Conecteaza-te cu noi

BUSSINES

VESTI BUNE ! 3 fabrici noi in Argeş vor crea circa 1500 locuri de munca

Publicat

in

– Grupul francez Faurecia a fost refuzat la Curtea de Arges de primarul Nicolae Diaconu si va deschide uriasa fabrica la Cateasca

Trei noi fabrici vor intra in curand in functiune in judetul Arges astfel ca deficitul de forta de munca va fi semnificatic diminuat, avand in vedere ca se vor creea circa 1500 noi locuri de munca. Astfel, fabrica de volane de la Braşov care lucrează pentru Dacia se mută în Argeş, mai precis în comuna Dârmăneşti, satul Piscani. După cum ne-a declarat Emil Ciolan, primarul localităţii, in afara de aceasta se va mai deschide inca una, specializata tot pe productia de piese si accesorii auto.,,Anul acesta, cred că prin octombrie – noiembrie se vor inaugura încă două fabrici pe teritoriul comunei noastre. Una produce chedere pentru Ford și pentru Dacia, iar cealaltă produce presate mici și mijlocii.  Aici o să fie în jur de 250 – 300 de noi locuri de muncă, iar acest lucru pentru noi înseamnă foarte mult. Pentru noi este o realizare”, a declarat primarul comunei Dârmănești, Emilian Ciolan.
O alta fabrica, de dimensiuni uriase, va fi construita pe teritoriul comunei Căteasca acolo unde viceprimarul cu atribuții de primar, Florin Marinescu, a reușit să atragă încă un gigant care va crea aproximativ 1000 de locuri de muncă pe teritoriul comunei Căteasca, grupul Faurecia. De precizat ca, initial, grupul francez a dorit cinstructia acestei fabrici la Curtea de ARges, insa aici nu a gasit intelegere la actualul primar, Nicolae Diaconu.
Producătorul de componente auto Faurecia, un gigant cu 100.000 de salariați la nivel mondial și afaceri de 19 miliarde euro anual, va deschide în acest an o fabrică în comuna Căteasca, la marginea Autostrăzii Pitești – București. În prezent, grupul francez deține pe plan local cinci centre de producție la Sibiu, Mioveni, Pitești, Vâlcea și Craiova, unde se produc componente auto pentru Audi, BMW, Volvo, Ford, Land Rover, PSA și Dacia – Renault. ,,Concernul francez Faurecia va deschide o fabrică în comuna noastră pe o suprafață de 12 mii mp. Aici o să se producă panouri de uși pentru diferite modele de autoturisme, inclusiv pentru Dacia. Se vor crea aproximativ 1000 de noi locuri de muncă. Totodată, mai avem discuții și cu alți investitori care vor să vină să investească în comuna Căteasca”, a declarat viceprimarul Florin Marinescu.

Comenteaza cu profilul de FB
Citeste mai mult
Publicitate
9 Comentarii

9 Comments

  1. Ionut

    27 martie 2016 la 16:23

    Buna ziua as dori sa lucrez și eu la o fabrică, unde as putea sa mă interesez sau Cum trebuie sa procedez

  2. gabriela

    28 martie 2016 la 9:38

    care a fost motivul refuzului?????????

  3. costea ana maria

    16 aprilie 2016 la 21:07

    vreau si eu sa lucrez unde putem sa lasam cv datine detali va rog urgent

  4. Ungureanu Gabriel Catalin

    18 aprilie 2016 la 4:23

    Unde ar trebuii ca să depun si eu un CV si de când se va deschide?

  5. Radu Banciu

    18 aprilie 2016 la 21:55

    Nu știu dacă au nevoie de oameni care întreabă presa unde sa își depună un CV la o fabrica de componente auto. Intrați cretinilor pe Google și căutați informații.

  6. Alexandru

    19 aprilie 2016 la 10:26

    pai da dupa ce ca nu avem decat croitorii in acest „sat„ pe nume Municipiul Curtea de Arges Domnul nostru primar refuza sa se mai creeze locuri de munca!!! DAR IMPOZITUL LA CASA SI TEREN S-A PUTUT MARI DOMNULE PRIMAR RUSINE RUSINE!!!!!

