şi Urbanism „Ion Mincu” ce vizează transformarea şi revitalizarea clădirii Cinematografului Marconi, evidenţiind, totodată, creativitatea şi inovaţia în arhitectură şi design interior. Expoziţia este organizată de Universitatea de Arhitectură şi Urbanism „Ion Mincu”, în parteneriat cu Primăria Capitalei.

Toate cele trei expoziţii vor fi deschise publicului sâmbătă, între orele 18:00 – 02:00.

Biletele cu preţ redus de 50% pentru vizitarea expoziţiei „Universul lui Salvador Dalí” pot fi achiziţionate atât online, de pe entertix.ro şi arcub.ro, precum şi de la casa de bilete ARCUB, din str. Gabroveni nr. 50-53.

Citeste mai mult

NATIONAL

Kaufland și Glovo au marcat aproape 20.000 de mese comunitare livrate prin Cantina socială

Publicat

in

Kaufland a livrat cu sprijinul Glovo, până în prezent, peste 19.000 de comenzi către ONG-uri şi beneficiari din Bucureşti prin Cantina socială, un proiect lansat în 2021.

“Prin Cantina socială, proiect lansat în 2021, Kaufland a livrat cu sprijinul Glovo până în prezent peste 19.000 de comenzi către ONG-uri şi beneficiari din Bucureşti. Kaufland România asigură produsele necesare pentru prepararea meselor comunitare, în timp ce Glovo se asigură că acestea ajung rapid la destinaţie. Numai în ultimele 3 luni, aproximativ 700 de comenzi au fost livrate lunar, în cadrul acestui program”, se arată într-un comunicat al companiilor.

Parteneriatul dintre Glovo şi Kaufland România a început în august 2019 şi s-a extins treptat, în prezent clienţii având la dispoziţie o gamă variată formată din 12.000 de produse din multiple categorii, precum legume şi fructe; carne, mezeluri şi produse congelate; lactate, brânzeturi şi ouă; cafea, pâine şi produse pentru mic-dejun; alimente de bază, dulciuri şi snacksuri; băuturi; produse non-alimentare şi produse de curăţenie sau hrană pentru animale. Serviciul de livrare este în prezent disponibil pentru 130 de locaţii Kaufland din 58 de oraşe, dintre cele peste 70 în care este prezent Glovo.

În ceea ce priveşte tipologia comenzilor plasate prin Glovo în ultimii 5 ani, printre cele mai accesate categorii din magazinele Kaufland în platformă se numără apa, fructele, legumele şi lactatele. De asemenea, bananele au fost cele mai comandate fructe, în timp ce ceapa a fost leguma cel mai frecvent prezentă în coşurile utilizatorilor.

În topul oraşelor de unde au fost plasate cele mai multe comenzi se numără Bucureşti, Cluj-Napoca şi Timişoara, urmate de Iaşi şi Constanţa, ziua de sâmbătă fiind cea în care se înregistrează cele mai multe comenzi.

De asemenea, potrivit datelor din platformă, cea mai scumpă comandă plasată pe Glovo dintr-un magazin Kaufland îi aparţine unui bucureştean care a comandat produse de peste 7.000 de lei. În acelaşi timp, titlul de cel mai mare fan îi revine unui utilizator din Slatina, care în cei 5 ani de la listarea magazinului în aplicaţie, a plasat, în medie, peste 3 comenzi în fiecare săptămână, cumulând un total de 877 de comenzi.

“Totodată, Kaufland pune la dispoziţia clienţilor prin Glovo un serviciu social de comenzi telefonice pentru livrare cu plata la domiciliu, dezvoltat iniţial în pandemie, destinat persoanelor în vârstă sau cu dizabilităţi, prin care acestea pot cumpăra produsele dorite fără a utiliza aplicaţia. În acest mod, Kaufland vine în sprijinul celor care nu folosesc instrumente digitale de plată. Serviciul este disponibil momentan în 58 oraşe din ţară, cu un sortiment ce include peste 12.000 produse, urmând a fi extins. Până acum au fost înregistrate peste 120.000 de comenzi prin acest program, cel mai folosit fiind în oraşe precum Bucureşti, Constanţa şi Ploieşti”, se precizează în comunicat.

Glovo este una dintre cele mai importante aplicaţii de livrare. Fondată în 2015 la Barcelona, operează în 25 de ţări din Europa, Asia Centrală şi Africa.

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.500 de magazine în 8 ţări, 155.000 de angajaţi şi o reţea de 178 de magazine în România.

Citeste mai mult
Publicitate

Curtea de Argeș

Publicitate

Câmpulung

În Trend