Conecteaza-te cu noi

NATIONAL

Sportivul ugandez dispărut în Japonia s-a întors acasă

Publicat

in

Halterofilul din Uganda, Julius Ssekitoleko, care dispăruse dintr-un campus de pregătire la Jocurile Olimpice de la Tokyo din Japonia, s-a întors vineri în Uganda, au spus autoritățile, potrivit AFP.

Ssekitoleko dispăruse din hotelul Izumisano, lângă Osaka (vest), după ce nu se prezentase la testul Covid-19.

El a fost pe o listă de așteptare pentru Jocurile Olimpice, dar recent și-a pierdut orice speranță de a participa din cauza cotelor olimpice.

Într-o notă găsită în camera sa de hotel, el a spus că vrea să lucreze în Japonia și a cerut ca lucrurile sale să fie trimise familiei sale din Uganda.

Sportivul în vârstă de 20 de ani a fost găsit „sănătos și întreg” marți de poliția japoneză, provocând critici din țara sa natală, care vorbeau despre „conduită și înșelăciune inacceptabile”.

Vineri, anunțând întoarcerea sa, ministerul ugandez de externe a declarat că Ssekitoleko „a încălcat codul de conduită” al echipei olimpice ugandeze și că va primi sprijin psihologic.

Ministerul a declarat că este „angajat în reabilitarea” sportivului pentru a-l ajuta în cariera sa.

Președintele Federației de haltere din Uganda, Salim Musoke Ssenkungu, a declarat săptămâna trecută la AFP că sportivul s-a antrenat „din greu” pentru prima sa competiție olimpică de haltere.

Ssekitoleko a câștigat recent medalia de bronz la Campionatele africane de haltere.

Comenteaza cu profilul de FB

NATIONAL

Veniturile Grupului danez LEGO au crescut cu 46% în prima parte a anului faţă de anul trecut, iar profitul net a crescut cu 140%

Publicat

in

De

Veniturile Grupului danez LEGO, producător de jucării, au crescut cu 46% în prima parte a anului faţă de prima jumătate a anului trecut, la 3 miliarde euro, în timp ce profitul net a crescut cu 140% în primul semestru, la 846 milioane euro.

“LEGO a anunţat astăzi rezultatele financiare şi operaţionale pentru primele 6 luni ale anului, până la 30 iunie 2021. Acestea au înregistrat o creştere de 46% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, atingând valoarea de 23 miliarde coroane daneze (3 miliarde euro). Cifrele de vânzări au crescut cu 36%, un ritm superior mediei industriei jucăriilor, reprezentând astfel o creştere a cotei de piaţă atât la nivel global cât şi în cele mai importante pieţe în care activează compania”, anunţă grupul.

Profitul operational a fost de 8 miliarde DKK (1 miliard euro), o creştere de 104% în comparaţie cu prima jumătate a anului 2020, în ciuda unui program de investiţii strategice menite să susţină creşterea pe termen lung.

„Performanţa noastră a fost accelerată de cererea crescută pentru portofoliul nostru, care a atras noi constructori către brandul LEGO®. Creşterea anuală a fost influenţată şi de mai puţine restricţii aduse de pandemia de COVID-19 faţă de anul precedent, ceea ce a permis operarea fabricilor noastre şi, totodată, redeschiderea magazinelor de retail. De asemenea, am putut observa beneficiile investiţiilor multianuale în e-commerce, inovarea de produs şi reţeaua globală a lanţului de aprovizionare. Această performanţă ne va permite să accelerăm investiţiile strategice ale Grupului LEGO în sustenabilitate şi digitalizare”, a declarat Niels B. Christiansen, CEO Grupul LEGO.

Grupurile din toate pieţele au înregistrat rate anuale de creşteri ale vânzărilor de două cifre. Printre cele mai performante teme se numără LEGO® City, LEGO® Star Wars™, LEGO® Harry Potter™, LEGO® Creator Expert şi LEGO® Technic.

Profitul operaţional a crescut de peste două ori, deşi au fost efectuate investiţii majore în iniţiative pe termen lung, precum un nou format de magazine retail, e-commerce, o transformare digitală la nivel de companie, respectiv eforturi de a face produsele şi operaţiunile şi mai sustenabile. De asemenea, profitul operaţional a fost amortizat şi de creşterea costurilor materiilor prime şi a transporturilor, potrivit companiei.

„Privind către a doua jumătate a anului, putem observa în continuare o cerere puternică pentru produsele noastre. Pe termen lung, ne aşteptăm ca aceste creşteri în materie de venituri şi vânzări să se stabilizeze, pe măsură ce oamenii revin la obiceiurile de cheltuieli pre-pandemie. Acest trend, împreună cu planurile noastre de a accelera reinvestiţiile în viitorul companiei, va duce, în continuare, la un nivel de profit standardizat. Investiţiile noastre sunt gândite să contureze un viitor sustenabil pentru companie şi să ducă mai departe misiunea noastră de a avea un impact pozitiv asupra copiilor şi asupra lumii pe care o vor moşteni. Digitalizarea şi sustenabilitatea joacă un rol esenţial în acest sens”, a continuat Niels B. Christansen.

De asemenea, compania a concluzionat şi un program pilot pentru a înlocui plasticul de unică folosit în cutii cu pungi de hârtie, urmând să le introducă în pachete începând cu prima parte a anului 2022. Aceste inovaţii garantează parcursul grupului către dezideratul de a avea ambalaje 100% durabile până în 2025.

