Conecteaza-te cu noi

BUSSINES

SEO marketing, ce trebuie să cunoască un începător?

Publicat

in

campanie seo marketing

SEO marketing se concentrează practic pe creșterea vizibilității website-ului dvs. fără a plăti motoarele de căutare. Asta înseamnă că totul se întâmplă organic.

SEO, cu ajutorul anumitor elemente tehnice și creative, mărește clasamentul website-ului, generând mult mai mult trafic organic, sporind, de asemenea, conștientizarea prezenței acestuia în motoarele de căutare.

Când un website este bine structurat, atunci motoarele de căutare îl înțeleg cu ușurință și obține o clasare bună. SEO nu se referă doar la clasarea website-ului în rezultatele căutării, ci are și scopul de a îmbunătăți experiența utilizatorilor.

Pentru a face website-ul dvs. prietenos și atractiv, trebuie să aruncați o privire mai atentă asupra diferitelor aspecte.

Atunci când elaborați strategia SEO, trebuie să aveți în vedere aspecte precum:

  • găsirea cuvintelor cheie corecte care ar genera mai mult trafic către website;
  • îmbunătățirea structurii generale a website-ului;
  • construirea tuturor linkurilor interne;
  • SEO on-page;
  • SEO off-page;
  • aspectele de contrast care se referă la web design;
  • funcționarea și ușurința de utilizare a website-ului;
  • alte elemente care pot avea impact asupra SEO (audit SEO, analiza datelor, scrierea rapoartelor).

Într-un final, toate aceste elemente sunt integrate în eforturile de SEO marketing. Doar așa puteți înțelege cu adevărat valoarea pe care o are website-ul pentru utilizatori.

Care este nevoia de SEO marketing?

Dacă vă întrebați dacă website-ul dvs. are nevoie de SEO sau nu, atunci acesta articol este pentru dvs. Pentru a câștiga trafic, toate website-urile au nevoie de SEO. Majoritatea traficului web este condus și direcționat de diferite motoare de căutare.

Puteți obține un anumit trafic prin intermediul rețelelor de socializare. Majoritatea traficului organic este generat prin diferite motoare de căutare, cum ar fi Google, Yahoo și altele. Oamenii merg direct la motoarele de căutare și își tastează interogările. Toate paginile web aferente pot apărea în rezultate.

Motoarele de căutare vă ajută website-ul, direcționând către acesta trafic orientat. Înseamnă că, persoanele interesate de conținut web ar fi direcționate către acesta. Acest lucru poate fi foarte util în extinderea afacerii dvs. și în dezvoltarea de durată a website-ului.

Dacă website-ul dvs. nu îndeplinește recomandările SEO, atunci motoarele de căutare nu vor putea să colecteze conținutul în mod corespunzător și să direcționeze utilizatorii vizați în consecință. Poate fi un dezavantaj major pentru dvs. și pentru afacere.

Prin urmare, cu ajutorul SEO, puteți aduce clienți potențiali pe website-ul dvs., care la rândul lor ar putea ajuta la creșterea vânzărilor.

De ce motoarele de căutare nu pot găsi website-ul dvs. fără SEO?

Motoarele de căutare, practic, accesează cu crawlere prin mai multe website-uri (glumim – toate website-urile sunt accesate). Apoi, returnează acele rezultate care sunt cele mai relevante pentru utilizatori. Prin urmare, există o limitare a modului în care funcționează motoarele de căutare.

SEO acționează ca o legătură între motorul de căutare și website. Atunci când un utilizator își tastează interogarea, SEO optimizează paginile web în așa fel încât acestea să revină ca rezultat de top pentru căutare.

SEO-ul potrivit poate aduce o mulțime de trafic pe website, îmbunătățindu-i clasamentul în rezultate. Dacă nu merge bine și o campanie SEO nu este implementată corect, atunci acel website va fi îngropat undeva în adâncuri și nu ar primi deloc trafic.

Website-urile clasate după a treia pagină de rezultate au șanse minime de a atrage trafic.

Odată cu creșterea concurenței și cu milioane de website-uri pe un singur subiect sau nișă, ar fi aproape imposibil pentru dvs. să atrageți traficul sau să vă clasificați website-ul în poziții înalte în rezultate fără tehnici SEO adecvate.

Puteți face SEO marketing singuri?

Desigur, o puteți face cu condiția să aveți suficiente cunoștințe despre asta.

Trebuie să investiți ceva timp și multe eforturi pentru a înțelege tendințele SEO și modalitățile prin care vă puteți optimiza website-ul.

