Conecteaza-te cu noi

DIVERSE

5 motive pentru care PPC este important pentru succesul business-urilor mici!

Publicat

in

Este cat se poate de clar faptul ca cei mai multi dintre utilizatori aleg varianta online pentru a se documenta, inainte de a achizitiona un produs sau un serviciu. Acesta este si motivul pentru care Google si-a castigat popularitatea, reprezentand, astazi, cel mai utilizat motor de cautare.

Pentru managerii business-urilor mici, Google reprezinta spatiul IDEAL de promovare online a anunturilor si site-urilor lor. Reprezinta, poate, singura solutie prin intermediul careia pot inregistra un plus semnificativ in ceea ce priveste vanzarile si fidelitatea clientilor, devenind, astfel, din ce in ce mai competitivi. Cu alte cuvinte, o campanie pay per click poate reprezenta un potential extraordinar pentru evolutia companiei tale: te adresezi direct tuturor celor interesati de produsele si serviciile promovate de tine, caci vor intalni anunturile tale in motoarele de cautare.

Agentia de Marketing Digital Seo Cupcake iti sta la dispozitie pentru a construi cea mai buna strategie pentru site-ul tau. Avand acces la informatii referitoare la pagina web a companiei tale, va fi creata o campanie PPC de promovare a site-ului tau, care sa iti aduca numeroase beneficii.

Cu toate astea, NU toate companiile mici constientizeaza importanta derularii unei campanii de promovare pay per click, acesta fiind si motivul pentru care pierd o oportunitate excelenta de a ajunge la potentialii clienti si de a-si dezvolta, astfel, business-urile online. De aceea, in cele ce urmeaza, vei putea descoperi 5 motive care sa te convinga de ce este ESENTIAL sa optezi pentru o campanie de promovare online a website-ului tau.

5 avantaje MAJORE ale campaniilor de promovare PPC:

  1. Vei inregistra o crestere a vanzarilor, dar si a portofoliului de clienti

Fara indoiala, daca te afli la conducerea unei afaceri la inceput de drum, scopul pe care ti l-ai propus este sa obtii rapid trafic targetat, care sa iti aduca vanzari. Aici intervin campaniile de promovare Google Adwords, care au rolul de a genera vizibilitate in spatiul virtual, trafic si, implicit, cresterea numarului de clienti. Anuntul afisat va include cuvintele cheie semnificative pentru firma ta, iar acesta va aparea in partea de sus a rezultatelor cautarii in motorul de cautare Google. Asadar, iata un motiv indeajuns de puternic incat sa alegi o agentie de marketing care sa se ocupe de promovarea online a companiei tale.

  1. Vei observa o imbunatatire a Brand Awareness-ului

Atunci cand construiesti un brand si, mai ales, cand vrei sa il promovezi, este necesar sa intelegi ce inseamna termenul brand awareness. Pe scurt, notiunea se refera la modul in care un brand este cunoscut in randul clientilor si a potentialilor clienti din publicul tinta, precum si asocierea corecta pe care acestia o fac intre companie si produs. Brand Awareness-ul sugereaza faptul ca business-ul tau este vizibil si recunoscut cu usurinta in online. Cu o imbunatatire a brand awareness-ului, la care se adauga un marketing de produs inedit si folosirea canalelor diverse de promovare online, te vei bucura de vizibilitate in mediul virtual, consumatorii ajungand sa achizitioneze direct de pe pagina web a companiei tale. Cateva dintre semnalele de brand awareness sunt cautarile de brand in motoarele de cautare, referinte numeroase privind site-ul tau, dar si trafic provenit direct de pe pagina web.

  1. Rezultate masurabile ale promovarii in mediul virtual

  2. In promovarea Google Adwords, fiecare detaliu al campaniei de promovare pe care o derulezi este masurabila. Poti sa afli in orice moment numarul de click-uri, rata de click pe anuntul de promovare (CTR), numarul de afisari, numarul de conversii, costul pe achizitie, costul pe clic etc., astfel incat campania in sine sa fie personalizata pentru a ajunge la un ROI (Return On Investment) pozitiv. Control asupra bugetului

Unul dintre cele mai importante motive pentru care sa optezi pentru o campanie PPC este faptul ca vei plati numai atunci cand cineva da click pe anuntul de promovare al afacerii tale. Astfel, te bucuri de o eficienta crescuta in ceea ce priveste costurile. De asemnea, ai libertatea de a decide bugetul de promovare pe care vrei sa il aloci pe zi sau lunar. Insa, daca alegi sa lucrezi cu o agentie de marketing, campania ta va fi optimizata in permanenta, ceea ce va duce la cresterea rentabilitatii investitiei in publicitatea online, in timp ce costul per click va scadea.

  1. Promovare targetata eficient

Programul Google Adwords targeteaza audienta in mod eficient in functie de limba vorbita, locatie, timp de afisare a anunturilor, dispozitive mobile, auto-tagging pentru URL-ul de destinatie Google Analytics si Adwords, tocmai pentru ca tu sa te bucuri de maximizarea ROI.

Asadar, acum ca ai descoperit 5 motive menite sa te convinga de ce o campanie de promovare pay per click este importanta, nu ezita sa contactezi o agentie de marketing online pentru a te bucura rapid de succes!

 

Citeste mai mult
Click si comenteaza

You must be logged in to post a comment Login

Lasa un comentariu

ACTUAL

Fetiţă de 4 ani şi bunica ei, moarte după ce ar fi mâncat pește de Florii

Publicat

in

De

Poliția din Călărași a anunțat că o fetiţă de 4 ani şi bunica acesteia, în vârstă de 59 de ani, din localitatea Spanţov, judeţul Călăraşi, au murit, în aceeaşi zi, în spitale diferite. Fetiţei i s-a făcut rău acasă, primele simptome fiind ale unei toxiinfecţii. În scurt timp, ea a intrat în stop cardiac iresuscitabil.

