Conecteaza-te cu noi

Comunicate de Presa

Un workshop foto inedit dedicat pasionatilor de muzica si fotografie:Fotografia de concert all-in-one

Publicat

in

Workshop-ul propune o abordare interactiva, Miluta Flueras avandu-i alaturi pe cei de la The Boy Who Cried Wolf pentru a le oferi participantilor posibilitatea de a fotografia o trupa intr-un concert live.

Avand experienta a numeroase concerte si festivaluri de renume, cu artisti precum Bon Jovi, Roger Waters, Depeche Mode, AC/DC, Metallica, Guns ‘n Roses, Sting, Red Hot Chili Peppers, dar si ai scenei underground, Miluta va impartasi celor prezenti din experienta dobandita de-a lungul timpului – ponturi din culisele fotografiei de concert.

Organizatorii isi propun se recreeze in fata celor prezenti atmosfera unui concert de club, cu toate elementele ei: jocul de lumini, scena si artistul in miscare. Cum fotografia de concert ramane probabil una dintre cele mai provocante abordari in arta fotografica, o astfel de experienta va poate ajuta sa intelegeti cum se pot obtine imagini si in cele mai dificile situatii.

The Boy Who Cried Wolf si-au inceput activitatea odata cu reuniunea membrilor a doua trupe apartinand scenei muzicale bucurestene: CHESTER & Breathelast. Bodgan si Mihai au fost cei care au simtit nevoia de a imbina ritmurile old-school Metal si energia Hardcore / Punk pentru a obtine piese de o intensitate dementiala. Curand, componentei TbWcW i s-au alaturat Şerban-Ionuţ (basistul White Walls si promoter extraordinaire) si Alex (Backstage Hero / Perfect Zero For Infinity) la tobe, astfel ca haita de lupi a devenit o formula completa. 2012 ii regaseste pe membrii TbWcW atat in sala de repetii, compunand piese pentru un viitor material, cat si in turneu, alaturi de cei de la White Walls. In 2013, membrii TbWcW lucreaza intens pentru a duce la bun sfarsit albumul lor de debut, intitulat „Bad Time Stories”. Materialul contine 8 piese inregistrate, mixate si masterizate la Next Dog Studio.

Costul biletului este de 50 lei, iar biletele se pot achiziționa in doar in perioada 1 – 25 martie de la sediul Inspayer, Str.Batiștei 24A, Bucuresti (numarul de locuri este limitat). Mai multe detalii puteti afla la adresa info@bucuresti.photography.

 

Loading

Comunicate de Presa

Anunț privind începerea implementării proiectului ”Transformarea digitală a Centrului de Oncologie-EUROCLINIC”

Publicat

in

COMUNICAT DE PRESĂ

Anunț privind începerea implementării proiectului ”Transformarea digitală a Centrului de Oncologie-EUROCLINIC”

Compania S.C. CENTRUL DE ONCOLOGIE-EUROCLINIC S.R.L., cu sediul social în str. Vasile Conta nr. 2, camera registratura, et. 2, Municipiul Iași, județul Iași, cod de identificare fiscală 16658844, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J22/1642/2004, în calitate de Beneficiar, anunță lansarea proiectului „Transformarea digitală a Centrului de Oncologie-EUROCLINIC” ID 317086.

Proiectul este cofinanțat din Fondul European de Dezvoltare Regională prin Programul Regional Nord-Est, Obiectiv de politică: O Europă mai competitivă, Prioritate: P2 Nord-Est – O regiune mai digitalizată, Obiectiv specific: RSO1.2_Valorificarea avantajelor digitalizării, în beneficiul cetățenilor, al companiilor, al organizațiilor de cercetare și al autorităților publice, Operațiune: Transformarea digitală a IMM-urilor orientată către creșterea intensității digitale.

Perioada de desfășurare a proiectului este cuprinsă între 01.11.2024, data semnării contractului de finanțare nr. 562/ 01.11.2024 cu Agenția pentru Dezvoltare Regională Nord-Est în calitate de Autoritate de Management pentru Programul Regional Nord-Est 2021-2027, până la data de 31.10.2025.

