Conecteaza-te cu noi

ACTUAL

ULTIMA ORĂ! Tudor PENDIUC și fiica sa, CONDAMNAȚI la 8 si 5 ani închisoare CU EXECUTARE

Avatar

Publicat

in

În urmă cu puțin timp, Tribunalul Bucuresti a dat sentinţa în dosarul “Publitrans”! Este vorba despre dosarul în care fostul primar Tudor Pendiuc şi fiica sa Ema au fost judecaţi pentru fapte de corupţie ce au dus la un prejudiciu de peste 6 milioane euro. Conform sentinţei, Tudor Pendiuc a fost condamnat la 8 ani de închisoare cu executare, iar fiica sa, Ema Pendiuc, a primit o pedeapsă rezultantă de 5 ani cu executare. Ca pedeapsă accesorie, lui Tudor Pendiuc i s-a interzis şi exercitarea drepturilor prev. la art. 66 alin. 1 lit. a, b, g si k C.pen. , constând în interzicerea drepturilor de a fi ales în autorităţile publice sau în orice alte funcţii publice, dreptul de a ocupa o funcţie care implică exerciţiul autorităţii de stat, dreptul de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii, respectiv dreptul de a ocupa o funcţie de conducere în cadrul unei persoane juridice de drept public, începând cu data rămânerii definitive a prezentei hotărari şi până la executarea sau considerarea ca executată a pedepsei aplicate. “Deduce din pedeapsa rezultantă aplicată durata reţinerii, a arestului preventiv şi a arestului la domiciliu din data de 06.11.2014 până la data de 14.08.2015 inclusiv”, se mai arată în sentinţă. Cei doi au drept de apel în termen de 10 zile de la proununţare.

IATA SENTINTA DATA DE JUDECATORI:

