Conecteaza-te cu noi

MONDENITATI

Stelian Tănase cere ștergerea datoriilor TVR în cuantum de 180 de milioane de euro

Avatar

Publicat

in

TVR are în acest moment datorii de 180 de milioane de euro. Stelian Tănase, șeful interimar al televiziunii cere autorităților statului român, ștergerea integrală a datoriilor.

stelian tanase - tvrDupă ce a cenzurat documentarul Moștenirea Clandestină și a oprit emisia TVR Moldova, Stelian Tănase are alte idei trăznite. vrea ca datoria de 180 de milioane de euro a TVR, să fie ștearsă integral, cu buretele de către Guvern.

Solicitarea a fost făcută în cadrul unei conferințe de presă, susținută miercuri la sediul TVR, și la care reprezentantul exclusivNEWS.ro nu a mai fost invitat să participe, ca urmare a întrebărilor incomode adresate luni, 24 februarie, lui Stelian Tănase la conferința de lansare a grilelor TVR.

Stelian Tănase a spus că TVR a încheiat anul 2013 cu venituri de 544 milioane de lei și cheltuieli de 541 milioane de lei.

Cu un tupeu fantastic, Stelian Tănase a propus reducerea cheltuielilor. Dar culmea, el a adus la TVR șapte colaboratori externi pe care-i plătește cu mii de euro, pe lună. Tănase mai cere și o nouă lege de funcționare a TVR și majorarea taxei tv.

Din cei 180 de milioane de euro datorii, 42 milioane euro reprezintă datorii comerciale, 14 milioane de euro – credite bancare și restul de 124 de milioane de euro reprezintă datorii la stat.

În prezent TVR are 2535 de posturi, din care ocupate doar 2450. Înainte de restructurarea din 2013, TVR avea 3149 posturi, fiind dați afară 619.

În 2002, TVR dădea pentru salariile angajaților 22,4% din venituri(232 milioane lei), adică 52 milioane lei. În 2008 – 191 milioane lei (31% din 621 milioane de lei). În anul 2013: 182 milioane lei – 33,61% din total

În 2003, TVR încasa din taxa tv suma de 224 milioane de lei iar în 2013 – 277 milioane de lei, comisionul plătit mandatarilor a fost de 30 milioane în 2013.

Comenteaza cu profilul de FB

BUSSINES

Magazinele de haine second hand și outlet se pot aproviziona deja cu produse pentru sezonul cald 2021

Avatar

Publicat

in

Sectorul de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii second hand și outlet este în creștere în România, pe segmentul quality. Interesant este că românii nu mai aleg astfel de magazine pentru că ar fi limitați din punct de vedere financiar, ci pentru că le consideră opțiuni convenabile, eficiente pentru bugetul lor. Mai exact, de la cumpărături de nevoie (în anii `90 și `2000, sărăcia extremă era un fenomen larg în România, conform datelor statistice), acum s-a ajuns mai mult la cumpărături de voie (veniturile românilor au crescut considerabil, la fel și pretențiile în materie de îmbrăcăminte).

Implicit, magazinele cu haine sh și outlet pe stil vechi (articole de slabă calitate, care arată neplăcut, haine nedorite) sunt tot mai puține și cu greu supraviețuiesc pe piață, în timp ce acelea care nu mai vând produsele pe prețuri derizorii ajung să prospere, atrăgând interesul publicului (în unele cazuri, când sosește marfa nouă, este ca de Black Friday, coadă la intrare). Românii sunt atrași evident de prețuri mici și reduceri, dar cei care chiar cheltuiesc sume mari de bani la capitolul fashion preferă să dea bani în plus pentru calitate mai ridicată.

Colectia primavara-vara de la Crematex

Soluția optimă: produse de calitate înaltă la prețuri oneste, ușor mai mici sau comparabile cu cele din magazinele standard. Aici punctează cel mai bine produsele outlet, multe dintre ele fiind de la branduri de top, chiar exclusiviste, devenite astfel foarte accesibile publicului larg. Exact pe acest segment acționează Crematex, un tot mai popular depozit haine second hand din Cluj-Napoca, ce livrează haine sh și haine outlet către magazine de profil din întreaga țară. Selecțiile au prețuri atractive, dar marfa este în cele mai multe cazuri de calitate extra, fără compromis.