Cunoașterea cuvântului cheie potrivit pentru a atrage traficul, adăugarea imaginilor optimizate, backlink-urile, etc. sunt câteva dintre lucrurile pe care trebuie să le înțelegeți și să le aplicați atunci când încercați să optimizați website-ul dvs.

Dacă considerați că este prea complicat sau nu aveți suficient timp, puteți apela o agenție SEO sau un specialist SEO pentru acest serviciu.

Ce trebuie să învățați?

Pentru început, enumerăm câteva puncte pe care trebuie să le înțelegeți cu siguranță pentru a începe SEO marketing.

În primul rând, ar trebui să aflați toate lucrurile de bază legate de SEO și factorii care pot îmbunătăți condițiile de trafic și poziția de clasare a website-ului dvs. Cunoașterea teoretică este importantă înainte de a începe practica.

Următorul lucru pe care ar trebui să-l învățați este autorizarea domeniului și autorizarea paginii. Trebuie să le înțelegeți conceptual și cum se pot dovedi utile atunci când preziceți clasamentele de căutare ale website-urilor.

Acum, că aveți suficiente repere teoretice, este momentul să mergeți și să le aplicați în practică. Începeți prin adăugarea de titluri și meta descrieri pe website-ul dvs., ceea ce ar crește vizibilitatea acestuia.

Codul utilizat pe website-ul dvs. trebuie să fie minim și curat.

Ar trebui să adoptați și strategia de marketing de conținut. Acesta este un proces foarte important pentru SEO, iar acest lucru vă va ajuta, de asemenea, să vă optimizați cuvintele cheie vizate, să construiți autoritatea website-ului dvs. și, prin urmare, să direcționați un trafic decent către el.

De asemenea, ar trebui să știți despre link building, care vă va direcționa traficul către toate produsele dvs. și, la rândul lor, vă poate genera o mulțime de venituri. Aveți nevoie de a vă măsura rezultatele și a le analiza pentru a realiza SEO în mod corespunzător. Puteți analiza datele pe diferite matrice utilizând instrumentul Google Analytics.

În SEO marketing cuvintele cheie au un rol important

Cercetarea cuvintelor cheie vă va ajuta, de asemenea, în optimizarea site-ului. Ar trebui să înțelegeți despre ambele posibilități. Sunt importante atât cuvintele expresii, cât și cele din categoria long tail.

Informațiile despre SEO tehnic sunt, de asemenea, importante. Nu trebuie să vă panicați. Nu ar trebui să aveți cunoștințe despre dezvoltarea website-urilor sau despre diferite limbaje de programare pentru a înțelege SEO tehnic. Un pic de cercetare și practică vă pot ajuta să înțelegeți cu ușurință conceptele.

Mentenanța WordPress, de asemenea, face parte din SEO. Inițial, v-ați confrunta cu unele provocări cu care se confruntă toată lumea atunci când decid că SEO este util. Dar trebuie să aveți răbdare și să învățați cum să le corectați pe toate.

Clasamentele organice necesită ceva timp pentru a afișa rezultatele și trebuie să fiți foarte răbdător.

Factori care joacă un rol cheie în SEO marketing

Optimizarea website-ului dvs. pentru motoarele de căutare are loc datorită unui număr mare de factori.

Deși există un număr enorm de factori care afectează clasarea website-urilor, doar câțiva dintre aceștia pot fi folosiți pentru a face website-ul dvs. SEO-friendly și vizibil pentru a câștiga un trafic ridicat.

Mai jos, am analizat factorii  importanți despre care se știe că sunt extrem de utili în crearea unui website SEO-friendly.

Autoritatea domeniului

Autoritatea de domeniu descrie în principal fiabilitatea pe care website-ul a obținut-o datorită diferiților factori, cum ar fi backlink-urile.

De asemenea, numele domeniului este un alt factor important. Reflectă subiectele de conținut de pe website.

S-a observat întotdeauna că este mai probabil ca un nume de domeniu mai mic să fie recunoscut în motorul de căutare în comparație cu numele de domenii lungi. În plus, un nume scurt și concis poate fi mai ușor de reținut de către potențialii clienți.

Cuvintele cheie

Cuvintele cheie sunt, de asemenea, unul dintre cei mai importanți factori pentru campania de SEO marketing. Cuvintele cheie potrivite pot fi obținute fie prin cercetarea lor, fie chiar cu ajutorul unor instrumente precum “Planificatorul de cuvinte cheie Google“.

Puteți avea diferite strategii de cuvinte cheie datorită cărora puteți face față cu bine pieței competitive. Cu siguranță, includerea cuvintelor cheie potrivite în subtitluri și în antetul conținutului poate ajuta la îmbunătățirea SEO on-page.

