Conecteaza-te cu noi

NATIONAL

webPR: Competiţia „Cel mai 4×4” din România și-a desemnat câștigătorii

Publicat

in

Cea de-a 22-a ediție a celei mai vechi competiții de acest gen din Europa a reunit la start modele reprezentative din clasele off-road, SUV si crossover. Trendul, reconfirmat și în acest an, este al trecerii accentuate către sistemele de propulsie hibrid, inclusiv la modelele cu performanțe în teren foarte accidentat. De altfel, ajutorul „electric” reprezintă, în cazul multor SUV-uri termice, soluția de a oferi tracțiune integrală, alături de performanțe mai bune de consum, inclusiv în condții de test.

Concurs Cel mai 4×4 din RomaniaFoto: Cel mai 4×4

Probele on-road s-au desfășurat în zona Câmpulung Muscel, pe traseul de VTM dintre Lerești și barajul Râușor, în vreme ce testele off-road au avut loc în masivul Căpitanu, cu tabara de bază la o altitudine de peste 1.200 de metri și trasee separate pentru probele SUV și off-road. Concursul a reunit 11 modele, care au fost supuse testelor timp de două zile, la finalul cărora jurizarea a conturat câștigătorii fiecărei categorii.

Ediția din acest an a consemnat și prezența unor noi membri în juriu. Răzvan Cornețeanu, Vlad Cîrstea (Profit News) și Constantin Opriș (Capital) sunt numele sonore din media românească, profesioniști cu experiență vastă și pasionați în același timp de fenomenul auto și lumea 4×4 în mod particular, care s-au alăturat competiției.

Land Rover Defender a fost ales „Cel mai 4×4 off-road”, fiind de altfel modelul care a obținut cel mai bun punctaj la general dintre toate participantele la această ediție.

„Considerăm că este o onoare și un semn de respect pentru segmentul SUV unde suntem prezenți cu preponderență, să participăm, ca în fiecare an, la deja consacratul eveniment “Cel mai 4×4”. Cea de-a 22-a ediție, ne-a întregit portofoliul de premii pentru modelul Defender, acesta fiind câștigătorul “Cel mai 4×4 – Offroad”. Ediția specială Defender X, concurenta în cadrul competiției, a dezvăluit încă o dată capabilitățile de excepție demonstrate în teren accidentat și ADN-ul de autentic offroader specific mărcii Land Rover. Calitățile sale unice în ceea ce privește designul premium minimalist, atât în cazul habitaclului cât și în exterior, îmbinate cu abordarea tehnologică avansată și un nivel de confort care excede ceea ce azi găsim în segmentul specific, sunt și vor fi valorile căutate și apreciate de către clienții noștri”, a declarat Mihai Ivănescu, CEO Premium Auto.

La categoria SUV 4×4, câștigătorul Jeep Compass în versiunea PHEV a demonstrat că soluția electrificării, inclusiv în zona performanțelor în teren dificil, reprezintă direcția justă. “Ne face o deosebita plăcere sa primim acest premiu în numele unui produs cu care Jeep și-a început drumul în segmentul SUV-urilor plug-in hybrid și care reconfirmă reputația mărcii în segmentul 4×4. Titlul absolut ”Cel mai 4×4 SUV”, obținut de noul Jeep Compass 4xe, ne onorează și confirmă faptul că noul Jeep compact este cel mai abil din segment. Vă mulțumim pentru evaluarea obiectivă a performanțelor mașiniii și pentru reziliența echipei de a organiza competiția în aceste vremuri provocatoare pentru industria auto”, a declarat Narcis Adrian Ghiță, CEO Auto Italia.

Kia EV6 a fost desemnată „Cel mai 4×2 SUV verde”, modelul full electric coreean ocupând și locul secund în clasamentul general al tuturor claselor.

„Este o onoare să câștigăm premiul „Cel mai 4×2 SUV verde” cu EV6. Acest model este cu adevărat o dezvoltare emblematică si a fost conceput încă de la început pentru a face mobilitatea electrică distractivă, confortabilă și accesibilă, combinând o autonomie foarte impresionantă în lumea reală, capacități de încărcare ultra-rapidă, un interior spațios de înaltă tehnologie și o experiență de condus cu adevărat plină de satisfacții. EV6 este un semn interesant a ceea ce urmează să vină în gama noastră electrificată, aflata în plina evoluție.” a declarat Dan Chitaru, președinte Kia Romauto.

