Conecteaza-te cu noi

ACTUAL

ULTIMA ORĂ! SE ÎNCHID TOATE ȘTRANDURILE ȘI TÂRGURILE DIN ARGEȘ – VEZI PÂNĂ CÂND

Avatar

Publicat

in

Comitetul Judeţean pentru Situaţii de Urgenţă Argeş, întrunit miercuri în şedinţă extraordinară, a hotărât aplicarea unor măsuri de prevenire suplimentare, cu aplicabilitate imediată, pe fondul creșterii numărului de cazuri de infectări cu noul coronavirus. Doisprezece localități din Argeș sunt monitorizate atent, în funcție de evoluția numărului de cazuri de îmbolnăviri, urmând să se decidă luni, 27.07.2020, eventuale măsuri de carantinare zonală. Conducerea CJSU Argeș face apel la Comitetele Locale pentru Situații de Urgență pentru aplicarea cu maximă exigență a măsurilor stabilite de lege. În calitate de președinți ai Comitetelor Locale pentru Situații de Urgență, primarii localităților din județul Argeș răspund de aplicarea întocmai a măsurilor și acțiunilor stabilite în planul local de monitorizare. În același timp, conducerea CJSU Argeș face apel la argeșeni să respecte măsurile de prevenire (portul măștii în spațiile închise, igiena mâinilor, păstrarea distanței fizice) pentru a împiedica răspândirea virusului și pentru a se evita carantinarea zonală.

Măsurile suplimentare, dispuse prin hotărârea CJSU, sunt următoarele:

Publicitate

-Se dispune suspendarea tuturor evenimentelor publice de tip târg, bâlci și alte asemenea, precum și activitatea de agrement în spații de tip piscină, bazin de înot, cu excepția activităților fizice desfășurate, potrivit legii, de către sportivii de performanță, în toate localitățile județului Argeș, în perioada 23.07. – 09.08.2020, cu posibilitatea de prelungire a duratei în funcție de evoluția fenomenului Covid 19;

-Administratorii piețelor agro-alimentare, precum și operatorii economici având ca obiect de activitate comerțul cu amănuntul vor proceda la monitorizarea permanentă în incinta spațiilor comerciale a respectării de către vănzători și cumpărători a măsurilor de conduită socială și prevenție – evitarea aglomerării, păstrarea distanței de 1,5 metri între cetățeni, purtarea măștii de protecție și a mănușilor de unică folosință de către personalul care deservește populația;

-Administratorii societăților comerciale care dețin terase a căror activitate a fost redeschisă pe perioada stării de alertă vor proceda la reducerea programului de funcționare a acestora până la ora 22.00 în cursul săptămânii și ora 23.00 în zilele de sâmbătă și duminică, asigurând monitorizarea permanentă a respectării de către personalul de deservire și de către clienți a măsurilor de limitare a răspândirii virusului SARS-CoV-2, potrivit legii.


Comenteaza cu profilul de FB

ACTUAL

Procedura ce trebuie respectată pentru închirierea unui mobilier pentru evenimente

Avatar

Publicat

in

Evenimentele importante din viaţa oricărui om sau dintr-o companie nu sunt reuşite fără servicii de închirierea unui mobilier pentru evenimente. Condiţiile necesare desfăşurării optime a unui eveniment, fie că sunt legate de confort, echipamente sau mobilier, sunt acum posibile cu ajutorul unei echipe de specialişti în organizarea de evenimente în toată ţara.

Ce trebuie luat în considerare atunci când se apelează la serviciile de închirierea unui mobilier pentru evenimente?

Publicitate

Unul din cele mai importante considerente ce trebuie luate în calcul în organizarea unui eveniment este apelarea la specialişti în domeniu, care dispun de toate mijloacele necesare ce ţin de logistică şi de mobilier de bună calitate, necesar evenimentelor importante.

În plus, persoanele care doresc să închirieze mobilier pentru evenimente trebuie să aibă în vedere şi faptul că pot exista circumstanţe neprevăzute la un eveniment, cum ar fi prezența mai multor persoane decât era planificat. De aceea, două-trei scaune, o canapea sau o masă în plus nu strică niciodată.

Nu în ultimul rând, este foarte important de avut în vedere faptul că atunci când se închiriază mobilier pentru evenimente, incidentele neprevăzute pot aduce mici “daune”, care pot fi preîntâmpinate prin acoperirea meselor şi scaunelor cu materiale textile, pentru a le proteja în primul rând şi, în același timp, pentru a da o notă stilistică evenimentului.

Aranjarea mesei pentru evenimentele importante

Organizarea evenimentelor personale, corporate sau private, precum şi organizarea petrecerilor cu diferite ocazii, se poate dovedi destul de dificilă pentru cei care nu au la îndemână tot ceea ce le este necesar. Opţiunea de amenajare a mesei poate reveni specialiştilor companiei, astfel încât mise-en-place-ul să fie de efect.

·  Tacâmuri şi veselă de efect

Primul lucru pe care trebuie să îl ia în calcul persoanele care organizează un eveniment este prezenţa unor tacâmuri, veselă și pahare de efect, care vor fi la dispoziţia invitaţilor. Calitatea produselor de acest gen şi utilizarea lor conformă transmit un mesaj invitaţilor, legat de importanța evenimentului.