Valoarea totală a Contractului de Finanțare este de 472.571,50 lei, din care finanțarea nerambursabilă este de 425.314,35 lei, respectiv 90% din valoarea totală eligibilă aprobată.

Obiectivul general al proiectului îl reprezintă optimizarea proceselor de lucru, respectiv digitalizarea proceselor din cadrul companiei în ceea ce privește managementul serviciilor prestate și a relațiilor cu pacienții clinicii medicale prin implementarea unei soluții complexe pentru Digitalizarea Managementului Medical și al Resurselor care are ca rezultat creșterea nivelului de intensitate digitală a companiei Centrul de Oncologie-EUROCLINIC SRL.

Proiectul are printre rezultatele principale următoarele:

  • 1 serviciu de tip Cloud Computing utilizat pe perioada de implementare a proiectului;
  • 24 de postări de promovare social media pe perioada de implementare a proiectului;
  • 1 cont/ profil de social media creat;
  • 1 website de prezentare companie;
  • 1 aplicație software achiziționată pentru implementarea CRM și ERP;
  • 10 tablete ; 15 sisteme all in-one; 1 server;
  • 1 raport de audit tehnic care confirmă îndeplinirea tehnologiilor DESI 2019 realizate.

Date de contact: Ghiculescu Ion – Administrator, Email: ionghiculescu@gmail.com, Telefon: 0728.880.969, Website.

Loading

Citeste mai mult

Comunicate de Presa

COMUNICAT DE PRESĂ – Masa Rotundă

Publicat

in

Noi oportunități pentru economia socială în regiunea Delta Dunării

Consiliul Național al Întreprinderilor Private Mici și Mijlocii din România (CNIPMMR) organizează, în cadrul proiectului Social Entrepreneurs ITI Delta Dunării, o masă rotundă regională dedicată economiei sociale, pe data de 25 octombrie 2024, la Tulcea. Evenimentul va aduce împreună stakeholders relevanți, antreprenori sociali, autorități locale și instituții cu atribuții în ocuparea și formarea profesională, pentru a discuta oportunitățile de dezvoltare și finanțare ale economiei sociale în regiunea ITI Delta Dunării.

Social Entrepreneurs ITI Delta Dunării este cofinanțat de Uniunea Europeană, prin Fondul Social European+, în cadrul Programului Educație și Ocupare 2021-2027, și se desfășoară în perioada august 2024 – noiembrie 2026. Proiectul are un buget total de 7.081.410,01 lei, din care 85% reprezintă contribuția FSE+, și își propune să sprijine înființarea a 20 de întreprinderi sociale în mediul urban al teritoriului ITI Delta Dunării.

Proiectul are ca scop integrarea pe piața muncii a persoanelor din grupuri vulnerabile și combaterea sărăciei, prin sprijinirea acestora în a deveni antreprenori sociali. Grupul țintă este format din 76 de persoane, printre care se numără:

  • Persoane în căutarea unui loc de muncă
  • Șomeri și șomeri de lungă durată
  • Tineri cu vârste între 30-35 de ani
  • Persoane inactive și persoane din grupuri dezavantajate pe piața muncii

Participanții la proiect beneficiază de acces gratuit la programe de formare acreditate, schimb de experiență cu antreprenori sociali care au obținut finanțare în proiecte similare, mentorat oferit de antreprenori cu experiență și transparență în acordarea finanțărilor pentru întreprinderile sociale.

