Conecteaza-te cu noi

BUSSINES

SEO marketing, ce trebuie să cunoască un începător?

Avatar

Publicat

in

campanie seo marketing

SEO marketing se concentrează practic pe creșterea vizibilității website-ului dvs. fără a plăti motoarele de căutare. Asta înseamnă că totul se întâmplă organic.

SEO, cu ajutorul anumitor elemente tehnice și creative, mărește clasamentul website-ului, generând mult mai mult trafic organic, sporind, de asemenea, conștientizarea prezenței acestuia în motoarele de căutare.

Când un website este bine structurat, atunci motoarele de căutare îl înțeleg cu ușurință și obține o clasare bună. SEO nu se referă doar la clasarea website-ului în rezultatele căutării, ci are și scopul de a îmbunătăți experiența utilizatorilor.

Pentru a face website-ul dvs. prietenos și atractiv, trebuie să aruncați o privire mai atentă asupra diferitelor aspecte.

Atunci când elaborați strategia SEO, trebuie să aveți în vedere aspecte precum:

  • găsirea cuvintelor cheie corecte care ar genera mai mult trafic către website;
  • îmbunătățirea structurii generale a website-ului;
  • construirea tuturor linkurilor interne;
  • SEO on-page;
  • SEO off-page;
  • aspectele de contrast care se referă la web design;
  • funcționarea și ușurința de utilizare a website-ului;
  • alte elemente care pot avea impact asupra SEO (audit SEO, analiza datelor, scrierea rapoartelor).

Într-un final, toate aceste elemente sunt integrate în eforturile de SEO marketing. Doar așa puteți înțelege cu adevărat valoarea pe care o are website-ul pentru utilizatori.

Care este nevoia de SEO marketing?

Dacă vă întrebați dacă website-ul dvs. are nevoie de SEO sau nu, atunci acesta articol este pentru dvs. Pentru a câștiga trafic, toate website-urile au nevoie de SEO. Majoritatea traficului web este condus și direcționat de diferite motoare de căutare.

Puteți obține un anumit trafic prin intermediul rețelelor de socializare. Majoritatea traficului organic este generat prin diferite motoare de căutare, cum ar fi Google, Yahoo și altele. Oamenii merg direct la motoarele de căutare și își tastează interogările. Toate paginile web aferente pot apărea în rezultate.

Motoarele de căutare vă ajută website-ul, direcționând către acesta trafic orientat. Înseamnă că, persoanele interesate de conținut web ar fi direcționate către acesta. Acest lucru poate fi foarte util în extinderea afacerii dvs. și în dezvoltarea de durată a website-ului.

Dacă website-ul dvs. nu îndeplinește recomandările SEO, atunci motoarele de căutare nu vor putea să colecteze conținutul în mod corespunzător și să direcționeze utilizatorii vizați în consecință. Poate fi un dezavantaj major pentru dvs. și pentru afacere.

Prin urmare, cu ajutorul SEO, puteți aduce clienți potențiali pe website-ul dvs., care la rândul lor ar putea ajuta la creșterea vânzărilor.

De ce motoarele de căutare nu pot găsi website-ul dvs. fără SEO?

Motoarele de căutare, practic, accesează cu crawlere prin mai multe website-uri (glumim – toate website-urile sunt accesate). Apoi, returnează acele rezultate care sunt cele mai relevante pentru utilizatori. Prin urmare, există o limitare a modului în care funcționează motoarele de căutare.

SEO acționează ca o legătură între motorul de căutare și website. Atunci când un utilizator își tastează interogarea, SEO optimizează paginile web în așa fel încât acestea să revină ca rezultat de top pentru căutare.

SEO-ul potrivit poate aduce o mulțime de trafic pe website, îmbunătățindu-i clasamentul în rezultate. Dacă nu merge bine și o campanie SEO nu este implementată corect, atunci acel website va fi îngropat undeva în adâncuri și nu ar primi deloc trafic.

Website-urile clasate după a treia pagină de rezultate au șanse minime de a atrage trafic.

