Conecteaza-te cu noi

Comunicate de Presa

Un preot din județul Botoșani salvează copii de la avort și le oferă și educație

Publicat

in

În contextul în care, în perioada 1990-2012 s-a raportat un număr de 7.668.489 de avorturi (potrivit datelor oficiale furnizate de Centrul de Statistică și Informatică în Sănătatea Publică, din cadrul Ministerului Sănătății), un preot din satul Oneaga, județul Botoșani derulează un proiect prin care dorește să asigure o casă și o școală unei comunități formate din 56 de suflete salvate de la avort sau rămase orfane.
Proiectul face parte dintr-un program social mai amplu de salvarea a copiilor, intitulat “Împreună pentru viață” și este inițiat de Fundația Nektarios, în parteneriat cu Asociația “Salvează o inimă”. Scopul campaniei este strângerea de fonduri pentru ridicarea Așezământului Social-Educațional “Sfântul Efrem cel Nou” din satul Oneaga, comuna Cristești, județul Botoșani. Astfel, inițiatorul campaniei dorește să le ofere o casă și un programul educațional copiilor care au fost părăsiți de părinți, salvați de la avort sau rămași orfani.
În cadrul Centrului social-educațional, cu o suprafață construită de 1.400 mp, vor funcționa o grădiniță cu programul normal, o bibliotecă universală cu acces liber, un centru de zi, un atelier de practică profesională pentru tineri și un centru de promovare și consultanță în domeniul agricol. Până la ora actuală, s-a construit subsolul, cu ajutorul sătenilor din Oneaga și a câtorva sponsori care au dorit să rămână sub anonimat, însă pentru finalizarea întregului Așezământ mai este nevoie de peste 400.000 Euro.
Odată construit, centrul social-educațional nu va mai avea nevoie de fonduri suplimentare pentru funcționare, deoarece inițiatorii proiectului au implementat deja un plan pentru autosusținerea economică a așezământului. Fundația Nektarios are în vedere înființarea unei ferme agricole, patru sere, patru depozite (8000mp), un atelier meșteșugăresc universal, crescătorie de păsări, prisacă, o plantație de salcie (5ha), pentru asigurarea lemnului necesar pentru foc și construirea unui centru de informare turistică și a unei tabere de recreere, pentru activități cultural-educative, schimburi de experiență, simpozioane, tabere de lucru și voluntariat.
Persoanele și companiile, care vor să ajute la construirea așezământului, pot dona materiale de construcție sau bani, în conturile RO98CECEBT01C1EURO590832 (Euro) și RO84CECEBT0130RON0590831 (Ron). Mai multe detalii despre Așezământul “Sfântul Efrem cel Nou” găsiți pe www.fundatianektarios.ro.
“Considerăm că problema avortului este una foarte serioasă în țara noastră. Din statistici vedem că din 1990 încoace rata avorturilor depășește o treime din numărul total al populației actuale. Suntem convinși că acești copii nu ar fi murit dacă ar fi existat un program social-educațional la nivel national. De asemenea, suntem convinși că acești minunați copii salvați de la avort nu au nevoie numai de un acoperiș deasupra capului, au nevoie mai ales de o educație și de o modalitate de a lucra, punând în aplicare cele învățate. Proiectul de la Oneaga este printre puținele din țară, însă este inedit prin faptul că ne dorim fonduri doar pentru construirea lui, nu și pentru susținerea lui economică. De atunci încolo, am creionat un plan coerent pentru autosusținerea sa economică”, declară preotul Musteață Ștefănel Radu, președintele Fundației Nektarios.

Loading

ACTUAL

Anunț privind finalizarea implementării proiectului „Transformarea digitală a Centrului de Oncologie-EUROCLINIC”

Publicat

in


Compania S.C. CENTRUL DE ONCOLOGIE-EUROCLINIC S.R.L., cu sediul social în str. Vasile Conta nr. 2, camera registratură, et. 2, Municipiul Iași, județul Iași, cod de identificare fiscală 16658844, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J22/1642/2004, în calitate de Beneficiar, anunță finalizarea implementării proiectului „Transformarea digitală a Centrului de Oncologie-EUROCLINIC”, cod MySMIS 317086.

Proiectul beneficiază de cofinanțare din Fondul European de Dezvoltare Regională prin Programul Regional Nord-Est, Obiectiv de politică: O Europă mai competitivă, Prioritate: P2 Nord-Est – O regiune mai digitalizată, Obiectiv specific: RSO1.2_Valorificarea avantajelor digitalizării, în beneficiul cetățenilor, al companiilor, al organizațiilor de cercetare și al autorităților publice, Operațiune: Transformarea digitală a IMM-urilor orientată către creșterea intensității digitale.