Unul dintre principalele evenimente ale proiectului este masa rotundă regională din 25 octombrie 2024, ce va avea loc la Tulcea. Agenda evenimentului include:

  • Prezentarea proiectului Social Entrepreneurs ITI Delta Dunării și oportunitățile de sprijin financiar prin schema de ajutor de minimis
  • Panel de discuții cu exemple de bune practici din domeniul economiei sociale
  • Dezbatere pe tema rolului autorităților locale și al stakeholderilor în dezvoltarea economiei sociale

Dacă sunteți interesat să participați la masa rotundă sau doriți să aflați mai multe detalii despre activitățile și oportunitățile din cadrul proiectului Social Entrepreneurs ITI Delta Dunării, ne puteți contacta la:

Email: ses.deltadunarii@cnipmmr.ro Telefon: (04)021.312.68.93 Facebook: socialentrepreneursITIDD

Pagină web: cnipmmr.ro/2024/08/27/social-entrepreneurs-iti-delta-dunarii-id-316667

Loading

Citeste mai mult

DIVERSE

COMUNICAT DE PRESĂ – Lansarea proiectului Social Entrepreneurs ITI Delta Dunării

Publicat

in

Consiliul Național al Întreprinderilor Private Mici și Mijlocii din România anunță lansarea proiectului Social Entrepreneurs ITI Delta Dunării, dedicat integrării pe piața forței de muncă a persoanelor din grupurile vulnerabile și combaterii sărăciei prin înființarea de întreprinderi sociale în mediul urban al teritoriului Delta Dunării. Implementat pe parcursul a 28 de luni, în perioada august 2024 – noiembrie 2026, proiectul este co-finanțat de Uniunea Europeană, prin Fondul Social European+, în cadrul Programului Educație și Ocupare 2021-2027.

Bugetul de 7.081.410,01 lei, din care 85% reprezintă contribuția FSE+, asigură formarea a 76 de persoane cu domiciliul în microregiunea ITI Delta Dunării și care intenționează să înființeze întreprinderi sociale în mediul urban, precum și finanțarea planurilor de afaceri pentru 20 de întreprinderi sociale, în cadrul schemei de ajutor de minimis ”Sprijin pentru înființarea de întreprinderi sociale în mediul urban”.

Grupul țintă vizat este alcătuit din următoarele categorii: persoane în căutarea unui loc de muncă, tineri 30-35 de ani, șomeri, șomeri de lungă durată, persoane din grupuri dezavantajate pe piața muncii, persoane inactive. Printre beneficiile aduse participanților la activitățile proiectului se numără accesul la programe de formare de calitate, gratuite și acreditate, schimbul de experiență cu antreprenori sociali care au obținut finanțare în proiecte similare, mentoratul acordat de antreprenori cu experiență, transparența în acordarea finanțărilor pentru înființarea a 20 de întreprinderi sociale în localități urbane din microregiunea ITI Delta Dunării.

Sprijin pentru înființarea de noi întreprinderi sociale este materializat prin:

  • Campanie de informare și conștientizare în domeniul economiei sociale;
  • Selecție grup țintă din zona urbană a județului Tulcea și testare în vederea evaluării potențialului antreprenorial și al convergentei cu valorile economiei sociale;
  • Derularea programelor de formare antreprenorială cu cel puțin 76 de participanți;
  • Concurs de planuri de afaceri pentru selecția a 20 de planuri care să fie finanțate în cadrul proiectului;
  • Servicii personalizate de consiliere în domeniul antreprenoriatului social;
  • Asigurarea înființării și demarării funcționării întreprinderilor ce vor implementa planurile de afaceri cu ajutor de minimis în cadrul proiectului;
  • Implementarea planurilor de afaceri și monitorizarea funcționării întreprinderilor sociale, asigurând monitorizarea și sprijinul permanent pentru entitățile nou înființate.

Pentru mai multe informații despre proiect, vă rugăm să ne contactați utilizând următoarele coordonate:

Email: office@smeprojects.ro Telefon: (04) 021.312.68.93 Pagină web proiect: cnipmmr.ro/2024/08/27/social-entrepreneurs-iti-delta-dunarii-id-316667/

Loading

Citeste mai mult

ACTUAL

COMUNICAT DE PRESĂ – Lansarea proiectului Think Social!

Publicat

in

Consiliul Național al Întreprinderilor Private Mici și Mijlocii din România anunță lansarea Think Social!, dedicat integrării pe piața forței de muncă a persoanelor din grupurile vulnerabile și combaterii sărăciei prin înființarea de întreprinderi sociale în mediul urban al teritoriului Delta Dunării. Implementat pe parcursul a 27 de luni, în perioada august 2024 – octombrie 2026, proiectul este co-finanțat de Uniunea Europeană, prin Fondul Social European+, în cadrul Programului Educație și Ocupare 2021-2027.

