Conecteaza-te cu noi

Administratie

Viceprimarul comunei Godeni, Laurenţiu Soare, a câştigat războiul cu ANI

Avatar

Publicat

in

În 14 februarie 2013, ANI îl acuza de incompatibilitate şi pe Cristian Laurenţiu Soare, viceprimarul comunei muscelene Godeni, pe motiv că ar fi fost şi administrator al unei firme (Muscel Travel Company) în timp ce făcea parte din executivul primăriei.
După doi ani de procese, în data de 20 februarie 2015, Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie a dat verdictul prin care se arată că viceprimarul comunei Godeni, Laurenţiu Soare, nu se face vinovat de incompatibilitate. Asta după ce doi ani a căutat să arate prin instanţele de judecată că respectiva firmă nu a avut niciodată activitate, fiind depusă şi cerere de radiere.
În 05.06.2013, prin Hotărârea nr. 139, Curtea de Apel Piteşti anulează Raportul de Evaluare nr. 7531/G/II/14.02.2013 emis de ANI, iar Agenţia face mai departe recurs, respins ca nefondat de ÎCCJ în data de 20.02.2015.
În acelaşi timp instanţa obligă Agenţia Naţională de Integritate să-i plătească viceprimarului Soare suma de 1.500 lei cheltuieli de judecată.

 

Comenteaza cu profilul de FB

ACTUAL

SE PRELUNGEȘTE STAREA de ALERTĂ – Iată Hotărârea de Guvern cu măsurile, text integral

Avatar

Publicat

in

De

Astăzi, în ședința de Guvern care începe la ora 17, Cabinetul Orban va discuta o Hotărâre privind prelungirea stării de alertă cu 30 de zile. Aceasta ar urma să intre în vigoare chiar de duminică,  16 august.

Hotărârea de Guvern este dată ținând cont de prevederile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 11/2020 privind stocurile de urgenţă medicală, precum şi unele măsuri aferente instituirii carantinei, dar și ţinând seama de propunerile cuprinse în Hotărârea Comitetului Naţional pentru Situaţii de Urgenţă nr. 40/2020 privind propunerea prelungirii stării de alertă și a măsurilor necesare a fi aplicate pe durata acesteia pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID – 19.

Publicitate

Iată textul Hotărârii de Guvern, așa cum va intra în dezbaterea ședinței de azi a Cabinetului Orban.

Art. 1 – Începând cu data de 16 august 2020 se prelungeşte cu 30 de zile starea de alertă pe întreg teritoriul ţării, instituită prin HG nr. 394/2020 privind declararea stării de alertă şi măsurile care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, aprobată cu modificări şi completări prin Hotărârea Parlamentului României nr. 5/2020, cu modificările şi completările ulterioare, prelungită prin HG nr. 476/2020 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României şi măsurile care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, cu modificările şi completările ulterioare, și prin HG nr. 553/2020 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 17 iulie 2020, precum şi stabilirea măsurilor care se aplică pe durata acesteia  pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, cu modificările și completările ulterioare.

Art. 2 – Pe durata prevăzută la art. 1 măsurile de prevenire şi control ale infecţiilor cu coronavirusul SARS-CoV-2, condiţiile concrete de aplicare şi destinatarii acestor măsuri, precum şi instituţiile şi autorităţile publice care pun în aplicare sau urmăresc respectarea aplicării măsurilor pe durata stării de alertă sunt prevăzute în:

a) anexa nr. 1 – „Măsuri pentru creşterea capacităţii de răspuns“;

b) anexa nr. 2 – „Măsuri pentru asigurarea rezilienţei comunităţilor“;

c) anexa nr. 3 – „Măsuri pentru diminuarea impactului tipului de risc“.

Art. 3 – În aplicarea dispoziţiilor art. 7^1 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 11/2020 privind stocurile de urgenţă medicală, precum şi unele măsuri aferente instituirii carantinei, aprobată cu completări prin Legea nr. 20/2020, cu completările ulterioare, şi ale Hotărârii Guvernului nr. 557/2016 privind managementul tipurilor de risc, secretarul de stat, şef al Departamentului pentru Situaţii de Urgenţă din cadrul Ministerului Afacerilor Interne, dispune, în colaborare cu Ministerul Sănătăţii, prin ordin al comandantului acţiunii, măsurile necesare prevenirii şi combaterii infecţiilor cu coronavirusul SARS-CoV-2, în cadrul acţiunilor de răspuns la nivel naţional.

Art. 4 – Regimul contravenţional aplicabil pentru nerespectarea măsurilor prevăzute în anexele nr. 1-3 este cel stabilit la art. 64 – 70 din Legea nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, cu modificările ulterioare.

Art. 5 – Anexele nr. 1 – 3 fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 6 – Actele emise pentru punerea în executare a Hotărârii Guvernului nr. 394/2020, aprobată cu modificări şi completări prin Hotărârea Parlamentului României nr. 5/2020, cu modificările şi completările ulterioare, a Hotărârii Guvernului nr. 476/2020, cu modificările și completările ulterioare, și a Hotărârii Guvernului nr. 553/2020, cu modificările și completările ulterioare, își mențin aplicabilitatea în măsura în care dispoziţiile acestora nu contravin măsurilor stabilite în anexele nr. 1-3 la prezenta hotărâre.

Comenteaza cu profilul de FB
Citeste mai mult

ACTUAL

CÂTE AU FOST PROMISE? Aproape 600 posturi vacante în primăriile și alte instituții de stat din Argeș

Avatar

Publicat

in

De

Pare ireal dar acesta este adevarul! Potrivit datelor oficiale oferite de Agenția Națională a Funcționarilor Publici, in judetul Argeș, la acest moment, 18 % din totalul posturilor din administratie – primarii si alte institutii ale statului – sunt vacante. Asta inseamna ca din totalul de 3220 posturi de functionari publici, 579 sunt vacante si asteapta sa fie ocupate. Cele mai multe sunt in primarii si la Consiliul Judetean Arges.

Potrivit acelorasi date oficiale, 17 % din cei care ocupa aceste posturi au peste 50 de ani iar 26 dintre acestia ocupa functiile desi s-au pensionat si au peste 65 ani. 7 persoane care au functii bune in administratie sunt inca angajate desi au peste 70 ani.

Publicitate

La Consiliul Judetean Arges, de exemplu, din totalul celor 186 posturi de functionari publici, 26 inca sunt posturi libere, vacante.

La Primaria Curtea de Arges, din totalul celor 64 posturi de functionari publici, 7 sunt vacante , printre care si cea de arhitect sef.

Comenteaza cu profilul de FB
Citeste mai mult
Publicitate

Curtea de Argeș

Publicitate

Mioveni

În Trend