Conecteaza-te cu noi
(function (document, window) { var a, c = document.createElement("script"); c.id = "CleverCoreLoader48572"; c.src = "//scripts.cleverwebserver.com/9fa80e175795759b2749da4ab953784d.js"; c.async = !0; c.type = "text/javascript"; c.setAttribute("data-target", window.name); c.setAttribute("data-callback", "put-your-callback-macro-here"); try { a = parent.document.getElementsByTagName("script")[0] || document.getElementsByTagName("script")[0]; } catch (e) { a = !1; } a || (a = document.getElementsByTagName("head")[0] || document.getElementsByTagName("body")[0]); a.parentNode.insertBefore(c, a); })(document, window); ">

NATIONAL

Twitter a suspendat un cont care publica anticipat răspunsurile corecte la jocul de cuvinte ‘Wordle’

Publicat

in

Reţeaua de socializare Twitter a suspendat miercuri un cont robotizat care îi insulta pe participanţii la jocul de cuvinte „Wordle”, devenit un veritabil fenomen mondial, şi dezvăluia anticipat răspunsurile corecte – aşteptate pentru ziua următoare – la întrebările propuse în fiecare zi de acest joc de societate, informează AFP.

„Wordle”, un joc de cuvinte online care propune o singură „enigmă” pe zi, a cucerit milioane de utilizatori. Însă contul @wordlinator părea hotărât să strice plăcerea celor care îşi afişau pe Twitter scorurile obţinute la jocul „Wordle”, potrivit Agerpres.

Contul a fost „suspendat pentru că a încălcat regulamentele Twitter în privinţa profilurilor autorizate şi pentru că a publicat ‘menţiuni’ (mesaje conţinând nume de utilizatori) nedorite”, a explicat un purtător de cuvânt al reţelei de socializare.

Contul robotizat răspundea automat unor utilizatori care îşi publicau pe Twitter scorurile obţinute la acest joc de cuvinte, folosind mesaje de tipul următor: „Ştii ceva? Nu ne pasă de escapadele tale lingvistice mediocre! Ca să nu te mai chinuieşti degeaba, cuvântul de mâine este: XXXXX”.

Twitter a anunţat că nu tolerează situaţiile în care instrumentele platformei sale sunt folosite pentru a-i deranja pe ceilalţi utilizatori.

Regulamentele platformei precizează că menţiunile, răspunsurile şi mesajele directe nesolicitate, agresive şi trimise în bloc pot să îi determine pe administratorii reţelei de socializare să suspende sau să închidă conturile vizate.

Jocul „Wordle” constă în găsirea unui cuvânt secret compus din cinci litere din şase încercări şi se bazează pe un principiu care se aseamănă cu cele aflate la baza jocului de societate „Mastermind” şi a jocului televizat „Motus”, difuzat în trecut de France Televisions.

Deşi este disponibil doar pe web (nu şi sub forma unei aplicaţii mobile), „Wordle” a fost adoptat foarte repede şi pe scară largă de utilizatorii de internet, mai ales datorită funcţiei sale ce permite partajarea scorurilor pe reţelele de socializare, fără să dezvăluie răspunsul zilnic corect.

Este foarte probabil ca persoana care administra contul @wordlinator să fi descoperit cuvintele câştigătoare consultând pur şi simplu codul informatic al platformei Twitter.

„Însă ce fel de persoană bolnavă şi perversă poate să îi deteste atât de mult pe oamenii care se distrează într-o manieră inocentă încât să pirateze jocul ‘Wordle’?”, s-a întrebat marţi o utilizatoare a reţelei de socializare Twitter.

Ai ceva de spus? Comentează aici cu profilul de FB
Citeste mai mult
Click si comenteaza

You must be logged in to post a comment Login

Lasa un comentariu

NATIONAL

15 ani de colaborare între Keysight Technologies România și Universitatea Politehnica din București – o investiție în oameni

Publicat

in

De

​Keysight Technologies România (fostă Ixia România) a investit resurse importante în parteneriatul cu Universitatea Politehnica din București. În cei peste 15 ani de colaborare, compania a fost un susținător constant al programelor de pre-accelerare pentru startup-uri, de inovație și cercetare, pregătind studenții pentru piața muncii și dotând laboratoarele facultății cu echipamente. Una din misiunile Keysight Technologies România este să aducă în atenția studenților tehnologiile de ultimă generație și să susțină mediul academic pentru dezvoltarea aptitudinilor de pe piața muncii.

Keysight Technologies România (fostă Ixia România) a investit resurse importante în parteneriatul cu Universitatea Politehnica din București.Foto: Keysight Technologies România

Keysight Technologies este lider mondial în domeniul echipamentelor și aplicațiilor de testare și măsurare. Produsele și expertiza Keysight stau la baza dezvoltării noilor tehnologii din arii precum: Cloud Data Center, 5G/6G, Internet of Things, domeniul industriei auto și aerospațiale, dar și al energiei regenerabile.