Proiectul a fost desfășurat în perioada cuprinsă între 01.11.2024, data semnării contractului de finanțare nr. 562/ 01.11.2024 cu Agenția pentru Dezvoltare Regională Nord-Est în calitate de Autoritate de Management pentru Programul Regional Nord-Est 2021-2027, până la data de 31.10.2025.

Valoarea totală a proiectului, conform Contractului de Finanțare, este de 472.575,69 lei, din care 425.314,35 lei reprezintă finanțare nerambursabilă, iar 361.517,20 lei constituie sprijinul financiar din partea Uniunii Europene (FEDR).

Obiectivul general al proiectului îl reprezintă optimizarea proceselor de lucru, respectiv digitalizarea proceselor din cadrul companiei în ceea ce privește managementul serviciilor prestate și a relațiilor cu pacienții clinicii medicale prin implementarea unei soluții complexe pentru Digitalizarea Managementului Medical și al Resurselor care are ca rezultat creșterea nivelului de intensitate digitală a companiei Centrul de Oncologie-EUROCLINIC SRL.

În urma implementării proiectului, au fost obținute următoarele rezultate principale:

  • Utilizarea unei aplicații software pentru implementarea CRM și ERP;
  • Achiziționarea de echipamente IT: 10 tablete ; 15 sisteme all in-one; 1 server, 1 UPS;
  • Dezvoltarea unui website de prezentare companie;
  • Utilizarea de servicii de tip Cloud Computing;
  • Crearea unui profil de social media;
  • Realizarea unei campanii de promovare pe social media;
  • Realizarea unui raport de audit tehnic pentru confirmarea realizării tehnologiilor DESI 2019 asumate prin Cererea de Finanțare.

Date de contact: Ghiculescu Ion – Administrator, Email: ionghiculescu@gmail.com, Telefon: 0728.880.969, Website: victoriahospital.ro

Loading

Citeste mai mult

ACTUAL

Anunț privind începerea proiectului „Eficientizarea activității companiei SC KUNST PRODUCTION SRL prin digitalizarea operațiunilor”

Publicat

in

SC KUNST PRODUCTION SRL anunță demararea proiectului „Eficientizarea activității companiei KUNST PRODUCTION SRL prin digitalizarea operațiunilor”, cod proiect RUE 2144.1/i3/c9, finanțat prin Planul Național de Redresare și Reziliență al României (PNRR), Pilonul III – Transformare digitală, Componenta C9 – Suport pentru sectorul privat, cercetare, dezvoltare și inovare, Investiția I.3 – Sprijin pentru digitalizarea IMM-urilor.

Anunț privind începerea proiectului „Eficientizarea activității companiei SC KUNST PRODUCTION SRL prin digitalizarea operațiunilor”

SC KUNST PRODUCTION SRL anunță demararea proiectului „Eficientizarea activității companiei KUNST PRODUCTION SRL prin digitalizarea operațiunilor”, cod proiect RUE 2144.1/i3/c9, finanțat prin Planul Național de Redresare și Reziliență al României (PNRR), Pilonul III – Transformare digitală, Componenta C9 – Suport pentru sectorul privat, cercetare, dezvoltare și inovare, Investiția I.3 – Sprijin pentru digitalizarea IMM-urilor.

Contractul de finanțare RUE 2144.1/i3/c9/ 31.07.2025 a fost semnat cu Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului, în calitate de coordonator de reforme și investiții.

  • Perioada de implementare a proiectului este: 01.08.2025 – 31.12.2025
  • Locația de implementare: Romania, Bucureşti Sectorul 3, Bulevardul Basarabia, nr. 256

Obiectivul general al proiectului

Creșterea nivelului de digitalizare a companiei prin achiziția de echipamente IT, aplicații software, integrarea de servicii Cloud Computing și instruirea personalului de conducere, cu scopul de a optimiza operațiunile și de a spori competitivitatea pe piață.

Obiectivele specifice:

  • Achiziționarea de echipamente hardware TIC;
  • Implementarea de aplicații software moderne;
  • Integrarea de soluții digitale bazate pe Cloud Computing;
  • Dezvoltarea competențelor digitale ale personalului de conducere.

Valoarea totală a proiectului este de 316.621,17 lei, din care 238.394,70 lei reprezintă valoarea eligibilă nerambursabilă din PNRR.

Proiectul contribuie la transformarea digitală a companiei și la alinierea acesteia cu cerințele actuale ale pieței, prin utilizarea tehnologiei moderne și formarea continuă a personalului.