În prezent, magazinele pot cumpăra stocuri outlet și haine second hand pentru sezonul cald 2021. Noile loturi sunt disponibile la comandă și se știe că acum este momentul perfect (cea mai bună marfă sh și outlet este cea achiziționată în extrasezon). Retailerii care caută depozit haine outlet pot să profite de ocazie pentru a comanda colecții noi de haine outlet pentru primăvară & vară, articole recent introduse în stocul Crematex, de la branduri cunoscute, la prețuri extrem de accesibile, marfă ideală pentru revânzare cu profit ridicat. Astfel de produse sunt la mare căutare, deci nu vor rămâne mult timp pe rafturi.

Tinuta din noua colectie Crematex

“Ne bucură faptul că tot mai multe magazine de haine second hand și outlet înțeleg preferințele publicului și nu încearcă să mai atragă clienții doar prin prețuri extrem de mici la produse pe care de fapt mulți oameni nu le-ar dori nici gratuit… În realitate, publicul caută haine de calitate, dorește să facă deal-uri istețe, să cumpere mai convenabil decât de la marile branduri din mall, dar la o calitate cel puțin la fel de bună”, explică reprezentanții acestui depozit de haine second hand și outlet.

În România, de obicei în luna martie încă este o perioadă cu vreme rece, dar clienții caută deja haine pentru sezonul cald. Așadar, cel târziu de la finalul lunii februarie, ideal este ca în magazinele second hand și outlet să existe deja marfă atractivă pentru sezonul de primăvară – vară.

Comenteaza cu profilul de FB
Citeste mai mult

ACTUAL

BREAKING NEWS! EXISTĂ ALEPH NEWS! Canalul de știri va emite de mâine, 1 septembrie

Avatar

Publicat

in

De

  • Aleph News este primul canal de social television din seria Aleph, concepută de Adrian Sârbu.
  • Aleph, imaginat de scriitorul Jorge Luis Borges, este o sferă miraculoasă, în care, din orice punct te uiți, vezi tot universul în timp și spațiu. Adrian Sârbu vede în Aleph o ipostaziere a internetului de astăzi și o convergență a universurilor interior și exterior ale omului contemporan.
  • Aleph News este dedicat spectatorului smart, educat și suficient material. Cel care vrea să știe. Conținutul canalului oglindește sfera intereselor acestui target.

Programele de știri și de analiză sunt create după obiceiurile de consum ale Smartului.

Echipa de jurnaliști reunește atât nume cunoscute care au lucrat cu Adrian Sârbu în ultimii 25 de ani – Costi Mocanu, Felix Drăghici, Bogdan Hofbauer, Lucian Nemoiu, Răzvan Hriscu, Cristina Airabedian, Vlad Craioveanu, Lică Molan, Radu Badiu, Georgiana Dulgheru, Augustin Stochiță, Dan Pavel, Irina Ursu, Mihaela Măncilă, Monica Mihai, Oana Despa, Cătălin Condruț, Raisa Humeniuc, Ana-Maria Rus, Mădălina Bucur, Raluca Maniță, dar și colaboratori noi: Ion Cristoiu, Marius Tucă, Ioana Țigănilă, Ioana Voicu, Iulia Maria, Andreea Perminova, Angela Carp, Nadina Zisu, Tatiana Lipchin, Tora Apetrii și alții din presa locală.

Canalul poate fi urmărit pe rețelele de cablu și satelit: Vodafone, Telekom, Orange, INES și NextGen, cât și online: pe site-ul www.alephnews.ro, Facebook, Instagram și Youtube.

Pentru mobil, Aleph News este formatat 9:16, similar Instagram-ului.

Adrian Sârbu: “Aleph News e un proiect al secolului 21. El își va crea propria piață: consumatorii de informație și entertainment de pe mobil, cei care au abandonat sau au fost abandonați de televiziunea tradițională. Ei așteaptă să retrăiască experiența informației fuzionate cu entertainment-ul, în noua eră a social media. Pentru ei, Aleph News va fi (ne)așteptatul Breaking News.”

Link video: https://www.facebook.com/watch/?v=881811345699400&extid=hcVXxsaVi34YyMgL

Comenteaza cu profilul de FB
Citeste mai mult
Publicitate

Publicitate

Curtea de Argeș

Publicitate

Mioveni

În Trend