Conecteaza-te cu noi

NATIONAL

Corporate BAD News: Netflix ar trebui să aibă în vedere reclame și sporturi, ca să-și susțină creșterea

Publicat

in

Cu numărul de abonați și prețul acțiunilor în creștere mai redusă, analistul Michael Nathanson, citat de NextTv.com, crede că liderul pieței de streaming ar trebui să se gândească la introducerea de publicitate și sporturi.

„Deși managementul de la Netflix continuă să respingă cu hotărâre ideea publicității, credem că această poziție va fi văzută drept o greșeală strategică dacă ratele viitoare de creștere a abonamentelor vor fi sub așteptările Wall Street-ului”, a publicat joi Nathanson într-o notă pentru investitori.

Nathanson observă că, în timp ce HBO era văzut odată drept principalul concurent al lui Netflix, acum acest rival este The Walt Disney Co., care investește în conținut care alimentează numeroase linii de afaceri, pe lângă brandurile video adresate direct clienților și care sunt în creștere rapidă. Și Netflix a semnalat un interes sporit pentru produse de consum și jocuri.

„Desigur, a avea o afacere care generează anual peste 25 de miliarde în venituri repetate, în creștere cu două cifre, este mai mult decât admirabil, dar vedem semne că Netflix se gândește la unul sau două centre de profit à la Disney”, spune Nathanson.

„Totuși, nu credem că produsele de consum sau gamingul vor fi suficiente pentru aceasta. Mai degrabă credem că o versiune susținută prin publicitate sau sporturi în direct ar fi calea de a pătrunde mai adânc în segmente de consum și piețe, în special în regiunile cu venituri medii mai mici per utilizator.”

Pentru afacerea video a lui Netflix, Nathanson vede pentru 2022-2025 o creștere anuală de numai 7% în SUA și Canada. Creșterea internațională va fi mai puternică, dar va încetini de la 23% în 2021 la 16% în 2025, estimează el. Cumulat, vede o creștere de 14% pentru 2021-2025:

„Este o creștere anualizată de 14% suficientă pentru a justifica evaluarea premium a acțiunilor Netflix? În comparație cu alte nume ale internetului, Netflix iese în evidență printr-o creștere anticipată a veniturilor mai redusă, în ciuda unei valori relativ mari a acțiunilor.”

Netflix a fost împotriva publicității deoarece nu vrea să fie implicată în probleme de confidențialitate a datelor și nici să nu cheltuiască pentru a urmări localizarea și achizițiile abonaților.

Dar creșterea rapidă a serviciilor video susținute prin publicitate ar putea-o obliga pe Netflix să-și schimbe poziția, crede Nathanson, care estimează că AVOD (Advertising-based Video On Demand), cu încasări din publicitate de la un miliard de dolari în 2017 la 5 miliarde în 2020, va crește la mai mult de 25 de miliarde în 2025.

În vreme ce Disney Plus este fără publicitate, HBO Max a lui ATT și Paramount Plus a lui Viacom CBS au lansat recent versiuni susținute prin publicitate.

Cu 6% din totalul minutelor de vizionare la TV, conform lui Nielsen ( adică dublu față de Hulu), Nathanson spune că Netflix nu trebuie să ofere publicitate hiper-direcționată ca să atragă dolari din marketing. „Având în vedere popularitatea lui Netflix, se pare că este cea mai bine poziționată pentru a cuceri piața AVOD în creștere, dacă vor apela la publicitate.”

Citeste mai mult
Click si comenteaza

You must be logged in to post a comment Login

Lasa un comentariu

NATIONAL

Accident straniu pe litoral, în prima zi de Paște. Un bărbat a ajuns la spital, după ce s-a umplut singur de sânge / VIDEO

Publicat

in

De

Accident straniu în stațiunea Mamaia, chiar în prima zi de Paște. Un bărbat a ajuns la spital, după ce s-a umplut singur de sânge în timp ce se afla într-un autobuz. Bărbatul a ajuns la Spitalul Clinic Județean de Urgență Constanța după ce s-a rănit singur.

Martorii spun că tânărul a devenit agitat în timp ce se afla într-un autobuz CT BUS care circula prin stațiunea Mamaia. Se pare că acesta a început să se lovească singur  cu capul de geamuri, rezultând o rană sângerândă.

În plus, după ce a fost scos din autobuz, individul a lovit cu pumnii geamurile laterale și a rupt ștergătoarele de parbriz, potrivit ZIUA de Constanța.

