Conecteaza-te cu noi

AUTO

Tot ce trebuie să știi despre amanetul auto

Publicat

in

Tot ce trebuie să știi despre amanetul auto

Dacă ai nevoie de o sumă mai mare de bani și te-ai gândit că singura soluție pe care o ai la îndemână este să apelezi la un împrumut, trebuie să știi că există și alte soluții, iar una dintre acestea este reprezentată de amanetul auto. Ce implică acesta și care sunt avantajele pe care ți le oferă, cum îți poți amaneta mașina și ce sumă poți primi pentru ea vei afla din acest articol.

Cine își poate amaneta mașina?

Serviciul de amanet auto este disponibil oricărei persoane fizice sau juridice care are o mașină la care poate renunța pentru o sumă de bani de care are nevoie. Poate că ai o mașină pe care nu o folosești prea des sau poate că te poți lipsi de mașina pe care o folosești zilnic pentru o scurtă perioadă, până îți rezolvi problemele urgente care necesită finanțare.

Important este faptul că nu vei fi nevoit să îți vinzi mașina, ci vei avea șansa de a o recupera imediat ce vei avea din nou suma necesară în acest sens. Mai mult decât atât, nu vei avea nevoie de o dovadă a veniturilor pe care le ai, ci doar de mașină și de actele necesare identificării proprietarului și mașinii. În acest fel, serviciul de amanet auto se află la dispoziția oricărui proprietar de mașină.

Care sunt actele necesare pentru amanet auto?

Nimic mai simplu decât să beneficiezi de un împrumut tip amanet auto. Nu este nevoie nici să alergi după acte, nici să faci dovada că ai un contract de muncă valabil, ci doar să pregătești câteva acte, iar treaba este ca și rezolvată. Doar actele proprietarului și actele mașinii sunt singurele documente de care ai nevoie pentru a beneficia de un astfel de împrumut.

Astfel, vei avea nevoie de CIV, respectiv cartea de identitate a autoturismului și de talonul mașinii, de cartea de identitate a proprietarului mașinii în cazul în care este vorba despre o persoană fizică sau de CUI/ actul constitutiv sau ștampilă în cazul persoanelor juridice. Și nu uita de cheile mașinii.

Care sunt pașii de urmat pentru amanet auto?

Practic, tot ceea ce trebuie să faci pentru a-ți amaneta mașina și a obține banii care îți sunt necesari este să faci o programare accesând https://www.creditamanetauto.ro/, iar de aici lucrurile vor decurge în mod simplu, de la sine. Odată ce ai făcut programarea, iar cererea ta va fi evaluată de experții in împrumuturi de tip amanet auto, ai șansa de a primi banii necesari în maximum 30 de minute. Evaluarea mașinii va fi realizată în mod gratuit de o echipă de experți, în cel mult 10 minute, iar în urma acesteia nu vei fi obligat să mergi mai departe dacă nu îți dorești acest lucru.

Dacă, în schimb, ai decis că aceasta este cea mai bună variantă pe care o ai la dispoziție și că într-adevăr merită să faci acest schimb echitabil, vei semna un contract cu o valabilitatea de 30 de zile, urmând să primești banii în cel mult 30 de minute. Este bine să știi că deși contractul semnat are o valabilitate de 30 de zile, poți beneficia de o perioadă de grație de câteva zile, în funcție de detaliile stabilite de comun acord la semnarea contractului.

Mai mult decât atât, în cazul în care nu vei reuși să returnezi împrumutul în perioada stabilită inițial, astfel încât să îți recuperezi mașina, vei putea prelungi termenul cu încă 30 de zile, iar pentru aceasta va fi nevoie să plătești doar comisionul aferent lunii precedente.

Care sunt avantajele de care poți beneficia prin serviciul de amanet auto?

Serviciul de amanet auto de care poți beneficia îți oferă avantaje numeroase, unul dintre cele mai importante fiind acela că primești instant banii de care ai nevoie fără a-ți pune mașina în vânzare. Mai mult decât atât, poți obține până la 75% din valoarea mașinii tale în cel mai scurt timp posibil, linia de creditare fiind de până la 150.000 de euro.