Tip solutie: Condamnare fără acord de recunoaştere
Solutia pe scurt: 1. In baza art. 289, alin.l C.p. cu referire la art. 6 şi 7 alin.l lit. a din Legea 78/2000, cu aplicarea art. 5 din C.p, corespondent art. 254, alin. 1 şi 2 din Vechiul Cod Penal rap. la arţ. 6 şi 7 alin.2, din Legea 78/2000, anterior modificării prin Legea 255/2013 condamna pe inculpatul PENDIUC TUDOR, la o pedeapsa de 6 (sase) ani inchisoare pentru savarsirea infractiunii de luare de mita. In baza art. 67 alin. 2 C.pen. in referire la art. 68 alin. 1 lit. c C.pen. aplica inculpatului pedeapsa complementara a interzicerii exercitarii drepturilor prev. la art. 66 alin. 1 lit. a, b, g si k C.pen. , constand in interzicerea dreptului de a fi ales in autoritatile publice sau in orice alte functii publice, dreptul de a ocupa o functie care implica exercitiul autoritatii de stat, dreptul de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii, respectiv dreptul de a ocupa o functie de conducere in cadrul unei persoane juridice de drept public, pe o durata de 5 (cinci) ani, dupa executarea pedepsei inchisorii, dupa gratierea totala ori a restului de pedeapsa, dupa implinirea termenului de prescriptie a executarii pedepsei sau dupa expirarea termenului de supraveghere a liberarii conditionate. In baza art.65 alin. 1 si 3 C.pen. aplica aceluiasi inculpat pedeapsa accesorie a interzicerii exercitarii drepturilor prev. la art. 66 alin. 1 lit. a, b, g si k C.pen. , constand in interzicerea dreptului de a fi ales in autoritatile publice sau in orice alte functii publice, dreptul de a ocupa o functie care implica exercitiul autoritatii de stat, dreptul de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii, , respectiv dreptul de a ocupa o functie de conducere in cadrul unei persoane juridice de drept public, incepand cu data ramanerii definitive a prezentei hotarari si pana la executarea sau considerarea ca executata a pedepsei aplicate. In baza art. 132 din Legea nr.78/2000 rap. la art.297 alin.l C.p. cu ref. la art.309 C.p. cu aplic, art.35 alin.l C.p. , art.5 C.p. condamna pe acelasi inculpat la o pedeapsa de 6 (sase) ani inchisoare pentru savarsirea infractiunii de abuz in serviciu cu consecinte deosebit de grave si in forma continuata. In baza art. 67 alin. 2 C.pen. in referire la art. 68 alin. 1 lit. c C.pen. aplica inculpatului pedeapsa complementara a interzicerii exercitarii drepturilor prev. la art. 66 alin. 1 lit. a, b, g si k C.pen. , constand in interzicerea dreptului de a fi ales in autoritatile publice sau in orice alte functii publice, dreptul de a ocupa o functie care implica exercitiul autoritatii de stat, dreptul de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii, respectiv dreptul de a ocupa o functie de conducere in cadrul unei persoane juridice de drept public, pe o durata de 5 (cinci) ani, dupa executarea pedepsei inchisorii, dupa gratierea totala ori a restului de pedeapsa, dupa implinirea termenului de prescriptie a executarii pedepsei sau dupa expirarea termenului de supraveghere a liberarii conditionate. In baza art.65 alin. 1 si 3 C.pen. aplica aceluiasi inculpat pedeapsa accesorie a interzicerii exercitarii drepturilor prev. la art. 66 alin. 1 lit. a, b, g si k C.pen. , constand in interzicerea dreptului de a fi ales in autoritatile publice sau in orice alte functii publice, dreptul de a ocupa o functie care implica exercitiul autoritatii de stat, dreptul de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii, respectiv dreptul de a ocupa o functie de conducere in cadrul unei persoane juridice de drept public, incepand cu data ramanerii definitive a prezentei hotarari si pana la executarea sau considerarea ca executata a pedepsei aplicate. In baza art. 38 alin.1 C.pen. in referire la art. 39 alin.1 lit. b C.pen. inculpatul urmeaza sa execute pedeapsa cea mai grea, si anume 6 (sese) ani inchisoare, la care se adauga un spor de 1/3 din totalul celorlalte pedepe stabilite. Inculpatul urmeaza sa execute pedeapsa rezultanta de 8 (opt) ani inchisoare. In baza art. 45 alin.3 lit. a C.pen. aplica inculpatului pedeapsa complementara a interzicerii exercitarii drepturilor prev. la art. 66 alin.1 lit. a, b, g si k C.pen. , constand in interzicerea dreptului de a fi ales in autoritatile publice sau in orice alte functii publice, dreptul de a ocupa o functie care implica exercitiul autoritatii de stat, dreptul de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii, , respectiv dreptul de a ocupa o functie de conducere in cadrul unei persoane juridice de drept public, pe o durata de 5 (cinci) ani, dupa executarea pedepsei inchisorii, dupa gratierea totala ori a restului de pedeapsa, dupa implinirea termenului de prescriptie a executarii pedepsei sau dupa expirarea termenului de supraveghere a liberarii conditionate. In baza art.45 alin. 5 C.pen. in referire la art. 45 alin. 3 lit. a C.pen. aplica inculpatului pedeapsa accesorie a interzicerii exercitarii drepturilor prev. la art. 66 alin. 1 lit. a, b, g si k C.pen. , constand in interzicerea drepturilor de a fi ales in autoritatile publice sau in orice alte functii publice, dreptul de a ocupa o functie care implica exercitiul autoritatii de stat, dreptul de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii, respectiv dreptul de a ocupa o functie de conducere in cadrul unei persoane juridice de drept public, incepand cu data ramanerii definitive a prezentei hotarari si pana la executarea sau considerarea ca executata a pedepsei aplicate. Deduce din pedeapsa rezultanta aplicata, durata retinerii, a arestului preventiv si a arestului la domiciliu din data de 06.11.2014 pana la data de 14.08.2015 inclusiv. 2.In baza art.48 C.p. rap. la art.289 alin.l C.pen. cu ref. la art.6 şi 7, alin.l lit. a din Legea nr.78/2000 cu aplic, art.5 C.p corespondent art. 26 Vechiul Cod Penal rap la art. 254 alin. 1 şi 2 din Vechiul Cod Penal rap. la art.6 şi 7 alin.2, din Legea 78/2000, anterior modificării prin Legea 255/2013, condamna pe inculpata PENDIUC EMANUELA-ELENA, la o pedeapsa de 4 (patru ) ani inchisoare pentru complicitate la infractiunea de luare de mita. In baza art. 67 alin. 2 C.pen. in referire la art. 68 alin. 1 lit. c C.pen. aplica inculpatei pedeapsa complementara a interzicerii exercitarii drepturilor prev. la art. 66 alin. 1 lit. a, b si k C.pen. , constand in interzicerea dreptului de a fi ales in autoritatile publice sau in orice alte functii publice, dreptul de a ocupa o functie care implica exercitiul autoritatii de stat, dreptul de a ocupa o functie de conducere in cadrul unei persoane juridice de drept public , pe o durata de 2 (doi) ) ani, dupa executarea pedepsei inchisorii, dupa gratierea totala ori a restului de pedeapsa, dupa implinirea termenului de prescriptie a executarii pedepsei sau dupa expirarea termenului de supraveghere a liberarii conditionate. In baza art.65 alin. 1 si 3 C.pen. aplica aceleiasi inculpate pedeapsa accesorie a interzicerii exercitarii drepturilor prev. la art. 66 alin. 1 lit. a, b si k C.pen. , constand in interzicerea dreptului de a fi ales in autoritatile publice sau in orice alte functii publice, dreptul de a ocupa o functie care implica exercitiul autoritatii de stat, dreptul de a ocupa o functie de conducere in cadrul unei persoane juridice de drept public, incepand cu data ramanerii definitive a prezentei hotarari si pana la executarea sau considerarea ca executata a pedepsei aplicate. In baza art. 29 alin.1 lit.b din Legea 656/2002, corespondent art. 49 alin.1 lit. b din Legea 129/2019, condamna pe aceasi inculpata la o pedeapsa de 3 (trei) ani inchisoare pentru savarsirea infractiunii de spalare a banilor. In baza art. 67 alin. 1 C.pen. in referire la art. 68 alin. 1 lit. c C.pen. aplica inculpatei pedeapsa complementara a interzicerii exercitarii drepturilor prev. la art. 66 alin. 1 lit. a, b si k C.pen. , constand in interzicerea dreptului de a fi ales in autoritatile publice sau in orice alte functii publice, dreptul de a ocupa o functie care implica exercitiul autoritatii de stat, dreptul de a ocupa o functie de conducere in cadrul unei persoane juridice de drept public , pe o durata de 2 (doi) ) ani, dupa executarea pedepsei inchisorii, dupa gratierea totala ori a restului de pedeapsa, dupa implinirea termenului de prescriptie a executarii pedepsei sau dupa expirarea termenului de supraveghere a liberarii conditionate. In baza art.65 alin. 1 si 3 C.pen. aplica aceleasi inculpate pedeapsa accesorie a interzicerii exercitarii drepturilor prev. la art. 66 alin. 1 lit. a, b si k C.pen. , constand in interzicerea dreptului de a fi ales in autoritatile publice sau in orice alte functii publice, dreptul de a ocupa o functie care implica exercitiul autoritatii de stat, dreptul de a ocupa o functie de conducere in cadrul unei persoane juridice de drept public, incepand cu data ramanerii definitive a prezentei hotarari si pana la executarea sau considerarea ca executata a pedepsei aplicate. In baza art. 38 alin.1 C.pen. in referire la art. 39 alin.1 