Conecteaza-te cu noi

ACTUAL

Vreţi să trăim într-o ţară curată ? Atunci, Let’s do it!

Publicat

in

Campania iniţiată de „Let’ s do it România” care şi-a propus să cureţe Argeşul  într-o singură zi a reuşit să adune în jurul acestui obiectiv peste 5 000 de voluntari. Au plecat dis de dimineaţă, plini de entuziasm şi înarmaţi cu saci de gunoi, şi mănuşi pentru ca Argeşul să nu mai aibă imaginea unui imens coş de gunoi.

Potrivit reprezentantului Let’s do it România pentru judeţul Argeş, Dan Hodoş, la acest eveniment participă peste 4 500 de elevi şi cadre didactice dar şi reprezentanţi ai unor primării, de la Consiliul Judeţean sau Prefectura Argeş. Este cea mai importantă campanie de curăţenie într-o singură zi  care se desfăşoară la nivelul României şi care reuşeşte, spre ruşinea fiecăruia dintre noi, să adune sute de tone de gunoi aruncat la întâmplare de cei care nu au habar că gestul de a murdări mediul se întoarce împotriva lor.

La Piteşti, municipalitatea a pus la dispoziţia echipei „Let’ s do it România „ mănuşi şi saci de gunoi şi asigură transportul deşeurilor colectate . Voluntarii care şi-au propus ca obiectiv curăţirea Piteştiului de gunoi, au plecat la ora 8.30 de minute din faţa Primăriei Piteşti spre următoarele destinaţii – Pădurea Trivale, zona Podul Viilor, str Depăozitelor, malul râului Argeş şi o parte din cartiere.

Acţiunea „Let’ s do it România „ se desfăşoară simultan în întreg judeţul, la Curtea de Argeş, Câmpulung, Mioveni, Topoloveni, Costeşti, Ştefăneşti, Bascov , Budeasa, Valea Danului , Stolnici, în total peste 20 de localităţi argeşene.

Campania „Let’ s do it România „ desfăşurată pe bază de voluntariat arată că, din fericire, în Argeş există şi oameni care înţeleg importanţa unui mediu curat pentru propria viaţă dar după această mare acţiune de curăţenie ar trebui ca fiecare dintre noi să păstreze măcar ce au făcut alţii. Respectul faţă de semeni şi faţă de mediu este primul şi cel mai important semn de civilizaţie şi stimă  de sine. Vreţi o ţară ca afara? Atunci, Let’s do it!

 

Comenteaza cu profilul de FB

ACTUAL

SPRIJIN PENTRU PATRONII DE RESTAURANTE, PIZERII, TERASE – APLICAȚIA REST-ART a fost lansata

Publicat

in

De

Echipa KBS, parte a grupului nostru de presă, continua dezvoltarea de npi aplicatii utile. După succesul aplicatiei MYDOC, destinata clinicilor medicale si folosita de o luna de zile de 13 unitati medicale din Sibiu, Brasov si Arges, KBS a lansat ieri aplicatia REST-ART, destinată patronilor de retaurante, pizerii, terase si altor unitati similare. Practic, prin aceasta aplicatie, pentru desktop si telefoane mobile, patronii acestor unitati vor avea un sprijin in derularea si reluarea activitatii, mai ales in actualele conditii. Preluarea comenzilor va fi foarte lejera si in concordanta cu actualele masuri. Aplicatia ajuta la eficiența restaurantului si ajuta patronii care vor sa se adapteze actualelor cerinte. De asemenea, aplicatia ofera un ajutor celor care nu au personal suficient.

CUM FUNCTIONEAZA?

Restaurantul/Pizeria/Terasa va trebui sa aibă doar un calculator sau tableta cu sunet ok, instalat in zona Ospatarilor sau bucatariei. Atât! Odata cu aplicatia ei vor primi autocolante cu un cod QR care vor fi aplicate pe mese sau la intrarea in restaurant terasa. Timp de cateva ore va trebui ca sa introduca doar produsele pe care le vinde si sa tina calculatorul/tableta pornita pe perioada programului de lucru.

PASUL 1. Clientul intra in local si scaneaza cu telefonul codul QR (sau instaleaza aplicatia Andorid din Google Play). Instant va avea pe telefon aplicatia restaurantului respectiv. Gratie unui meniu extrem de simplu, clientul isi alege ce produse vrea sa comande, poate adauga ingrediente, etv. VEZI IMAGNEA DE MAI JOS

PASUL 2. După ce clientul adauga si alte produse selectabile intuitiv din meniul superior, se finalizeaza comanda. Aici are posibilitatea de a adauga in plus sau a elimina din meniu. De asemenea vede si pretul care trebuie platit.

PASUL 3: Ultimul pas pentru client, in care va alege cum plateste si alege locul livrare. In acest caz livrare in restaurant. ( Aceeasi procedura e folosita si pentru comanda de acasa). VEZI FOTO DE MAI JOS – Doar apasa PLASEAZA COMANDA iar aceasta ajunge instant la Ospatari sau Bucatarie.