Bugetul de 14.886.764,25 lei, din care 85% reprezintă contribuția FSE+, asigură formarea 132 de persoane cu domiciliul regiunile Nord-VestCentru și Sud-Est și care intenționează să înființeze întreprinderi sociale în mediul urban, precum și finanțarea planurilor de afaceri pentru 34 de întreprinderi sociale, în cadrul schemei de ajutor de minimis ”Sprijin pentru înființarea de întreprinderi sociale în mediul urban”.

Grupul țintă vizat este alcătuit din următoarele categorii: persoane în căutarea unui loc de muncă, tineri 30-35 de ani, șomeri, șomeri de lungă durată, persoane din grupuri dezavantajate pe piața muncii, persoane inactive, cu domiciliul în jud. regiunilor Nord-Vest, Centru și Sud-Est și care doresc să înființeze întreprinderi sociale în mediul urban. Printre beneficiile aduse participanților la activitățile proiectului se numără accesul la programe de formare de calitate, gratuite și acreditate, schimbul de experiență cu antreprenori sociali care au obținut finanțare în proiecte similare, mentoratul acordat de antreprenori cu experiență, transparența în acordarea finanțărilor pentru înființarea a 34 de întreprinderi sociale în localități urbane din regiunile Nord-Vest, Centru și Sud-Est.

Sprijin pentru înființarea de noi întreprinderi sociale este materializat prin:

  • Campanie de informare și conștientizare în domeniul economiei sociale;
  • Selecție grup țintă din zona urbană a regiunilor Nord-Vest, Centru și Sud-Est și testare în vederea evaluării potențialului antreprenorial și al convergentei cu valorile economiei sociale;
  • Derularea programelor de formare antreprenorială cu cel puțin 132 de participanți;
  • Concurs de planuri de afaceri pentru selecția a 34 de planuri care să fie finanțate în cadrul proiectului;
  • Subvenția în valoare de 310.000 lei va fi acordata în două tranșe egale. Fiecare plan de afaceri va prevedea crearea a minim 4 locuri de muncă;
  • Servicii personalizate de consiliere în domeniul antreprenoriatului social;
  • Asigurarea înființării și demarării funcționării întreprinderilor ce vor implementa planurile de afaceri cu ajutor de minimis în cadrul proiectului;
  • Implementarea planurilor de afaceri și monitorizarea funcționării întreprinderilor sociale, asigurând monitorizarea și sprijinul permanent pentru entitățile nou înființate.

Pentru mai multe informații despre proiect, vă rugăm să ne contactați utilizând următoarele coordonate:

Email: office@smeprojects.ro Telefon: (04) 021.312.68.93 Pagină web proiect: https://cnipmmr.ro/2024/10/08/proiectul-think-social

Loading

Citeste mai mult

Comunicate de Presa

Peste 100 de tineri din întreaga lume au cântat și au dansat pe scena IFLC 2023

Publicat

in

O explozie de culoare și talent la Festivalul Internațional de Limbă și Cultură (IFLC), desfășurat joi seara pe scena Lumina Sport Arena din București. Festivalul, ajuns la a 21 a ediție, a adus la București peste 100 de copii din 11 țări ale lumii, care au cântat și au dansat pentru pace și iubire în lume, în fața celor peste 1000 de spectatori, care i-au răsplătit cu aplauze călduroase. 

Evenimentul,  organizat de Lumina Instituții de Învățământ, în parteneriat cu Asociația pentru Dialog și Valori Universale, a fost prezentat de îndrăgita actriță Tily Niculae, care a dat un farmec special festivalului.