Relevanță

Motoarele de căutare pot identifica tipul de conținut și, de asemenea, pot surprinde conținut copiat.

Deci, una dintre cele mai bune modalități este de a veni cu conținut unic și original.

De asemenea, selectarea unei nișe și producerea de conținut excelent pe baza respectivei nișe este foarte utilă pentru îmbunătățirea clasamentului website-ului în motoarele de căutare.

Link-urile

Legăturile de intrare pot avea un real avantaj pentru poziționarea în motoarele de căutare.

Dacă aceste legături provin din sursele relevante, poate oferi rezultate mult mai mari.

Obținerea de link-uri din surse prestigioase este foarte posibilă cu ajutorul unor strategii eficiente de PR digital.

Viteza website-ului

Este important ca website-ul dvs. să se încarce mai repede, astfel încât să poată atrage vizitatori și, de asemenea, să-i rețină.

Alegerea opțiunilor de plugin, cum ar fi W3 Total Cache, poate fi de mare ajutor în scăderea timpului de încărcare a website-ului.

Proiectarea website-ului

Website-ul ar trebui să fie foarte curat și, de asemenea, foarte funcțional pentru a fi optimizat. În afară de aceste două caracteristici, este, de asemenea, important ca website-ul să fie foarte receptiv.

Diferite persoane folosesc astăzi diferite dispozitive, cum ar fi laptopuri sau smartphone-uri, chiar și tablete, pentru a naviga pe internet. De asemenea, un număr foarte mare de utilizatori folosesc astăzi diverse căutări.

Prin urmare, este foarte important ca website-ul să fie receptiv și bine optimizat pentru dispozitivele mobile (AMP). Aspectele legate de performanță și receptivitate sunt valabile și pentru browser-ele de internet.

Structura URL

Motoarele de căutare preferă acele adrese URL mai puțin complicate și ușor de înțeles de către vizitatori.

Aceasta înseamnă că nu trebuie să faceți compromisuri cu privire la includerea cuvintelor cheie în adresele URL, dar trebuie să vă asigurați că acestea sunt mai scurte, dar descriptive.

Lungimea conținutului

S-a observat că lungimea conținutului joacă, de asemenea, un rol major în SEO-ul unui website. Cu cât numărul de cuvinte este mai mare, cu atât motoarele de căutare clasează conținutul în mod preferențial.

Acesta este motivul pentru care tot mai multe articole pe blog-urile de specialitate sunt voluminoase și complexe.

În afară de toți acești factori, există mulți alți factori care sunt responsabili pentru SEO marketing. Aceștia sunt împărțiți în două categorii:

  • on-page SEO;
  • off-page SEO.

SEO marketing on-page

Există o serie de factori de SEO marketing on-page, care sunt acum de mare ajutor în clasarea website-urilor în motoarele de căutare.

Cele mai importante sunt:

  • eticheta de titlu. Este cea mai importantă parte a oricărui conținut și descrie întreaga pagină în aproximativ 70 de caractere. Ar trebui să includă și cuvântul cheie principal împreună cu numele mărcii. Eticheta de titlu este plasată deasupra codului HTML al paginii web;
  • descrierea-meta. Oferă o scurtă descriere a paginii. Descrierea-meta este disponibilă în principal în pagina cu rezultatele căutării și are, de asemenea, cuvinte cheie;
  • utilizarea WordPress. Se știe că WordPress face sarcinile mult mai ușoare. Diverse plugin-uri, cum ar fi Yoast, Scribe SEO și multe altele, pot ajuta la integrarea diferitelor elemente ale SEO;
  • etichetele antet. Există trei etichete antet care sunt destul de importante în crearea unei pagini de website prietenoase SEO. Aceste etichete ajută la împărțirea conținutului în diferite părți, astfel încât motorul de căutare să îl poată recunoaște mai bine;
  • linkuri interne și de ieșire. Atât legătura internă, cât și cea de ieșire sunt destul de importante în ceea ce privește marketingul prin SEO. Conectarea internă se referă la conectarea diferitelor pagini ale website-ului între ele prin conținut. Pe de altă parte, legătura de ieșire se referă la conectarea paginii website-ului cu alte website-uri relevante;
  • etichete ALT și numele imaginii. O altă tactică excelentă de SEO marketing este despre adăugarea descrierilor potrivite imaginilor.

