Conecteaza-te cu noi

SOCIAL

Şef nou la Fisc ! Petre Cojocaru, numit director executiv al DGFP Argeş

Avatar

Publicat

in

Azi, la prânz, a fost comunicat ordinul de numire a lui Petre Cojocaru în funcţia de director executiv al Finanţelor Publice Argeş. Ordinul vine din partea conducerii Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală. Cojocaru îl înlocuieşte pe pedelistul Dorin Falcă. Amintim că acesta din urmă este, începând de ieri, director adjunct pe activitatea de control. Propus de PSD, Petre Cojocaru a lucrat până acum la Compartimentul de ajutor de stat, practici neloiale şi preţuri reglementate al Direcţiei Finanţelor Publice Argeş. Cojocaru a mai condus instituţia, dar interimar, înainte de anul 2.000.

Comenteaza cu profilul de FB

ACTUAL

Ce este growth hacking și cum îți poate crește afacerea?

Avatar

Publicat

in

De

Growth hacking reprezinta un grup de metode de marketing care se bazeaza pe analiza datelor utilizatorilor si clientilor, pentru a dezvolta un serviciu sau un produs rapid si ieftin.

E bine sa intelegi cum aceasta abordare iti poate creste șansele in afaceri. Multe agentii de marketing online, cum este re7consulting.ro – agentie marketing online, au preluat acest model si il implementeaza cu succes pentru clientii lor.

Ce este growth hacking?

Aceasta tehnica este inca un mister pentru multi oameni, chiar si in lumea afacerilor. Expresia „ growth hacking” a apărut la inceputul anilor 2010 in lumea startup-urilor din mediul tehnologiei din Silicon Valley.

Conceptul s-a nascut din necesitatea ca aceste companii sa creasca rapid, fara a avea resurse financiare semnificative in faza de pornire. Este o abordare relativ noua si creativa a utilizarii datelor si face parte acum din solusiile de crestere in lumea digitala.

Bazata in special pe principiul crearii unei audiente pe web, dobandirii unui flux, angajarea și pastrarea unei comunitati, strategia de growth hacking are ca scop cresterea implicarii utilizatorilor si transformarea rapida a acestui public in clienti.

Growth hacking trebuie sa fie indraznet, sa promoveze produsele sau serviciile companiei, sa atraga vizitatori pe website si sa-i determine sa cumpere produsele sau serviciil tale. Toate acestea sunt posibile, fara a investi sume mari, folosind:

  • Tehnici SEO organice, cum ar fi optimizarea vizibilitatii pe Google 
  • Scrierea si publicarea de continut legat de interesele si intențiile utilizatorilor, abordarea unor subiecte actuale sau trenduri 
  • Tehnici de gamificare ( joc –recompensa)pentru a incuraja implicarea utilizatorilor si recomandarile de la clienti
  • Gamificarea este utilizarea mecanicii de joc in alte domenii, cum ar fi site-urile web si retelele sociale. Multi influenceri recomanda intr-un blog de marketing acesta tehnica interesanta

Principalele avantaje ale tehnicii de growth hacking

Strategiile implementate presupun costuri reduse, iar numarul de canale utilizate simultan ofera parghie si asigura o creștere rapida. Abilitatea de a regla rapid strategia face, de asemenea, din growth hacking o abordare foarte agila.

Succesul procesului se bazeaza in mare parte pe sfaturile si tacticile inovatoare propuse pentru a automatiza accelerarea cresterii afacerii tale. Antreprenorul sau initiatorul strategiei va trebui, de asemenea, sa fie rapid in efectuarea modificarilor în timp real pentru a se adapta la comportamentele utilizatorilor.

Marea diferenta dintre growth hacking si marketingul tradițional, este analiza comportamentului consumatorului in timp aproape real. Cu aceste date la dispozitie, este posibil sa adopti strategii chiar mai eficiente decat sa astepti finalul unei campanii de marketing pentru a evalua eficacitatea acesteia.

Totul trebuie să fie măsurabil și instrumentat. Fiecare ofertă trebuie să fie un link pe care vizitatorul poate face clic și trebuie sa poti masura interactiunea. Apoi corectezi iar si iar, pentru a creste in mod constant numarul de utilizatori. Trebuie sa ajungi sa intelegi ce atitudine reuseste sa convinga clientii sa cumpere.  