„În această seară vom asista cu toții la o sărbătoare a culturii și a bucuriei de a trăi. Copii din întreaga lume ne vor transmite mesaje de pace, fraternitate și toleranță. Vor cânta împreună cântece de prietenie și de iubire față de omenire . Chiar dacă limbile noastre sunt diferite, limbajul „iubirii” este întotdeauna același. După cum a spus un poet, „Există o cale invizibilă din inimă la inimă, care merge din suflet la suflet „. Este limbajul care leagă inimile și ne aduce împreună. Este limbajul iubirii!

Copiii vor cânta pentru o lume nouă, o lume mai bună ! O lume în care nu există sânge și lacrimi, în care oamenii se trezesc în pace și liniște, în care mamele nu plâng și în care copiii se joacă bucuroși. Cu acest scop ne-am adunat cu toții  în această seară și vă mulțumesc tuturor pentru ca ați răspuns invitației noastre.”, a declarat președintele Asociației pentru Dialog și Valori Universale, domnul Mustafa Oz, în deschiderea IFLC 2023.

Timp de circa doua ore, cântăreți și e dansatori din diferite colțuri ale lumii au cântat în limba lor natală sau în limba engleză, aducând multă emoție în rândul publicului. Tineri artiști din Albania, Moldova, Franța, Indonezia, Macedonia, Bulgaria, Germania, Ucraina, Kazahstan și România au obținut aplauze puternice pentru cântecele lor minunate sau pentru dansurile  extraordinare.

Surpriza serii a fost oferită de un grup de dansatori din Kenya, care au dansat binecunoscutul dans Călușul Românesc. Exotismul momentului artistic și performanța tinerilor dansatori kenyeni au fost răsplătite cu ropote de aplauze.

Festivalul Internațional de Limbă și Cultură (IFLC), un eveniment cultural internațional de amploare, se organizează în fiecare an în 20 de țări, România fiind una dintre gazdele alese pentru această manifestare artistica unică în peisajul cultural românesc și internațional. În fiecare an, mii de elevi din circa 170 de țări participă la spectacolele organizate în cadrul Festivalului Internațional de Limbă și Cultură.

Loading

Citeste mai mult

Comunicate de Presa

Campania de prevenire a consumului de substanțe interzise “Supradoză de visuri spulberate”, ediția a II-a

Publicat

in

În perioada 20-21 noiembrie, Facultatea de Drept din cadrul Universității Româno-Americane, în parteneriat cu Agenția Națională Antidrog, a organizat cea de-a II-a ediție a campaniei “Supradoză de visuri spulberate” dedicată înțelegerii de către tineri a nevoii de a preveni consumul de substanțe interzise.

Campania a debutat luni, 20 noiembrie, de la ora 11:00, în Aula Magna a Universității Româno-Americane, unde experții antidrog, psihologii, medicii și juriștii au venit să răspundă tuturor întrebărilor tinerilor.

  • Psihologii specializați au vorbit despre dependență și cum pot tinerii să prevină pierderea controlului asupra vieților lor. Foștii dependenți și-au spus poveștile de viață ca reper pentru a înțelege ce e mai eficient: să previi sau să combați. Studenții de la Facultatea de Drept din cadrul URA au invitat participanții să se alăture proiectului inițiat de ei și să contribuie la crearea conținutului platformei online #FiiResponsabil dedicată prevenției.  
  • Ediția curentă a campaniei include și o serie de workshop-uri desfășurate în paralel pe tema ”Gândește de două ori”, susținute de psihologii și doctorii de la Agenția Națională Antidrog.
  • În plus, pe 20 noiembrie participanții au avut parte de multe surprize – concursuri cu premii și provocări cu Simulatoare pentru Conducerea unui autovehicul sub influența drogurilor și a alcoolului și Ochelari virtuali pentru simularea stărilor generate de consum de droguri (holul principal URA, corp B, de la ora 12:30). 
  • În a doua zi de eveniment, pe 21 noiembrie, holul principal al Universității Româno-Americane a fost pentru participanți platforma ideală de a afla lucruri noi despre cum pot privi #altfel tentațiile, provocările periculoase ale unor prieteni și cum pot alege #independența fără #dependete.

Loading

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Câmpulung

În Trend