Odată cu creșterea concurenței și cu milioane de website-uri pe un singur subiect sau nișă, ar fi aproape imposibil pentru dvs. să atrageți traficul sau să vă clasificați website-ul în poziții înalte în rezultate fără tehnici SEO adecvate.

Puteți face SEO marketing singuri?

Desigur, o puteți face cu condiția să aveți suficiente cunoștințe despre asta.

Trebuie să investiți ceva timp și multe eforturi pentru a înțelege tendințele SEO și modalitățile prin care vă puteți optimiza website-ul.

Cunoașterea cuvântului cheie potrivit pentru a atrage traficul, adăugarea imaginilor optimizate, backlink-urile, etc. sunt câteva dintre lucrurile pe care trebuie să le înțelegeți și să le aplicați atunci când încercați să optimizați website-ul dvs.

Dacă considerați că este prea complicat sau nu aveți suficient timp, puteți apela o agenție SEO sau un specialist SEO pentru acest serviciu.

Ce trebuie să învățați?

Pentru început, enumerăm câteva puncte pe care trebuie să le înțelegeți cu siguranță pentru a începe SEO marketing.

În primul rând, ar trebui să aflați toate lucrurile de bază legate de SEO și factorii care pot îmbunătăți condițiile de trafic și poziția de clasare a website-ului dvs. Cunoașterea teoretică este importantă înainte de a începe practica.

Următorul lucru pe care ar trebui să-l învățați este autorizarea domeniului și autorizarea paginii. Trebuie să le înțelegeți conceptual și cum se pot dovedi utile atunci când preziceți clasamentele de căutare ale website-urilor.

Acum, că aveți suficiente repere teoretice, este momentul să mergeți și să le aplicați în practică. Începeți prin adăugarea de titluri și meta descrieri pe website-ul dvs., ceea ce ar crește vizibilitatea acestuia.

Codul utilizat pe website-ul dvs. trebuie să fie minim și curat.

Ar trebui să adoptați și strategia de marketing de conținut. Acesta este un proces foarte important pentru SEO, iar acest lucru vă va ajuta, de asemenea, să vă optimizați cuvintele cheie vizate, să construiți autoritatea website-ului dvs. și, prin urmare, să direcționați un trafic decent către el.

De asemenea, ar trebui să știți despre link building, care vă va direcționa traficul către toate produsele dvs. și, la rândul lor, vă poate genera o mulțime de venituri. Aveți nevoie de a vă măsura rezultatele și a le analiza pentru a realiza SEO în mod corespunzător. Puteți analiza datele pe diferite matrice utilizând instrumentul Google Analytics.

În SEO marketing cuvintele cheie au un rol important

Cercetarea cuvintelor cheie vă va ajuta, de asemenea, în optimizarea site-ului. Ar trebui să înțelegeți despre ambele posibilități. Sunt importante atât cuvintele expresii, cât și cele din categoria long tail.

Informațiile despre SEO tehnic sunt, de asemenea, importante. Nu trebuie să vă panicați. Nu ar trebui să aveți cunoștințe despre dezvoltarea website-urilor sau despre diferite limbaje de programare pentru a înțelege SEO tehnic. Un pic de cercetare și practică vă pot ajuta să înțelegeți cu ușurință conceptele.

Mentenanța WordPress, de asemenea, face parte din SEO. Inițial, v-ați confrunta cu unele provocări cu care se confruntă toată lumea atunci când decid că SEO este util. Dar trebuie să aveți răbdare și să învățați cum să le corectați pe toate.

Clasamentele organice necesită ceva timp pentru a afișa rezultatele și trebuie să fiți foarte răbdător.

Factori care joacă un rol cheie în SEO marketing

Optimizarea website-ului dvs. pentru motoarele de căutare are loc datorită unui număr mare de factori.

Deși există un număr enorm de factori care afectează clasarea website-urilor, doar câțiva dintre aceștia pot fi folosiți pentru a face website-ul dvs. SEO-friendly și vizibil pentru a câștiga un trafic ridicat.

Mai jos, am analizat factorii  importanți despre care se știe că sunt extrem de utili în crearea unui website SEO-friendly.

Autoritatea domeniului

Autoritatea de domeniu descrie în principal fiabilitatea pe care website-ul a obținut-o datorită diferiților factori, cum ar fi backlink-urile.