  7. Melcescu Mariana

    19 aprilie 2016 la 17:04

    Si eu vreau sa depun CV pentru FAURECIA

  8. Gheorghe Cristea

    12 mai 2016 la 16:07

    Buna ziua as dori sa lucrez și eu la o fabrică, unde as putea sa mă interesez sau Cum trebuie sa procedez

  9. Gheorghe Cristea

    12 mai 2016 la 16:08

    Buna ziua as dori sa lucrez și eu la o fabrică, unde as putea sa mă interesez sau ,,,

You must be logged in to post a comment Login

Lasa un comentariu

ACTUAL

ALERTĂ! Renault suspendă extinderea fabricii DACIA de la Mioveni și va concedia 14.600 de angajați în toată lumea

Publicat

in

De

Compania franceză Renault a anunțat planul măsurilor de redresare, la scurt timp după ce partenerii din alianță, Nissan, își prezentaseră propriul plan și după ce împreună, Renault, Nissan și Mitsubishi au făcut public noul program de fucnționare a alianței. Renault, companie franceză care deține și marca Dacia, și-a propus un obiectiv important: să-și reducă toate costurile fixe cu peste 2 miliarde de euro, pe parcursul a 3 ani. Măsura vine ca urmare a performanței slabe din 2019, dar și pentru a compensa pierderile aduse de criza de coronavirus prin oprirea fabricilor și prin blocarea vânzărilor timp de aproape 2 luni. Ceea ce vrea să facă Renault este cam același lucru pe care l-a anunțat Nissan, aflată într-o situație financiară mult mai alarmantă: „simplificarea proceselor, reducerea diversității componentelor vehiculelor și ajustarea capacităților industriale.”

Potrivit anunțului oficial, în Franța, compania va fi organizată în jurul unor zone comerciale strategice, de viitor: vehicule electrice, LCV, economie circulară și inovație cu valoare adăugată ridicată. Renault vorbește despre o reorganizare a activității la Flins și Guyancourt, două uzine importante. De asemenea, vorbește despre „ajustările necesare în privința forței de muncă”. Ceea ce și-a propus Renault urmărește, în final, reducerea a 4.600 de locuri de muncă în Franța, dar sunt prevăzute împreună măsuri de recalificare, mobilitate internă și plecări voluntare. Renault precizează că, în restul lumii, vor fi concediate 10.000 de persoane.

Proiectul de restructurare Renault include următoarele elemente principale: – Îmbunătățirea eficienței și reducerea costurilor de inginerie, profitând de activele consolidate ale Alianței, aproximativ 800 de milioane EUR: – Raționalizarea proiectării și dezvoltării vehiculelor: reducerea diversității componentelor, creșterea standardizării, programele Leader – Follower din cadrul Alianței. – Optimizarea resurselor: concentrarea dezvoltării tehnologiilor strategice cu valoare adăugată ridicată în sit-urile de inginerie din Ile-de-France; optimizarea utilizării centrelor de cercetare și dezvoltare din străinătate și subcontractarea; optimizarea mijloacelor de validare prin utilizarea sporită a digitalului. – Optimizarea producției, cu economii de aproximativ 650 de milioane EUR – Accelerarea transformării uzinelor prin generalizarea instrumentelor specifice Industriei 4.0 – Îmbunătățirea procesului în noile proiecte de inginerie: accelerarea digitalizării și „design to process ” („de la concepție la proces”). – Dimensionarea corectă a capacităților industriale: – Capacitatea de producție globală revizuită de la 4 milioane de vehicule în 2019 la 3,3 milioane până în 2024 (referință Harbour). – Ajustarea numărului de angajați din producție. – Suspendarea proiectelor de creștere capacitară planificate în Maroc și România, studiu pentru adaptarea capacităților de producție ale Grupului în Rusia, studiu pentru raționalizarea activităților de fabricație a cutiilor de viteze în lume. – În Franța, patru ipoteze de lucru pentru optimizarea producției vor face obiectul unei consultări aprofundate cu toate părțile interesate, în special cu partenerii sociali și cu autoritățile locale: – Renault lansează un proces de consultare la uzinele din Douai și Maubeuge pentru a studia crearea unui centru optimizat de excelență pentru vehicule electrice și vehicule comerciale ușoare în nordul Franței. – Reflecție deschisă asupra reconversiei uzinei de la Dieppe la sfârșitul producției Alpine A110. – În Flins, crearea unui ecosistem de economie circulară pe sit, inclusiv transferul activităților de la Choisy-le-Roi. – La Fonderie de Bretagne, Renault lansează o revizuire strategică. – Eficiența sporită a funcțiilor suport, aproximativ 700 milioane EUR – Optimizarea costurilor generale și de marketing: digitalizarea pentru optimizarea costurilor de marketing, raționalizarea organizației și reducerea costurilor aferente funcțiilor suport etc. – Reorientarea activităților pentru o mai bună alocare a resurselor Această reorientare asupra activității de bază a Grupului printr-o modificare în domeniul său de activitate va fi în special axată pe: – O parte din rețeaua de distribuție RRG integrată în Europa. – Transferul pachetului de acțiuni deținut de Groupe Renault la Dongfeng Renault Automotive Company Ltd (DRAC) din China către Dongfeng Motor Corporation și încetarea activităților cu vehicule termice, sub marca Renault, pe piața chineză.   Aceste planuri vor fi prezentate organismelor reprezentative ale angajaților în conformitate cu reglementările aplicabile. Costul estimat al implementării acestui plan este de 1,2 miliarde EUR.