lit. b C.pen. inculpata urmeaza sa execute pedeapsa cea mai grea, si anume 4 (patru) ) ani inchisoare, la care se adauga un spor de 1/3 din totalul celorlalte pedepe stabilite. Inculpata urmeaza sa execute pedeapsa rezultanta de 5 (cinci) ani inchisoare. In baza art. 45 alin.3 lit. a C.pen. aplica inculpatei pedeapsa complementara a interzicerii exercitarii drepturilor prev. la art. 66 alin. 1 lit. a, b si k C.pen. , constand in interzicerea dreptului de a fi ales in autoritatile publice sau in orice alte functii publice, dreptul de a ocupa o functie care implica exercitiul autoritatii de stat, respectiv dreptul de a ocupa o functie de conducere in cadrul unei persoane juridice de drept public , pe o durata de 2 (doi) ) ani, dupa executarea pedepsei inchisorii, dupa gratierea totala ori a restului de pedeapsa, dupa implinirea termenului de prescriptie a executarii pedepsei sau dupa expirarea termenului de supraveghere a liberarii conditionate. In baza art.45 alin. 5 C.pen. in referire la art. 45 alin. 3 lit. a C.pen. aplica inculpatei pedeapsa accesorie a interzicerii exercitarii drepturilor prev. la art. 66 alin. 1 lit. a, b si k C.pen. , constand in interzicerea dreptului de a fi ales in autoritatile publice sau in orice alte functii publice, dreptul de a ocupa o functie care implica exercitiul autoritatii de stat, respectiv dreptul de a ocupa o functie de conducere in cadrul unei persoane juridice de drept public, incepand cu data ramanerii definitive a prezentei hotarari si pana la executarea sau considerarea ca executata a pedepsei aplicate. Deduce din pedeapsa rezultanta aplicata, durata retinerii de la data de 06.11.2014. 3. In baza art.290 alin.l C.p. cu aplic.art.6 din Legea 78/2000 şi art. 5 C.pen. , corespondent art.255 Vechiul Cod Penal, cu aplicarea art. 6 şi 7 alin. 2, din Legea 78/2000, condamna pe inculpatul VISOIU VALENTIN, la o pedeapsa de 4 (patru ) ani inchisoare pentru savarsirea infractiunii de dare de mita. In baza art. 67 alin. 1 C.pen. in referire la art. 68 alin. 1 lit. c C.pen. aplica inculpatului pedeapsa complementara a interzicerii exercitarii drepturilor prev. la art. 66 alin. 1 lit. a, b si k C.pen. , constand in interzicerea dreptului de a fi ales in autoritatile publice sau in orice alte functii publice, dreptul de a ocupa o functie care implica exercitiul autoritatii de stat, respectiv dreptul de a ocupa o functie de conducere in cadrul unei persoane juridice de drept public , pe o durata de 3 (trei) ) ani, dupa executarea pedepsei inchisorii, dupa gratierea totala ori a restului de pedeapsa, dupa implinirea termenului de prescriptie a executarii pedepsei sau dupa expirarea termenului de supraveghere a liberarii conditionate. In baza art.65 alin. 1 si 3 C.pen. aplica aceluiasi inculpat pedeapsa accesorie a interzicerii exercitarii drepturilor prev. la art. 66 alin. 1 lit. a, b si k C.pen. , constand in interzicerea dreptului de a fi ales in autoritatile publice sau in orice alte functii publice, dreptul de a ocupa o functie care implica exercitiul autoritatii de stat, respectiv dreptul de a ocupa o functie de conducere in cadrul unei persoane juridice de drept public, incepand cu data ramanerii definitive a prezentei hotarari si pana la executarea sau considerarea ca executata a pedepsei aplicate. In baza art. 29 alin.1 lit.b din Legea 656/2002, corespondent art. 49 alin.1 lit. b din Legea 129/2019, condamna pe acelasi inculpat la o pedeapsa de 4 (patru) ani inchisoare pentru savarsirea infractiunii de spalare de bani. In baza art. 67 alin. 1 C.pen. in referire la art. 68 alin. 1 lit. c C.pen. aplica inculpatului pedeapsa complementara a interzicerii exercitarii drepturilor prev. la art. 66 alin. 1 lit. a, b si k C.pen. , constand in interzicerea dreptului de a fi ales in autoritatile publice sau in orice alte functii publice, dreptul de a ocupa o functie care implica exercitiul autoritatii de stat, respectiv dreptul de a ocupa o functie de conducere in cadrul unei persoane juridice de drept public , pe o durata de 3 (trei) ) ani, dupa executarea pedepsei inchisorii, dupa gratierea totala ori a restului de pedeapsa, dupa implinirea termenului de prescriptie a executarii pedepsei sau dupa expirarea termenului de supraveghere a liberarii conditionate. In baza art.65 alin. 1 si 3 C.pen. aplica aceluiasi inculpat pedeapsa accesorie a interzicerii exercitarii drepturilor prev. la art. 66 alin. 1 lit. a, b si k C.pen. , constand in interzicerea dreptului de a fi ales in autoritatile publice sau in orice alte functii publice, dreptul de a ocupa o functie care implica exercitiul autoritatii de stat, respectiv dreptul de a ocupa o functie de conducere in cadrul unei persoane juridice de drept public, incepand cu data ramanerii definitive a prezentei hotarari si pana la executarea sau considerarea ca executata a pedepsei aplicate. In baza art. 48 C.pen. raportat la art. 132 din Legea nr.78/2000 rap. la art.297 alin.l C.p. cu ref. la art.309 C.p., art. 35 alin.1 C.pen., cu aplic. art.5 C.p. condamna pe acelasi inculpat la o pedeapsa de 5 (cinci) ani inchisoare pentru complicitate la savarsirea infractiunii de abuz in serviciu cu consecinte deosebit de grave si in forma continuata . In baza art. 67 alin. 2 C.pen. in referire la art. 68 alin. 1 lit. c C.pen. aplica inculpatului pedeapsa complementara a interzicerii exercitarii drepturilor prev. la art. 66 alin. 1 lit. a, b si k C.pen. , constand in interzicerea dreptului de a fi ales in autoritatile publice sau in orice alte functii publice, dreptul de a ocupa o functie care implica exercitiul autoritatii de stat, respectiv dreptul de a ocupa o functie de conducere in cadrul unei persoane juridice de drept public , pe o durata de 3 (trei) ) ani, dupa executarea pedepsei inchisorii, dupa gratierea totala ori a restului de pedeapsa, dupa implinirea termenului de prescriptie a executarii pedepsei sau dupa expirarea termenului de supraveghere a liberarii conditionate. In baza art.65 alin. 1 si 3 C.pen. aplica aceluiasi inculpat pedeapsa accesorie a interzicerii exercitarii drepturilor prev. la art. 66 alin. 1 lit. a, b si k C.pen. , constand in interzicerea dreptului de a fi ales in autoritatile publice sau in orice alte functii publice, dreptul de a ocupa o functie care implica exercitiul autoritatii de stat, respectiv dreptul de a ocupa o functie de conducere in cadrul unei persoane juridice de drept public, incepand cu data ramanerii definitive a prezentei hotarari si pana la executarea sau considerarea ca executata a pedepsei aplicate. In baza art. 38 alin.1 C.pen. in referire la art. 39 alin.1 lit. b C.pen. inculpatul urmeaza sa execute pedeapsa cea mai grea, si anume 5 (cinci) ani inchisoare, la care se adauga un spor de 1/3 din totalul celorlalte pedepe stabilite. Inculpatul urmeaza sa execute pedeapsa rezultanta de 7 (sapte) ani si 8 (opt) luni inchisoare. In baza art. 45 alin.3 lit. a C.pen. aplica inculpatului pedeapsa complementara a interzicerii exercitarii drepturilor prev. la art. 66 alin. 1 lit. a, b si k C.pen. , constand in interzicerea dreptului de a fi ales in autoritatile publice sau in orice alte functii publice, dreptul de a ocupa o functie care implica exercitiul autoritatii de stat, respectiv dreptul de a ocupa o functie de conducere in cadrul unei persoane juridice de drept public , pe o durata de 3 (trei) ) ani, dupa executarea pedepsei inchisorii, dupa gratierea totala ori a restului de pedeapsa, dupa implinirea termenului de prescriptie a executarii pedepsei sau dupa expirarea termenului de supraveghere a liberarii conditionate. In baza art.45 alin. 5 C.pen. in referire la art. 45 alin. 3 lit. a C.pen. aplica aceluiasi inculpat pedeapsa accesorie a interzicerii exercitarii drepturilor prev. la art. 66 alin. 1 lit. a, b si k C.pen. , constand in interzicerea dreptului de a fi ales in autoritatile publice sau in orice alte functii publice, dreptul de a ocupa o functie care implica exercitiul autoritatii de stat, respectiv dreptul de a ocupa o functie de conducere in cadrul unei persoane juridice de drept public, incepand cu data ramanerii definitive a prezentei hotarari si pana la executarea sau considerarea ca executata a pedepsei aplicate. Deduce din pedeapsa rezultanta aplicata, durata retinerii, a arestului preventiv si a arestului la domiciliu din data de 06.11.2014 pana la data de 20.07.2015 inclusiv. 