Conecteaza-te cu noi

ACTUAL

VESTI BUNE DE LA DACIA ! 300 de locuri de munca scoase la bataie

Publicat

in

GRUP RENAULT romÂnia recruteazĂ lA ANgajatori de top:
300 de posturi disponibile

• Principalul constructor de automobile din România are o ofertă de 300 de posturi pentru activităţile de cercetare-dezvoltare (R&D), servicii şi fabricaţie.
• Candidaţii au şansa unui prim interviu în stand cu specialiştii Grupului Renault.
• Studenţii şi masteranzii pot accesa programul de internship al companiei, „Drive Your Future”: 100 de locuri disponibile.
10
În cele două zile ale târgului Angajatori de Top (14 şi 15 octombrie), pasionaţii de automobile care vor să dezvolte o carieră în cadrul Grupului Renault România pot candida pentru unul dintre cele 300 de posturi disponibile. Compania caută specialişti cu experienţă de minimum doi ani în activitatea de inginerie, supply chain şi post-vânzare. În plus, Grupul are deschise oportunităţi în domeniul fabricaţiei şi al activitaţilor suport, financiar şi achiziții.
0
Pentru activitatea de R&D, compania oferă oportunităţi de dezvoltare adresate inginerilor, absolvenţi ai facultăţilor tehnice, în domeniul automobilelor (Automotive). Candidaţii interesaţi trebuie să cunoască sistemele de proiectare CATIA, sa aibă competenţe de calcul şi simulare numerică, să aibă cunoştinţe despre tehnica automobilului şi experienţă de management de proiect.

Renault Servicii România, parte a Grup Renault România, îşi consolidează echipele în domeniile supply chain, post-vânzare şi studii de piaţă. Absolvenţii de studii superioare tehnice sau economice care au cunoştinţe de digital şi customer service, pot contribui la performanţa recunoscută a grupului, accesând oferta de posturi.

Pentru activitatea de fabricaţie vehicule (platforma industrială de la Mioveni) compania caută automatişti şi analişti calitate. Aceştia trebuie să fie absolvenţi de studii tehnice, în domeniul automatică, să fie familiarizaţi cu atmosfera industrială şi să aibă experienţă în procesele de automatizare şi în domeniul calităţii.

În oferta grupului la Angajatori de Top există şi posturi în echipele departamentelor financiar şi achiziţii. Pentru acestea, sunt necesare preponderent studii tehnice, studii economice, competenţe de calcul, analiză şi sinteză, dar şi aptitudini de negociere.

Cele 300 de posturi cu care Grupul Renault România vine la Angajatori de top sunt disponibile în Bucureşti, Titu şi Mioveni. În plus de cerinţele specifice domeniului, candidaţii trebuie să cunoască minim o limbă de circulaţie internaţională (engleză, franceză, germană), să aibă cunoştinţe avansate de MS Office, aptitudini de comunicare, să fie interesaţi de activitatea de dezvoltare vehicule şi să dea dovadă de capacitate de lucru în echipă şi deschidere către mediul internaţional (multicultural).

„Drive your Future” 2016 continuă
Studenţii (anul III, IV) şi masteranzii care îşi doresc să facă practică în Grupul Renault România, pot accesa programul „Drive your Future” în perioada târgului. Peste 100 de locuri sunt disponibile până la sfârşitul anului.
Stagiarii vor descoperi principalele activităţi ale Grupului care se desfăşoară:
• la centrul de R&D, la Bucureşti (proiectare, calcul, simulare numerică) şi Centrul Tehnic Titu (testare vehicule şi componente mecanice)
• pe platforma industrială de la Mioveni pentru activităţile de fabricaţie şi logistică
• la Bucureşti pentru activităţile comercial, supply chain, post-vânzare, studii de piaţă şi cele suport (IT, financiar şi HR)

În ultimii 14 ani, 1.800 de studenţi şi masteranzi din România au avut şansa de a se familiariza cu domeniul auto, de a descoperi meseriile Grupului Renault în România. 33% din cei 1.800 au fost angajaţi în urma stagiilor.

Întreaga ofertă a Grupului Renault este disponibilă în stand, în cele două zile dedicate târgului, dar şi pe pagina de linkedin şi site-ul companiei.

De nouă ani, Grupul Renault, unul dintre angajatorii de referinţă din România, este prezent la târgul de carieră, Angajatori de Top.

  • riteiciază de o poziţionare strategică, în cadrul regiunii Euromed-Afri

Grupul Renault România

Este singurul constructor auto care are în România toate competenţele necesare conceperii, dezvoltării și industrializării unei mașini.

Cei peste 16.000 de angajați își desfășoară activitatea la: uzinele Dacia de la Mioveni (Uzina Vehicule, Uzina Mecanica şi Şasiuri, Direcţia Logistică, inclusiv centrul AILN), Matriţe Dacia (Piteşti), centrul de design Renault Design Central Europe (Bucureşti), Renault Technologie Roumanie – Bucureşti (care include Centrul Tehnic Titu), direcţia comercială Renault Commercial Roumanie – Bucureşti (inclusiv Centrul de Piese de Schimb Oarja) şi Renault Credit International (Bucureşti).