De asemenea, numele domeniului este un alt factor important. Reflectă subiectele de conținut de pe website.

S-a observat întotdeauna că este mai probabil ca un nume de domeniu mai mic să fie recunoscut în motorul de căutare în comparație cu numele de domenii lungi. În plus, un nume scurt și concis poate fi mai ușor de reținut de către potențialii clienți.

Cuvintele cheie

Cuvintele cheie sunt, de asemenea, unul dintre cei mai importanți factori pentru campania de SEO marketing. Cuvintele cheie potrivite pot fi obținute fie prin cercetarea lor, fie chiar cu ajutorul unor instrumente precum “Planificatorul de cuvinte cheie Google“.

Puteți avea diferite strategii de cuvinte cheie datorită cărora puteți face față cu bine pieței competitive. Cu siguranță, includerea cuvintelor cheie potrivite în subtitluri și în antetul conținutului poate ajuta la îmbunătățirea SEO on-page.

Relevanță

Motoarele de căutare pot identifica tipul de conținut și, de asemenea, pot surprinde conținut copiat.

Deci, una dintre cele mai bune modalități este de a veni cu conținut unic și original.

De asemenea, selectarea unei nișe și producerea de conținut excelent pe baza respectivei nișe este foarte utilă pentru îmbunătățirea clasamentului website-ului în motoarele de căutare.

Link-urile

Legăturile de intrare pot avea un real avantaj pentru poziționarea în motoarele de căutare.

Dacă aceste legături provin din sursele relevante, poate oferi rezultate mult mai mari.

Obținerea de link-uri din surse prestigioase este foarte posibilă cu ajutorul unor strategii eficiente de PR digital.

Viteza website-ului

Este important ca website-ul dvs. să se încarce mai repede, astfel încât să poată atrage vizitatori și, de asemenea, să-i rețină.

Alegerea opțiunilor de plugin, cum ar fi W3 Total Cache, poate fi de mare ajutor în scăderea timpului de încărcare a website-ului.

Proiectarea website-ului

Website-ul ar trebui să fie foarte curat și, de asemenea, foarte funcțional pentru a fi optimizat. În afară de aceste două caracteristici, este, de asemenea, important ca website-ul să fie foarte receptiv.

Diferite persoane folosesc astăzi diferite dispozitive, cum ar fi laptopuri sau smartphone-uri, chiar și tablete, pentru a naviga pe internet. De asemenea, un număr foarte mare de utilizatori folosesc astăzi diverse căutări.

Prin urmare, este foarte important ca website-ul să fie receptiv și bine optimizat pentru dispozitivele mobile (AMP). Aspectele legate de performanță și receptivitate sunt valabile și pentru browser-ele de internet.

Structura URL

Motoarele de căutare preferă acele adrese URL mai puțin complicate și ușor de înțeles de către vizitatori.

Aceasta înseamnă că nu trebuie să faceți compromisuri cu privire la includerea cuvintelor cheie în adresele URL, dar trebuie să vă asigurați că acestea sunt mai scurte, dar descriptive.

Lungimea conținutului

S-a observat că lungimea conținutului joacă, de asemenea, un rol major în SEO-ul unui website. Cu cât numărul de cuvinte este mai mare, cu atât motoarele de căutare clasează conținutul în mod preferențial.

Acesta este motivul pentru care tot mai multe articole pe blog-urile de specialitate sunt voluminoase și complexe.

În afară de toți acești factori, există mulți alți factori care sunt responsabili pentru SEO marketing. Aceștia sunt împărțiți în două categorii:

  • on-page SEO;
  • off-page SEO.

SEO marketing on-page

Există o serie de factori de SEO marketing on-page, care sunt acum de mare ajutor în clasarea website-urilor în motoarele de căutare.