Persoană de contact: Feraru Mircea-Florian

Email: office@kunstatelier.ro

Pagină: KunstAtelierRomania

Telefon: 0727 222 574

.

.

.

Loading

Citeste mai mult

Comunicate de Presa

COMUNICAT DE PRESĂ – Start cursuri gratuite în cadrul proiectului COMPETENCE CENTER

Publicat

in

Au început cursurile gratuite în cadrul proiectului COMPETENCE CENTER

Proiectul COMPETENCE CENTER (ID 317444), derulat de Consiliul Național al Întreprinderilor Private Mici și Mijlocii din România (CNIPMMR) în parteneriat cu Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România (PTIR), anunță demararea primelor grupe de formare profesională dedicate angajaților din regiunea Centru.

Primele cursuri deja în desfășurare:

Curs Manager SSM – Grupa 1

  • Format: hibrid (fizic + online)
  • Locație: Municipiul Sibiu
  • Perioadă desfășurare: 24 martie 2025 – 10 iulie 2025

Curs Stivuitorist – Grupa 1

  • Format: fizic
  • Locație: Mediaș, jud. Sibiu
  • Perioadă desfășurare: 28 martie 2025 – 17 aprilie 2025

Curs Sudor – Grupa 1

  • Format: fizic
  • Locație: urmează a fi confirmată
  • Perioadă estimativă: mai – decembrie 2025

Cursurile sunt gratuite pentru participanți și sunt însoțite de subvenții, materiale didactice, consiliere profesională și acces la o platformă educațională dedicată.

În total, proiectul COMPETENCE CENTER vizează formarea a peste 600 de angajați din regiunea Centru, prin cursuri de calificare, specializare și dezvoltare digitală, adaptate cerințelor actuale ale pieței muncii.

Următoarele cursuri pentru care sunt așteptate înscrieri sunt: Sudor, Logistician, Stivuitorist, Manager SSM, Competențe digitale, Electrician de întreținere în construcții, inspector SSM, Specialist SSM.

Proiectul sprijină în mod activ angajații în tranziția profesională și în dezvoltarea de noi competențe, punând accent pe învățarea aplicată și pe sprijin educațional personalizat.Proiectul COMPETENCE CENTER oferă oportunități reale pentru dezvoltarea carierei, iar înscrierile sunt acum deschise!

Proiectul este co-finanțat din Fondul Social European Plus, prin Programul Educație și Ocupare, axa prioritară P09 – „Consolidarea participării populației în procesul de învățare pe tot parcursul vieții pentru facilitarea tranzițiilor și a mobilității”.

Perioada de implementare a proiectului: 01.10.2024 – 30.09.2027. Valoarea totală a proiectului: 4.961.124,35 lei, din care 4.216.955,70 lei reprezintă contribuția FSE+.

Pentru informații suplimentare referitoare la proiect și înscriere, vă rugăm să utilizați următoarele date de contact:

CNIPMMR – www.competencecenter.cnipmmr.ro

Denisa Samek – Manager de proiect

E-mail: office@smeprojects.ro

Telefon: +40 767566276

Proiect co-finanțat de Uniunea Europeană și Guvernul României din Fondul Social European, prin Programul Educație și Ocupare 2021–2027.

Loading

Citeste mai mult

ACTUAL

Comunicat de presă – Start înscrieri proiect COMPETENCE CENTER

Publicat

in

Start înscrieri pentru cursurile gratuite din cadrul proiectului COMPETENCE CENTER

Consiliul Național al Întreprinderilor Private Mici și Mijlocii din România (CNIPMMR) implementează în perioada 01.10.2024 – 30.09.2027 proiectul COMPETENCE CENTER (ID 317444), proiect co-finanțat din Fondul Social European Plus prin Programul Educație și Ocupare, axa prioritară P09 „Consolidarea participării populației în procesul de învățare pe tot parcursul vieții pentru facilitarea tranzițiilor și a mobilității“.

Proiectul este derulat în parteneriat cu Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România (PTIR) și are o valoare totală de 4.961.124,35 lei, din care 4.216.955,70 lei reprezintă contribuția FSE+.

Obiectivul general al proiectului îl reprezintă promovarea învățării pe tot parcursul vieții, a oportunităților flexibile de actualizare a competențelor și de recalificare pentru angajații din regiunea Centru, prin intermediul participării acestora la programe de consiliere profesională adecvate, cursuri de calificare, specializare, de management și digitalizare, precum și prin acces la sprijin educațional individualizat și transfer de bune practici.