Loading

Redactor sef editie print, redactor coordonator editie online. Jurnalist cu peste 10 ani experienta in presa scrisa, autor a nenumarate reportaje si anchete jurnalistice. Colaborari cu publicatii nationale si agentii de presa. Contact e-mail: malina.petrescu@ziarulprofit.ro

ACTUAL

O, ce veste… ! Primăria Curtea de Argeș anunță că va construi un WC public modern – VEZI UNDE

Publicat

in

După ani de zile de așteptări și promisiuni, administrația locală din Curtea de Argeș a anunțat că a inclus în bugetul pentru acest an fonduri pentru construcția unei toalete publice. Această decizie vine ca un răspuns la solicitările repetate ale cetățenilor, care au semnalat lipsa acută a unor astfel de facilități în oraș.

Noua toaletă publică va fi amplasată în spatele fostului cinematograf Unirea, o zonă centrală și frecventată de localnici și turiști. Primăria anunță că se va asigura că lucrările vor fi finalizate în cel mai scurt timp posibil.

Această veste va fi primită cu bucurie dar și cu scepticism de locuitorii orașului, care speră că, de această dată, promisiunile se vor concretiza. De-a lungul timpului, au existat numeroase anunțuri privind construcția de toalete publice, însă acestea nu s-au materializat.

„Sperăm că, de această dată, administrația locală se va ține de cuvânt”, a declarat un localnic. „Avem nevoie de toalete publice în oraș, mai ales în zonele frecventate de turiști.”

Loading

Citeste mai mult

ACTUAL

Nivelul scăzut al apei lacului Vidraru stârnește îngrijorări, Hidroelectrica oferă explicații

Publicat

in

Lacul Vidraru, unul dintre cele mai importante lacuri de acumulare din România, a atras atenția publicului după ce imagini și videoclipuri cu nivelul scăzut al apei au circulat pe rețelele sociale. În acest context, Hidroelectrica a intervenit pentru a clarifica situația și a asigura populația că nu există motive de îngrijorare.

O situație normală pentru această perioadă a anului

Potrivit Hidroelectrica, lacul Vidraru se află în regim de exploatare normală, conform programului de iarnă stabilit cu Administrația Națională „Apele Române” (ANAR) și Transelectrica. Nivelul scăzut al apei este un fenomen natural, care permite acumularea apei pentru viiturile de primăvară așteptate.

Compania a precizat că, la momentul actual, lacul este umplut în proporție de 58%, un nivel considerat normal pentru această perioadă a anului. Pentru a oferi o perspectivă comparativă, Hidroelectrica a menționat că în martie 2012, nivelul de umplere al lacului a fost de doar 45,77%.

Lucrările de reabilitare nu afectează nivelul apei

Hidroelectrica a subliniat că lucrările de reabilitare a hidrocentralei de la Vidraru, aflate în desfășurare, nu vor afecta nivelul apei din lac. Modernizarea hidrocentralei va crește puterea instalată și va îmbunătăți eficiența, contribuind la o gestionare mai bună a resurselor de apă și a producției de energie pe termen lung.

Compania a anunțat că raportările financiare și informațiile complete despre producția de energie vor fi publicate pe site-ul oficial al Hidroelectrica începând cu 26 martie 2025.

Pentru cei interesați de detalii despre lucrările de modernizare ale hidrocentralei Vidraru, Hidroelectrica pune la dispoziție rapoarte și proiecte de retehnologizare, care vizează îmbunătățirea infrastructurii pentru a răspunde cerințelor secolului 21.

Asigurări pentru populație

În ciuda nivelului scăzut al apei din lac, Hidroelectrica asigură că regimul de exploatare este unul optim și că nu există motive de îngrijorare pentru producția de energie sau pentru capacitatea lacului de a gestiona viiturile care urmează.

Loading

Citeste mai mult

ACTUAL

Bugetul Piteștiului pentru 2025, aprobat: priorități clare și dialog politic constructiv

Publicat

in

Consiliul Local Pitești a aprobat joi, 20 martie, bugetul de venituri și cheltuieli al municipiului pentru anul 2025. Ședința a fost marcată de un dialog constructiv între partidele politice, iar bugetul a fost adoptat cu amendamente propuse de PNL și cu sprijinul USR.

Amendamente acceptate și respinse

Primarul Cristian Gentea (PSD) a acceptat câteva amendamente formulate de consilierii PNL, inclusiv cel referitor la studiul de fezabilitate pentru un nou pod peste râul Argeș. Alte amendamente au fost respinse, edilul oferind explicații pentru fiecare decizie.