La categoria „Cel mai 4×4 SUV verde” s-a impus Hyundai Tucson full hybrid. “Suntem bucuroși că am putut oferi Competiției un concurent redutabil – TUCSON 1.6T-GDi 230CP Hybrid 4WD 6AT Luxury – care a reușit să impresioneze, grație calităților tehnologice avansate, într-o companie selectă și exclusivistă! Categoria la care a ieșit învingător, confirmă angajamentul producătorului în ceea ce privește dezvoltarea de produse eficiente din punct de vedere al gradului de poluare, oferind totodată performanțe tehnice, de design și confort excelente! Clienții noștri vor fi încântați de această confirmare!” a declarat Dorian Buzea, Director General Dab Auto Serv.

DS Automobiles își trece în palmares premiul „Cel mai 4×4 SUV Premium”, cu modelul DS7 Crossback E-Tense.

“Este primul an în care am participat la secțiunea 4×4 în cadrul celei mai vechi competiții 4×4 din Europa și am fost și premiați obținând titlul „Cel Mai 4×4 SUV Premium” cu DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4×4. Noul DS 7 CROSSBACK E-TENSE. 4X4 a reușit să impresioneze membrii juriului cu modul 4×4 sau 4WD, disponibil numai pe versiunea E-TENSE 4×4. Sistemul îmbunătățește manevrabilitatea pe drum sau pe teren dificil. Puterea motoarelor este distribuită uniform pe toate cele patru roți, îmbunătățind considerabil aderența, indiferent dacă drumul pe care ești este unul plin de viraje, umed, noroios sau înzăpezit. Sunt mândru că am reușit să atragem voturile și admirația juriului și să câștigăm marele premiu al categoriei!” a declarat Andrei Duică, CCO Trust Motors, importator oficial al mărcii DS în România.

Una dintre cele mai noi categorii introdusă în concurs este cea 4×2, având în vedere evoluția pieței, cu o cerere consistentă de SUV-uri și crossovere cu tracțiune pe o singură punte. Anul acesta Dacia Duster în versiunea 4×2 a obținut cele mai multe voturi, devenind “Cel mai 4×2 SUV”. “Suntem mândri de acest premiu care confirmă, odată în plus, atributele recunoscute ale modelului nostru emblematic: robusteţe, accesibilitate şi polivalenţă. Sunt tot atâtea calităţi care explică succesul comercial al modelului Duster, care continuă să fie liderul incontestabil al segmentului SUV în România.” a declarat Nicolas Leitienne, Director de Marketing Dacia.

Titlurile acordate în competiția „Cel mai 4×4” sunt Mărci Înregistrate la Oficiul de Stat pentru Invenții și Mărci, aceasta fiind singura competiție națională de tradiție rezervată domeniului 4×4, care își propune să ofere consumatorului „SUV-ul, SUV-ul Premium, SUV-ul verde, SUV-ul 4×2, off-road-ul şi pick-up-ul anului”.

Juriul celei de-a XXII-a ediții a competiției “Cel mai 4×4” a fost format din:

  • Gigi Gavrilă (specialist Off-road Adventure, președintele juriului)
  • Radu Constantinescu (Europa FM) Robert Adam (Editor www.turatii.ro) Răzvan Cornețeanu
  • Constantin Opriș (Capital)
  • Vlad Cirstea (Profit News)
  • Daniel Costea (Președinte APAR – Asociația Presei Auto din România)

    Premiile ediției XXII

  • Land Rover Defender X -„Cel mai 4×4 off-road”
  • Jeep Compass 4xe Plug-in Hybrid – „Cel mai 4×4 SUV” Kia EV6 – „Cel mai 4×2 SUV verde”
  • Dacia Duster Tce 150 EDC 4×2 – „Cel mai 4×2 SUV” Hyundai Tucson full hybrid – „Cel mai 4×4 SUV verde”
  • DS7 Crossback E-Tense 4×4 – „Cel mai 4×4 SUV Premium”

Modele aflate în competiție în acest an:

  • Dacia Duster Tce 150 EDC 4×2
  • DS 7 Crossback E-Tense 4×4
  • Hyundai Tucson full hybrid luxury 4×4
  • Jaguar E-pace
  • Jeep Compass 4xe Plug-in Hybrid
  • Land Rover Defender X
  • Kia Sportage Hybrid Kia EV 6
  • Opel Grandland hybrid
  • Peugeot 3008 plug-in hybrid
  • Renault Captur E-tech Plug-in hybrid

Citeste mai mult
Click si comenteaza

You must be logged in to post a comment Login

Lasa un comentariu

NATIONAL

Andrzej Duda se va uita mai mult peste ocean: Polonia va încerca să consolideze relaţiile cu SUA în perioada deţinerii preşedinţiei Consiliului UE

Publicat

in

De

Andrzej Duda se va uita mai mult peste ocean: Polonia va încerca să consolideze relaţiile cu SUA în perioada deţinerii preşedinţiei Consiliului UE

Viitoarea preşedinţie poloneză a Consiliului Uniunii Europene, funcţie ce va fi asigurată în prima jumătate din 2025, se va concentra pe consolidarea cooperării cu SUA şi Ucraina, a anunţat miercuri preşedintele Poloniei, Andrzej Duda, relatează DPA, potrivit Agerpres.

