Conecteaza-te cu noi

ACTUAL

SE PRELUNGEȘTE STAREA de ALERTĂ – Iată Hotărârea de Guvern cu măsurile, text integral

Publicat

in

Astăzi, în ședința de Guvern care începe la ora 17, Cabinetul Orban va discuta o Hotărâre privind prelungirea stării de alertă cu 30 de zile. Aceasta ar urma să intre în vigoare chiar de duminică,  16 august.

Hotărârea de Guvern este dată ținând cont de prevederile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 11/2020 privind stocurile de urgenţă medicală, precum şi unele măsuri aferente instituirii carantinei, dar și ţinând seama de propunerile cuprinse în Hotărârea Comitetului Naţional pentru Situaţii de Urgenţă nr. 40/2020 privind propunerea prelungirii stării de alertă și a măsurilor necesare a fi aplicate pe durata acesteia pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID – 19.

Iată textul Hotărârii de Guvern, așa cum va intra în dezbaterea ședinței de azi a Cabinetului Orban.

Art. 1 – Începând cu data de 16 august 2020 se prelungeşte cu 30 de zile starea de alertă pe întreg teritoriul ţării, instituită prin HG nr. 394/2020 privind declararea stării de alertă şi măsurile care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, aprobată cu modificări şi completări prin Hotărârea Parlamentului României nr. 5/2020, cu modificările şi completările ulterioare, prelungită prin HG nr. 476/2020 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României şi măsurile care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, cu modificările şi completările ulterioare, și prin HG nr. 553/2020 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 17 iulie 2020, precum şi stabilirea măsurilor care se aplică pe durata acesteia  pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, cu modificările și completările ulterioare.

Art. 2 – Pe durata prevăzută la art. 1 măsurile de prevenire şi control ale infecţiilor cu coronavirusul SARS-CoV-2, condiţiile concrete de aplicare şi destinatarii acestor măsuri, precum şi instituţiile şi autorităţile publice care pun în aplicare sau urmăresc respectarea aplicării măsurilor pe durata stării de alertă sunt prevăzute în:

a) anexa nr. 1 – „Măsuri pentru creşterea capacităţii de răspuns“;

b) anexa nr. 2 – „Măsuri pentru asigurarea rezilienţei comunităţilor“;

c) anexa nr. 3 – „Măsuri pentru diminuarea impactului tipului de risc“.

Art. 3 – În aplicarea dispoziţiilor art. 7^1 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 11/2020 privind stocurile de urgenţă medicală, precum şi unele măsuri aferente instituirii carantinei, aprobată cu completări prin Legea nr. 20/2020, cu completările ulterioare, şi ale Hotărârii Guvernului nr. 557/2016 privind managementul tipurilor de risc, secretarul de stat, şef al Departamentului pentru Situaţii de Urgenţă din cadrul Ministerului Afacerilor Interne, dispune, în colaborare cu Ministerul Sănătăţii, prin ordin al comandantului acţiunii, măsurile necesare prevenirii şi combaterii infecţiilor cu coronavirusul SARS-CoV-2, în cadrul acţiunilor de răspuns la nivel naţional.

Art. 4 – Regimul contravenţional aplicabil pentru nerespectarea măsurilor prevăzute în anexele nr. 1-3 este cel stabilit la art. 64 – 70 din Legea nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, cu modificările ulterioare.

Art. 5 – Anexele nr. 1 – 3 fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 6 – Actele emise pentru punerea în executare a Hotărârii Guvernului nr. 394/2020, aprobată cu modificări şi completări prin Hotărârea Parlamentului României nr. 5/2020, cu modificările şi completările ulterioare, a Hotărârii Guvernului nr. 476/2020, cu modificările și completările ulterioare, și a Hotărârii Guvernului nr. 553/2020, cu modificările și completările ulterioare, își mențin aplicabilitatea în măsura în care dispoziţiile acestora nu contravin măsurilor stabilite în anexele nr. 1-3 la prezenta hotărâre.

Ai ceva de spus? Comentează aici cu profilul de FB

ACTUAL

Cum să gestionezi bugetul în jocul de poker

Publicat

in

De

Cei mai mulți oameni joacă poker pentru că este o activitate distractivă și relaxantă, dar totul devine și mai frumos atunci când câștigă. Iar un element cheie pentru a avea succes este gestionarea bugetului. Mai ales când joci poker perioade lungi, este foarte important să fii atent cum îți distribui bugetul.

Numărul celor care consideră că pokerul este un joc de abilități și tot mai puțin de noroc este în creștere continuă. Dacă norocul ar conta atât de mult în poker, nu am mai vedea la mesele finale de la turneele de top cam aceeași jucători de fiecare dată. 

Acest lucru arată însă că abilitățile și strategiile adoptate joacă un rol cheie, motiv pentru care studiul face parte din bagajul fiecărui jucător. Iar pe lângă abilități este foarte important să știi și cum să îți gestionezi bugetul. Poți avea noroc o dată sau de două ori să îți vină cărți foarte bune, dar pe termen lung vei avea nevoie de strategii și gestionarea bugetului.