USR susține bugetul pentru a evita blocajul administrativ

Consilierii USR, prin vocea lui Mihai Mihăilescu, au anunțat că vor vota bugetul, chiar dacă nu toate propunerile lor au fost acceptate. „Refuzul de a vota ar însemna un blocaj administrativ”, a declarat Mihai Mihăilescu, subliniind că USR va rămâne un partener critic și constructiv în implementarea bugetului.

Bugetul pe scurt

  • Bugetul total: 1.052.393 mii lei
  • Dezvoltare: 479.343 mii lei
  • Funcționare: 573.050 mii lei
  • Priorități: educație, protecția mediului, asistență socială

Adoptarea bugetului reprezintă un pas important pentru dezvoltarea Piteștiului în 2025. Dialogul politic constructiv și sprijinul larg pentru buget indică o dorință comună de a servi interesele cetățenilor.

Loading

Citeste mai mult

ACTUAL

Bugetul orașului Mioveni, votat în unanimitate: priorități clare, în ciuda constrângerilor financiare

Publicat

in

onsiliul Local Mioveni a aprobat joi seară, în unanimitate, bugetul orașului pentru anul 2025. Decizia vine în contextul unor constrângeri financiare semnificative, determinate de datoriile acumulate în mandatele anterioare.

„Votarea bugetului este un punct esențial. Proiectul de buget a fost elaborat de mine, împreună cu viceprimarul, direcția economică, serviciile de investiții, achiziții, fonduri europene, etc. și vreau să vă spun că sunt îndeplinite condițiile de transparență decizională”, a declarat primarul Costache la începutul ședinței.

Un buget adaptat realității financiare

Edilul a subliniat că bugetul a fost adaptat constrângerilor impuse de Guvern și a fost construit pe un deficit de 39 de milioane de lei, moștenit din 2023, la care se adaugă ratele neachitate în 2024 pentru Spitalul Orășenesc Mioveni și Sala Sporturilor.

Sprijin politic larg pentru buget

În ciuda dificultăților financiare, bugetul a beneficiat de un sprijin politic larg. Dan Hodoș, consilier PNL, a apreciat caracterul ambițios al bugetului și a acordat un vot de încredere. Sorin Fîlfănescu, de asemenea consilier PNL, a anunțat că grupul său politic va vota bugetul, cu amendamente privind demararea lucrărilor la un corp nou al Școlii „Iulia Zamfirescu”, amenajarea a două locuri de joacă și achiziția unor mașini Dacia 1300 și 1100 pentru diverse scopuri.

USR sprijină bugetul, deși propunerile sale nu au fost incluse

Chiar dacă propunerile lor nu au fost incluse în buget, consilierii USR au anunțat că vor vota bugetul, conștienți de constrângerile financiare existente.

Priorități pentru 2025

În ciuda limitărilor bugetare, administrația locală și-a propus să continue investițiile în infrastructură și să acceseze fonduri europene și guvernamentale pentru proiecte de dezvoltare.

Loading

Citeste mai mult

ACTUAL

ACUM! Grav accident pe Autostrada A1

Publicat

in

Un grav accident rutier s-a produs în urmă cu puțin timp pe Autostrada A1, sensul către București, zona km 111, în care sunt implicate două vehicule.

Este vorba despre un accident rutier produs între un autoturism și un autocamion, în urma căruia autoturismul a lovit glisiera despărțitoare a autostrăzii.

Intervin pompierii de la Detașamentul Pitești cu o autospecială de stingere, o autospecială de descarcerare și o ambulanță SMURD de prim ajutor calificat.

Revenim cu detalii….

Loading

Citeste mai mult

ACTUAL

Când se va circula pe ultimii kilometri de autostradă Pitești – Curtea de Argeș. ANUNȚUL OFICIAL

Publicat

in

Ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu a anunțat joi că ultimii kilometri ai secțiunii 5 Curtea de Argeș – Pitești vor fi dați în circulație în luna mai. Amintim că anul trecut, din lotul de peste 31 kilometri din Autostrada Sibiu – Pitești, construit de WeBuild, a fost dat în trafic tronsonul de aproape 16 kilometri de la Pitești la Băiculești.

În mai se dă drumul de la Băiculesti la Curtea de Argeș”, a transmis joi ministrul Transporturilor, cu privire la secțiunea 5 Pitești – Curtea de Argeș din Autostrada A1 Sibiu – Pitești.

Pe ultimii 15 km ai acestei secţiuni (Nod Băiculeşti – Curtea de Argeş) stadiul lucrărilor la partea de drum a ajuns la 95%. Aceştia se vor adăuga celor 15,77 km pe care s-a deschis circulaţia anul trecut, cu aproape 8 luni mai devreme faţă de termenul contractual”, a notat Pistol pe pagina de Facebook.

Constructorul italian WeBuild a deschis traficului în decembrie prima secțiune de aproape 16 kilometri din lotul Curtea de Argeș – Pitești (între Pitești și Băiculești) de pe Autostrada A1 Sibiu – Pitești.

Loading

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Câmpulung

În Trend