Conecteaza-te cu noi

NATIONAL

[P] Retailerul dm drogerie markt a înregistrat o creştere cu 31,7% a cifrei de afaceri

Publicat

in

Anul 2022 a reprezentat o creștere a diversității gamelor de produse și o dezvoltare vizibilă pentru dm drogerie markt. Compania a marcat sfârșitul de an financiar în data de 30 septembrie, cu o creștere importantă a veniturilor înregistrate în comparație cu cele de anul trecut. Retailerul dm drogerie markt, prezent în România de peste 15 ani, a venit anul acesta cu îmbunătățiri semnificative în magazine, în zona de depozit, dar și cu lansarea propriului magazin online, cifra de afaceri ajungând la 827 milioane de lei, în creștere cu 31,7% față de anul financiar anterior.

Cel mai mare magazin dm din România, în Centrul Vechi din BucureștiFoto: dm drogerie markt

La finalul anului financiar, dm drogerie markt România număra 126 de filiale active în toată țara, iar în ultimul an au fost inaugurate mai multe magazine în Cluj-Napoca, București, Făgăraș, Sovata, Turda, Brașov, Piatra Neamț, Timișoara, Zalău, Ploiești și Baia Mare, procesul de expansiune început în urmă cu câțiva ani fiind în plină dezvoltare.

„Mulțumim echipei dm drogerie markt pentru entuziasmul și efortul dovedit pe întregul parcurs al acestui an, clienților noștri pentru susținerea și încrederea pe care ni le oferă în mod constant și partenerilor noștri, care ne înțeleg viziunea și valorile, ajutându-ne să creștem zi de zi, într-un mod sustenabil. Ne onorează faptul că ne sunteți alături!”, declară Ivana Martinakova, CEO dm drogerie markt România.

„Am continuat și în anul financiar 2021 – 2022 planul de expansiune la nivel de țară. Pentru noi este important să ne aflăm în proximitatea clienților noștri și alegem mereu locuri care se potrivesc atât cu nevoile cumpărătorilor, cât și cu valorile noastre. Odată cu lansarea magazinului online, la final de septembrie, am dezvoltat și mai mult rețeaua națională, optimizând la maximum experiența de cumpărare a clienților noștri”, afirmă Cristian Crișan, Administrator dm drogerie markt România.

Cel mai mare magazin dm din România, în Centrul Vechi din București

În cursul acestui an, dm drogerie markt a investit în extinderea și îmbunătățirea rețelei de magazine, infrastructurii de depozit și lansarea magazinului online din țară aproximativ 45 milioane de lei. De asemenea, a marcat și o premieră, lansând, la București (în Centrul Vechi), în luna mai, cel mai mare magazin dm din România. Cu o suprafață de 900 de metri pătrați acesta are două etaje, conține o diversitate mare din punct de vedere al produselor și își propune să ofere vizitatorilor săi o experiență unică în sesiunile de shopping.

Magazinul online dm

O investiție primită cu entuziasm în întreaga țară este magazinul online dm, lansat în cursul lunii septembrie. Clienții pot găsi pe platforma online aproape toate produsele care sunt prezente fizic în drogheriile dm. Aceștia își pot comanda produsele preferate din confortul casei lor și le pot ridica din magazin sau le pot primi prin curier, direct la ușa casei. Magazinul online cuprinde produse din categorii diferite precum: produsele de machiaj și îngrijire personală, alimente ecologice, articole pentru copii, alimente pentru animalele de companie, suplimente alimentare, produse pentru casă și curățenie.

„Este un proiect pe care ni l-am dorit mult, mai ales că am primit cereri în mod repetat de la clienții noștri. Suntem bucuroși că am putut veni în întâmpinarea nevoilor lor de cumpărare și că le-am putut optimiza procesul de achiziție al produselor noastre. Încă din primele săptămâni după ce am lansat dm online shop am avut un număr neașteptat de mare de comenzi. Magazinul online permite o flexibilitate mai mare în ceea ce privește orele de cumpărare, facilitățile diverse de transport ale comenzilor, este o sursă de inspirație cu sfaturi utile și trucuri și oferă o experiență omnichanel completă pentru clienții noștri. Zilele trecute am lansat și aplicația pentru mobil dm-ul meu, care vine în completarea tuturor serviciilor, având însă și unele facilități noi, precum opțiunea de a scana codul de bare al produselor”, transmite Daniela Jordanovski, Director Marketing și Achiziții dm drogerie markt România.