Cele mai importante sunt:

  • eticheta de titlu. Este cea mai importantă parte a oricărui conținut și descrie întreaga pagină în aproximativ 70 de caractere. Ar trebui să includă și cuvântul cheie principal împreună cu numele mărcii. Eticheta de titlu este plasată deasupra codului HTML al paginii web;
  • descrierea-meta. Oferă o scurtă descriere a paginii. Descrierea-meta este disponibilă în principal în pagina cu rezultatele căutării și are, de asemenea, cuvinte cheie;
  • utilizarea WordPress. Se știe că WordPress face sarcinile mult mai ușoare. Diverse plugin-uri, cum ar fi Yoast, Scribe SEO și multe altele, pot ajuta la integrarea diferitelor elemente ale SEO;
  • etichetele antet. Există trei etichete antet care sunt destul de importante în crearea unei pagini de website prietenoase SEO. Aceste etichete ajută la împărțirea conținutului în diferite părți, astfel încât motorul de căutare să îl poată recunoaște mai bine;
  • linkuri interne și de ieșire. Atât legătura internă, cât și cea de ieșire sunt destul de importante în ceea ce privește marketingul prin SEO. Conectarea internă se referă la conectarea diferitelor pagini ale website-ului între ele prin conținut. Pe de altă parte, legătura de ieșire se referă la conectarea paginii website-ului cu alte website-uri relevante;
  • etichete ALT și numele imaginii. O altă tactică excelentă de SEO marketing este despre adăugarea descrierilor potrivite imaginilor.

SEO marketing off-page

Împreună cu optimizarea on-page, cea off-page este, de asemenea, utilizata pentru a avea un SEO marketing de succes. Unele dintre practicile off-page pe care le puteți avea pentru campania dvs. SEO sunt:

  • integrarea social media și SEO;
  • fluxul de aplicații mobile;
  • publicarea de articole pe blog;
  • marcajele sociale;
  • schimb de legături (acestea trebuie să fie cât mai naturale);
  • promoții video;
  • promovarea prin comunicate de presă;
  • listarea afacerii în diferite directoare;
  • partajarea documentelor;
  • compilarea mai multor recenzii din diferite surse;
  • optimizarea pentru dispozitivele mobile;
  • postare pe un forum de specialitate;
  • link baiting;
  • partajarea fotografiilor;
  • pagini aurii și listări locale;
  • trimiterea directoarelor W3C, CSS și RSS;
  • campanii publicitare prin PPC;
  • combinarea prin accesarea rentabilității investiției și a rapoartelor.

Pot exista rezultate variate ale opțiunilor posibile pentru optimizare. Este posibil ca doar utilizarea individuală a tacticilor on-page sau off-page să nu funcționeze.

Gând final

Cu siguranță ar trebui să observați câteva rezultate bune și, dacă nu, puteți face o schimbare în strategii înlocuind unele dintre practicile existente cu unele noi.

Prin urmare, o modalitate mult mai bună este să aveți o combinație a celor mai bune opțiuni și apoi să faceți o strategie pentru campania SEO. Este nevoie de timp pentru a obține rezultate dintr-o astfel de campanie. Este ideal să așteptați câteva luni și apoi să examinați progresul.

Pe final, vă lăsăm cu mențiunea de mai sus din articol. Dacă sunteți prea ocupat cu dezvoltarea afacerii dvs., nu ezitați să ne scrieți pe adresa de contact dificultățile pe care le întâmpinați. Vă vom întâmpina cu câteva recomandări utile și cu o ofertă SEO completă, dar personalizată nevoilor afacerii pe care o aveți.

Comenteaza cu profilul de FB

ACTUAL

VIDEO – Azi a început deszăpezirea Transfăgărășanului – CÎND SE DESCHIDE CIRCULAȚIA

Avatar

Publicat

in

De

Angajații Directiei Regionale de Drumuri si Poduri Brasov au început astăzi operațiunea de deszăpezire a părții nordice a DN7C – Transfăgărășan. Deocamdată operațiunea se află la început și va dura câteva săptămâni bune având în vedere stratul gros de zăpadă bătătorită, care pe alocuri depășește 6 metri grosime.

Anul acesta, Transfăgărășanul se deschde pe 1 iulie, iar circulația este permisă în restul de patru luni rămase, până la 1 noiembrie, întrucât drumul este apoi înzăpezit pe timp de iarnă, iar deszăpezirea lui dureaza foarte mult.