4. In baza art.48 C.p. rap. la art.132 din Legea nr.78/2000 rap. la art.297 alin.l C.p. cu ref. la art.309 C.p. cu aplic, art.35 alin.l C.p. cu aplic, art.5 C.p. condamna pe inculpatul VĂSÎI GHEORGHE, la o pedeapsa de 6 (sase) ani inchisoare pentru complicitate la savarsirea infractiunii de abuz in serviciu cu consecinte deosebit de grave si in forma continuata . In baza art. 67 alin. 2 C.pen. in referire la art. 68 alin. 1 lit. c C.pen. aplica inculpatului pedeapsa complementara a interzicerii exercitarii drepturilor prev. la art. 66 alin. 1 lit. a, b si k C.pen. , constand in interzicerea dreptului de a fi ales in autoritatile publice sau in orice alte functii publice, dreptul de a ocupa o functie care implica exercitiul autoritatii de stat, respectiv dreptul de a ocupa o functie de conducere in cadrul unei persoane juridice de drept public , pe o durata de 3 (trei) ) ani, dupa executarea pedepsei inchisorii, dupa gratierea totala ori a restului de pedeapsa, dupa implinirea termenului de prescriptie a executarii pedepsei sau dupa expirarea termenului de supraveghere a liberarii conditionate. In baza art.65 alin. 1 si 3 C.pen. aplica aceluiasi inculpat pedeapsa accesorie a interzicerii exercitarii drepturilor prev. la art. 66 alin. 1 lit. a, b si k C.pen. , constand in interzicerea dreptului de a fi ales in autoritatile publice sau in orice alte functii publice, dreptul de a ocupa o functie care implica exercitiul autoritatii de stat, respectiv dreptul de a ocupa o functie de conducere in cadrul unei persoane juridice de drept public, incepand cu data ramanerii definitive a prezentei hotarari si pana la executarea sau considerarea ca executata a pedepsei aplicate. Deduce din pedeapsa rezultanta aplicata, durata retinerii, a arestului preventiv si a arestului la domiciliu din data de 07.11.2014 pana la data de 20.07.2015 inclusiv. 5. In baza art.48 C.p. rap. la art.132 din Legea nr.78/2000 rap. la art.297 alin.l C.p. cu ref. la art.309 C.p. cu aplic, art.35 alin.l C.p. cu aplic, art.5 C.p. condamna pe inculpatul SCARLAT CONSTANTIN, la o pedeapsa de 6 (sase) ani inchisoare pentru complicitate la savarsirea infractiunii de abuz in serviciu cu consecinte deosebit de grave si in forma continuata . In baza art. 67 alin. 2 C.pen. in referire la art. 68 alin. 1 lit. c C.pen. aplica inculpatului pedeapsa complementara a interzicerii exercitarii drepturilor prev. la art. 66 alin. 1 lit. a, b si k C.pen. , constand in interzicerea dreptului de a fi ales in autoritatile publice sau in orice alte functii publice, dreptul de a ocupa o functie care implica exercitiul autoritatii de stat, respectiv dreptul de a ocupa o functie de conducere in cadrul unei persoane juridice de drept public , pe o durata de 3 (trei) ) ani, dupa executarea pedepsei inchisorii, dupa gratierea totala ori a restului de pedeapsa, dupa implinirea termenului de prescriptie a executarii pedepsei sau dupa expirarea termenului de supraveghere a liberarii conditionate. In baza art.65 alin. 1 si 3 C.pen. aplica aceluiasi inculpat pedeapsa accesorie a interzicerii exercitarii drepturilor prev. la art. 66 alin. 1 lit. a, b si k C.pen. , constand in interzicerea dreptului de a fi ales in autoritatile publice sau in orice alte functii publice, dreptul de a ocupa o functie care implica exercitiul autoritatii de stat, respectiv dreptul de a ocupa o functie de conducere in cadrul unei persoane juridice de drept public, incepand cu data ramanerii definitive a prezentei hotarari si pana la executarea sau considerarea ca executata a pedepsei aplicate. Deduce din pedeapsa rezultanta aplicata, durata retinerii, a arestului preventiv si a arestului la domiciliu din data de 07.11.2014 pana la data de 20.07.2015 inclusiv. 6. In baza art. 17 alin. 2 C.pr.pen. in referire la art. 16 alin.1 lit.f C.pr.pen. dispune incetarea procesului penal pornit impotriva inculpatului CONSTANTIN ION, pentru săvârşirea infracţiunii de complicitate la abuz în serviciu cu consecinţe deosebit de grave şi în formă continuată, prev. de art.48 C.p. rap. la art.132 din Legea nr.78/2000 rap. Ia art.297 alin.l C.p. cu ref. Ia art.309 C.p cu aplic, art.5 C.p., constatnd intervenit decesul acestuia . 7. In baza art.48 C.p. rap. la art.132 din Legea nr.78/2000 rap. la art.297 alin.l C.p. cu ref. la art.309 C.p. cu aplic, art.35 alin.l C.p. art.5 C.p., condamna pe inculpatul ROMAN ROBERT-AURELIAN, la o pedeapsa de 4 (patru) ani si 6 (sase) luni inchisoare pentru complicitate la savarsirea infractiunii de de abuz in serviciu cu consecinte deosebit de grave si in forma continuata . In baza art. 67 alin. 2 C.pen. in referire la art. 68 alin. 1 lit. b C.pen. aplica inculpatului pedeapsa complementara a interzicerii exercitarii drepturilor prev. la art. 66 alin. 1 lit. a, b si k C.pen. , constand in interzicerea dreptului de a fi ales in autoritatile publice sau in orice alte functii publice, dreptul de a ocupa o functie care implica exercitiul autoritatii de stat, respectiv dreptul de a ocupa o functie de conducere in cadrul unei persoane juridice de drept public , pe o durata de 2 (doi) ani, de la data ramanerii definitive a prezentei hotarar In baza art.65 alin. 1 si 3 C.pen. aplica aceluiasi inculpat pedeapsa accesorie a interzicerii exercitarii drepturilor prev. la art. 66 alin. 1 lit. a, b si k C.pen. , constand in interzicerea dreptului de a fi ales in autoritatile publice sau in orice alte functii publice, dreptul de a ocupa o functie care implica exercitiul autoritatii de stat, respectiv dreptul de a ocupa o functie de conducere in cadrul unei persoane juridice de drept public, incepand cu data ramanerii definitive a prezentei hotarari si pana la executarea sau considerarea ca executata a pedepsei aplicate. 8. In baza art.48 C.p. rap. la art.132 din Legea nr.78/2000 rap. la art.297 alin.l C.p. cu ref. la art.309 C.p. cu aplic, art.35 alin.l C.p. art.5 C.p., condamna pe inculpatul NECHITA EMILIAN, la o pedeapsa de 4 (patru) ani si 6 (sase) luni inchisoare pentru complicitate la savarsirea infractiunii de de abuz in serviciu cu consecinte deosebit de grave si in forma continuata . In baza art. 67 alin. 2 C.pen. in referire la art. 68 alin. 1 lit. b C.pen. aplica inculpatului pedeapsa complementara a interzicerii exercitarii drepturilor prev. la art. 66 alin. 1 lit. a, b si k C.pen. , constand in interzicerea dreptului de a fi ales in autoritatile publice sau in orice alte functii publice, dreptul de a ocupa o functie care implica exercitiul autoritatii de stat, respectiv dreptul de a ocupa o functie de conducere in cadrul unei persoane juridice de drept public , pe o durata de 2 (doi) ani, de la data ramanerii definitive a prezentei hotarar In baza art.65 alin. 1 si 3 C.pen. aplica aceluiasi inculpat pedeapsa accesorie a interzicerii exercitarii drepturilor prev. la art. 66 alin. 1 lit. a, b si k C.pen. , constand in interzicerea dreptului de a fi ales in autoritatile publice sau in orice alte functii publice, dreptul de a ocupa o functie care implica exercitiul autoritatii de stat, respectiv dreptul de a ocupa o functie de conducere in cadrul unei persoane juridice de drept public, incepand cu data ramanerii definitive a prezentei hotarari si pana la executarea sau considerarea ca executata a pedepsei aplicate. 9. In baza art.48 C.p. rap. la art.132 din Legea nr.78/2000 rap. la art.297 alin.l C.p. cu ref. la art.309 C.p. cu aplic, art.35 alin.l C.p. art.5 C.p., condamna pe inculpatul ROTARU MANUEL-VASILE, la o pedeapsa de 5 (cici) ani si 6 (sase) luni inchisoare pentru complicitate la savarsirea infractiunii de de abuz in serviciu cu consecinte deosebit de grave si in forma continuata . In baza art. 67 alin. 2 C.pen. in referire la art. 68 alin. 1 lit. b C.pen. aplica inculpatului pedeapsa complementara a interzicerii exercitarii drepturilor prev. la art. 66 alin. 1 lit. a, b si k C.pen. , constand in interzicerea dreptului de a fi ales in autoritatile publice sau in orice alte functii publice, dreptul de a ocupa o functie care implica exercitiul autoritatii de stat, respectiv dreptul de a ocupa o functie de conducere in cadrul unei persoane juridice de drept public , pe o durata de 2 (doi) ani, de la data ramanerii definitive a prezentei hotarar In baza art.65 alin. 1 si 3 C.pen. aplica aceluiasi inculpat pedeapsa accesorie a interzicerii exercitarii drepturilor prev. la art. 66 alin. 1 lit. a, b si k C.pen. , constand in interzicerea dreptului de a fi ales in autoritatile publice sau in orice alte functii publice, dreptul de a ocupa o functie care implica exercitiul autoritatii de stat, respectiv dreptul de a ocupa o functie de conducere in cadrul unei persoane juridice de drept public, incepand cu data ramanerii definitive a prezentei hotarari si pana la executarea sau considerarea ca executata a pedepsei aplicate. 10. In baza art.48 C.p. rap. la art.132 din Legea nr.78/2000 rap. la art.297 alin.l C.p. cu ref. la art.309 C.p. cu aplic, art.35 alin.l C.p. art.5 C.p., condamna pe inculpata BERINDE ELENA, la o pedeapsa de 5 (cinci) ani si 6 (sase) luni inchisoare pentru complicitate la savarsirea infractiunii de abuz in serviciu cu consecinte deosebit de grave si in forma continuata . In baza art. 67 alin. 2 C.pen. in referire la art. 68 alin. 1 lit. b C.pen. aplica inculpatei pedeapsa complementara a interzicerii exercitarii drepturilor prev. la art. 66 alin. 1 lit. a, b si k C.pen. , constand in interzicerea dreptului de a fi ales in autoritatile publice sau in orice alte functii publice, dreptul de a ocupa o functie care implica exercitiul autoritatii de stat, respectiv dreptul de a ocupa o functie de conducere in cadrul unei persoane juridice de drept public , pe o durata de 2 (doi) ani, de la data ramanerii definitive a prezentei hotarar In baza art.65 alin. 1 si 3 C.pen. aplica aceleiasi inculpate pedeapsa accesorie a interzicerii exercitarii drepturilor prev. la art. 66 alin. 1 lit. a, b si k C.pen. , constand in interzicerea dreptului de a fi ales in autoritatile publice sau in orice alte functii publice, dreptul de a ocupa o functie care implica exercitiul autoritatii de stat, respectiv dreptul de a ocupa o functie de conducere in cadrul unei persoane juridice de drept public, incepand cu data ramanerii definitive a prezentei hotarari si pana la executarea sau considerarea ca executata a pedepsei aplicate. 