Conceptul MEREUAVANTAJOS

dm drogerie markt le arată cumpărătorilor cum este să mergi la magazin în fiecare zi timp de câteva luni și să găsești prețurile nemajorate, într-o perioadă instabilă economic. Conceptul MEREUAVANTAJOS a fost introdus și pe piața românească anul acesta și se bucură de multă apreciere din partea clienților. Viziunea care stă la baza conceptului vine în ajutorul cumpărătorului și îl asigură pe acesta că prețul produselor nu va crește pentru cel puțin 4 luni, ajutându-l să poată estima cât mai real valoarea coșului de cumpărături. Conceptul este semnalat la raft pe eticheta produselor, iar clientul poate alege dintr-o varietate mare de produse, pe cel mai potrivit nevoilor sale.

Sustenabilitatea – una dintre valorile principale ale dm drogerie markt

Una dintre valorile principale ale dm drogerie markt, la nivel de concern, este sustenabilitatea. Aceasta se regăsește și la nivel de țară, compania alocând atât timp, cât și resurse proprii pentru a contribui la eforturile comunității de a avea grijă de un viitor mai sustenabil. În prezent, brandul desfășoară o serie de campanii de sustenabilitate și își îndeamnă clienții să se implice și ei în acest tip de acțiuni. Axată pe reciclare, una dintre campanii încurajează clienții să aducă ambalajele diferitelor produse achiziționate din magazinele dm, pentru a le restitui tot în magazin, în locurile special dedicate reciclării. De asemenea, în viitorul apropiat urmează o serie de astfel de acțiuni, cu scopul încurajării acestei mișcări.

Un alt mod de a reutiliza ambalajele de plastic, inspirat din practicile europene, este prezența stațiilor de reumplere a recipientelor pentru detergenții de rufe și vase BIO de la Planet Pure. Produsele Planet Pure sunt certificate de “Austria Bio Garantie”, având la bază ingrediente și compuși proveniți din extracte de plante, iar ambalajele reutilizabile sunt compuse 100% din bioplastice (trestie de zahăr). Astfel de stații permit reumplerea recipientelor, diminuând achiziția mai multor ambalaje, iar cei de la dm spun că vor să extindă această posibilitate în cât mai multe drogherii din țară.

Responsabilitate socială

dm drogerie markt s-a implicat pe parcursul anul 2022 în mai multe proiecte sociale. Ultimul proiect în care compania a adus schimbări a fost realizat în parteneriat cu P&G și poartă denumirea O sală de clasă ca acasă. Împreună, cei doi parteneri, au renovat o sală de clasă primară din județul Timiș la standarde europene.

Pe de altă parte, datorită situației vulnerabile în care Ucraina se află din cauza războiul, compania s-a implicat activ în ajutarea persoanelor afectate de conflict, prin intermediul Crucii Roșii Române și a Organizației Umanitare Concordia, donând produse de aproximativ 20.000 de euro.

Campania binelui este un alt proiect în care dm drogerie a donat celor 850 de copii din Satele SOS și comunitățile vulnerabile din țară, aproximativ 23.000 Euro. Prin ajutorul financiar compania a susținut casa dm de la Cisnădie, din județul Sibiu, timp de un an de zile. Fapt pentru care, la Gala Recunoștinței SOS, dm drogerie markt a primit premiul pentru implicare în cadrul proiectelor care au vizat Casele SOS.

Tot în perioada sărbătorilor brandul a organizat și campania Giving Friday, prin intermediul căreia a oferit o masă caldă, timp de 6 luni, unor copii fără posibilități. Până în prezent, au fost oferite prin acest proiect peste 23.000 de mese calde, în ultimii trei ani. Giving Friday este o campanie recurentă, în luna noiembrie urmând să aibă loc o nouă ediție, în toate magazinele dm din țară. Compania încurajează clienții să experimenteze magazinul dm online sau să le treacă pragul în ultima vineri din luna noiembrie și să achiziționeze produse din magazine. 5% din încasările dm din acea zi sunt donate, în fiecare an, în cadrul campaniei.