SEO marketing off-page

Împreună cu optimizarea on-page, cea off-page este, de asemenea, utilizata pentru a avea un SEO marketing de succes. Unele dintre practicile off-page pe care le puteți avea pentru campania dvs. SEO sunt:

  • integrarea social media și SEO;
  • fluxul de aplicații mobile;
  • publicarea de articole pe blog;
  • marcajele sociale;
  • schimb de legături (acestea trebuie să fie cât mai naturale);
  • promoții video;
  • promovarea prin comunicate de presă;
  • listarea afacerii în diferite directoare;
  • partajarea documentelor;
  • compilarea mai multor recenzii din diferite surse;
  • optimizarea pentru dispozitivele mobile;
  • postare pe un forum de specialitate;
  • link baiting;
  • partajarea fotografiilor;
  • pagini aurii și listări locale;
  • trimiterea directoarelor W3C, CSS și RSS;
  • campanii publicitare prin PPC;
  • combinarea prin accesarea rentabilității investiției și a rapoartelor.

Pot exista rezultate variate ale opțiunilor posibile pentru optimizare. Este posibil ca doar utilizarea individuală a tacticilor on-page sau off-page să nu funcționeze.

Gând final

Cu siguranță ar trebui să observați câteva rezultate bune și, dacă nu, puteți face o schimbare în strategii înlocuind unele dintre practicile existente cu unele noi.

Prin urmare, o modalitate mult mai bună este să aveți o combinație a celor mai bune opțiuni și apoi să faceți o strategie pentru campania SEO. Este nevoie de timp pentru a obține rezultate dintr-o astfel de campanie. Este ideal să așteptați câteva luni și apoi să examinați progresul.

Pe final, vă lăsăm cu mențiunea de mai sus din articol. Dacă sunteți prea ocupat cu dezvoltarea afacerii dvs., nu ezitați să ne scrieți pe adresa de contact dificultățile pe care le întâmpinați. Vă vom întâmpina cu câteva recomandări utile și cu o ofertă SEO completă, dar personalizată nevoilor afacerii pe care o aveți.

Citeste mai mult

ACTUAL

JOCURI PERICULOASE! CA-ul Electromontaj Carpați SA Sibiu a inițiat procedura de insolvență, deși societatea are o situație financiară stabilă și un rating financiar foarte bun

Publicat

in

De

Consiliul de Administrație al Electromontaj Carpați SA Sibiu, ce urmează a fi revocat pe 15 aprilie, încearcă să creeze prejudicii societății, solicitând insolvența unei companii cu o cifră de afaceri de 10 mil. € și contracte cu giganții Transelectrica și Hidroelectrica

Consiliul de Administrație al Electromontaj Carpați SA Sibiu, o companie cu o cifră de afaceri de 10 milioane € în 2022 și contracte cu giganții Transelectrica, Hidroelectrica și Electrica, a solicitat inițierea procedurii de insolvență, deși situația financiară a societății nu impune o astfel de soluție.
Electromontaj Carpați SA Sibiu este unul din constructorii importanți ai Sistemului Energetic Naţional al României, cu o activitate neîntreruptă de 70 de ani în domeniul energiei electice, fiind una dintre primele 5-6 companii de talie mijlocie din țară din punct de vedere al cifrei de afaceri și profitului. Cu o cotă de piață de 50,6% în Sibiu, locul 1 în regiune, și locul 14 în țară, Electromontaj Carpați SA are ca principali clienți companii precum Transelectrica, Hidroelectrica, Electrica și numeroase administrații locale, ceea ce demonstrează impactul pe care societatea îl are în economia României.
Riscul ca Electromontaj Carpați SA să intre în insolvență este calculat ca fiind 0%, potrivit unei analize realizate de risco.ro, în condițiile în care societatea are o situație financiară stabilă și un rating financiar foarte bun, ceea ce înseamnă o capacitate ridicată de a-și achita obligațiile financiare.
În acest context financiar extrem de stabil, este evident că decizia administratorilor societății de a depune, joi, la Tribunalul Sibiu, o cerere de intrare în insolvență reprezintă un act de rea credință de natură a aduce prejudicii noului acționar majoritar al Electromontaj Carpați SA, firma Grampet Logistics, parte a GRAMPET Group.
După achiziția a 70% din pachetul de acțiuni al Electromontaj Carpați S.A. de către Grampet Logistics, administratorii firmei din Sibiu au inițiat, în perioada decembrie 2023 – aprilie 2024, o serie de acțiuni care conțin elementele constitutive ale infracțiunilor de delapidare cu consecințe deosebit de grave prevăzute de art. 295 și 309 Cod Penal, abuz în serviciu cu consecințe deosebit de grave prevăzut de art. 297 și 309 Cod Penal și chiar uzurparea funcției cu consecințe deosebit de grave prevăzută de art. 300 și 309 Cod Penal. Astfel, aceștia au:
ipotecat bunuri ale societății în interesul fostului acționar, fără niciun beneficiu pentru societate;
încercat să cumpere o creanță asupra fostului acționar la valoare nominală, urmând să renunțe la încasarea ei, deși fostul acționar este în insolvență, fiind de notorietate că o creanță asupra unei societăți în insolvență poate fi cumpărată la un discount semnificativ;
au refuzat să convoace Adunarea Generală la cererea acționarilor, faptă considerată infracțiune de art. 275 din Legea 31/1990.
În aceste condiții, Grampet Logistics, în prezent acționar majoritar al companiei Electromontaj Carpați SA, va uza de toate mijloacele legale pentru apărarea intereselor societății și atragerea răspunderii administratorilor ce urmează a fi revocați pentru toate prejudiciile cauzate.