Un alt avantaj oferit de serviciul de amanet auto este că poți restitui creditul fie total, fie parțial, iar în cazul în care nu vei reuși să te încadrezi în termenul de restituire stabilit inițial, poți beneficia de o perioadă de grație de până la 30 de zile.

De asemenea, nu există penalități, și nici comisioane ascunse, totul fiind la vedere, astfel încât să poți ști de la început care sunt șansele reale pe care le ai de a restitui împrumutul pe care l-ai obținut.

În cazul în care te afli în imposibilitatea de a restitui împrumutul și decizi să vinzi mașina, poți face acest lucru direct din parcul auto al firmei de credit tip amanet auto.

În perioada contractuală, când mașina se află în posesia firmei, aceasta beneficiază de cele mai bune condiții de parcare. Mașina ta se va afla într-o parcare subterană, fiind ferită de soare și de intemperii, iar aceasta este supravegheată și monitorizată 24/7, astfel că îți pot fi puse la dispoziție poze/video cu mașina în timp real.

De ce să apelezi la serviciile de credit tip amanet auto?

Cu o experiență vastă în domeniul împrumuturilor tip amanet auto, practicile experților, precum și serviciile rapide oferite clienților, ai garanția că lucrezi cu profesioniști atunci când vrei să împrumuți bani pe termen scurt. Dacă te întrebi de ce poți apela la serviciile de amanet auto, trebuie să cunoști toate aceste detalii și să înțelegi care sunt beneficiile pe care le poți avea.

Împrumuturile tip amanet auto îți sunt la îndemână atunci când ai nevoie de sume mai mari de bani și nu poți sau nu dorești să apelezi la împrumuturile bancare clasice. Tot ceea ce îți este necesar sunt actele mașinii și actul personal de identitate, iar în urma unei evaluări a mașinii tale, poți primi până la 75% din valoarea acesteia în mai puțin de 30 de minute.

Mai mult decât atât, beneficiezi și de perioadă de grație, iar în cazul în care nu vei reuși să returnezi banii la timp, vei putea prelungi termenul de restituire cu încă 30 de zile, plătind doar un comision.

ACTUAL

DACIA prezintă SANDRIDER, vehiculul de competiție pentru raliul DAKAR ! PERFORMANȚE SUPERIOARE

Publicat

in

  • Dacia dezvăluie azi Sandrider, prototipul vehiculului de competiție care va participa în 2025 la Raliul Dakar și la Campionatul mondial de Rally-Raid.
  • Inspirat din concept-car-ul Manifesto și creat cu ajutorul Renault Group și al companiei Prodrive, Sandrider va fi omologat în categoria Ultimate T1+.
  • Sandrider va utiliza combustibil sintetic produs de compania Aramco.

Inspirat din conceptul Manifesto, laboratorul de idei al Dacia prezentat în 2022, Sandrider este un vehicul creat special pentru rally-raid, bazat pe competențele Renault Group și pe experiența recunoscută a companiei britanice Prodrive, specializată în sportul auto.

Fidel abordării Dacia, Sandrider exploatează într-o manieră inteligentă toate posibilitățile oferite de reglementările categoriei Ultimate T1+, mizând pe agilitate și greutate redusă și răspunzând totodată nevoilor esențiale ale piloților și copiloților. Echipajele au fost, dealtfel, implicate în mod activ în faza de concepție a vehiculului. Piloții au împărtășit experiența lor echipelor de design în cadrul unor ședințe de lucru derulate în realitate virtuală.

UN DESIGN ESENȚIAL ȘI COOL

Conceput de către designerii Dacia, stilul exterior al Sandrider urmărește ceea ce este esențial, evitând orice element inutil. Au fost păstrate doar panourile de caroserie absolut necesare, fără orice element decorativ.