Comenteaza cu profilul de FB
Citeste mai mult

ACTUAL

De luni, se reia activitatea la Permise și Înmatriculări auto. Când se susțin examenele pentru obținerea permisului

Publicat

in

De

Direcția Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor (DRPCIV) a anunțat reluarea activității de săptămâna viitoare

DRPCIV : Ghișeele de la Direcțiile de Permise și Înmatriculări se redeschid de luni, 18 mai

După două luni se reia activitatea de la ghișeele Permise și Înmatriculări din toată țara se reia după două luni în care au fost suspendate în urma stării de urgență impuse de epidemia de coronavirus. Accesul în sedii se va face în grupuri mici iar programul va fi stabilit la nivelul fiecărui județ. Examenele pentru obținerea permisului de conducere la nivel național (proba teoretică și practică) au fost suspendate din 17 martie, la o zi după instituirea stării de urgență din cauza crizei COVID.

70.000 de candidați așteaptă să dea examenul auto. Reguli de protecție anti-COVID

Aproximativ 70.000 de mii de candidați ar fi trebuit să susțină examenul auto în cele două luni ale stării de urgență și urmează să fie reprogramați în funcție de dosarul de școlarizare care este valabil 12 luni. 

Activitatea de examinare pentru obținerea permisului se va relua de luna viitoare și vor avea prioritate candidații care au luat sala și ar fi trebuit să dea traseul.

„Prima etapă o reprezintă examinarea la proba practică, cu prioritate pentru candidaţii afectaţi de măsurile restrictive luate pe perioada stării de urgenţă, respectiv cei cărora le-au expirat documente aflate la dosarul de examinare sau expirarea acestor documente în perioada imediat următoare, programarea din oficiu în ordinea programărilor anterioare sau programarea prin intermediul şcolilor de şoferi, cu informarea candidaţilor de către şcolile de şoferi. În a doua etapă ne propunem reluarea activităţii de examinare la proba teoretică aproximativ la două săptămâni după reluarea probei practice, în funcţie de volumul solicitărilor pentru proba practică”, a anunțat comisarul Rodica Popescu de la DRPCIV. 

De asemenea, examinatorii și candidații vor purta măști de protecție iar în sală, la proba teoretică capacitatea va fi de jumătate pentru a se păstra distanța.

 Pentru că va exista o perioadă destul de mare – de câteva luni – de la terminarea școlii de șoferi și până la examenul de traseu, se recomandă câteva ședinte suplimentare de pregătire, astfel încât să nu se piardă abilitățile dobândite.

 De asemenea, pentru cei care încă nu au terminat școala, se analizează și varianta pregătirii on line, a spus Mihai Alecu, directorul general al Autorității Rutiere Române.

Comenteaza cu profilul de FB
Citeste mai mult

PITEȘTI

Publicitate
Publicitate

Mioveni

În Trend