“Investiţiile Grupului LEGO în magazinele fizice şi canalele digitale de retail au fost vizibile în prima jumătate a anului. Vânzările din e-commerce, de pe propriile platforme şi ale partenerilor, au crescut cu 50% faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent”, mai arată grupul, potrivit News.ro.

De asemenea, compania a lansat un nou format de magazin de retail, care urmează să fie introdus în aproximativ 60 de locaţii în a doua jumătate a anului 2021. Acest format a fost dezvăluit în cadrul inaugurării unui nou magazine flagship în New York în luna iunie.

Grupul LEGO a continuat să extindă reţeaua globală de retail prin inaugurarea a mai mult de 60 de noi magazine LEGO în prima jumătate a anului, mai mult de 40 dintre acestea fiind în China. Numărul total de magazine de retail LEGO a ajuns astfel, pe 30 iunie, la 737, din care 291 sunt localizate doar în China.

În cea de a doua jumătate a anului 2021, compania va accelera investiţiile în transformarea digital multianuală la nivel de grup. Hub-uri digitale au fost deschise în Shanghai şi Copenhaga, pe lângă cele existente la sediul central din Billund şi în Londra.

Până în prezent, Grupul LEGO şi Fundaţia LEGO, care deţine 25% din Grupul LEGO, au donat mai mult de 1,5 miliarde DKK (201 milioane euro) către oganizaţii care susţin copiii şi familiile acestora, mai ales pe cei vulnerabili.

Grupul LEGO® a fost fondat în Billund, Danemarca în 1932 de Ole Kirk Kristiansen. Numele este derivat din două cuvinte daneze, LEg GOdt, cu semnificaţia „Joacă bine”. Astăzi, Grupul LEGO continuă să fie o companie de familie, cu sediul central în Billund. Produsele LEGO sunt comercializate în peste 130 de ţări din întreaga lume.

Comenteaza cu profilul de FB
Citeste mai mult

NATIONAL

Kelemen Hunor, cu ochii pe adevărata criză: ‘Criza politică e minoră față de ce ne aşteaptă în această iarnă la preţul energiei electrice şi la gaze’

Publicat

in

De

Vicepremierul Kelemen Hunor consideră că actuala criză politică este una “minoră” faţă de criza care va fi generată de creşterea preţurilor la energie. Kelemen crede că “matematic” moţiunea ar putea fi votată, dar susţine ideea refacerii coaliţiei cu USR PLUS.

“Este o situaţie delicată, să nu spun gravă, dar este delicată. (…) Criza politică, până la urmă, faţă de criza ce ne aşteaptă în această iarnă la preţul energiei electrice şi la gaze, este o criză minoră. Guvernul actual, indiferent câte moţiuni de cenzură se depun, trebuie să găsească o soluţie foarte rapid, în două săptămâni, pentru această situaţie care ne aşteaptă şi asta este prima noastră preocupare în Guvern. Chiar astăzi am avut discuţii şi cu premierul şi cu ceilalţi colegi. Sigur, după moţiunea de cenzură vom vedea ce se va întâmpla, dar şi lipsa majorităţii, criza guvernamentală trebuie rezolvată”, a afirmat Kelemen Hunor, marţi seară, la Digi 24, potrivit news.ro.

Kelemen a susţinut că, din punct de vedere matematic, moţiunea de cenzură are şanse de a fi votată.

“Dacă adunăm matematic ce are PSD-ul, cei care au depus moţiunea – şi dacă au depus sigur că o să meargă, că nu o să se facă de râs la vot -, cei care au anunţat că vor susţine orice moţiune – ok, mai lipsesc doi, trei, patru după alegerile interne care sunt în desfăşurare, nu ajung toţi -, cei de la AUR nu ştiu ce or să facă, dar probabil că la cum au zis Jos guvernul condus de Cîţu, teoretic are şanse să treacă această moţiune de cenzură, dar până când nu se numără voturile nu avem de unde să ştim”, a declarat Kelemen Hunor.

Vicepremierul a precizat că Guvernul continuă să lucreze, iar săptămâna viitoare va avea loc o şedinţă de Guvern înainte de votul privind moţiunea de cenzură.

Kelemen Hunor consideră că “prima opţiune şi prima posibilitate” este refacerea coaliţiei cu USR PLUS după congresul din acest partid. Kelemen crede că Dan Barna a “greşit, el nu trebuia să-l depăşească pe colegul Cioloş pe dreapta: ieşirea de la guvernare”.

“Nu poţi să pui pe partenerul tău într-o situaţie total fără ieşire, să spui: fără Cîţu, fără Cîţu. Nu merge această variantă, pentru că nici PNL-ul nu are de ales. Aici trebuie să mai laşi din orgolii şi din supărări personale şi să te uiţi ce urmează şi care e aşteptarea oamenilor”, a mai afirmat liderul UDMR.

Conform vicepremierului, fără susţinere parlamentară “nu există o guvernare eficientă pe termen mediu, pe termen lung”.

Preşedintele UDMR nu crede că PSD doreşte în acest moment alegeri anticipate.

Vicepremierul a mai afirmat că susţine ideea adoptării înainte de votul privind moţiunea de cenzură a unei Ordonanţe de Urgenţă care să reglementeze susţinerea de la buget a unei părţi din facturile la energie, iarna aceasta.

Comenteaza cu profilul de FB
Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate

Curtea de Argeș

Publicitate

Mioveni

În Trend