Tot în aceeași abordare, concentrată asupra nevoilor esențiale ale pilotului și copilotului, o atenție specială a fost acordată asigurării unei vizibilități optime. Astfel, capota față este scurtă și puternic înclinată iar partea superioară a planșei de bord este vopsită cu un material anti-reflectorizant.

La interior, designerii și inginerii Dacia s-au concentrat asupra nevoilor echipajului pilot-copilot. Sandrider se distinge printr-un tablou de bord modulabil care permite fiecărui echipaj să își adapteze ergonomia și dispunerea anumitor elemente în funcție de preferințe.

O CONCEPȚIE ROBUSTĂ ȘI OUTDOOR

Raliul Dakar este, fără îndoială, una din cele mai dificile competiții sportive din lume. Astfel, abordarea „Robustă și Outdoor”, specifică mărcii Dacia, se regăsește din plin în cazul Sandrider.

Vehiculul beneficiază de o structură complet ranforsată, cu un planșeu și cu bare de protecție consolidate, o caroserie din fibră de carbon precum și suspensii cu braț dublu și transmisie 4×4 adaptate constrângerilor extreme ale competițiilor de rally-raid.

Un sistem electric inovator de înaltă tensiune permite menținerea tuturor accesoriilor de la bord la o putere optimă, chiar în condițiile cele mai dificile. Astfel, răcirea perfectă a motorului va fi asigurată chiar și când acesta funcționează la regim maxim dar viteza mașinii este mică, așa cum se întâmplă, spre exemplu, la trecerea peste o dună de nisip.

Dincolo de aceste elemente fundamentale de concepție, abordarea „robust și outdoor” vizează și unele elemente care pot părea simple detalii, dar care ușurează mult viața echipajelor.

Astfel, scaunele Sabelt sunt îmbrăcate într-un material special, anti-bacterian și care reglează umiditatea. Roțile de rezervă sunt fixate în locașuri laterale, în spatele ușilor de acces, și pot fi astfel extrase și manipulate mai ușor.

În aceeași logică, echipajul beneficiază de un acces ușor și rapid la uneltele necesare în caz de nevoie, acestea nefiind închise într-o cutie voluminoasă.

Alt exemplu : prezoanele de fixare a roților sunt magnetice, astfel încât se pot pune pe o placă metalică, evitându-se pierderea lor în nisip în cazul în care o anvelopă trebuie înlocuită. Această soluție a fost inspirată direct din experiența piloților echipei iar aplicarea ei este un nou exemplu de ingeniozitate specifică mărcii Dacia.

Sandrider este echipat cu anvelope BF Goodrich de nouă generație, care oferă o aderență optimă pe toate tipurile de teren, cu rezistență maximă la loviri și perforații.

O ABORDARE ECO-SMART

Dacia este hotărâtă să se situeze printre liderii decarbonizării la prețuri accesibile și se asociază pe deplin angajamentului asumat de organizatorii raliului Dakar de a face sportul cu motor mai sustenabil.

Echipele de ingineri au acordat o atenție specială diminuării greutății vehiculului, cu scopul de a reduce consumul de carburant. Astfel, SANDRIDER cântărește cu circa 15 kg mai puțin față de prototipuri comparabile. Acest lucru a fost posibil prin utilizarea unui șasiu tubular mai ușor, prin folosirea fibrei de carbon pentru panourile de caroserie, prin eliminarea oricărui element inutil și prin folosirea unui motor mai compact și mai ușor. Pentru a optimiza tracțiunea și performanța dinamică, a fost mărită distribuția greutății pe puntea față.

Totodată, s-a pus un accent deosebit pe aerodinamică pentru a reduce consumul de combustibil, îmbunătățind în același timp performanța. Inginerii au reușit să reducă rezistența la înaintare cu 10% și portanța cu 40% în raport cu prototipurile comparabile. O atenție specială a fost acordată profilului prizelor de aer care asigură răcirea motorului.

Gestionarea regimului termic este esențială în condițiile extreme ale raliului Dakar. Pentru a menține temperatura scăzutăîn cabină,Sandriderutilizează pigmenți anti-infraroșu integrați direct în carbonul care alcătuiește panourile caroseriei vehiculului. A fost depus un brevet pentru acest proces.