Inovatie si creativitate

Desi este vazut ca o serie de metode de actiune, growth hacking este mai presus de toate o stare de spirit. Marketerii care se ocupa cu growth hacking sunt grupati intr-o comunitate axata pe partajare. Cei mai buni nu ezita sa impartaseasca  pe un blog de marketing succesele pe care le-au obtinut, pentru a-i determina pe clienti sa cumpere si astfel sa mareasca cifra de afaceri.

Comunitatea este foarte deschisa, deoarece ceea ce functionează pentru unul poate sa nu funcționeze neaparat pentru altul. De aici si importanța testarii si validarea rezultatelor inainte de a lua decizii. Multe agentii de marketing online, cum este si Agentia re7consulting din Bucuresti, nu ezita sa adapteze strategiile de marketing online la noile modele de growth hacking.

Comenteaza cu profilul de FB
Citeste mai mult

ACTUAL

DE MAXIM INTERES – Kaufland oferă spații de vânzare pentru micii producătorii de legume fructe din Argeș – VEZI DETALII

Avatar

Publicat

in

De

Pentru a fi alături de producătorii mici de legume fructe afectați de dificultăți în perioada aceasta, Kaufland România își pune la dispoziție spațiile din magazine, pentru ca aceștia să își poată comercializa în continuare marfa, în condiții sporite de siguranță și confort pentru clienți.

Compania înțelege nevoia de a susține micii producători locali de legume fructe afectați de necesitatea de a oferi măsuri sporite de siguranță, esențiale în contextul actual, sau de temperaturile scăzute de afară, și lansează astfel o invitație către aceștia de a utiliza suprafețele de vânzare din cadrul tuturor celor 135 de magazine Kaufland din întreaga țară.

Din 8 decembrie și pe tot parcusul lunii, Kaufland oferă micilor producători interesați suprafață de vânzare în magazine, pentru a fi alături de ei în eforturile de a depăși mai ușor această perioadă.

Producătorii interesați sunt invitați să se înscrie în demers printr-un e-mail la office@kaufland.ro, iar Kaufland îi va găzdui, oferindu-le spațiu de vânzare în magazin și sisteme comerciale moderne.

Demersul vizează producătorii mici de legume fructe din toate județele țării, iar colaborările se vor face la nivel regional.

Mai mult, pentru a-i susține, Kaufland le va asigura plata rapidă, la 3 zile, în loc de 7 zile, termenul de plată standard pentru producătorii mari de legume fructe.

Producătorii de legume-fructe care doresc să se înscrie în program sunt invitați să se înscrie prin e-mail către office@kaufland.ro până pe 7 decembrie 2020. Condițiile pe care aceștia ar trebui să le respecte sunt:
• Să aibă atestat de producător agricol;
• Să aibă PFA sau să fie întreprindere individuală sau familială;
• Să poată emite facturi la zi, cu plata la 3 zile;
• Să respecte legislația în domeniul siguranței alimentare și la livrarea produselor în depozitul Kaufland să poată pune la dispoziție: declarație de conformitate, aviz de livrare, buletin de analize pentru articole bio (acolo unde este cazul);
• Să aibă autorizație sanitar veterinară ANSVSA (Ord. 111/2008) și certificare a depozitului (acolo unde este cazul);

„Sprijinul în momente de nevoie este ce contează cel mai mult și am învățat asta în toată relația cu producătorii locali din toți acești ani. Prin prezentul program, valabil în toate magazinele noastre pe parcursul lunii decembrie, ajutăm producătorii de legume fructe afectați de dificultăți să aibă un loc sigur și condițiile necesare comercializării pentru a nu pierde culturile și ca marfa lor să ajungă în continuare la români în cele mai bune condiții. Ne dorim să fim un sprijin real și de aceea, pentru a face posibil acest program pentru producătorii mici, ne-am simplificat regulile de recepție și ne-am adaptat procesul de achiziție pentru a le facilita accesul cât mai mult, păstrând regulile esențiale privind calitatea și siguranța, aspecte deosebit de importante pentru noi și clienții noștri.

Deși demersul este valabil în luna decembrie, avem încredere că vom identifica parteneriate pe care le vom păstra pe termen lung, deoarece Kaufland este interesat să listeze producători locali, chiar și mici, și să îi ajute să se dezvolte. Nu este sigurul nostru program în acest sens”, declară Valer Hancaș, Director Comunicare și Corporate Affairs Kaufland România.

Comenteaza cu profilul de FB
Citeste mai mult
Publicitate

Curtea de Argeș

Publicitate

Mioveni

În Trend