În cadrul proiectului COMPETENCE CENTER, au fost lansate înscrierile pentru cursurile gratuite de formare profesională, destinate angajaților care își doresc să își îmbunătățească competențele și să își dezvolte cariera.

Grupul țintă al proiectului include 603 angajați din regiunea Centru, cu vârste între 18 și 65 de ani, care îndeplinesc următoarele condiții:

  • Sunt angajați cu contract individual de muncă (normă întreagă sau parțială).
  • Au minim studii liceale absolvite (ISCED 3).
  • Nu ocupă poziții de administrator sau reprezentant legal într-o întreprindere.
  • Nu provin din instituții/autorități publice.

Persoanele înscrise vor putea participa la cursuri de calificare și specializare în domenii precum:

  • Sudor, Electrician de întreținere – 720 ore de formare și certificare recunoscută.
  • Specialist SSM, Stivuitorist, Inspector SSM, Logistician – cursuri de specializare pentru diversificarea competențelor.
  • Competențe digitale și management SSM – formare online pentru îmbunătățirea abilităților de lucru.

În plus, participanții vor avea acces la o platformă educațională modernă, unde vor putea testa competențele digitale, accesa materiale educaționale și explora modele de bune practici.

Proiectul COMPETENCE CENTER oferă oportunități reale pentru dezvoltarea carierei, iar înscrierile sunt acum deschise!

Pentru informații suplimentare referitoare la proiect și înscriere, vă rugăm să utilizați următoarele date de contact:

CNIPMMR – www.cnipmmr.ro

Website proiect: competencecenter.cnipmmr.ro

Denisa Samek – Manager de proiect

E-mail: office@smeprojects.ro

Telefon: +40 767566276

Loading

Citeste mai mult

ACTUAL

COMUNICAT DE PRESĂ PROIECT SEED+, SMIS 309100 CONCURS PLANURI DE AFACERI

Publicat

in

LANSAREA CONCURSULUI DE PLANURI DE AFACERI ÎN CADRUL PROIECTULUI SEED+

În perioada 15 ianuarie 2025 – 14 februarie 2025, Centrul de Consultanță și Management al Proiectelor EUROPROJECT, în parteneriat cu Blocul Național Sindical, organizează Concursul de Planuri de Afaceri în cadrul proiectului SEED+, cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Educație și Ocupare 2021-2027.

Valoare proiect: 14.891.368,70 lei (valoarea eligibilă nerambursabilă din FSE: 14.891.368,70 lei).

Perioada de implementare: august 2024 – septembrie 2026.

Obiectiv general: Sprijinirea înființării de întreprinderi sociale în mediul urban pentru a facilita integrarea pe piața muncii a persoanelor din grupuri vulnerabile.

Desfășurarea Concursului de Planuri de Afaceri

Participanții, selectați din rândul celor care au finalizat cursurile de formare antreprenorială, vor depune planuri de afaceri pentru a concura pentru o finanțare nerambursabilă de până la 310.000 lei per proiect. Fiecare întreprindere socială înființată va avea obligația de a crea cel puțin 4 locuri de muncă și de a susține dezvoltarea comunităților locale.

Etape importante

  • Depunerea planurilor de afaceri: Online, prin platforma dedicată, până la 14 februarie 2025.
  • Evaluarea și selecția: Planurile de afaceri vor fi analizate de o comisie de experți, pe baza criteriilor de sustenabilitate, impact social și inovare.

Concursul de Planuri de Afaceri reprezintă un pas esențial în cadrul proiectului SEED+ pentru stimularea antreprenoriatului social. Activitățile ulterioare includ:

  • Monitorizarea implementării planurilor selectate și asigurarea sprijinului necesar pentru dezvoltarea acestora.
  • Crearea unui ecosistem colaborativ pentru întreprinderile sociale prin evenimente de networking și schimb de bune practici.
  • Extinderea impactului proiectului prin promovarea rezultatelor întreprinderilor sociale sprijinite.

Pentru detalii suplimentare despre concurs, vă rugăm să accesați platforma oficială: https://concurs.europroject.org.ro/proiecte/seed sau seed.europroject.org.ro să ne contactați la adresa de e-mail: office@europroject.org.ro. De asemenea, urmăriți pagina noastră de Facebook ProiectSEEDplus pentru noutăți și informații actualizate.

Susținem transformarea ideilor în realitate pentru o economie socială durabilă!