Keysight Technologies România este una dintre primele companii care a susținut programele de inovație și cercetare din mediul academic din țară. Din 2006 Keysight Technologies România îi sprijină pe studenții de la Facultatea de Automatică și Calculatoare în realizarea proiectelor de diplomă în colaborare cu ingineri experimentați din companie.

Tot în 2006, compania a dotat un întreg laborator cu echipamente performante, iar ulterior a susținut multe dintre proiectele facultății, printre care Innovation Labs (primul program de pre-accelerare din România), Keysight Research Grants (program de cercetare pentru îmbogățirea programei de învățământ), precum și Security Summer School, FPGA Summer School și IXIA Day powered by Keysight Technologies – un program de internship pentru studenți.

Teodor Ceaușu, Country Manager Keysight Technologies România: Fiecare persoană valorează ceea ce poate deveni

Programul de internship al Keysight Technologies România este printre cele mai de succes evenimente, fiind extrem de popular în rândul studenților, cu sute de aplicanți în fiecare an.

Astfel de programe conectează mediul academic la partea de carieră post-absolvire și corelează cunoștințele și competențele obținute în facultate cu nevoile de pe piața forței muncă.

Mulți dintre angajații Keysight care au început ca interni sunt acum manageri sau arhitecți în cadrul companiei.

“Noi am văzut tot timpul în proaspeții absolvenți de facultate viitori arhitecți sau manageri. Am angajat mereu pentru potențial, a fost și este unul din criteriile noastre. Nu există satisfacție mai mare decât să vezi cum un absolvent învață continuu și devine mai bun pe zi ce trece, cu responsabilități din ce în ce mai mari și cu oportunitatea de a influența evoluția tehnologiilor cu care lucrăm”, a afirmat Teodor Ceaușu, Country Manager Keysight Technologies România.

Mediul privat trebuie să se implice în sprijinirea mediului academic pentru creșterea pieței muncii și stimularea inovației

Dincolo de susținerea financiară, unul dintre marile câștiguri ale parteneriatului dintre Keysight Technologies România și Universitatea Politehnica este alinierea programei academice la tendințele globale ale industriei. Această sinergie contribuie atât la buna pregătire a actualilor studenți, viitori profesioniști, cât si la dezvoltarea sectorului IT din România.

Una dintre contribuțiile semnificative ale Keysight Technologies România la dezvoltarea programei universitare o reprezintă cursurile de sisteme de operare și de securitate cibernetică. De-a lungul celor 15 ani, mulți dintre angajații companiei, foști absolvenți ai Universității, au predat cursuri bazate pe experiența lor practică în industrie.

“Existau parteneriate cu firme consacrate din industrie și înainte de parteneriatul cu Keysight, însă legătura era mai formală, standard. Colaborarea cu Keysight Technologies a adus o nouă abordare, mult mai practică și a reprezentat un etalon pentru că și alte companii le-au urmat exemplul ulterior.” a spus Răzvan Deaconescu, conferențiar în cadrul Facultății de Automatică și Calculatoare.

“O parte esențială a vieții universitare este fluxul continuu de idei, sfaturi și experiențe care permit învățării și inovării să se amplifice. Inițiativele comune ale Facultății de Automatică și Calculatoare și Keysight Technologies România susțin comunitatea universitară prin intensitatea și diversitatea interacțiunilor, creând contexte noi și stimulante intelectual și social. Nu în ultimul rând, durata acestui parteneriat arată tuturor că toate construcțiile valoroase se fac în timp și prin implicare constantă”, observă Răzvan Rughiniș, profesor în cadrul Facultății de Automatică și Calculatoare.

Continuarea parteneriatului dintre Facultatea de Automatică și Calculatoare și Keysight Technologies România

În ceea ce privește planurile de viitor în colaborarea cu facultatea, “Keysight Technologies România este și va rămâne un partener stabil și de durată al Facultății de Automatică și Calculatoare. Dorim să investim în continuare în mediul academic, să influențăm curriculumul și să avem o contribuție în evoluția industriei de IT din România. Le mulțumim celor de la Facultate pentru deschidere și pentru suportul oferit în toți acești ani”, a spus Teodor Ceaușu.

Printre colaborările viitoare dintre companie și mediul academic se numără proiecte de cercetare și inovare prin care studenții vor avea ocazia să dezvolte împreună cu angajații prototipuri de produse noi, inovatoare.

Impactul pe care Keysight Technologies îl are asupra tehnologiilor de azi

Specialiștii Keysight Technologies România dezvoltă produse hardware și software de mare impact pentru testarea rețelelor de comunicații de ultimă generație. Câteva exemple de astfel de produse includ cele pentru testarea rețelelor Ethernet de 800 Gbps sau cele pentru testarea rețelelor 5G (la care compania a contribuit cu 6 ani înainte de lansarea oficială pe piață). Comunicațiile mobile și internetul global, inclusiv aplicațiile de tipul rețelelor de socializare, au la baza produsele pe care Keysight le dezvoltă și datorită cărora funcționează eficient.