„Ne implicăm activ în donații și proiecte sociale care aduc mai aproape comunitatea de brand. Este o onoare să putem oferi înapoi susținerea noastră în comunitățile care au nevoie și să le arătăm că ne pasă cu adevărat. Campaniile sociale și cele de sustenabilitate au o pondere mare în proiectele noastre din România și vom continua și în următorul an financiar să contribuim cât putem de mult prin proiecte de acest gen. Totodată, vrem să continuăm conceptul MEREUAVANTAJOS și să creștem în drogheriile noastre varietatea produselor sustenabile, astfel, clienții noștri să aibă mai multe variante de produse la un preț favorabil”, a declarat dna. Ivana Martinakova, CEO-ul dm drogerie markt.

Noile mărci adăugate în portofoliu

Numele de branduri care intră în drogheriile dm se înmulțesc de la an la an. Astfel, în 2021 – 2022, compania a selectat și adăugat câteva branduri noi, o parte dintre ele fiind foarte așteptate și apreciate de cumpărători: Geek&Gorgeous, Purito, NYX, Sinergy Therm, Dermacol, Enroush și Geenfeels. În plus, în categoria mărcilor proprii s-au alăturat Ivorell, no planet b și Balea natural beauty. Produsele no planet b sunt rezultatul unui proiect centrat pe conceptul de upcycling, care utilizează resursele existente și prin care se poate renunța la materiile prime noi. Resturile de la producția de suc de fructe, procesarea alimentelor, cele de la recoltarea și producția de ulei sunt reciclate și sunt folosite pentru noile produse de frumusețe.

dm drogerie markt vrea să ofere opțiuni diverse, diferite și originale. De aceea, lansările de produse și primirea unor noi branduri, sunt inițiative care stârnesc mereu o reacție pozitivă din partea clienților.

dm ca angajator

dm drogerie markt investește în oamenii săi. Cu ajutorul platformei de e-learning, compania pune la dispoziția angajaților training-uri, cursuri și conținut educațional, în vederea dezvoltării personale și profesionale. Cu puțin timp în urmă, dm drogerie markt a lansat un program de dezvoltare a abilităților de conducere care vizează directorii de magazine, iar pentru următorul an brandul pregătește un seminar nou, pentru Middle Management, cu tema Cultura organizațională bazată pe dialog.

Totodată, dm drogerie markt a lansat în urmă cu două luni și un site de recrutare unde se prezintă toate departamentele companiei, descrierea activității și posturile vacante. Astfel, cei care sunt în căutarea unui loc de muncă pot aplica printr-un simplu click: dm jobs.

„La dm, considerăm că suntem mai mult decât un angajator, suntem o comunitate, care se extinde odată cu expansiunea companiei. Acțiunile tuturor colegilor reflectă un set de valori bine definite și ne determină să acționăm ca un colectiv în comunitate. Dezvoltarea personală și profesională a membrilor echipei se realizează prin diverse oportunități de formare și perfecționare, fie că vorbim despre sediul central, filialele dm sau centrul de distribuție. Astfel, acordăm o atenție sporită proiectelor interne menite să ofere colegilor cât mai multe soluții inovatoare pentru o evoluție armonioasă în cadrul companiei dm”, a declarat Anita Pop, HR Manager dm drogerie markt România.

Compania dm drogerie markt a fost înființată în 1973, iar în România, lanțul de magazine este prezent de 15 ani, timp în care a evoluat constant, a venit cu schimbări și îmbunătățiri, fiind în continuă expansiune, cu 1206 de angajați și 126 de magazine active.