Localnicii spun că de vină ar fi peștele pe care l-au consumat în ziua de Florii. Autoritățile au deschis o anchetă și au fost ridicate probe atât de la magazinul de unde a fost cumpărat peștele, dar și din frigiderul familiei. Din primele informații se pare că inspectorii au găsit în frigiderul familiei, pe lângă peștele și alte produse care au fost pregătite atunci la grătar, și mezeluri expirate. Bunica, despre care se ştia că are afecţiuni cardiace, a murit când a aflat.

„La data de 29 aprilie a.c., în jurul orei 10:20, poliţiştii din cadrul Serviciului de Investigaţii Criminale au fost sesizaţi cu privire la faptul că o minoră şi bunica sa, de 59 de ani, au fost preluate de la domiciliu cu o ambulanţă şi transportate la două unităţi spitaliceşti diferite, unde, ulterior, au decedat. Având în vedere gravitatea faptelor sesizate, a fost constituită o echipă operativă coordonată de un procuror din cadrul Parchetului de pe lângă Tribunalul Călăraşi, fiind întocmit un dosar penal, în care sunt efectuate cercetări, cu privire la împrejurările în care a survenit decesul. De asemenea, la cercetarea la faţa locului au participat reprezentanţi ai Direcţiei Sanitar Veterinare Călăraşi şi ai Direcţiei de Sănătate Publică Călăraşi. În prezent, sunt efectuate cercetări cu privire la stabilirea situaţiei de fapt”, transmit, marţi, 30 aprilie, oficiali ai Poliţiei judeţene Călăraşi.

Fetiţa a fost preluată de la domiciliul familiei, din comuna Spanţov, luni dimineaţă. Când echipajul medical a ajuns la ea, copila de patru ani se afla în stop cardio-respirator, ea neputând fi resuscitată. A fost dusă la Spitalul Judeţean din Călăraşi, unde a fost declarat decesul.

Bunica ei, cunoscută cu afecţiuni cardiace, a fost dusă la Spitalul din Olteniţa. Acolo a aflat de moartea nepoatei sale şi a făcut, cel mai probabil, infarct. Femeia suferise anterior un infarct, era în tratament pentru fibrilaţie şi avea montat un stent. Medicii nu au mai putut-o salva.

„Când a fost cazul anunţat, a fost anunţat ca suspiciune de toxiinfecţie alimentară, dar după ce au fost culese informaţii despre tabloul clinic al fetiţei, tabloul clinic al bunicii, informaţii de la celelalte persoane care au consumat produse împreună cu bunica şi fetiţa, cel mai probabil nu toxiinfecţia alimentară a fost cauza decesului celor două persoane. Este greu de spus la fetiţă despre ce este vorba, s-ar putea să fie o intoxicaţie cu o substanţă necunoscută, iar în cazul bunicii, cel mai probabil stopul cardio-respirator s-a instalat la aflarea veştii că fetiţa a decedat”, a declarat medicul epidemiolog Camelia Truică, din cadrul Direcţiei de Sănătate Publică a judeţului Călăraşi.

Cele două au mâncat împreună cu alţi membri ai familiei, fiind vorba în total despre zece persoane, iar ceilalţi nu au acuzat stări de rău.

DSP a prelevat probe de apă, probe biologice, pentru a stabili dacă a existat ceva în mâncare sau apă care să fi provocat starea de rău a copilei.

Ancheta va stabili, în cazul fiecăreia dintre cele două, cauzele decesului.

Citeste mai mult

ACTUAL

Trafic rutier blocat: coloană de 6 kilometri la intrarea în Capitală dinspre Autostrada Bucureşti-Piteşti

Publicat

in

De

O coloană de maşini pe o lungime de aproximativ şase kilometri s-a format la intrarea în Capitală dinspre Autostrada Bucureşti-Piteşti, a informat, marţi, 30 aprilie, Centrul Infotrafic din Inspectoratul General al Poliţiei Române.

Potrivit unui comunicat Politiei Romane, la ora 14:00, situaţia valorilor de trafic şi a condiţiilor meteorologice pe principalele artere rutiere este:

– A 1 Bucureşti-Piteşti: coloană de autovehicule formată la intrarea în Capitală, de aproximativ 6 kilometri, carosabil umed, ploaie uşoară până la kilometrul 49, dar şi pe tronsonul 86 – 94;

– A 2 Bucureşti-Constanţa: valori de trafic în creştere pe sensul de mers către litoral, fără coloane, carosabil umed, ploaie până la kilometrul 35;

– A 3 Bucureşti-Ploieşti: circulaţie fluentă, ploaie uşoară până la kilometrul 11;

– A 4 Ovidiu-Agigea: trafic normal, fără precipitaţii;

– DN 1 Ploieşti-Braşov: coloană de autovehicule de aproximativ 5 kilometri, pe sensul de coborâre către Ploieşti, între Azuga şi Buşteni. În direcţia de urcare se circulă uşor îngreunat în localitatea Comarnic, fără probleme majore, iar condiţiile meteo sunt favorabile, fără precipitaţii, cu vizibilitate bună;

– DN 7 Piteşti-Sibiu: valori normale, carosabil uscat;

– DN 39 Constanţa-Vama Veche: trafic normal, fără precipitaţii.

Citeste mai mult
Publicitate

Curtea de Argeș

Publicitate

Câmpulung

În Trend