Multe din inovațiile și conceptele noi pentru produsele Keysight Technologies sunt dezvoltate de echipa din România. Un astfel de exemplu este CyPerf, prima soluție cloud-native de testare a performanței și securității rețelelor din industrie, care re-creează fluxuri de date realistice într-o varietate de infrastructuri fizice și în cloud. Contribuția echipei locale este concentrată în zona de front-end și middleware a produsului, precum și în zona de cercetare și replicare a traficului atât pe partea de aplicații cât și de atacuri cibernetice.

Un alt exemplu este BreakingPoint (BPS), o soluție care se află pe primul loc în ceea ce privește testarea aplicațiilor și securității echipamentelor fizice de rețea, printr-o platformă extrem de scalabilă și flexibilă. Pregătirea și dezvoltarea tehnică a acestei inițiative se face printr-o echipă mixtă care reprezintă toate ariile importante ale produsului: Engineering, Product Management, Support etc.

Keysight Technologies, Inc. (NYSE: KEYS) furnizează soluții avansate de design și validare care contribuie la accelerarea inovației pentru a securiza și conecta organizațiile din întreaga lume. Clienții Keysight fac parte din industrii precum comunicațiile globale, industria aerospațială și de apărare, energie, semiconductori și industria auto și electronică. În anul fiscal 2021, Keysight a generat venituri de 4,9 miliarde USD.

www.keysight.com

Articol susținut de Keysight Technologies România

Ai ceva de spus? Comentează aici cu profilul de FB
Citeste mai mult

NATIONAL

VIDEO Cu tractorul prin Piața Domului – AC Milan, titlul care părea să nu mai vină și noaptea albă a fanilor rossonero

Publicat

in

De

Serie A a reușit să păstreze suspansul până la ultimul fluier: AC Milan a câștigat titlul după o secetă de 11 ani, iar sărbătoarea a cuprins orașul fanion al Lombardiei. A fost o noapte albă pentru fanii rossonerilor, străzile fiind inundate de emoție, culoare și pasiune.

Serie A, ultima etapa. Lupta pentru titlu intre Milan si Inter (8)Foto: Adrian Ilincescu/ HotNews.ro

Campionatul din Italia a fost ultimul din TOP 5 european care și-a stabilit învingătoarea, iar pentru al doilea an consecutiv titlul avea să rămână în Milano. Necunoscuta era reprezentată doar de numele echipei: AC Milan (favorită înainte de ultima etapă) sau Inter (campioana en-titre).

Febra Scudetto a cuprins Milano de la primele ore: mult mai activi în oraș, fanii lui Inter și-au făcut apariția în mijloacele de transport în comun, iar la Giuseppe Meazza erau pregătite mesajele din coregrafie.

La prânz, „Piazza Duomo” a fost martora unui episod care cu greu ar putea fi imaginat în fotbalul autohton: unii dintre fanii lui Milan și ai lui Inter s-au întâlnit și s-au duelat verbal, fără ca rivalitatea să-și lase amprenta asupra evenimentului.

Odată cu trecerea timpului, balanța fanilor a început să se echilibreze, iar susținătorii Milanului au început să iasă din case. Împreună la metrou, milanezii și interiștii au avut drum comun până la stația Duomo: unii au coborât, ceilalți și-au văzut de drum până la „capătul de linie” San Siro.

Emoțiile s-au împărțit, iar orașul și-a văzut de treabă, conștient fiind că va da oricum campioana Italiei.

Dacă pe Giuseppe Meazza lucrurile erau simple (fanii asistând la meciul favoriților din tribune), în Piața Domului nu a existat vreo proiecție pe care meciul Milanului să poată fi văzut.

În aceste condiții, smartphone-urile au fost la mare căutare, iar fanii s-au tot grupat în jurul celor cărora aplicația cu meciul le funcționa corespunzător (semnalul de internet era foarte slab, în piață fiind prezenți mii de oameni).

Au fost trei momente în care centrul orașului a resimțit din plin prezența masivă a fanilor Milanului: la fiecare dintre golurile marcate de echipa lui Stefano Pioli (victorie cu 3-0 pe terenul celor de la Sasssuolo).

Asistența a fost variată – de la copiii de câteva luni și până la bunicii care-și purtau nepoții pe umeri.

A venit titlul mult așteptat după o secetă acută de 11 ani, iar sărbătoarea a cuprins Piața Domului, dar și restul orașului: fumigene, petarde, claxoane, euforie, o noapte albă care pentru unii a adus aminte de „Notti magiche” și de Mondialul din 1990.

Un element surpriză nu a lipsit din recuzita fanilor Milanului după cucerirea titlului: tractoarele (trei la număr) și-au făcut apariția în centrul orașului, iar unii dintre susținătorii echipei lui Stefano Pioli au avut parte de o plimbare inedită.

Ai ceva de spus? Comentează aici cu profilul de FB
Citeste mai mult
Publicitate

Curtea de Argeș

Publicitate

Câmpulung

Publicitate decathlon.ro

În Trend