Conecteaza-te cu noi

ACTUAL

Simplifica-ti munca la birou cu ajutorul obiectelor de papetarie si birotica

Publicat

in

Zilele lucratoare trec intotdeauna mai repede atunci cand in jurul tau biroul este organizat si ingrijit, dar nu toti angajatorii sau angajatii stiu exact de ce ai nevoie pentru o organizare eficienta a acestuia. In cazul in care nu stii ce sa alegi cum sa iti creezi o lista cu produse de birotica sau papetarie ce sunt necesare in buna desfasurare a activitatilor si pentru a va ajuta in indeplinirea mult mai usoara a sarcinilor.

Odata cu evolutia digitala suntem tentati sa credem ca nu mai sunt atat de importante obiectele ce le folosem in trecut pentru a putea duce la bun sfarsit taskurile pe care le avem, dar din potriva exista o nevoie mai mare ca oricand de articole pentru birou, astfel incat sa acopere tot necesarul, chiar daca spre exemplu consumul de hartie s-a mai redus o data cu trimiterea facturilor online.

Pentru a va simti motivat si eficient la locul de munca este necesar sa aveti articole de birotica si papetarie de calitate in conformitate cu nevoile pe care le aveti constant, iar solutiile de stocare digitala nu trebuiesc nici ele trecute cu vederea mai ales pentru lucrul de acasa.

Astfel va suntem alaturi cu cateva sfaturi despre ce tipuri de produse trebuie sa aveti intotdeauna pe lista de achizitii, chiar daca faceti un necesar pentru un coleg nou de munca sau pur si simplu lista dvs. lunara de cumparaturi.

Un capsator este indispensabil si este considerat cel mai economic organizator de foi pe care puteti sa il folositi, deoarece un numar semnificativ de documente pot fi arhivare. Atunci cand il alegeti dimensiunile acestuia trebuiesc sa fie in concordanta cu actele ce urmeaza sa fie capsate, in cazul in care folositi pentru un numar redus puteti alege unul mic, iar in caz contrar unul profesional pana la 200 coli.

Dispozitivul pentru indepartarea capselor, adica decapsatorul se utilizeaza destul de frecvent si se regaseste mai mereu in comanda de birotica si papetarie pe care o dau firmele, astfel pentru a-ti pastra in siguranta unghiile sau deschizatorul pentru scrisori un astfel de aparat mic este o sursa la indemana pentru dvs.

Evidentiatoarele fac parte din instrumentele de scris folosite intens de majoritatea oamenilor, dar mai ales departamentele contabile si de gestiune au nevoie mai mare de acestea pentru a putea urmari elementele importante ce sunt mentionate in diferite documente, in asa fel incat este necesar sa aveti mai multe culori pe propriul dumneavoastra birou, incat sa puteti evidentia cu rapiditate pasajele importante ce doriti sa le scoateti in evidenta.

Pentru optimizarea optima atat a spatiului de lucru, dar si a documentelor pe care le folositi zilnic, facturi, avize sau altele de acest tip trebuie sa aveti solutii de stocare precum sunt cutiile de arhivare si cele de depozitare, cu ajutorul acestora puteti pune in ordine, iar ulterior se pot stoca pe termen lung mai ales actele contabile ce trebuiesc tinute o perioada indelungata de timp in sediu.

Pentru clasificarea dosarelor din plastic sau a celor din carton puteti consulta oferta magazinelor online de birotica si papetarie si urmarii sa achizitionati fie tavite din plastic sau suporturi verticale pentru documente, acestea sunt din plastic sau mai rezistente din metal de tip mesh, cele din urma au avantajul de a putea fi prinse in perete prin intermediul unui cui, dar si a locului special ce se regaseste pe partea din spate a acestuia.

Nu trebuiesc neglijate nici plicurile, deoarece sunt destul de importante atunci cand doresti sa expediezi fie o factura, un contract sau o scrisoare de intentie, acestea au diferite dimensiuni si forme.

Fie ca optati pentru cele clasice albe sau de tip kraft, au doua tipuri de inchidere autoatezive sau gumate, cele din urma sunt mai ieftine, dar mai greu de utilizat, deoarece in majoritatea cazurilor trebuie sa utilizati un lipici.

Pentru documentele de tip A4 sunt indicate cele cu denumirea de C4, iar atunci cand doriti sa trimiteti mai multe foi este buna alegerea celor cu burduf in functie de necesitatile pe care le aveti, iar cele antisoc au bule de aer pe interior si atenueaza socurile daca expediati obiecte mai fragile sau care au nevoie de o protectie suplimentara.

Alegerea potrivita a produselor de birotica si papetarie este foarte importanta pentru a avea un randament mult mai bun la locul de munca sau acasa, organizarea incepe intotdeauna cu acestea, iar cu cat ai un birou mai echipat din acest punct de vedere, cu atat productivitatea va fi una mai mare.

Comenteaza cu profilul de FB
Advertisements

ACTUAL

Cristian Diaconescu: ‘Este dificil în acest moment de stabilit dacă vreun partid politic din România este capabil să coaguleze majoritatea fie la putere, fie în opoziție’

Publicat

in

De

Liderul PMP, Cristian Diaconescu, a declarat, joi, în cadrul unei conferinţe de presă susţinută la Iaşi, că un guvern condus de Nicolae Ciucă, ministru al Apărării în guvernele Orban şi Cîţu, poate fi o bună variantă atâta vreme cât poate asigura o majoritate parlamentară.