Șoferul a solicitat intervenția polițiștilor și a personalului medical. La fața locului a sosit și un echipaj al Serviciului de Ambulanță Județean.

Polițiștii au demarat o anchetă în acest caz și se va întocmi un dosar penal pentru distrugere și tulb

urarea liniștii și ordinii publice.

Citeste mai mult

NATIONAL

Ucrainienii sărbătoresc Învierea Domnului sub focuri de armă: Al treilea Paşte în vreme de război

Publicat

in

De

Ucrainienii din estul devastat de război s-au adunat duminică la biserică pentru a marca al treilea Paşte sub focuri de armă, în timp ce trupele ruseşti sunt tot mai aproape de a ameninţa unele dintre oraşele cheie ale regiunii, relatează Reuters, potrivit news.ro.

Luptele de pe frontul de est s-au intensificat în ultimele săptămâni, în special în jurul oraşului Ceasiv Iar, în timp ce trupele Kievului aşteaptă ajutorul militar american crucial pentru a respinge avansul Moscovei.

Locuitorii din Kostiantinivka, la 15 kilometri sud-vest, spun că au rămas hotărâţi să sărbătorească Paştele în ciuda înrăutăţirii situaţiei de securitate din cauza invaziei Rusiei, care durează de 26 de luni.

“Am venit în 2022 şi în 2023 şi vom veni din nou”, a declarat Natalia Hryhorieva, în vârstă de 58 de ani, în faţa unei biserici ortodoxe, în timp ce aştepta ca un preot să îi binecuvânteze coşul de Paşte cu apă sfinţită.

Focuri de tun au răsunat în fundal în timpul slujbei de dimineaţă, în care preotul a condamnat inamicul “fără Dumnezeu” şi a rostit o rugăciune pentru victoria Ucrainei.

Mai devreme, preşedintele Volodimir Zelenski, într-un mesaj de Paşte de la Kiev, i-a îndemnat pe ucraineni să se unească în rugăciune şi pentru soldaţii de pe linia frontului, spunând că Dumnezeu are un “steag ucrainean pe umăr”.

Kostiantinivka este unul dintre cele câteva oraşe cheie deţinute de ucraineni în regiunea industrializată Doneţk, care ar putea deveni următoarea ţintă majoră a Moscovei în cazul în care Ceasiv Iar cade, potrivit analiştilor.

Forţele ruseşti avansează, de asemenea, dinspre sud, după ce au capturat satul Ocheretyne, a declarat duminică Ministerul rus al Apărării.

Cel puţin două persoane au fost ucise în ultimele 24 de ore după ce aşezări din regiune au fost bombardate de 19 ori, a precizat guvernatorul Vadym Filashkin pe Telegram.

“Vrem ca această situaţie să se termine repede, astfel încât copiii noştri să se simtă liniştiţi”, a declarat Nina Shyshymarieva, în vârstă de 31 de ani, alături de fiica ei cea mică. “Pentru ca ei să poată avea o copilărie”.

SOLDAŢII CAUTĂ BINECUVÂNTARE

În altă parte, în spatele liniei frontului, trupele ucrainene au căutat, de asemenea, un răgaz de Paşte de la lupte.

Reuters a însoţit un capelan al Brigăzii 93 Mecanizate în timp ce acesta a făcut un tur al bazelor temporare, ale căror locaţii nu au putut fi dezvăluite, pentru a ţine slujbe şi a-i binecuvânta pe soldaţii vizibil obosiţi.

Forţele ucrainene s-au trezit depăşite din punct de vedere al armamentului şi foarte solicitate, în timp ce Kievul se confruntă cu un inamic mai bine dotat şi se străduieşte să îşi revizuiască programul de mobilizare.

Trupele s-au bucurat de produse tradiţionale de Paşte oferite de cunoscuţi şi voluntari. Mulţi au spus că şi-ar fi dorit să poată sărbători cu familiile lor de acasă.

Preotul capelan, Evhen Savchenko, a declarat că slujbele precum cea a lui pot “inspira” oamenii în condiţiile în care situaţia se înrăutăţeşte.

“Când lucrurile sunt dificile, oamenii se întorc într-adevăr către Dumnezeu şi către rugăciunea autentică. (Ei) acordă mai multă atenţie aspectului spiritual”, a spus el. “Vedem asta”.

Citeste mai mult
Publicitate

Curtea de Argeș

Publicitate

Câmpulung

În Trend