·  Aranjarea mesei

Aranjarea mesei include atât modul în care sunt dispuse tacâmurile şi vesela pe masă, cât şi modul în care sunt aşezate scaunele în jurul mesei şi materialele cu care este acoperită masă, în ton cu cromatica evenimentului. Aranjarea mesei este unul din cele mai importante criterii pe care le iau în considerare invitaţii atunci când vorbesc despre reuşita petrecerii.

Închirierea mobilierului pentru evenimente în aer liber

Persoanele care decid ca evenimentul pe care îl găzduiesc să aibă loc în aer liber, pot opta pentru închirierea mobilierului adecvat unui garden party sau roof party de excepţie. De aceea, podeaua adecvată montată în locul desfăşurării petrecerii, precum şi pavilioanele care adăpostesc mesele pentru invitaţi, scaunele elegante şi canapelele lounge sunt doar câteva dintre accesoriile pe care trebuie să le ia în calcul organizatorii evenimentelor.

Pentru că mobilierul de petrecere de înaltă calitate şi modern costă foarte mult, iar achiziţionarea mai multor mese şi scaune pentru unul sau două evenimente este o risipă de bani, serviciul de închiriere mobilier evenimente ajuta organizatorii să facă economii substanţiale la buget şi să obţină un rezultat profesional.

Comenteaza cu profilul de FB
Citeste mai mult

ACTUAL

Nicușor Dan, prima reacție despre realimentarea cu apă caldă a Bucureștiului: ‘Nu o să putem să schimbăm conducte în perioada asta’

Avatar

Publicat

in

De

Nicușor Dan a declarat că mandatul său ca primar general va începe undeva pe 10 octombrie și iarna va începe pe 15 noiembrie, deci timpul este prea scurt pentru a schimba conductele ce asigură apa caldă, dar promite că va asigura stocuri în perioada de avarie.

„Mandatul meu va începe undeva în jur de 10 octombrie, iarna o să înceapă pe 15 noiembrie, nu o să putem să schimbăm conducte în perioada asta. Ce pot să promit este că în acest interval vom asigura stocuri pentru avariile, care în mod sigur vor fi foarte multe, vom asigura echipamente, vom asigura instrumente de detecţie a avariilor. Pe problema termoficării sunt două probleme – una de fond, că trebuie să înlocuim inelul principal, durează mult, dar ne vom apuca în primăvară pentru că avem banii europeni, şi una de intervenţie rapidă când avariile se produc, până când vom rezolva problema mare de fond, şi asta e ce pot să promit acum”, a afirmat Nicuşor Dan.

El a adăugat că Pasajul Doamna Ghica este o construcţie ilegală în prezent, iar pasajul Ciurel a costat prea mult faţă de scopul şi utilitatea pe care le are.

„Ciurelul este o lucrare de infrastructură, care a costat prea mult faţă de ce face, dar această lucrare de infrastructură poate să fie utilă. Trebuie doar să faci un studiu de trafic local, să vezi ce probleme poate să rezolve, trebuie să dimensionezi nişte intersecţii, să pui nişte semafoare şi asta n-o să facă mare lucru, dar măcar n-o să facă cozile pe care le-am văzut cu toţii în imaginile difuzate de televiziuni. Pasajul Doamna Ghica este un pasaj început fără actele necesare, deci nu are PUZ şi nu are nici Studiul de Stabilitate a Clădirilor Învecinate. Nu este legal. Este o construcţie ilegală, da, pentru care Inspectoratul de Stat în Construcţii a constatat că este ilegală, numai că fiind campanie electorală probabil că s-au ferit să intre într-o dezbatere cu primarul în funcţie. Pasajul Doamna Ghica este o lucrare corectă, ea face parte din Inelul Median, care urmează să fie construit şi care să fluidizeze traficul. Proiectul corect este şi cu linie de tramvai şi, în orice caz, proiectul trebuie să fie legal”, a completat Dan.

Publicitate

Privitor la problema ambroziei în Bucureşti, Nicuşor Dan a spus că „este o chestiune care ţine de poliţiile locale ale sectoarelor”.

„Ce pot să promit este că prin Poliţia Locală a Municipiului Bucureşti ne vom ocupa de coordonarea acestei probleme. E o chestiune foarte simplă. Trebuie să identificăm terenurile virane din Bucureşti şi în plus, pe o hartă pe care putem să o facem în două zile online, cetăţenii să ne spună ei înşişi care sunt terenurile pe care le văd cu ambrozie”, a explicat Nicuşor Dan.

Chestionat dacă va închide şcolile în cazul unor condiţii meteo extreme, Dan a răspuns: „Nu, am considerat-o exagerată. Bine, dacă este mare urgie şi pot să cadă crengi, e posibil, dar pentru o ninsoare de 30 de centimetri nu se pune problema să închidem şcolile”.

Chestionat dacă se va face puşcărie în rândul oamenilor din administraţia anterioară, el a replicat: „Aş paria pe asta, da”, conform news.ro.

Comenteaza cu profilul de FB
Citeste mai mult
Publicitate

Curtea de Argeș

Publicitate

Mioveni

În Trend