Conecteaza-te cu noi

AUTO

Vânzările Dacia în Germania au crescut în primul trimestru cu 14,5%

Avatar

Publicat

in

Noua_Dacia_Duster 1Înmatriculările de autoturisme Dacia noi în Germania au avansat în primul trimestru cu 14,5%, de aproape trei ori mai rapid decât piaţa, la 11.423 unităţi, însă creşterea mărcii se află în încetinire puternică de la începutul anului, iar în luna martie s-a situat sub cea a pieţei germane.Vânzările totale de autoturisme noi au urcat în primele trei luni cu 5,6%, la 711.753 unităţi, arată date publicate miercuri de Oficiul de Înmatriculări Auto german KBA, citate de Mediafax.

Cota de piaţă a Dacia s-a situat la 1,6% în primul trimestru, faţă de 1,5% în aceeaşi perioadă a anului trecut.

În luna martie, înmatriculările Dacia au avansat cu 3,1%, la 3.975 maşini. Avansul din martie reprezintă o încetinire puternică a creşterii faţă de lunile ianuarie şi februarie, când s-a situat la 25,4%, respectiv 17,7%.

Comenteaza cu profilul de FB

ACTUAL

GALERIE FOTO – DACIA PREZINTĂ NOILE LOGAN, SANDERO ȘI SANDERO STEPWAY

Avatar

Publicat

in

De

  • A treia generație a modelelor de succes propune un design nou, o platformă și echipamente noi
  • Un stil mai atrăgător și mai contemporan
  • O motorizare ECO-G eficientă și economică și cele mai noi motorizări pe benzină


Cu cea de-a treia generație a modelelor Logan, Sandero și Sandero Stepway, Dacia reînnoiește simultan trei din modelele sale emblematice și redefinește automobilul practic și contemporan, care se adresează nevoilor reale ale clienților, la prețul corect.
Noul Logan afișează un design cu linii fluide, datorat în mare măsură înclinării mai accentuate a parbrizului, dar și noilor proporții ale vehiculului (înălțime mai mică, lungime mai mare cu 3,6 cm, un ampatament mai lung, o consolă spate mai scurtă). Linia ușor descendentă a pavilionului, cu antena radio amplasată în partea din spate a acestuia, precum și efectul generat de îngustarea graduală a geamurilor laterale conferă vehiculului un aspect dinamic. O serie de elemente estetice ale Noului Logan se regăsesc și pe noile Sandero și Sandero Stepway, printre acestea figurând semnătura luminoasă în formă de Y, ecartul redus între roți și pasajele acestora, precum și noul design al mânerelor de uși.

Noul Sandero beneficiază de un aspect robust pus în evidență de flancurile bine marcate și de pasajele roților generos dimensionate. Personalitatea mașinii este completată de profilul cu linii fluide, ale cărui repere vizuale sunt reprezentate de parbrizul mai înclinat și de noua formă a pavilionului, aplecat ușor spre spate și a cărui înălțime este mai mică față de cea a modelului precedent. Deși garda la sol a rămas neschimbată, Noul Sandero pare mai puțin înalt, mai stabil și mai „așezat”, datorită ecartamentului ușor mărit și a roților bine dimensionate în raport cu pasajele acestora.
Noul Sandero Stepway este ușor de identificat datorită capotei specifice, cu bosaje proeminente precum și a ornamentelor cromate dispuse deasupra proiectoarelor de ceață. Denumirea modelului este vizibilă sub forma unei monograme amplasate în partea inferioară a calandrului. Barele față și spate integrează un scut de protecție a cărui culoare este impregnată în material, astfel încât aspectul său nu este afectat de micile zgârieturi.
Spiritul Dacia se regăsește și într-o serie de inovații utile precum barele de pavilion ale modelului Sandero Stepway, care se pot transforma în bare transversale. Un sistem ingenios și ușor de utilizat, care este disponibil opțional sau în echiparea de serie, în funcție de versiune.
Blocurile optice față și spate ale celor trei modele inaugurează noua semnătură luminoasă în formă de „Y” a mărcii Dacia. Datorită acesteia, ele beneficiază de o identitate puternică. Atât în față cât și în spate, blocurile optice sunt reunite de o nervură orizontală, care accentuează impresia de lățime mai mare a vehiculelor. Proiectoarele de tip LED, cu aprindere automată pe toate nivelele de echipare, oferă o mai bună vizibilitate pe timp de noapte.

O NOUĂ EXPERIENȚĂ LA BORD

Interiorul face un mare salt înainte pe toate planurile. Cele trei modele dispun de o planșă de bord care oferă o ergonomie mai bună și beneficiază de materiale noi și de calitate. Ambianța generală este mai modernă iar gradul de confort înregistrează un net progres datorită noului profil al scaunelor și posibilităților de ajustare a poziției la volan. Dacia propune, totodată, un nou sistem Media Control care permite utilizarea radio-ului și a navigației direct pe smartphone-ul instalat într-un locaș aflat în partea superioară a planșei de bord. Acest sistem este completat pe versiunile superioare de sistemele Media Display și Media Nav, care dispun de un ecran specific pe consola centrală.