„Dacă nu-şi poate asigura o majoritate, nominalizarea nu-şi are rostul. Reamintesc, există decizia 85 a Curţii Constituţionale care spune foarte clar că în această nominalizare trebuie să existe spirit de loialitate constituţională. Adică să aplici norma de drept în aşa fel încât să produci efecte. Nominalizarea în sine nu are valoare atât timp cât nu are majoritate pe primul ministru, guvern şi programul de guvernare. Rămâne de văzut dacă se va întâmpla, altfel problema devine din ce în ce mai gravă”, a afirmat preşedintele PMP, răspunzând unei întrebări a jurnaliştilor.

El a spus în cadrul aceleiaşi conferinţe de presă că era de aşteptat ca guvernul propus de USR PLUS să cadă la votul din Parlament.

„Guvernul Cioloş a căzut în Parlament. Era de aşteptat. Practic s-au pierdut două săptămâni pentru un rezultat anticipat în Parlamentul României”, a susţinut Diaconescu.

În opinia liderului PMP, România se confruntă în prezent cu un paradox politic fără precedent.

„Este dificil în acest moment de stabilit dacă vreun partid politic din România este capabil să coaguleze majoritatea fie la putere, fie în opoziţie. Este un paradox politic aproape fără precedent. Această lipsă de disponibilitate, ca să fiu amabil, în ceea e priveşte asumarea este de-a dreptul jenant pentru o clasă politică ce ar trebui să aibă soluţii pentru orice situaţie de criză. În propunerile, ideile care se vehiculează public, este conţinut practic un singur mesaj: ‘nu suntem capabili şi nu dorim să preluăm administrarea României în acest moment’. Restul sunt teme de comunicare prin care se încearcă cosmetizarea a unei atitudini laşe care nu are absolut niciun fel de raţionalitate în condiţiile în care nimeni altcineva decât o clasă politică nu-şi poate asuma gestiunea situaţiei societăţii româneşti”, a mai spus Cristian Diaconescu.

În opinia sa, consecinţele crizei politice pot fi devastatoare în continuare, dincolo de aspectele care ţin de sănătate. În acest sens, el cataloghează această criză politică drept cea mai gravă problemă cu care ne confruntăm.

„Aş vrea să amintesc că un guvern de administrare nu poate adopta un buget. În egală măsură, un guvern de administrare nu poate da un mandat miniştrilor să intre în proiectele de prefinanţare prin PNRR. Din acest punct de vedere, nu numai că riscăm să pierdem proprii bani, dar riscăm în egală măsură să compromitem finanţările din fondurile europene. Este inadmisibil, dacă ar fi să privim doar spre aceste zone”, a mai spus liderul PMP, informează agerpres.ro

Comenteaza cu profilul de FB
Advertisements
Citeste mai mult

ACTUAL

Bazinul de înot de la Curtea de Argeș s-a ÎNCHIS – VEZI MOTIVUL și ÎN CE AN SE VA REDESCHIDE – DAN PETRESCU ACUZĂ

Publicat

in

De

Sunt iar probleme mari la bazinul de înot din Curtea de Argeș, motiv pentru care de aproape o săptămână acesta a fost închis și va mai sta nefuncțional cel putin o lună de zile. Potrivit directorului SPGC, firma subordonată primăriei care administreaza bazinul de înot, bazinul este nefunctional deoarece s-a stricat o importanta piesa care asigura climatizarea.

” E vorba de o piesa importanta care asigura functionarea in parametri normali. Fara aceasta nu putem deschide bazinul. Am facut solicitare la firma care se ocupa si ni s-au dat asigurări că vom primi aceasta piesa in jurul datei de 5 noiembrie. Apoi, dupa ce o primim, aceasta ar trebui si montata in locul celei defecte dar ca data nu va pot spune cand va fi asta pentru ca depindem de acea firma, intreaga instalatie a bazinului fiind in garantie”, ne-a declarat Ioan Ghiță. Acesta spune ca este posibil ca in acest an bazinul sa nu mai fie deschis, date fiind si restrictiile care ar putea fi anunțate ca urmare a evoluției pandemiei de Covid-19. “Sincer, nu stiu, nu garantez daca anul acesta vom putea redeschide bazinul”, a spus Ioan Ghiță.

Suprinzator, sau nu, majoritatea conilierilor locali nu aveau habar ca, de mai bine de o săptămână, bazinul este inchis publicului. Singurul care stia de probleme a fost Dan Petrescu. ” E a nu stiu cata oara cand bazinul se inchide din motive tehnice, deși e in garantie… Păi să cheme dom` primar pe domnul Jubleanu și Drăghici, cei care s-au ocupat de acest bazin care putea fi facut cu banii de la Guvern așa cum au facut alti primari. Uite, cel de la Mioveni e modelul standard facut de Guvern si nu a avut problemele ăstuia al nostru care a tocat atatia bani ca așa au vrut unii mofturosi. Ăla de la Mioveni funcționează non stop, al nostru stă mai mult inchis”, a declarat consilierul Dan Petrescu.

Comenteaza cu profilul de FB
Advertisements
Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate

Curtea de Argeș

Publicitate

Mioveni

În Trend