Si imdiat ecranul clientului – telefon, tableta sau laptop se schimba cu statusul comenzii in care acesta urmareste in timp real ce se intampla. VEZI FOTO DE MAI JOS

PASUL 4. In momentul in care clientul plaseaza comanda, instant, pe calculatorul/ restaurantului aflat apare notificare de comanda noua. Notificarea este vizual dar si prin sunet de clopotel. Aceste suna permanent pana un ospatar/bucatar oreia comanda folosind optiunile din aplicatie. PREIA, REFUZA, RESPINGE. De asemenea, ospatarul poate vedea detaliat Comanda, cine a facut-o, de la ce masa si poate tipari rapid comanda pentru a preda la bucatarie sau a confirma inca o data cu clientul. VEZI FOTO

Mai jos vedeti optiunile OSPATARULUI sau BUCATARULUI


PASUL 5. Instant, statusul comenzii, se va schimba si pentru client, care va vedea la minut ceea ce se intampla cu comanda sa. E in preparare, e gata de livrare sau SE LIVREAZA. VEZI FOTO

Toto procesul se deruleaza rapid iar propcedura este identica de pe orice device: laptop, desktop sau telefon mobil. Restaurantul va avea evidenta zilnica cu comenzile preluate, refuzate, livrate, etc. De asemenea, pentru livrarile la domiciliu, va avea cont si persoanele care livreaza. Daca nu se opteaza pentru livrarea in restaurant ci pentru livrare la domiciliu, după notificarea sonora din restaurant, are optiunea de a prelua comanda a o transmite instant la baiatul de la Livrari prin intermediul aplicatiei, care si el va fi notificat ca are o comanda de sus. Odarta livrata comanda de catre acesta, va bifa in contul sau optiunea LIVRAT.

Patronii restaurantelor nu au nevoie decat de un calculator, laptop sau tableta, Aplicatia se instaleaza pe serverele KBS, pentru fiecare restaurant care va avea date de aces personale si care se pot modifica oricand de catre proprietarul restaurantului. Aplicatia pentru clienti este disponibila gratuit pe telefon , tableta, laptop, desktop, doar accesand un cod QR sau tastand o simpla adresa. De asemenea, clientii pot descarca gratuit din Google Play aplicatia.

Vrei mai multe detalii despre aceasta aplicatie ? Ai un restaurant si crezi ca te ajuta ? Suna la 0744 980 915

Comenteaza cu profilul de FB
Citeste mai mult

ACTUAL

Ludovic Orban anunță un nou proiect! Cine sunt cei care vor avea parte de ajutor

Publicat

in

De

Primul ministru Ludovic Orban a declarat că Guvernul va lansa un program de susţinere al marilor companii printr-un un sistem de garantare a asigurării creditului comercial, în cadrul măsurilor de relansare economică.

„Una din marile probleme pe care le avem în România este următoarea: nu există un sprijin suficient de mare al companiilor. Bursa nu e încă dezvoltată. (…) Sistemul financiar-bancar este un sistem relativ prudent. Avem intermedierea a 25-27%. Nu este normal. Sistemul financiar bancar trebuie să susţină economia. Lor le-a convenit să împrumute statul care este un plătitor garantat. (…) Vom lansa programul de susţinere a marilor companii, ca să dăm un stimulent sistemului financiar-bancar să finanţeze companiile, să finanţeze investiţiile, sau creditele pentru capital de lucru, de care au atâta nevoie companiile. (…) Dacă o companie intră în blocaj, îţi afectează mai multe companii, otrăveşte practic un întreg lanţ economic. Şi atunci e un sistem de asigurare a creditului comercial. Pregătim instrumentul ăsta de garantare a asigurării creditului comercial, astfel încât să nu se blocheze relaţiile economice”, a afirmat, luni, Orban la Digi 24.

Premierul a anunţat că va folosi „toate instrumentele posibile pentru a susţine investiţiile”, inclusiv prin realizarea unui fond de investiţii capitalizat din resurse bugetare sau din fonduri europene, „în măsura în care ni se va permite”.

„Există 100 de milioane identificaţi pentru capitalizare. Mai avem cam 200 de milioane (n.r. de euro). E prematur să listezi pe bursă. Ideea e să listăm pe bursă. Să scoatem titluri de fonduri. Să facem emisiuni de obligaţiuni, în timp. Dar întâi trebuie ca fondul să îşi arate capabilităţile, să arate că are capacitatea de a genera profit din plasamentele pe care le facem”, a adăugat Orban.

Premierul a mai spus că „ani buni, modelul de creştere economică care a fost aplicat în România a fost un model greşit” pentru că „a stimulat artificial consumul prin creşterea veniturilor fără acoperire economică în zonele controlate de Guvern”.

„Nu au fost sprijinite investiţiile, nu a fost sprijinită dezvoltarea capacităţilor de producţie, nu a fost sprijinită cercetarea, inovarea, dezvoltarea, transferul economic – lucrurile care îţi asigură competitivitatea. S-au luat decizii catastrofale din punct de vedere economic, care au distrus competitivitatea companiilor româneşti – vezi Ordonanţa 114”, a adăugat Orban.

Citește și:

Lovitură grea pentru Nelu Tătaru! Sub tutela ministrului Sănătății se fac numiri de persoane cu grave probleme de integritate și acuzate de șantaj

EXCLUSIV Adiere de PSD în echipa Barna! ‘Scheletul’ unuia dintre liderii USR

EXCLUSIV LIDL și Kaufland desființează obligațiile impuse de Nelu Tătaru! MAI contrazice Ministerul Sănătății! Termoscanarea este o recomandare, nu o obligație

Comenteaza cu profilul de FB
Citeste mai mult

PITEȘTI

Publicitate
Publicitate

Mioveni

În Trend