Citeste mai mult
Click si comenteaza

You must be logged in to post a comment Login

Lasa un comentariu

NATIONAL

Serviciile secrete americane: ‘Probabil nu Putin a ordonat uciderea lui Navalnâi’ (WSJ)

Publicat

in

De

Serviciile secrete americane: „Probabil nu Putin a ordonat uciderea lui Navalnâi”

Agenţiile de informaţii americane au stabilit că preşedintele rus Vladimir Putin probabil nu a ordonat uciderea politicianului de opoziţie Alexei Navalnâi într-o tabără de prizonieri din Arctica în februarie, a relatat sâmbătă Wall Street Journal – transmite Reuters, relatează AGERPRES.

Navalnâi, în vârstă de 47 de ani când a murit, era cel mai vehement critic intern al lui Putin. Aliaţii săi, catalogaţi drept extremişti de către autorităţi, l-au acuzat pe Putin că a ordonat uciderea acestuia şi au declarat că vor furniza dovezi pentru a-şi susţine acuzaţia.

Kremlinul a negat orice implicare a statului

Luna trecută, Putin a calificat drept “tristă” moartea lui Navalnâi şi a declarat că era pregătit să îl predea Occidentului pe politicianul încarcerat, într-un schimb de prizonieri, cu condiţia ca opozantul să nu se mai întoarcă niciodată în Rusia. Aliaţii lui Navalnâi au declarat că astfel de discuţii au fost în curs de desfăşurare.

Wall Street Journal, citând persoane anonime familiare cu această chestiune, a scris sâmbătă că agenţiile de informaţii americane au ajuns la concluzia că Putin probabil nu a ordonat uciderea lui Navalnâi în februarie.

Totuşi, publicaţia menţionează că Washingtonul nu l-a absolvit pe liderul rus de responsabilitatea generală pentru moartea lui Navalnâi, având în vedere că politicianul de opoziţie a fost ţinta autorităţilor ruse timp de ani de zile, a fost încarcerat pentru acuzaţii despre care Occidentul a spus că au fost motivate politic şi a fost otrăvit în 2020 cu un agent neurotoxic. Kremlinul neagă implicarea statului în otrăvirea din 2020.

Reuters nu a putut verifica în mod independent informaţiile conţinute în articolul Wall Street Journal. Ziarul a citat surse care au declarat că această constatare a fost “acceptată pe scară largă în cadrul comunităţii de informaţii şi împărtăşită de mai multe agenţii, inclusiv Agenţia Centrală de Informaţii (CIA), Biroul Directorului de Informaţii Naţionale şi unitatea de informaţii a Departamentului de Stat”.

Pe ce se bazează SUA

Evaluarea americană s-a bazat pe o serie de informaţii, inclusiv unele clasificate, şi pe o analiză a faptelor publice, inclusiv momentul morţii lui Navalnâi şi modul în care aceasta a umbrit realegerea lui Putin în martie, a precizat ziarul citând unele dintre sursele sale.

Un consilier al lui Navalnâi, citat de ziar, Leonid Volkov, a calificat constatările SUA drept naive şi ridicole.

Citeste mai mult

NATIONAL

Costel Alexe, după „gluma” despre moldoveni făcută de Marcel Ciolacu: Este un derapaj grav

Publicat

in

De

​Costel Alexe (PNL), șeful Consiliului Județean Iași, care candidează pentru al doilea mandat, a declarată că „gluma” făcută premierul Marcel Ciolacu despre Moldova reprezintă „nepăsarea” față de regiunea din estul României de care PSD a dat dovadă în ultimele trei decenii.

Costel AlexeFoto: Agerpres

„Imaginea a 30 de ani de nepăsare pe care PSD a arătat-o față de Moldova, rezumată de Marcel Ciolacu într-o singură propoziție «nu mă jigniți spunând că sunt moldovean». Nu este o glumă, nu este o scăpare, este un derapaj grav din partea prim-ministrului României, care ar trebui să își dea demisia. Să-i reamintim domnului Ciolacu că România s-a născut la Iași, că Moldova a dat acestei țări pe poetul național și alte mari personalități, că învățământul superior tot la Iași s-a format. Nu putem avea o Românie puternică fără o Moldovă puternică! Astăzi, moldovenii sunt cei pe care i-ați jignit, domnule Ciolacu, nu invers. Orice zi a dumneavoastră în funcția de premier este o jignire la adresa românilor și a moldovenilor pe care cu atâta lejeritate îi disprețuiți!”, a spus Costel Alexe, citat de Ziarul de Iași.