Sandrider este echipat cu un motor care funcționează cu combustibil sintetic furnizat de Aramco. Este o soluție simplă și accesibilă pentru reducerea impactului asupra mediului. Combustibilii sintetici Aramco sunt produși prin combinarea hidrogenului regenerabil cu CO2 captat, rezultând un produs cu emisii scăzute de carbon, compatibil cu motoarele actuale. Pentru marca Dacia, Raliul Dakar este terenul de testare ideal al acestei tehnologii.

PRIMA PARTICIPARE LA O COMPETIȚIE VA AVEA LOC ÎN luna OCTOMBRIE

Sandrider va fi supus în perioada următoare unei lungi serii de teste în diferite țări. Prima angajare într-o competiție va avea loc în Raliul Marocului 2024, una din probele Campionatului mondial de Rally-Raid (W2RC) care va avea loc între 5 și 11 octombrie.

THE DACIA SANDRIDERS, echipa oficială a mărcii Dacia în W2RC, va participa la primul raliu Dakar și la toate etapele Campionatului mondial de Rally-Raid în 2025.

THE DACIA SANDRIDERS va fi alcătuită din trei echipaje ai căror membri se remarcă prin experiență, talent și entuziasm…

Sébastien Loeb (50 de ani) a câștigat Campionatul mondial de Raliuri de 9 ori consecutiv între 2004 și 2012. El este pilotul cel mai titrat din sportul auto și este considerat drept cel mai mare pilot de raliu din toate timpurile. Sébastien Loeb participă la raliul Dakar din 2016. El îl va avea drept copilot pe Fabian Lurquin.

Cristina Gutiérrez Herrero este prima femeie pilot de raliu din Spania care a terminat raliul Dakar la categoria auto, în 2017. În vârstă de 32 de ani, ea are deja la activ 8 participări la raliul Dakar, între 2017 și 2024. Cristina a câștigat Cupa Mondială de Raliuri Cross-Country, categoria T3, în 2021. În ianuarie 2024, a devenit a doua femeie care a câștigat la o categorie (Challenger) a Dakar, după Jutta Kleinschmidt care a ajuns pe primul loc la general.

Cristina îl va avea drept copilot pe Pablo Moreno Huete.

Nasser al-Attiyah este cvintuplu câștigător al Cupei mondiale de Raliu off-road și dublu câștigător al Campionatului mondial de Rally-Raid. Veritabilă legendă a raliului Dakar, Nasser a câștigat de cinci ori această probă mitică.

Dacia SANDRIDER – date PRINCIPALE

  • Categorie FIA : Ultimate T1+
  • Șasiu : tubular
  • Caroserie : fibră de carbon
  • Motor : V6, 3 litri, biturbo
  • Putere maximă : 264 kW/359 CP
  • Cuplu maxim : 539 Nm la 4.250 rot./min.
  • Transmisie: 4X4
  • Cutie de viteze : secvențială cu 6 trepte
  • Suspensii Față/Spate: braț dublu
  • Cursa suspensiei: 350 mm
  • Roți: Jante de aluminiu 17”
  • Anvelope: BF Goodrich 37”
  • Lungime x Lățime x Înălțime: 4.140 x 2.290 x 1.810 mm
  • Ampatament : 3.000 mm
  • Console Față/Spate: 590/550 mm

Citeste mai mult

ACTUAL

Audi și Porsche sunt mărcile de mașini care au cel mai des kilometrajul dat înapoi în România

Publicat

in

În timp ce piața mașinilor second-hand a devenit mai transparentă de-a lungul anilor, modificarea frauduloasă a odometrelor este o realitate încă răspândită la nivel mondial. Cumpărătorii pierd milioane de euro din cauza vânzătorilor necinstiți și se pare că această situație nu se va schimba semnificativ prea curând.