11. In baza art.48 C.p. rap. la art.132 din Legea nr.78/2000 rap. la art.297 alin.l C.p. cu ref. la art.309 C.p. cu aplic, art.35 alin.l C.p. art.5 C.p., condamna pe inculpata IVAN LUCIA-CORINA, la o pedeapsa de 4 (patru) ani si 6 (sase) luni inchisoare pentru complicitate la savarsirea infractiunii de abuz in serviciu cu consecinte deosebit de grave si in forma continuata . In baza art. 67 alin. 2 C.pen. in referire la art. 68 alin. 1 lit. b C.pen. aplica inculpatei pedeapsa complementara a interzicerii exercitarii drepturilor prev. la art. 66 alin. 1 lit. a, b si k C.pen. , constand in interzicerea dreptului de a fi ales in autoritatile publice sau in orice alte functii publice, dreptul de a ocupa o functie care implica exercitiul autoritatii de stat, respectiv dreptul de a ocupa o functie de conducere in cadrul unei persoane juridice de drept public , pe o durata de 2 (doi) ani, de la data ramanerii definitive a prezentei hotarar In baza art.65 alin. 1 si 3 C.pen. aplica aceleiasi inculpate pedeapsa accesorie a interzicerii exercitarii drepturilor prev. la art. 66 alin. 1 lit. a, b si k C.pen. , constand in interzicerea dreptului de a fi ales in autoritatile publice sau in orice alte functii publice, dreptul de a ocupa o functie care implica exercitiul autoritatii de stat, respectiv dreptul de a ocupa o functie de conducere in cadrul unei persoane juridice de drept public, incepand cu data ramanerii definitive a prezentei hotarari si pana la executarea sau considerarea ca executata a pedepsei aplicate. 12. In baza art. 277 alin. 1 C.pen. in referire la art. 61 alin.4 lit.b C.pen.-art.61 alin.2 C.pen. condamna pe inculpatul PETRIEA DORU-ALEXANDRU, la o pedeapsa cu amenda penala in cuantum de 30.000 lei ( 150 zile-amenda x 200 lei cantumul unei zile amenda) pentru savarsirea infractiunii de compromiterea intereselor justitiei. In baza art. 67 alin. 2 C.pen. in referire la art. 68 alin. 1 lit. a C.pen. aplica inculpatului pedeapsa complementara a interzicerii exercitarii drepturilor prev. la art. 66 alin. 1 lit. a, b, g si k C.pen. , constand in interzicerea dreptului de a fi ales in autoritatile publice sau in orice alte functii publice, dreptul de a ocupa o functie care implica exercitiul autoritatii de stat, dreptul de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii, respectiv dreptul de a ocupa o functie de conducere in cadrul unei persoane juridice de drept public, pe o durata de 2 (doi) ani, de la ramanerea definitiva a hotararii de condamnare la pedeapsa amenzii. In baza art.65 alin. 1 si 3 C.pen. aplica aceluiasi inculpat pedeapsa accesorie a interzicerii exercitarii drepturilor prev. la art. 66 alin. 1 lit. a, b, g si k C.pen. , constand in interzicerea dreptului de a fi ales in autoritatile publice sau in orice alte functii publice, dreptul de a ocupa o functie care implica exercitiul autoritatii de stat, dreptul de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii, , respectiv dreptul de a ocupa o functie de conducere in cadrul unei persoane juridice de drept public, incepand cu data ramanerii definitive a prezentei hotarari si pana la executarea sau considerarea ca executata a pedepsei aplicate. Atrage atentia inculpatului asupra dispozitiilor art. 63 – 64 C.pen. 13. In baza art. 277 alin. 1 C.pen. in referire la art. 61 alin.4 lit.b C.pen.-art.61 alin.2 C.pen. condamna pe inculpatul PETRIEA MIHAI, la o pedeapsa cu amenda penala in cuantum de 15.000 lei ( 150 zile-amenda x 100 lei cantumul unei zile amenda) pentru savarsirea infractiunii de compromiterea intereselor justitiei. In baza art. 67 alin. 1 C.pen. in referire la art. 68 alin. 1 lit. a C.pen. aplica inculpatului pedeapsa complementara a interzicerii exercitarii drepturilor prev. la art. 66 alin. 1 lit. a, b si k C.pen. , constand in interzicerea dreptului de a fi ales in autoritatile publice sau in orice alte functii publice, dreptul de a ocupa o functie care implica exercitiul autoritatii de stat, respectiv dreptul de a ocupa o functie de conducere in cadrul unei persoane juridice de drept public , pe o durata de 1 (un) an, de la ramanerea definitiva a hotararii de condamnare la pedeapsa amenzii. In baza art.65 alin. 1 si 3 C.pen. aplica aceluiasi inculpat pedeapsa accesorie a interzicerii exercitarii drepturilor prev. la art. 66 alin. 1 lit. a, b si k C.pen. , constand in interzicerea dreptului de a fi ales in autoritatile publice sau in orice alte functii publice, dreptul de a ocupa o functie care implica exercitiul autoritatii de stat, respectiv dreptul de a ocupa o functie de conducere in cadrul unei persoane juridice de drept public, incepand cu data ramanerii definitive a prezentei hotarari si pana la executarea sau considerarea ca executata a pedepsei aplicate. Atrage atentia inculpatului asupra dispozitiilor art. 63 – 64 C.pen. 14. In baza art. 269 alin.1 C.pen. cu aplic. art. 396 alin.10 C.pr.pen., art. 375 C.pr.pen. condamna pe inculpata LIS ELENA-CARMEN, la o pedeapsa cu amenda penala in cuantum de 9.600 lei ( 120 zile-amenda x 80 lei cuntumul unei zile amenda) pentru savarsirea infractiunii de favorizarea faptuitorului. In baza art. 67 alin. 1 C.pen. in referire la art. 68 alin. 1 lit. a C.pen. aplica inculpatei pedeapsa complementara a interzicerii exercitarii drepturilor prev. la art. 66 alin. 1 lit. a, b si k C.pen. , constand in interzicerea dreptului de a fi ales in autoritatile publice sau in orice alte functii publice, dreptul de a ocupa o functie care implica exercitiul autoritatii de stat, respectiv dreptul de a ocupa o functie de conducere in cadrul unei persoane juridice de drept public , pe o durata de 1 (un ) an, de la ramanerea definitiva a hotararii de condamnare la pedeapsa amenzii. In baza art.65 alin. 1 si 3 C.pen. aplica aceleiasi inculpate pedeapsa accesorie a interzicerii exercitarii drepturilor prev. la art. 66 alin. 1 lit. a, b si k C.pen. , constand in interzicerea dreptului de a fi ales in autoritatile publice sau in orice alte functii publice, dreptul de a ocupa o functie care implica exercitiul autoritatii de stat, respectiv dreptul de a ocupa o functie de conducere in cadrul unei persoane juridice de drept public, incepand cu data ramanerii definitive a prezentei hotarari si pana la executarea sau considerarea ca executata a pedepsei aplicate. Atrage atentia inculpatei asupra dispozitiilor art. 63 – 64 C.pen. Pe latura civila a cauzei: Admite pe fond cererea de interventie in interes propriu formulata de catre intervenienta SC PUBLITRANS 2000 SA., doar pentru opozabilitate. Omologheaza raportul de expertiza tehnica si raspunsul la obiectiunile formulate, intocmit de expert contabil Zaharia Violeta. Constata ca Consiliul Local al Municipiului Pitesti este actionar unic al intervenientei in interes propriu SC PUBLITRANS 2000 SA Pitesti ( conform actului constitutival SC PUBLITRANS 2000 SA autentificat sub numarul 852/26.04.2000 de BNP Ghiran Gabriela). Constata ca prejudiciul pretins de catre intervenienta in interes propriu se identifica, ca intindere si cauza, cu prejudiciul pretins de partea civila Consiliul Local al Municipiului Pitesti. Admite in parte cererea de constituire de parte civila formulata de catre partea civila Consiliul Local al Municipiului Pitesti. Respinge cererea de constituire de parte civila formulata de catre intervenienta in interes propriu SC PUBLITRANS 2000 SA Pitesti. In baza art. 19 C.pr.pen. in referire la art. 1381 si urm. C.civ. obliga in solidar inculpatii Pendiuc Tudor, Visoiu Valentin, Văsîi Gheorghe ( in solidar si cu partea responsabila civilmente SC GIREXIM UNIVERSAL SA PITESTI) , Scarlat Constantin (in solidar si cu partea responsabila civilmente SC CNCD SA PITESTI) , Roman Robert-Aurelian, Nechita Emilian, Rotaru Manuel-Vasile, Berinde Elena si Ivan Lucia-Corina la plata catre partea civila CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI PITESTI, cu sediul in Pitesti, str. Victoriei nr. 24, Judetul Arges,a sumei de 23.013.099,65 lei reprezentand suma profiturilor obtinute de SC CNCD SA si GIREXIM UNIVERSAL SA, ca urmare a neaplicarii dispozitiilor legale, a eludarii procedurii de licitatie, a nerealizarii contractului, a prelungirii contractului de asociere, respectiv valorile decontate in cadrul contractului de comision/discount si a contractului de service. In baza art. 397 C.pr.pen. in