Citeste mai mult

BUSSINES

Ce documente sunt necesare pentru importul mărfurilor din China?

Publicat

in

Controlul documentar este o parte importantă a procesului de efectuare a formalităților vamale. Este necesar să vă pregătiți foarte atent de această etapă. Să spunem de la început – este un proces foarte solicitant și dificil. Iar o pregătirea incorectă a documentelor poate avea consecințe negative semnificative. Prin urmare, mulți aleg să-și ușureze viața și să solicite ajutorul profesioniștilor. Contactați specialiștii de la compania M3Cargo dacă aveți nevoie de ajutor profesionist pentru vămuirea mărfurilor din China. Iar aici vom explica ce documente trebuie pregătite pentru controlul vamal și ce taxe trebuie plătite în procesul de vămuire.

 

Cât costă vămuirea mărfurilor din China?

Principalele cheltuieli includ:

  • Plata TVA-ului. De obicei, reprezintă 19% din prețul și costul transportului mărfii.
  • Taxele vamale. Acestea constituie aproximativ 2%.
  • Taxa de acciz (se aplică anumitor categorii de produse, cum ar fi produsele din tutun; suma depinde de clasificarea acestora).

În total, cheltuielile vamale reprezintă aproximativ 25% din suma plătită pentru marfă și transportul acesteia. Dacă veți include în planul Dvs. aceste cheltuieli, ele vor fi apropiate de realitate.

Lista documentelor necesare pentru trecerea controlului vamal

Pentru importul mărfurilor din China în România sunt necesare următoarele documente:

  •  Numărul EORI valabil – un identificator unic, uneori numit număr vamal.
  • Factura comercială care confirmă expedierea mărfurilor de către furnizor, cu traducere în limba română. Acest document este necesar pentru determinarea valorii reale a mărfurilor. Pe baza acestei sume se calculează taxele și tarifele vamale.
  • Conosamentul (cunoscut și sub denumirea de document de transport maritim, BL, HBL). Este un document oficial emis de compania de transport către deținătorul mărfii și confirmă primirea acesteia.
  • Lista de ambalare (NIR) de la furnizor, care conține informații despre volumul mărfurilor, numărul de colete, greutatea brută și netă.
  • Factura pentru transportul maritim (aceasta determină cuantumul taxelor vamale și al altor taxe).
  • Ordinele de plată externe (sunt necesare în cazul în care vama solicită confirmarea plății).
  • Setul complet de documente ale firmei (actul constitutiv, copii ale certificatelor CUI și CIF, cartea de identitate a administratorului).
  • Certificatele de conformitate UE în funcție de tipul de marfă importată.
  • Traducerea documentului de import (efectuată de administrator, cu semnătură și ștampilă).
  • Împuternicirea acordată agentului vamal de către importator pentru reprezentarea intereselor sale și depunerea declarației de import la vamă.

 

De ce este mai bine să apelați la profesioniști

Greșelile comise în cadrul întocmirii documentelor duc la diferite consecințe negative, de la plăți suplimentare și întârzieri în livrarea mărfurilor până la confiscarea acestora. Iar fără cunoștințe specializate și experiență, este foarte dificil să ții cont de toate subtilitățile. Ca să nu vă irosiții energia în zadar și să evitați costurile neprevăzute, este mai bine să apelați la ajutorul profesioniștilor. Apelând la serviciile companiei M3Cargo, veți scăpa de griji și plăți nejustificate. Specialiștii noștri asigură nu doar livrarea sigură a mărfurilor, ci și trecerea rapidă a controlului vamal cu întocmirea documentației necesare. Ca rezultat veți primi mărfuri complet legale, cu dreptul de a le revinde pentru a obține profit. Contactați-ne!

Citeste mai mult
Publicitate

Curtea de Argeș

Publicitate

Câmpulung

În Trend