Compania de date auto carVertical a efectuat cel de-al 4-lea studiu anual în România pentru a afla care modele de mașini au cel mai frecvent kilometrajul dat înapoi, studiu care va fi folosit pentru a crește gradul de conștientizare din rândul cumpărătorilor. În cadrul cercetării s-au analizat doar rapoarte reale care cuprind istoricul auto. Aceste rapoarte au fost achiziționate de utilizatorii carVertical din noiembrie 2022 până în noiembrie 2023.

Mărcile germane de mașini sunt afectate cel mai des de fraudarea kilometrajului 

Audi A8 este mașina din România al cărei kilometraj este cel mai frecvent dat înapoi – 16,25% dintre toate modelele verificate pe carVertical aveau kilometrajul modificat. Un procentaj semnificativ care sugerează că 1 din 6 Audi A8 aflate în țară ar putea avea kilometrajul original falsificat.

Porsche Cayenne (15,55%), Audi A7 (15,05%), Porsche Panamera (14,78%) și Volkswagen Phaeton (13,27%) nu sunt cu mult în urmă.

Din topul celor 20 de modele de mașini din România cu odometrul dat înapoi cel mai frecvent, 5 sunt produse de Audi. Există o cerere puternică pe piață pentru vehicule rulate de ultimă generație în stare bună, ceea ce explică de ce Audi-urile sunt atât de populare printre escroci.

„7,82% dintre toate mașinile verificate pe carVertical în România au avut odometrul falsificat, iar valoarea medie cu care contoarele de parcurs au fost date înapoi a fost de peste 85.000 de kilometri. Cumpărarea unei mașini cu kilometrajul dat înapoi se traduce întotdeauna în cheltuieli de funcționare imprevizibile și o depreciere accelerată a valorii mașinii”, explică Matas Buzelis, directorul de comunicații al carVertical și expert în automobile.

Risc crescut de a avea un odometru falsificat pentru mașinile din clasa premium

De multe ori este mai ușor să dai înapoi citirile odometrelor care aparțin unor vehicule moderne, deoarece necesită mai puțin efort fizic. Având în vedere că totul este conectat, este doar o chestiune de a dispune de echipamentul potrivit pentru ca infractorii să ajusteze odometrul și să crească artificial valoarea unei mașini. Experții avertizează că poate fi dificil să detectezi un caz în care kilometrajul a fost dat înapoi fără să cercetezi istoricul unei mașini second-hand.

Din topul celor 20 de modele de mașini cu odometrul dat înapoi cel mai frecvent din România, 14 sunt considerate de clasă premium, ceea ce înseamnă că vehiculele din clasa economică au odometrul modificat mai rar.

Modificarea citirilor contorului de parcurs ale mărcilor premium precum Audi, Volvo, Porsche, Land Rover sau Mercedes-Benz le permite escrocilor să câștige mai mulți bani. De asemenea, nu vor să riște să fie prinși de autorități pentru un profit de câteva sute de euro la vânzarea unui hatchback cu kilometrajul falsificat.

Audi A5 este mașina cea mai puțin riscant de cumpărat

Audi A5 este mașina al cărei odometrul este cel mai rar modificat fraudulos, cu o cotă de 7,17%, ceea ce înseamnă că este de 2 ori mai riscant să cumperi un Audi A8 decât un A5. Mercedes-Benz E-Class (7,61%), Volkswagen Amarok (7,73%), Mercedes-Benz CLS-Class (7,76%) și Volkswagen Touareg (7,77%) se numără și ele printre vehiculele al căror kilometraj este cel mai rar dat înapoi.

Când vine vorba de cumpărarea unui vehicul second-hand, nimeni nu se poate feri complet din start de escroci, de aceea este important să verificați istoricul kilometrajului și pe cel al daunelor oricărei mașini. Efectuarea unui test de conducere și vizitarea unei reprezentanțe respectabile pentru o inspecție, diminuează șansele de a cumpăra un vehicul în stare proastă. În caz contrar, cumpărătorii riscă să piardă bani și să își compromită siguranța. 

Citeste mai mult
Publicitate

Curtea de Argeș

Publicitate

Câmpulung

În Trend