Loading

Citeste mai mult

Comunicate de Presa

Anunț privind începerea implementării proiectului ”Transformarea digitală a Centrului de Oncologie-EUROCLINIC”

Publicat

in

COMUNICAT DE PRESĂ

Anunț privind începerea implementării proiectului ”Transformarea digitală a Centrului de Oncologie-EUROCLINIC”

Compania S.C. CENTRUL DE ONCOLOGIE-EUROCLINIC S.R.L., cu sediul social în str. Vasile Conta nr. 2, camera registratura, et. 2, Municipiul Iași, județul Iași, cod de identificare fiscală 16658844, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J22/1642/2004, în calitate de Beneficiar, anunță lansarea proiectului „Transformarea digitală a Centrului de Oncologie-EUROCLINIC” ID 317086.

Proiectul este cofinanțat din Fondul European de Dezvoltare Regională prin Programul Regional Nord-Est, Obiectiv de politică: O Europă mai competitivă, Prioritate: P2 Nord-Est – O regiune mai digitalizată, Obiectiv specific: RSO1.2_Valorificarea avantajelor digitalizării, în beneficiul cetățenilor, al companiilor, al organizațiilor de cercetare și al autorităților publice, Operațiune: Transformarea digitală a IMM-urilor orientată către creșterea intensității digitale.

Perioada de desfășurare a proiectului este cuprinsă între 01.11.2024, data semnării contractului de finanțare nr. 562/ 01.11.2024 cu Agenția pentru Dezvoltare Regională Nord-Est în calitate de Autoritate de Management pentru Programul Regional Nord-Est 2021-2027, până la data de 31.10.2025.

Valoarea totală a Contractului de Finanțare este de 472.571,50 lei, din care finanțarea nerambursabilă este de 425.314,35 lei, respectiv 90% din valoarea totală eligibilă aprobată.

Obiectivul general al proiectului îl reprezintă optimizarea proceselor de lucru, respectiv digitalizarea proceselor din cadrul companiei în ceea ce privește managementul serviciilor prestate și a relațiilor cu pacienții clinicii medicale prin implementarea unei soluții complexe pentru Digitalizarea Managementului Medical și al Resurselor care are ca rezultat creșterea nivelului de intensitate digitală a companiei Centrul de Oncologie-EUROCLINIC SRL.

Proiectul are printre rezultatele principale următoarele:

  • 1 serviciu de tip Cloud Computing utilizat pe perioada de implementare a proiectului;
  • 24 de postări de promovare social media pe perioada de implementare a proiectului;
  • 1 cont/ profil de social media creat;
  • 1 website de prezentare companie;
  • 1 aplicație software achiziționată pentru implementarea CRM și ERP;
  • 10 tablete ; 15 sisteme all in-one; 1 server;
  • 1 raport de audit tehnic care confirmă îndeplinirea tehnologiilor DESI 2019 realizate.

Date de contact: Ghiculescu Ion – Administrator, Email: ionghiculescu@gmail.com, Telefon: 0728.880.969, Website.

Loading

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
ACTUALacum 3 ore

Ziarul PROFIT și argeșenii i-au pus pe treabă: Aquaterm oprește apa în Curtea de Argeș și recunoaște: APA NU ESTE POTABILĂ! – VEZI DETALII

După ce, la apelul argeșenilor, ziarul PROFIT si PRO ARGES TV au tras un semnal de alarma pentru a opri...

ACTUALacum 4 zile

Scandalul apei din Curtea de Argeș: Este sau nu contaminată? AQUATERM SPUNE CĂ NU, DSP ANUNȚĂ VERIFICĂRI – DOCUMENT

După deversarea controlată, dar istorică, a Lacului Vidraru de la începutul săptămânii, locuitorii din Curtea de Argeș au sesizat o...

ACTUALacum 4 zile

Reușită de excepție a primarului Mogaru: Corbi și Jgheaburi au, în sfârșit, apă curentă și canalizare, după 8 ani de așteptare în domnia familiei Baciu

Comunitatea din Corbi marchează un moment asteptat in zadar pe perioada domniei familiei Baciu: la împlinirea unui an de mandat,...

ACTUALacum 5 zile

Apare nou OMD în Argeș, RÂNJETUL CARPAȚILOR – Axat pe promovarea turismului și monitorizarea autorităților

Peisajul turistic argeșean- aflat în mare suferință, se pregătește să întâmpine un nou organism menit să redefinească strategiile de promovare....

ACTUALacum 5 zile

Jurnalistul Iulian Uță îl somează pe Ion Mînzînă: „Ai plecat și pe banii mei? Ieși la raport și explică-mi ce ai făcut în sejurul de lux din Spania!”

Jurnalistul Iulian Uță a lansat un atac dur la adresa conducerii Consiliului Județean Argeș, în cadrul emisiunii „Chestiuni Arzatoare” de...

Publicitate

Câmpulung

RECLAMA MONETAG

În Trend