Conecteaza-te cu noi

Pitesti

TRAGIC ! El este argeșeanul mort in accidentul din Germania – Andrei abia împlinise 25 ani

Avatar

Publicat

in

Asa cum relatam azi dimineață un argeşean, şofer de TIR de doar 25 de ani, a murit strivit în cabină, în Germania, într-un accident groaznic, cu 4 camioane. Alţi trei oameni au fost răniţi în impactul de pe autostradă.

Potrivit informatiilor din aceasta seara venite din Germania, tânărul mort în tragicul accident este Andrei Blejdea din Pitesti. El își serbase ziua de naștere în urmă cu două săptămâni în Pitești, alături de prietenii sai.

Publicitate

Accidentul a avut loc luni seara, pe A3, în direcţia Linz, la graniţa cu Austria. Un şofer de camion de 57 de ani a frânat brusc în spatele unei coloane şi a fost lovit de un alt TIR, care a venit cu viteză. Apoi al treilea camion a intrat şi el în spatele celor două.

Piteșteanul Andrei Blejdea de 25 de ani care transporta carcase de porc a venit ultimul şi cabina în care se afla s-a zdrobit pur si simplu la impactul cu semiremorca din faţă.

Andrei era în cabină alături de tătăl lui, 55 de ani, şi el şofer de camion.

Comenteaza cu profilul de FB

ACTUAL

Caracteristicile unei cărți de vizită

Avatar

Publicat

in

De

Atunci când alegeți modele cărți vizită pentru compania dvs., există multe caracteristici de unde puteţi alege.

Găsirea unui design cărţi vizită potrivit pentru marca dvs. va necesita puțin timp și efort. Munca pe care o depuneți în crearea unei cărți de vizită unice pentru a reprezenta marca dvs. poate da rezultate şi vă poate scoate din tipar.

Publicitate

Cărțile de vizită sunt o modalitate simplă și directă de a vă prezenta afacerea în timp ce furnizaţi informații de contact și deseori sunt prima impresie a unei afaceri pe care o primește un potențial client. O carte de vizită ar trebui să transmită mesajul că sunteţi profesionişti, că oferiţi servicii de calitate şi sunteţi atenţi la detalii.

Mai jos sunt câteva caracteristici cheie care trebuie luate în considerare înainte de imprimarea cărților de vizită:

Alegerea tipului de cărţi de vizită

Cărţile de vizită tradiționale sunt perfecte pentru întreprinderile care caută o carte de vizită standard. Aceste tipuri de cărţi de vizită sunt tipărite digital şi aveți opțiunea de a vă personaliza tipul de hârtie.

Cărţile de vizită personalizate sunt o opțiune excelentă pentru întreprinderile care doresc să iasă în evidență și să facă o declarație unică. Există multe modele cărţi vizită de unde puteţi alege şi acestea pot fi adesea tipărite pe un anumit tip de carton.

Forma și dimensiunea

Atunci când alegeţi design cărţi vizită, forma este foarte importantă. Cărţile de vizită se pot clasifica în mai multe modele, cele mai importante fiind:

Cărţi de vizită tradiţionale:

În mare parte, cărţile de vizită tradiţionale sunt de obicei orizontale, deși există tendința de a alege marginile rotunjite pentru a da o notă aparte. Designul este de obicei minimalist, folosind culori precum alb, negru, albastru sau verde.

Cărţi de vizită cu un design special:

Nu există dimensiuni sau culori predefinite. Spre deosebire de cărţile de vizită tradiţionale, cele creative încearcă să aibă impact asupra oamenilor şi să lase o impresie deosebită. Puteţi să alegeţi modele cărţi vizită pe verticală sau orizontală, în formă de stea, pătrat sau rotund.

Timp pentru tipărire

Timpul necesar pentru a primi cărțile de vizită tipărite depinde de mai mulţi factori. Va trebui să alegeţi un design cărţi vizită, să selectați caracteristicile dorite și să aveți modelele aprobate înainte de a putea continua imprimarea. Modelele personalizate de cărţi de vizită pot dura mult mai mult decât cărțile de vizită standard. Înainte de a efectua o comandă, primiți o ofertă pentru expediere. Dacă aveți nevoie de modele cărţi vizită pentru un anumit eveniment, planificați în mod corespunzător cu comanda dvs.

Relaţiile cu clienţii – extrem de importante

Cărţile de vizită sunt esenţiale pentru afacerea dvs., de aceea merită să verificați părerile despre compania de la care doriţi să comandaţi. De asemenea, timpul de răspuns şi de expediere a comenzii sunt esenţiale.

Proiectarea cărților de vizită pentru compania dvs. poate fi o modalitate distractivă de a vă prezenta brandul și de a vă comercializa produsele și serviciile. Chiar dacă dimensiunea unei cărți de vizită este relativ mică, aceasta poate face o impresie bună atunci când designul este corect. Există multe caracteristici şi modele cărţi vizită care trebuie luate în considerare atunci când creați o carte de vizită care să se potrivească nevoilor dvs. de afaceri și să atragă clienți.

Comenteaza cu profilul de FB
Citeste mai mult

ACTUAL

3 motive pentru care nu v-ati angajat dupa un interviu extraordinar

Avatar

Publicat

in

De

Un interviu in acest climat economic este ca si cum ati observa un curcubeu intr-o zi ploioasa. Dar, atunci cand aceste interviuri nu se transforma in oferte de locuri de munca, va intrebati: „Ce fac gresit?” Sau mai rau: „Ce este in neregula cu mine?”