În plus, cele trei modele oferă avantajul deja recunoscut al automobilelor Dacia: un spațiu interior record pentru segmentul de gamă din care fac parte. Astfel, chiar dacă dimensiunile exterioare sunt practic neschimbate față de generația precedentă, spațiul interior, volumul portbagajului și numărul spațiilor de depozitare sunt în real progres.

ECHIPAMENTE MODERNE PENTRU MAI MULTĂ SIGURANȚĂ

Datorită platformei modulare CMF, Noile Logan, Sandero și Sandero Stepway beneficiază de o structură ranforsată care oferă, alături de cele 6 airbag-uri disponibile în serie, un plus de siguranță. Noua arhitectură electronică permite instalarea unor noi sisteme de asistență la conducere, printre care frânarea activă de urgență – AEB (Active Emergency Brake) și apelul de urgență în caz de accident.

UN PLUS DE EFICIENȚĂ ȘI MAI MULTĂ PLĂCERE LA VOLAN

Noile Logan, Sandero și Sandero Stepway dispun de motorizări mai eficiente iar noua platformă modulară și profilul aerodinamic ameliorat asigură mai multă plăcere la volan în condițiile unui consum redus și al unor emisii scăzute. Gama de motoare cuprinde, alături de propulsoarele pe benzină, o versiune cu alimentare mixtă benzină/GPL (cunoscută sub denumirea ECO-G), soluție simplă, fiabilă și economică. În plus, este disponibilă noua cutie de viteze automată CVT.

Noile Logan, Sandero și Sandero Stepway reprezintă, mai mult decât oricând, cea mai avantajoasă opțiune de achiziție a unui autoturism nou din punctul de vedere al raportului prestații/preț de pe piață.

Comenteaza cu profilul de FB
Citeste mai mult

AUTO

Stații de încărcare pentru mașini electrice – Combustibilul viitorului

Avatar

Publicat

in

Înainte de a cumpăra o mașină electrică, un potențial proprietar ar trebui să se familiarizeze cu o serie de caracteristici – capacitatea bateriei, rezerva de putere și principalele tipuri de stații de încărcare pentru mașini electrice și conectori pentru încărcător. Stația de încărcare pentru mașini electrice este cel mai important factor care poate influența decizia de a cumpăra o mașină electrică sau poate provoca un refuz de a o cumpăra. Acest lucru se aplică și românilor, care se confruntă adesea atât cu lipsa infrastructurii pentru stațiile electrice din afara orașelor, cât și cu compatibilitatea tehnologiilor de recuperare a bateriei. Uneori, un adaptor ajută la rezolvarea problemei – dar este mai bine să cumperi o mașină, ai cărei conectori sunt compatibili cu stațiile de încărcare.

Tipuri de stații de încărcare

Standardul de încărcare este la fel de important ca dimensiunea cabinei și specificațiile tehnice. Mai mult, este relativ ușor să alegi parametrii, cunoscându-ți în avans preferințele și capacitățile financiare. Având standardele stațiilor de încărcare potrivite pentru mașini electrice, totul este mult mai ușor. Mașinile electrice de la diferiți producători sunt echipate cu propriile opțiuni de conectare. Și nu este necesar ca o benzinărie întâlnită pe drum să fie echipată cu un tip adecvat de dispozitiv. Benzinăriile care sunt dotate cu stații de încărcare pentru mașini electrice sunt marcate cu un însemn, însă stațiile de încărcare pentru acasă sunt cele mai potrivite, deoarece îți oferă posibilitatea de a încărca bacteria mașinii mult mai ușor și mai simplu, și în plus ori de câte ori ai nevoie.

Clasificare europeană

În Europa, poți găsi stații de încărcare pentru mașini electrice, care sunt împărțite în 4 tipuri, nu după nivel, ci după modul:

Modul 1. Cea mai mică stație care poate fi alimentată de la o sursă de alimentare de uz casnic. Timpul pentru reîncărcare a unei mașini electrice cu acest tip de dispozitiv este de până la 10-12 ore. Corespunde tipului american de nivel 1 și aproape că niciodată nu este folosită pentru vehiculele electrice moderne.

Modul 2. Stație de încărcare standard AC, care este utilizată atât acasă, cât și la stațiile electrice. Sunt potrivite pentru aproape orice tip de vehicul electric, cu o priză tradițională și un sistem de protecție în interiorul cablului. Timpul de încărcare pentru o mașină electrică standard este de până la 8 ore.

Modul 3. Cel mai puternic mod pentru stațiile de încărcare AC. Compatibile cu conectorii de tip 1 pentru circuite monofazate și de tip 2 pentru circuite trifazate. Timpul de încărcare poate varia de la câteva minute până la 3-4 ore.

Modul 4. Încărcare de mare viteză, utilizând nu curent alternativ, ci curent continuu. Timpul de recuperare a capacității bateriei unei mașini electrice medii este de o jumătate de oră, cu o încărcare de până la 80%.

Comenteaza cu profilul de FB
Citeste mai mult

PROMO CAMPANIE

Publicitate

Curtea de Argeș

Publicitate

Mioveni

În Trend