Comenteaza cu profilul de FB
Citeste mai mult

ACTUAL

5 sfaturi utile pentru a alege o firmă de contabilitate pentru un start-up

Avatar

Publicat

in

De

Dacă ai un proiect la început de drum, cu siguranță pornești cu entuziasm în lumea afacerilor. Există o mulțime de oportunități în business, însă și multe pericole care amenință succesul proiectului tău. Este foarte important să ai de la start parteneri de încredere, iar unul dintre cele mai importante capitole pentru dezvoltarea corectă și sănătoasă a unei afaceri este partea de contabilitate.

Cum alegi o firmă de contabilitate pentru start-up, pentru proiectul tău la început de drum? Indiferent de forma de organizare pentru care optezi, ai nevoie de un expert contabil pentru a respecta normele legale și pentru a te asigura că iei mereu cele mai bune decizii, iar evidențele contabile sunt corecte și complete.

Iată mai jos 5 sfaturi utile pentru a alege o firmă de contabilitate pentru un start-up:

1. Alege o firmă de contabilitate capabilă să ofere consultanță inițială

Inițiază o discuție pentru colaborarea cu privire la contabilitate chiar înainte de a demara procedura de deschidere a organizației tale (SRL, PFA, II etc.). Dincolo de a discuta detaliile concrete despre procedura colaborării și despre costurile pentru pachetul de servicii contabilitate, solicită informații despre diferențele între tipurile de organizații și solicită consultanță pentru a putea face cea mai bună alegere în contextul tău. Modul în care reprezentantul firmei de contabilitate – discută cu un Expert Contabil, firește – comunică în acest moment de start poate fi relevant pentru cum va decurge colaborarea mai departe.

2. Alege un Expert Contabil cu experiență relevantă

Dincolo de cunoașterea efectivă a prevederilor legale (care se tot modifică), personalul contabil cu care lucrezi are nevoie de experiență semnificativă pentru ca totul să decurgă cât mai bine. După cum știm, uneori este diferență între teorie și practică. Așadar, experiența contează enorm în contabilitate, mai ales pe partea de contact cu autoritățile statului, în fel de fel de probleme ce vizează firmele reprezentate. Un bun exemplu pentru firma contabilitate Constanta și nu numai: firma de contabilitate Vimandra, în cadrul căreia activează Expert Contabil Viorica Neamțu, cu peste 25 de ani de experiență.

3. Alege un contabil membru activ CECCAR

Bilanțul de final de an trebuie să fie vizat de către un contabil membru CECCAR (Corpul Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România), dar dincolo de legislație, un astfel de statut înseamnă mai multă încredere în competențele contabilului cu care colaborezi. Așadar, când semnezi un contract de contabilitate, asigură-te că serviciile vor fi prestate de către contabili autorizați conform legislației în vigoare.

4. Alege un contabil care te asistă complet

Contabilitate financiară, expertiză contabilă judiciară și extrajudiciară, întocmire registre și jurnale obligatorii, raportari lunare și trimestriale cu privire la activitate, întocmire raportări contabile semestriale, declaratii și situatii financiare anuale, consultanță financiară și fiscală, arhivă electronică, rapoarte online, analiză financiară, partea de salarizare, resurse umane – toate acestea și multe altele pot intra în sfera colaborării cu o firmă de contabilitate. Ai așadar nevoie de un contabil “bun la toate” pe zona sa de activitate, un adevărat partener disponibil oricând ai nevoie.

5. Caută pe internet date despre firma de contabilitate

Google îți poate oferi o imagine utilă asupra reputației firmei de contabilitate / a contabilului în mediul online. Desigur că nu poate fi vorba de o prezență extrem de puternică (nu este un brand de retail și nici o persoană publică), dar este important să găsești prezența brandului / a persoanei în cât mai multe locuri, în contexte pozitive desigur. De la rețele sociale profesionale la website propriu și articole în mass-media, cu cât densitatea este mai mare, cu atât înseamnă că ai parte de un partener cu experiență, capabil să te ajute pentru succesul tău în business.

Comenteaza cu profilul de FB
Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate

Curtea de Argeș

Publicitate

Mioveni

În Trend