Premierul Marcel Ciolacu a provocat un val de critici, inclusiv apeluri la demisie, cu o declarație făcută joi la Timișoara în care invoca faptul că județul Buzău nu e Moldova și cerea oamenilor „să nu mai jignească” cu această afirmație.

Ciolacu: Buzăul nu e în Moldova și vă rog frumos să nu mă jigniți

„Asta e, a venit bănățeanul de Grindeanu să facă Autostradă în Moldova. Buzăul nu e în Moldova și vă rog frumos să nu mă jigniți. Dar a venit și un buzoian care totuși împreună cu domnul Grindeanu și restul colegilor din guvern am început să aducem timișorenilor ce e corect să aducem”, a spus joi Marcel Ciolacu răspunzând unei întrebări puse de un jurnalist.

Ulterior, șeful PSD a spus că a fost vorba de o glumă.

Premierul a ieșit cu un mesaj postat pe pagina sa de Facebook spunând că nu a vrut să îi jignească pe moldoveni, că mama lui este din Tecuci și că îi iubește pe toți românii la fel.

„Înainte de orice sunt român. Îmi iubesc țara și cred în Dumnezeu. Sunt moldovean așa cum sunt ardelean, bănățean, oltean sau bucovinean. Mama era din Tecuci. Deci departe de mine sa jignesc pe cineva. Văd ca s-a interpretat o glumǎ pe care am făcut-o în Timișoara și unii încearcă să o speculeze politic. Nu a fost nimic peiorativ. Dacă cineva s-a simțit jignit îmi cer scuze, nu asta mi-am dorit”, a scris Ciolacu.

Premierul a susținut că respectul său pentru Moldova se vede în „proiectele mari de infrastructură pe care le facem aici în ultimii ani, tocmai pentru a recupera decalajale față de celelalte regiuni ale țării. Jignirea adevărată este când propui candidați precum un hoț de tablă și un primar penal dintr-un grup infracțional organizat și te aștepți ca oamenii să îi voteze”.

Ciolacu și-a încheiat mesajul spunând că mereu a simțit multă căldură atunci când a fost în Moldova și că va reveni de fiecare dată cu același respect și prețuire.

„Jigniri la adresa locuitorilor regiunii Moldova”

O asociația civică din Iași i-a cerut demisia premierului.

„Pentru jigniri la adresa locuitorilor regiunii Moldova, premierul Marcel Ciolacu trebuie să demisioneze!”, este solicitarea fermă făcută vineri, 26 aprilie, de către Mișcarea pentru Dezvoltarea Moldovei, o asociație civică din Iași care militează ca autoritățile să aloce fonduri și să întocmească politici pentru dezvoltarea regiunii.

PNL nu a făcut alianță cu PSD în Iași

Filiala ieşeană a PNL a decis să nu facă alianţe cu PSD la alegerile locale în judeţul Iaşi, ţinta partidului fiind să câştige Primăria Iaşi, şefia Consiliului Judeţean, precum şi 60 de mandate de primari în cele 98 de localităţi ale judeţului, potrivit News.ro.

Liberalii ieşeni au depus, sâmbătă, la Biroul Electoral candidaturile pentru funcţiile de primar al municipiului Iaşi, preşedinte al Consiliului Judeţean Iaşi şi listele pentru Consiliul Local Iaşi şi CJ.

Mihai Chirica este candidatul PNL la Primăria Iaşi, el fiind primar din anul 2016 când a fost ales pe listele PSD. La Consiliul Judeţean Iaşi, Costel Alexe candidează pentru al doilea mandat de preşedinte.

Judecătorii de la instanţa supremă au dispus în luna ianurie să înceapă judecarea pe fond în dosarul în care preşedintele Consiliului Judeţean Iaşi, Costel Alexe, a fost trimis în judecată de DNA, acuzat că primit 22 de tone de tablă de la un fost director al Combinatului siderurgic Liberty Galaţi.

Citeste mai mult
Publicitate

Curtea de Argeș

Publicitate

Câmpulung

În Trend