referire la art. 25 alin. 5 C.pr.pen. lasa nesolutionata actiunea civila cu privire la inculpatul Constantin Ion. In baza art. 397 C.pr.pen. mentine masura sechestrului asigurător, dispus prin Ordonanţa Parchetului de pe langa ICCJ-DNA cu nr.606/P/2014 din 06.11.2014, după cum urmează: 1. bunuri mobile şi imobile aflate în proprietatea inculpatului PENDIUC TUDOR: – teren în suprafaţă de 308 mp …; -teren în suprafaţă de 934,50 mp …; -teren în suprafaţă de 746 mp …; -teren în suprafaţă de 100 mp …; -imobil identificat conform Autorizaţiei de construire nr. … emisă de Primăria Piteşti privind executarea lucrărilor de construcţie pentru locuinţă S+P+1E+M,; cu referire la acest imobil, susp. Pendiuc Tudor precizează că acesta reprezintă construcţia în care domiciliază în prezent, fiind edificată pe suprafeţele de teren susmenţionate (care sunt toate lipite ca vecinătate); -apartamentul nr. 11 situat în …; -garaj situat în …; -autovehicul marca Dacia Logan cu numărul de identificare … identificat conform duplicat carte de identitate seria …; 2. bunuri mobile şi imobile aflate în proprietatea inculpatului VIŞOIU VALENTIN: -un număr de 53.935 părţi sociale în valoare de 539.350 RON reprezentând 70% din capitalul social al SC ASIST PRODUCTION HYGRO SRL înregistrată la ONRC cu nr. … şi având …; -un număr de 9 acţiuni în valoare de 900 RON reprezentând 1% din capitalul social al SC CONARG PROPERTIES S.A înregistrată la ONRC cu nr. .. şi având CUI …; – un număr de 5160 acţiuni în valoare de 701.760 RON reprezentând 94.47% din capitalul social al SC CONARG SA înregistrată la ONRC cu nr. … şi având CUI nr. …; -un număr de 20 părţi sociale în valoare de 200 Ron reprezentând 50% din capitalul social al SC EURO WIND POWER SRL înregistrată la ONRC cu nr. … având CUI …; -un număr de 524 acţiuni în valoare de 262.000 RON reprezentând 9,44% din capitalul social al SC IEZER TURISM SA înregistrată la ONRC cu nr. .., având CUI …; -un număr de 113.004 părţi sociale în valoare de 1.130,040 RON reprezentând 50% din capitalul social al SC IMOB EXPERT CONSULTING SRL înregistrată la ONRC cu nr. … având CUI …; -un număr de 45 părţi sociale în valoare de 4500 RON reprezentând 45% din capitalul social al SC QUADRA PLACE MANAGEMENT SRL înregistrată la ONRC cu nr. … având CUI nr. …; -un număr de 380.990 acţiuni în valoare de 3.809.900 RON reprezentând 50% din capitalul social al SC VIBACON REAL ESTATE SRL înregistrată la ONRC cu nr. … şi având CUI …; -imobil situat în … compus din teren în suprafaţă de 2076 mp .. şi construcţii …; cu referire la acest imobil susp. Vişoiu Valentin precizează că este ipotecat la CEC Bank şi a fost evaluat de această instituţie de credit la cca. 7.300.000 RON în prima jumătate a anului 2014; -cota de 3 din terenul în suprafaţă de 1217 mp situat în .., având nr. cadastral .., înregistrat în CF nr. … a municipiului Piteşti; cu referire la acest imobil susp. Vişoiu Valentin precizează că a fost în întregime achiziţionat la valoarea de cca 600.000 euro astfel încât cota sa de poate fi evaluată la cca 450.000 euro; -cota de 1 din terenul în suprafaţă de 2018 mp – din acte (suprafaţă măsurată de 2070 mp) situat în …, cu nr. cadastral .., înscris în CF … a oraşului Sinaia; cu referire la acest imobil susp. Vişoiu Valentin precizează că a fost în întregime achiziţionat la valoarea de cca 700.000 euro astfel încât cota sa de se ridică la valoarea de cca.17 000 euro. -apartamentul nr. 30 situat în … compus din 5 camere şi dependinţe cu o suprafaţă totală de 449, 24 mp înregistrat în cartea funciară nr. .. a municipiului Bucureşti, .., asupra suprafeţei indivize de 65,62 mp din părţile şi dependinţele comune ale imobilului şi asupra cotei de teren de 82,05 mp; cu referire la acest imobil susp. Vişoiu Valentin precizează că valoarea sa de achiziţie a fost de 1.250.000 euro la momentul anului 2010. -apartamentul nr. 31 situat în …, compus din 2 camere, baie, dressing şi două terase cu o suprafaţă totală de 249,02 mp înregistrat în cartea funciară nr. … a municipiului Bucureşti, … şi asupra suprafeţei indivize de 28,05 mp din părţile şi dependinţele comune ale imobilului şi asupra cotei de teren de 35,07 mp; cu referire la acest imobil susp. Vişoiu Valentin precizează că valoarea sa de achiziţie a fost de 400.000 euro la momentul anului 2010. Constata ca prin incheierea de sedinta pronuntata de Tribunalul Bucuresti-Sectia I-a Penala la data de 21.02.2019 in Dosarul penal nr. 10080/3/2015/a40, asa cum a fost modificata prin Decizia penala nr. 112/C din data de 27.03.2019 a Curtii de Apel Bucuresti-Sectia I-a Penala, s-a ridicat sechestrul asigurător asupra celor 50 de părţi sociale în valoare de 1.000 de lei reprezentând 50% din capitalul social al S.C. Confiden Travel S.R.L. cu obligaţia consemnării la dispoziţia organelor de urmărire penală a sumei de 1.000 de lei. Constata ca inculpatul Visoiu Valentin a consemnat la dispoziţia Curtii de Apel Bucuresti suma de 1.000 de lei conform recipisei de consemnare nr. 205348318/1 din data de 28.03.2019 (fila 215 vol.18 dosar instanta). In baza art. 397 C.pr.pen. mentine masura sechestrului asigurător, dispus prin Ordonanţa Parchetului de pe langa ICCJ-DNA nr. 606/P/2014 din data de 10.11.2014, asupra sumelor de 44.175 euro şi 27.801 lei, sume ridicate cu prilejul efectuării percheziţiei la domiciliul inculpatului VIŞOIU VALENTIN şi care aparţin acestuia. In baza art. 397 C.pr.pen. mentine masura sechestrului asigurător, dispus prin Ordonanţa Parchetului de pe langa ICCJ-DNA nr.606/P/2014 din data de 14.11.2014 asupra: – bunurilor mobile aparţinând SC CNCD SA PITEŞTI, respectiv a celor 40 autobuze, individualizate în cuprinsul Ordonanţei; -asupra unui număr de 474.783 acţiuni în valoare de 747.783 lei, reprezentând 98,9132% din capitalul social al SC CNCD SA PITEŞTI, deţinute de inculpatul SCARLAT CONSTANTIN; -asupra acţiunilor deţinute de inculpatul VASII GHEORGHE, după cum urmează: a) număr de 113.918 acţiuni în valoare de 113.918 lei, reprezentând 2,0213% din capitalul social al SC AKTA TELECOM SA BUCUREŞTI; b) număr de 10 părţi sociale în valoare de 200 RON reprezentând 0.011% din capitalul social al SC ALVILETI CENTER S.R.L. PITEŞTI înregistrată la ONRC cu nr. … şi având CUI …; c) număr de 73 părţi sociale în valoare de 730 RON reprezentând 73% din capitalul social al SC ARSENAL DESIGN&BRANDING S.R.L. PITEŞTI înregistrată la ONRC cu nr. … şi având CUI ..; d) număr de 68 părţi sociale în valoare de 680 RON reprezentând 68% din capitalul social al SC ARSENAL STUDIO ART S.R.L. PITEŞTI înregistrată la ONRC cu nr. … şi având CUI …;] e) număr de 50000 părţi sociale în valoare de 500000 RON reprezentând 100% din capitalul social al SC FINANCIAR URBAN S.R.L. PITEŞTI înregistrată la ONRC cu nr. … şi având CUI …; f) număr de 18 părţi sociale în valoare de 180 RON reprezentând 90% din capitalul social al SC GIREXIM AFFITTO S.R.L. PITEŞTI înregistrată la ONRC cu nr. … şi având CUI …; g) număr de 18 părţi sociale în valoare de 180 RON reprezentând 90% din capitalul social al SC GIREXIM IMOBILIARE S.R.L. PITEŞTI înregistrată la ONRC cu nr. … şi având CUI …; h) număr de 18 părţi sociale în valoare de 180 RON reprezentând 90% din capitalul social al SC GIREXIM RENT S.R.L. PITEŞTI înregistrată la ONRC cu nr. … şi având CUI …. In baza art. 289 alin. 3 C.pr.pen. dispune confiscarea speciala de la inculpata PENDIUC EMANUELA EMA a apartamentului nr. 1 (denumit şi K21) situat în … compus din 3 camere şi dependinţe cu o suprafaţă totală de 102,97 mp şi suprafaţă utilă de 82,67 mp identificat cu nr. cadastral nr. .. înscris în CF nr. .., garajul nr. 1(GA1) denumit şi lotul nr. 1/1/23 situat la parterul blocului …, cu suprafaţă construită de 23,45 mp şi suprafaţă utilă de 19, 43 mp şi locul de parcare nr. P135 din … primit de catre inculpatul Pendiuc Tudor cu titlu de mita. In baza art. 274 alin. 1 C.pr.pen. obliga inculpatii la plata cheltuielilor judiciare catre stat, dupa cum urmeaza : – inculpaţii Scarlat Constantin şi Văsîi Gheorghe, în solidar cu partile responsabile civilmente SC CNCD SA PITEŞTI, având datele de identificare .. – … si SC GIREXIM UNIVERSAL SA PITEŞTI, având datele de identificare ..-…, la plata sumei de cate 105.000 lei fiecare; -inculpatul Pendiuc Tudor – 55.000 lei, -inculpata Pendiuc Emanuela Elena –25.000 lei, – inculpatul Vişoiu Valentin- 55.000 lei, -inculpata Berinde Elena — 7.500 lei, -inculpatul Nechita Emilian – 7.500 lei, – inculpata Ivan Lucia Corina – 7.500 lei, – inculpatul Roman Robert Aurelian 7.500 lei, – inculpatul Rotaru Manuel Vasile- 7.500 lei, -inculpata Lis Elena Carmen – 8.000 lei, -inculpatul Petriea Alexandru Mihai – 8.000 lei, inculpatul Petriea Mihai – 8.000 lei. In baza art. 275 alin. 3 C.pr.pen. cheltuielile judiciare avansate de stat cu privire la inculpatul decedat Constantin Ion, raman in sarcina acestuia. Cu drept de apel in termen de 10 zile de la comunicarea copiei minutei. Pronuntata in sedinta publica azi 12 februarie 2020.
Document: Hotarâre  143/2020  12.02.2020