”Ar trebui să organizăm două summituri europene în Polonia pentru a evidenţia cele mai importante elemente ale dezvoltării Europei pentru viitor”, a declarat Duda într-un discurs pentru celebrarea a 20 de ani de la aderarea Poloniei la UE.

Duda a precizat că primul summit ar urma să se concentreze pe relaţiile dintre UE şi SUA

El a precizat că primul summit ar urma să se concentreze pe relaţiile dintre UE şi SUA, iar al doilea va fi dedicat reconstrucţiei Ucrainei, ţară atacată de Rusia în mod nejustificat şi neprovocat în februarie 2022.

Susţinătoare fermă a Kievului, Polonia doreşte să vadă progrese în procesul de aderare a Ucrainei la UE.

Andrzej Duda este apropiat de Partidul Lege şi Justiţie (PiS), formaţiune care a condus guvernul polonez până la alegerile de anul trecut. Centristul Donald Tusk, fost preşedinte al Consiliului European, a devenit prim-ministru în luna decembrie.

La 1 mai 2004, Estonia, Letonia, Lituania, Slovenia, Slovacia, Republica Cehă, Ungaria, Polonia, Malta şi Cipru au aderat la Uniunea Europeană.

”Prezenţa noastră în UE a contribuit la dezvoltarea dinamică a Poloniei în ultimii 20 de ani într-o manieră care nu poate fi supraestimată”, a spus Duda, citat de agenţia de presă PAP.

Citeste mai mult

NATIONAL

Un mare etnolog român spune de ce ține „la existența oului roșu de Paște, nu doar la cel multicolor”

Publicat

in

De

Au aruncat cu pietre după Isus și pietrele se transformă în ouă roșii din pricina sângelui, povestește într-un dialog cu HotNews.ro etnologul Șerban Anghelescu, una dintre personalitățile căreia îi datorăm explicarea tradițiilor și credințelor țăranului român.

Ouă roșii ciocnite de PașteFoto: Shutterstock

Numele lui Șerban Anghelescu este legat de Muzeul Țăranului Român. Cariera lui este legată de studierea vieții, tradițiilor și credinței țăranului român. Anghelescu dă rareori interviuri, dar a făcut o excepție, pentru cititorii HotNews.ro. Marele etnolog a vorbit despre obiceiurile de Paște și despre înțelegerea profundă a acestui nod existențial din anul vieții românului, eveniment legat de Cer și de Pământ.

„Toate vechile povești țărănești vorbesc de miracolul înroșirii prin sângele lui Isus”

Vom publica acest intreviu-eveniment în curând, dar astăzi, în perioada când încă ne gândim cu să vopsim ouăle de Paște, „decupăm” din dialog câteva pasaje.

„Cum să fie oul, domnule Anghelescu?”, l-am întrebat. „Eu țin la existența oului roșu și nu cred în cele multicolore. Coaja oului eu cred că trebuie să rămână roșie. Dar e opinia mea. Toate vechile povești țărănești vorbesc de miracolul înroșirii prin sângele lui Isus sau a înroșirii prin pietre aruncate după Isus și pietrele se transformă în ouă roșii din pricina sîngelui”.

Șerban Anghelescu vede Paștele ca pe o sărbătoare a primenirii.

„De ce trebuie ciocnit oul în vârf ?”

„Se spune că oul poate fi ciocnit în trei feluri. În vârf, în fund sau în lateral. Sunt toate admise, doar că e clasic, vârf contra vârf. Nici o credință nu-mi vine acum în minte să spună că e o relație între spargerea oului în vârf și Înviere. Bine, spargerea oului sigur că poate să semene cu ecloziunea, să însemne o nouă apariție. Poate în acest sens ar fi vorba de viață de înviere”, crede Șerban Anghelescu.

El a spus însă o istorie religioasă care își pune pecetea asupra acestei perioade pascale: ”Dar aici e de spus altă poveste foarte frumoasă și bineînțeles incredibilă, nu? pentru cei neinițiați. După moartea lui Isus Cristos, evreii petreceau cu ouă fierte și o ciorbă de cocoș. Și zic ei: o să fie Înviere când cocoșul din ciorbă o învia și ouăle se vor înroșii. Și la vorbele lor, cocoșul învie și îi stropește pe față pe toți comesenii și ouăle se înroșesc”.

Interviul cu Șerban Anghelescu, în curând, pe HotNews.ro.

Citeste mai mult
Publicitate

Curtea de Argeș

Publicitate

Câmpulung

În Trend