Conecteaza-te cu noi

NATIONAL

Sezamo dezvoltă categoria Pet Shop, cu focus pe pisici

Publicat

in

Sezamo dezvoltă categoria Pet Shop, cu focus pe pisici, potrivit mediafax.

Supermarketul online Sezamo anunță creșterea sortimentației de Pet Shop, categoria Pisici, cu 30% prin aducerea de noi mărci, dar și dezvoltarea brandurilor deja existente. În plus, în următoarele două săptămâni, anunță reduceri de până la 30% la produse selectate din această categorie. Printre brandurile disponibile vor fi Applaws, Schesir, Royal Canin și Optimeal.

Conform datelor, 70% dintre clienții Sezamo care cumpără produse din categoria Pet Shop aleg produse pentru pisici și cheltuiesc în medie 50 de lei per achiziție.

„Clienții noștri sunt mari iubitori de animale, așa că era naturală dezvoltarea acestei categorii. Ne-am uitat la obiceiurile de consum, am discutat cu clienții și am realizat că produsele dedicate animalelor de companie fac parte din coșul săptămânal, astfel că întreaga categorie depășește astăzi 500 de produse”, a declarat Cristian Sălceanu, CEO Sezamo.

Comunicat furnizat si asumat de Sezamo

Citeste mai mult
Click si comenteaza

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

NATIONAL

Biserica care atrage tinerii cu o lturghie pe tema Taylor Swift: Toată lumea este binevenită!

Publicat

in

Biserica din Heidelberg atrage tinerii cu o liturghie pe tema Taylor Swift. Rezultatele au fost imediate: două slujbe de duminică au trebuit să fie oficiate pentru a face față mulțimii, notează Mediafax.

Duminică, cei care au mers la biserica istorică din Heidelberg, Biserica Sfântului Duh din Heidelberg, au avut parte de o slujbă surpriză care a avut mai mult decât liturghia obișnuită și înțelepciunea biblică – muzica care a însoțit ceremonia a fost compusă din imnurile pop ale cântăreței americane Taylor Swift.

Cântecele au fost interpretate de Tine Weichmann – o cântăreață din Hamburg, în prezent profesoară de muzică populară bisericească la Heidelberg – și de formația sa.

O pancartă în culorile curcubeului, amplasată în spatele muzicienilor, a întâmpinat oamenii la concertul gratuit cu următoarele cuvinte: „Toată lumea este binevenită!”.

Biserica Sfântului Duh a constatat că este mai greu să motiveze generațiile tinere să meargă la liturghie, așa că a încercat să intre în ton cu ceea ce îi pasionează pe tineri. Alegerea cântecelor lui Taylor Swift nu a fost întâmplătoare, deoarece vedeta pop americană nu și-a ascuns niciodată educația religioasă creștină și importanța pe care aceasta o are pentru propria viață, relatează The Mayor.

Parohul Vincenzo Petracca a studiat versurile cântecelor lui Swift și a constatat că, deși acestea pot fi deschise interpretărilor, conțin un puternic ton creștin, abordând subiecte precum credința, drepturile femeilor, rasismul și egalitatea de gen.

Pusă în scenă sub numele „Anti-Hero – Taylor Swift Church Service”, liturghia de duminică a atras un public mult mai tânăr. 1.200 de enoriași au venit să se roage și să asculte șase dintre cântecele lui Taylor Swift, ceea ce a însemnat că biserica a trebuit să țină două slujbe în acea zi.

Citeste mai mult

NATIONAL

OpenAI renunță la una dintre vocile folosite de ChatGPT pentru că seamănă cu timbrul vocal al actriței Scarlett Johansson

Publicat

in

OpenAI spune că va elimina una dintre vocile folosite de ChatGPT după ce a fost asemănată cu glasul actriței Scarlett Johansson, relatează BBC.

Scarlett JohanssonFoto: CNP/AdMedia / ADMedia / Profimedia

Utilizatorii au observat asemănarea în opțiunea vocală „Sky” a chatbot-ului, care citește răspunsurile cu voce tare utilizatorilor, când OpenAI a prezentat caracteristicile noului său model.

Upgrade-ul chatbot-ul său a atras comparații cu filmul Her din 2013, unde personajul lui Joaquin Phoenix se îndrăgostește de sistemul de operare al telefonului său, în timp ce Scarlett Johansson era vocea AI-ului Samantha.

OpenAI a spus că vocile disponibile în modul vocal al ChatGPT au fost „selectate cu atenție printr-un proces amplu de cinci luni”.

În noiembrie, Johansson a dat în judecată o aplicație de inteligență artificială (AI) care i-a folosit asemănarea fără permisiune într-o reclamă.

OpenAI a declarat luni că vocea sa „Sky” nu este destinată să fie o „imitație” a vedetei.

„Credem că vocile AI nu ar trebui să imite în mod deliberat vocea distinctivă a unei celebrități”, se spune într-o postare pe blog

Citeste mai mult
Publicitate

Curtea de Argeș

Publicitate

Câmpulung

În Trend