Comenteaza cu profilul de FB

ACTUAL

Ipoteză şocantă! 3 miliarde de oameni ar putea lupta pentru a obține un vaccin COVID-19

Avatar

Publicat

in

De

3 miliarde de oameni ar putea lupta pentru a obține un vaccin COVID-19, din cauza lipsei de instalații de depozitare frigorifice eficiente, majoritatea vaccinurilor trebuie depozitate, transportate și administrate la temperaturi constante și reci, de obicei între 2 și 8 grade Celsius.

Încă o serie de vaccinuri care se apropie de sfârșitul studiilor clinice necesită temperaturi mult mai scăzute, deoarece acestea sunt vaccinuri ARN – un tip de vaccin care transportă instrucțiuni către celule pentru a construi proteine, potrivit Business Insider.

Printre cei care lucrează la vaccinurile cu ARN se numără Moderna, care necesită păstrarea vaccinului la minus 15 grade Celsius și Pfizer, care a declarat Centrelor SUA pentru Controlul și Prevenirea Bolilor că vaccinul său trebuie păstrat la minus 70 grade Celsius.

Dar aceste cerințe stricte pot însemna că țările care nu dispun de suficiente instalații de depozitare frigorifică nu sunt în măsură să-și inoculeze populațiile în întregime, potrivit Associated Press.

AP a identificat părți din Asia Centrală, India, Asia de Sud-Est, America Latină și „toate, cu excepția unui mic colț al Africii”, ca fiind zonele care au cea mai mare nevoie de depozite frigorifice.

Dr. Alberto Paniz-Mondolfi, patolog în Venezuela, a declarat pentru AP că infrastructura țării sale poate să nu fie suficient dezvoltată pentru a vedea un vaccin livrat în zonele rurale în siguranță.

„Nu sunt optimist cu privire la modul în care vaccinul ar fi distribuit în statele interioare, deoarece nu există nici o infrastructură de niciun fel care să garanteze livrarea – sau dacă acesta este livrat, garantează conservarea adecvată la condiții scăzute”, a spus el.

Directorul național de vaccinare din Burkina Faso, Issa Ouedraogo, a declarat pentru AP că țara necesită aproximativ 1.000 de frigidere clinice suplimentare pentru depozitarea vaccinurilor împotriva coronavirusului. Doar 40% dintre centrele de sănătate au frigidere fiabile, a adăugat el.

India este, de asemenea, îngrijorată de faptul că nu va putea stoca în siguranță suficiente doze de vaccin pentru 1,3 miliarde de cetățeni, având în vedere că ar putea necesita temperaturi extrem de scăzute.

„Majoritatea, dacă nu toți actualii lideri actuali necesită lanțuri de frig extrem de stricte, ceea ce le face extrem de dificile pentru India să le pună în aplicare”, a declarat Satyajit Rath, de la Institutul Național de Imunologie (NII), pentru Press Trust din India.

Sam Roscoe, lector senior în managementul operațiunilor la Universitatea din Sussex și coleg la Observatorul Politicii Comerciale din Marea Britanie, a declarat anterior pentru Business Insider:

‘Organizația Mondială a Sănătății, UNICEF și USAID vor avea un rol important în asigurarea li[sei de depozitare frigorific pentru a nu se împiedica distribuirea vaccinului în întreaga lume’.

Cea mai mare provocare, regiunile cu un climat deosebit de cald și cele cu infrastructură logistică cu lanț de frig limitat

Un raport din septembrie al gigantului logistic german DHL spunea că „cerințele de temperatură vor fi probabil principala provocare” pentru lansarea vaccinului COVID-19.

„Regiunile cu un climat deosebit de cald și cele cu infrastructură logistică cu lanț de frig limitat vor reprezenta cea mai mare provocare într-un scenariu strict de distribuție a vaccinurilor”, a spus acesta.

Într-un articol din The Conversation, Anna Nagurney, profesor de management al operațiunilor la Universitatea din Massachusetts Amherst, a mai spus că lanțul de aprovizionare este în prezent capabil să gestioneze producția și lansarea a aproximativ 6,4 miliarde de vaccinuri antigripale pe an – ceea ce nu este suficient pentru lumea întreagă.

„Actualul lanț de răcire al vaccinului nu este la înălțimea sarcinii și extinderea lanțului de aprovizionare nu va fi ușoară”, a spus ea.

