Conecteaza-te cu noi

NATIONAL

Victor Ciutacu, REACȚIE FULGER: După ultimul premier general a venit comunismul

Publicat

in

Jurnalistul Victor Ciutacu a reacționat rapid după decizia PNL de a-l propune pe ministrul Apărării ca premier. Nicolae Ciucă este propunerea pentru funcția de premier cu care delegația PNL se va prezenta la consultările de la Cotroceni.

Ministrul Apărării, Nicolae Ciucă, este propunerea pentru funcția de prim-inistru cu care liberalii se prezintă la consultările de la Palatul Cotroceni, au decis, în unanimitate, liderii liberali.

“După ce ș-au antrenat cu vaccinarea și situațiile de urgență, titularii de cașchetă și porthart preiau direct și la vedere guvernarea. Bun venit în Argentina anilor 70! Ne mai lipsesc doar Kempes, Maradona și Messi… Ultimul premier militar al României a fost generalul Rădescu, după el a venit comunismul”, scrie Ciutacu pe Facebook.

Citeste mai mult
Click si comenteaza

You must be logged in to post a comment Login

Lasa un comentariu

NATIONAL

Premiul de peste 725.000 de euro la Loto 6/49 a fost câştigat cu un bilet de 10,5 lei, în București

Publicat

in

De

Premiul de categoria I la tragerea Loto 6/49 în valoare de 3,61 de milioane de lei (peste 725.000 de euro) a fost câştigat duminică, biletul fiind jucat la o agenție din Capitală.

Tragere LotoFoto: INQUAM Photos / Octav Ganea

Conform Loteriei, biletul norocos a fost jucat la o agenţie din sectorul 2 şi a fost completat cu o variantă simplă la Loto 6/49 şi o variantă la Noroc, preţul biletului fiind de 10,50 lei.

Numerele extrase pe 28 aprilie la Loto 6/49: 1, 12, 15, 19, 35, 37.

Acesta este al treilea câştig de categoria I obţinut în acest an la Loto 6/49. Ultima dată, premiul de categoria I la Loto 6/49 a fost câştigat în data de 11.04.2024 şi a fost în valoare de 9.646.132,64 lei, spune Loteria.

Câştigătorul are la dispoziţie 90 de zile începând cu data tragerii pentru a-şi revendica câştigul.

Citeste mai mult

NATIONAL

VIDEO – PE şi-a lansat videoclipul campaniei de promovare a alegerilor, cu un mesaj transmis de la o generaţie la alta: Foloseşte-ţi votul

Publicat

in

De

Parlamentul European (PE) a lansat luni dimineaţă videoclipul de promovare a alegerilor europene din 6-9 iunie, în cadrul celei de a doua etape a campaniei sale de comunicare care se desfăşoară sub sloganul “Foloseşte-ţi votul. Sau alţii vor decide pentru tine”.

Între 6 şi 9 iunie 2024, peste 370 de milioane de persoane din toate cele 27 de state membre ale Uniunii Europene sunt chemate să voteze la alegerile europene.

PE a lansat luni a doua etapă a strategiei sale de comunicare care se desfăşoară sub sloganul “Foloseşte-ţi votul. Sau alţii vor decide pentru tine” şi are drept obiectiv să-i încurajeze pe cetăţenii europeni să voteze.

Potrivit PE, această a doua etapă a campaniei de comunicare în perspectiva alegerilor va include evenimente mass-media, comunicări online, implicarea unor parteneri publici şi privaţi, iniţiative de mobilizare a comunităţilor şi programe educaţionale special concepute pentru a rezona cu oamenii din întreaga Uniune Europeană.

Videoclipul de patru minute cu mesajul “Foloseşte-ţi votul”, care conţine mărturii ale unor persoane vârstnice din mai multe ţări ale Uniunii, se înscrie printre demersurile acestei campanii de comunicare.

În videoclip, persoanele vârstnice le transmit generaţiilor următoare poveştile lor de viaţă despre democraţie şi insistă că acest drept democratic nu poate fi considerat un dat.

Videoclipul “Foloseşte-ţi votul” şi nouă versiuni adaptate pentru televiziune, cinema, radio şi reţelele sociale sunt distribuite în toate statele membre începând de luni, 29 aprilie.

Conceptul filmului a fost dezvoltat de agenţia de publicitate &Co din Danemarca, pe baza unui briefing al Parlamentului European, şi regizat de regizoarea Mette Carla, potrivit informaţiilor furnizate de PE.

Mette Carla a urmat Şcoala Naţională de Film din Danemarca, unde a absolvit ca regizor de documentare. În 2019 a câştigat un Leu de Argint la Cannes pentru filmul “Voiceless Women”.

Videoclipul de patru minute conţine mărturii ale unor persoane vârstnice din zece ţări ale Uniunii Europene: România, Franţa, Finlanda, Cehia, Germania, Spania, Letonia, Italia, Olanda şi Polonia. Filmările au avut loc la Pavilionul Langelinie din Copenhaga, Danemarca, pe 17 şi 18 ianuarie acest an.

Videoclipurile vor fi încărcate pe site-ul de internet al Parlamentului European privind alegerile şi pe canalul de YouTube al Biroului Parlamentului European în România

Filmul este subtitrat/dublat în toate cele 24 de limbi oficiale ale UE, precum şi în unele limbi regionale.

Cu scopul de a face filmul cât mai accesibil posibil, din filmul de 4 minute au fost adaptate o versiune cu transcriere, o versiune cu descriere audio şi o versiune cu limbaj internaţional al semnelor.

În 2019, peste jumătate dintre alegătorii eligibili din Europa s-au prezentat la urne, respectiv 50,6 %. Sondajul de opinie Eurobarometru din primăvara lui 2024, la care au răspuns peste 26.000 de cetăţeni din toate ţările UE, arată că peste 60% dintre europeni sunt interesaţi de alegerile europene din 6-9 iunie, cu 11 puncte procentuale mai mult decât în primăvara anului 2019. În plus, 71 % dintre respondenţi susţin că probabil vor vota, o cifră cu 10 puncte procentuale mai mare decât în sondajul anterior.AGERPRES/(AS – autor: Florin Ştefan, editor: Mariana Ionescu, editor online:

Citeste mai mult
Publicitate

Curtea de Argeș

Publicitate

Câmpulung

În Trend