Un interviu in acest climat economic este ca si cum ati observa un curcubeu intr-o zi ploioasa. Dar, atunci cand aceste interviuri nu se transforma in oferte de locuri de munca, va intrebati: „Ce fac gresit?” Sau mai rau: „Ce este in neregula cu mine?”

Publicitate

Vestea buna este faptul ca primiti interviuri, ceea ce demonstreaza ca aveti potentialul de a obtine o oferta de munca. Dar asta este ceea ce te face confuz. Stii ca ai ce trebuie pentru a excela in rolurile pentru care intervievezi si te simti bine la finalul interviurilor, dar este clar ca ceva te impiedica sa fii angajat. In primul rand te vei gandi la salariu brut pe care l-ai cerut ca fiind prea mare. Insa, cu ajutorul aplicatiei calcul salariu net poti afla cu exactitate ce inseamna salariu net, brut, care este diferenta dintre ele si plaja salariala pentru jobul pe care il prestezi.

Iata trei motive surprinzatoare pentru care interviurile dvs. nu se transforma in oferte de locuri de munca:

Crezi ca CV-ul tau este biletul tau de aur

Multe dintre sfaturile pe care le auziti despre cautarea unui loc de munca se concentreaza pe CV-ul dvs., atat de mult incat, pana cand trimiteti un CV care va atrage un interviu, credeti ca munca grea s-a incheiat. Presupuneti din greseala ca, din moment ce CV-ul dvs. v-a trecut prin usa, nu mai trebuie sa pictati imaginea despre ceea ce puteti face pentru companie. O alta problema ar putea fi ca va concentrati prea mult pe CV-ul dvs. in interviuri. Va atingeti experienta rand cu rand, in loc sa va subliniati valoarea.

Fiecare oportunitate din procesul de angajare, de la cerere pana la interviul final, este o sansa de a va comercializa in mod constant si de a arata de ce sunteti cea mai buna persoana. Nu presupuneti ca transmiterea valorii dvs. in interviuri este excesiva deoarece ati trimis CV-ul dvs. de prea multe ori.

Nu ai aratat ca esti o persoana potrivita culturii

Potrivirea culturala este una dintre cele mai ignorate calitati pe care candidatii uita sa le demonstreze, dar este una dintre calitatile de top pe care angajatorii le cauta atunci cand angajeaza noi talente. Companiile cu culturi sanatoase nu cauta doar pe cineva care sa poata face treaba. Ei doresc, de asemenea, pe cineva care sa se alinieze la valorile companiei si care ar fi o completare excelenta pentru echipa. Afisarea potrivirii culturii dvs. devine si mai esentiala pe masura ce avansati la etapele finale ale procesului de interviu. In acest moment, mai ales intr-o perioada in care majoritatea interviurilor se desfasoara pe Zoom si angajatorii nu sunt in masura sa intalneasca candidatii in persoana, daca ti se lipseste nota in acest domeniu, primesti oferte de locuri de munca printre degetele tale.

Dar poti repara asta. inainte de a lucra impreuna, am avut odata un client care a obtinut 13 interviuri de angajare la companii uimitoare, dar a ajuns sa nu primeasca niciuna dintre ofertele de munca dorite. Ea a primit feedback ca este minunata, dar s-a concentrat prea mult pe abilitatile tehnice, ceea ce a incurcat-o, deoarece credea ca ar trebui sa faca asta. Dar, odata ce a inteles cum sa demonstreze ca este atat o potrivire pentru rol, cat si o potrivire pentru cultura, a obtinut in cele din urma trei oferte de locuri de munca, iar una a fost la o companie care a respins-o anterior.

Pareai nesigur in loc sa fii increzator

Este posibil sa nu va dati seama, dar angajatii managerilor observa cand nu sunteti sigur cu privire la valoarea dvs. De exemplu, chiar daca aveti o experienta buna si stiti ca puteti face treaba daca credeti ca trecerea de la un rol axat pe respectarea resurselor umane la un rol diferit in HR este un salt urias, nu veti aparea la fel de increzatori fii in interviurile tale pentru ca, in secret, speri sa nu observe ca incerci sa faci un salt urias. Dar, in realitate, schimbarea de cariera pe care o cautati s-ar putea sa nu fie atat de mare pe cat credeti, mai ales daca ati reusit deja sa obtineti un interviu pentru rolul respectiv cu experienta dvs.

Dar, daca nu aveti incredere deplina in voi pentru a face treaba sau daca nu v-ati convins pe deplin ca meritati oportunitatea, probabil va autosabotati ofertele de locuri de munca si le aratati managerilor de angajare ca nici ei nu ar trebui sa aiba incredere in voi.

Indiferent cat de multe interviuri sunt in procesul de angajare, fiecare interviu de angajare este o alta oportunitate de a aparea, de a iesi in evidenta si de a va comunica valoarea. Daca va tratati CV-ul ca pe un bilet de aur, daca nu aratati ca sunteti o persoana care se potriveste cu cultura sau ca sunteti nesigur cu privire la impactul pe care il puteti avea, atunci pierdeti ofertele de locuri de munca care ar fi putut fi ale dvs. Dar, orice speranta nu se pierde. Daca sunteti dispus sa va schimbati abordarea si sa va imbunatatiti in aceste domenii, puteti obtine in continuare o oferta de munca uimitoare la o companie pe care o veti iubi.

Comenteaza cu profilul de FB
Citeste mai mult
Publicitate

Curtea de Argeș

Publicitate

Mioveni

În Trend