Covax – care este condus de Organizația Mondială a Sănătății, Gavi, Vaccine Alliance și Coalition for Epidemic Preparedness Innovations – își propune să administreze două miliarde de doze celor mai săraci din lume până în 2022.

Covax – condus de Gavi, Coaliția pentru Inovații în Pregătirea Epidemiei și Organizația Mondială a Sănătății – își propune să se asigure că vaccinurile sunt distribuite în mod echitabil în întreaga lume. Tările vor trebui să finanțeze rețelele de distribuție

Nu se așteaptă ca țările bogate să aibă probleme în găsirea banilor pentru a cumpăra vaccinuri: multe au încheiat deja oferte pentru a le cumpăra pe cele care se extind. Riscul pentru țările sărace este că țările bogate vor monopoliza aprovizionarea cu vaccinuri, așa cum au făcut-o în pandemia de gripă porcină din 2009.

Un program numit Covax – condus de Gavi, Coaliția pentru Inovații în Pregătirea Epidemiei și Organizația Mondială a Sănătății – își propune să se asigure că vaccinurile sunt distribuite în mod echitabil în întreaga lume, țările bogate și sărace primind provizii în același timp. Programul său de finanțare a vaccinurilor pentru țările în curs de dezvoltare a strâns 700 milioane USD dintr-un obiectiv de 2 miliarde USD pentru 2020. În afară de achiziționarea vaccinurilor, țările vor trebui să finanțeze rețelele de distribuție.

Oficialii americani spun că este nevoie de aproximativ 6 miliarde de dolari în bani suplimentari pentru a ajuta statele să se pregătească pentru o lansare acolo, de exemplu. Cu toate acestea, este probabil ca cheltuielile campaniei de vaccinare să palească în comparație cu costul pandemiei: aproximativ 375 miliarde de dolari pe lună la nivel global.

Pe fondul așteptărilor privind cererea uriașă și oferta limitată, există îngrijorarea că vaccinurile ar putea fi deviate ilegal. Potrivit Unicef, sunt luate în considerare noi ambalaje și tehnologii, inclusiv coduri de bare pentru urmărirea dozelor în tranzit.

Organizațiile criminale din SUA au încercat deja să facă contrabandă cu produse Covid frauduloase, etichetate greșit și neautorizate, inclusiv echipamente de protecție personală și truse de testare. Miza ar fi și mai mare cu vaccinurile.

Țările pot accesa un vaccin producându-l singuri sau cumpărându-l din străinătate. SUA își propune să producă 300 de milioane de doze până la sfârșitul anului viitor prin intermediul operației Warp Speed, în timp ce Marea Britanie își instalează propria producție prin intermediul noului centru de fabricație și inovare a vaccinurilor, care va putea produce suficiente doze pentru întreaga țară în șase luni.

Mai mulți producători de medicamente se află în prezent în etapele finale ale studiilor clinice cu vaccin.

Pfizer și BioNTech au declarat săptămâna trecută că speră să prezinte candidații lor la vaccinul ARN pentru aprobarea de urgență de către Administrația SUA pentru Alimente și Medicamente la sfârșitul lunii noiembrie, informează gândul.ro

Citește și:

Scandal de proporții! Guvernul, propuneri controversate la Romgaz: Un controlor de trafic, un specialist în asfaltare și un angajat de la AEP

EXCLUSIV Firma mamei secretarului Violetei Alexandru solicită bani de la Guvern!

Medicul Virgil Musta, avertisment dur: ‘Secția noastră de ATI este plină. Încă nu am ajuns să alegem, dar să știți că nu suntem departe’

Comenteaza cu profilul de FB
Citeste mai mult

ACTUAL

Raluca Turcan: ‘Românii înțeleg că ne confruntăm cu o situație extrem de gravă’

Avatar

Publicat

in

De

Vice-premierul Raluca Turcan, a declarat luni seara că capitala a intrat în scenariul roșu după ce incidența cazurilor de coronavirus a trecut de pragul de 3 infectări la mia de locuritori. Astfel, toate unitățile din înnvățământul preuniversitar din București vor trece la cursurile online. Inițial, în această decizie erau menționate și creșele din Capitală, însă autoritățile au revenit ulterior asupra acestei decizii.

Raluca Turcan, au existat schimbări în decizia Comitetului pentru Situații de Urgență pentru că inițial apăruse informația că intră și creșele în sistemul online, după care s-a revenit.

Și purtătorul de cuvânt al Prefecturii Capitalei a anunțat luni seară revenirea asupra decizie de închidere a creșelor și after-school-urilor din București.

”Au existat schimbări în decizia Comitetului pentru Situații de Urgență pentru că inițial apăruse informația că intră și creșele în sistemul online, după care s-a revenit. Așadar, dacă apare un număr mai mare de infectări, se închide creșa respectivă, dacă nu va fi o activitate care e lăsată să funcționeze”, a spus Raluca Turcan.

Referindu-se la faptul că autoritățile din Capitală au anunțat pe ultima sută de metri noile restricții, punându-i pe mulți dintre locuitorii Bucureștiului să ia peste noapte decizii cu privire la propriii copii care vor face cursuri online, Raluca Turcan a declarat: ”Trebuie schimbat modul în care te raportezi la locuitorii Bucureștiului, pentru că aceștia trebuie să redimensioneze activitatea, pentru că în contextul în care ai un copil în clasele I-IV trebuie să te asiguri că acel copil are cu cine să stea acasă, că poate fi supravegheat.

În momentul în care în București s-a depășit pragul de trei la mia de locuitori, reprezentantul Prefecturii ar fi trebuit să creeze o predictibilitate în legătură cu măsurile care vor fi luate. (…) Până la ședința Comitetului pentru Situații de Urgență oamenii trebuie să știe ce urmează să se întâmple.

Românii înțeleg că ne confruntăm cu o situație extrem de gravă, că apar elemente noi de la o zi la alta și sunt indici care se reactivează de la o zi la alta, însă atunci când vorbim despre niște activități care presupun un număr mare de oameni, trebuie să existe o mai bună comunicare și o empatie. Doar în școlile publice din București există 250.000 de copii, deci vorbim despre 250.000 de copii și familiile lor. Așadar, școala este un subiect serios și trebuie tratat cu maximă atenție și înțelegere”.

Turcan, despre schimbarea prefectului Capitalei: Vom vedea, se fac analize

Întrebată dacă prefectul Capitalei va plăti cu funcția pentru aceste deficiențe, vicepremierul a răspuns: ”A fost o carență de reacție și de comunicare și este posibil să existe și niște decizii. Vom vedea, sunt analize să vedem dacă lucrurile pot fi făcute mai bine, am înțeles că a avut și o problemă de sănătate, se vor pune toate elementele în balanță. Cert este că nu a fost bine ce s-a întâmplat la nivelul prefecturii București”.

Recent, prefectul Gheorghe Cojanu a fost surpins de jurnalişti că nu ştia nici la 10 ore de la comunicarea publică a datelor oficiale despre situația la zi a epidemiei de coronavirus, care este numărul de noi infectări din oraşul de care răspunde. Prefectul şi-a motivat greşeala, spunând că se afla la cumpărături şi a admis că se mai „bâlbâie” în comunicarea publică pentru că este permanent „în tensiune”.

În conferimța de presă pe care a susținut-o luni la Palatul Cotroceni, președintele Klaus Iohannis a declarat că atitudinea prefectului Capitalei a fost una inacceptabilă, care nu trebuie să rămână fără urmări, informează B1.ro

Citește și:

EXCLUSIV Firma mamei omului Violetei Alexandru solicită bani de la Guvern!

Medicul Virgil Musta, avertisment dur: ‘Secția noastră de ATI este plină. Încă nu am ajuns să alegem, dar să știți că nu suntem departe’

EXCLUSIV Abuz al Poliției Române! Un fost colaborator acuză: ‘Asta înseamnă hărțuire, teroare!’

Comenteaza cu profilul de FB
Citeste mai mult

PROMO CAMPANIE

Publicitate

Curtea de Argeș

Publicitate

Mioveni

În Trend