În lumea celor pasionați de jocuri poker gestionarea bugetului este cunoscută mai degrabă sub denumirea de bankroll management. Acesta are ca scop protejarea jucătorului chiar și când acesta are zile mai proaste. Cu un bankroll management bun vei reuși să treci peste perioadele grele fără să suferi mari pierderi și să o iei de la capăt fără să fii afectat. Variațiile apar în jocul tuturor, dar diferența dintre un jucător bun și unul slab este că cel bun știe cum să le gestioneze și nu pierde foarte mult. Astfel, cei care fac parte din această categorie știu să își împartă bugetul în așa fel încât eventualele pierderi să nu îi ducă la faliment.

Ce este un bankroll management bun?

Specialiștii discută intens despre un bankroll management bun și astfel s-au făcut mai multe studii pentru a afla care este suma pe care e recomandat să o ai în cont atunci când începi o sesiune. Părerea generală este că e indicat să ai în cont la un joc cash o sumă de 20 de ori mai mare decât buy-in-ul. Spre exemplu, dacă buy-in-ul maxim este de 20 de dolari, iar blind-urile sunt de 0,1/0/2%, suma de care ai avea nevoie ar fi de 400 de dolari. 

Cât privește turneele, specialiștii recomandă să intri la unele la care îți permiți cel puțin 40 de buy-in-uri. În așa fel, eventualele zile proaste nu îți vor afecta prea tare bugetul și vei putea să o iei de la capăt.

De asemenea, nu uita că trebuie să fii lucid mereu când joci, să privești pokerul ca o activitate distractivă și să nu țintești în mod deosebit câștigurile financiare. Iar jocul la recuperare este o mare greșeală, din moment ce inclusiv marii jucători acceptă zilele mai proaste.

Sfaturile lui Daniel Negreanu despre bankroll management

Unul dintre cei mai mari jucători din istorie, Daniel Negreanu, are părinți români, dar reprezintă Canada. În ultima perioadă, el le-a oferit mai multe sfaturi celor pasionați de poker, în care a încercat să îi ajute să își ridice nivelul. Iar câteva sfaturi au vizat inclusiv gestionarea bugetului.

Cel mai important sfat oferit de Negreanu a fost ca nimeni să nu joace mai mult decât își poate permite să piardă. De asemenea, Negreanu a afirmat că inclusiv cei mai buni jucători trec prin momente proaste, astfel că e important să fii pregătit moral chiar și pentru perioade în care nu vei reuși să câștigi.

„Întotdeauna trebuie să te pregătești și de perioade în care nu faci bani deloc. Vei trece prin perioade în care teoretic vei avea 80% șanse de câștig și vei face acest lucru. Dar va trebui să te pregătești și pentru cele 20%, când vei pierde, nu? Vorbim despre variație, care e inerentă. Dacă nu reușești să treci peste ea, probabil că drumul tău ca jucător profesionist de poker nu va funcționa. Pentru că toată lumea trece prin momente proaste și nu vei fi primul care a pierdut de trei ori la rând, ni se întâmplă tuturor. Îți afectează încrederea, îți afectează bankroll-ul. Dar, cel mai important, îți poate afecta viața, dacă nu ești pregătit pentru asta”, a afirmat Daniel Negreanu.

El a oferit un exemplu concret din trecut, în care a mers la cazinoul Bellagio din Las Vegas și s-a așezat, cu 30 de mii de dolari, la o masă la care limitele erau 1.500$/3.000$. El a afirmat că aceasta a fost o decizie proastă pe care a luat-o. „E o lecție pe care am învățat-o și prin care nu trebuie să treceți. Când m-am așezat acolo, mă gândeam că am 95% șanse să câștig, dar o serie mică proastă te scoate de pe traiectorie”, a completat Negreanu.

Ai ceva de spus? Comentează aici cu profilul de FB
Citeste mai mult

ACTUAL

Ministrul Digitalizării, Sebastian Burduja: Nu vom scăpa prea curând de dosarul cu șină

Publicat

in

De

Ministrul Digitalizării, Sebastian Burduja, a transmis sâmbătă la postul de televiziune Digi24, că în România nu vom scăpa prea curând de dosarul cu şină, scrie news.ro

Întrebat sâmbătă, la Digi24, dacă semnează documente pe hârtie, la Ministerul Digitalizării, Sebastian Burduja a explicat că face acest lucru zilnic.

”Munţi (de documente de hârtie am semnat – n.r.). În fiecare dimineaţă aşa îmi încep ziua. Intru în acest minister şi găsesc vrafuri de documente pe care le semnez. Am semnat şi electronic, am semnat şi contractul de implementare al cloud-ului guvernamental, l-am semnat electronic, dar când vine vorba de fluxurile de documente, ministerul nu are în acest moment o platformă care să gestioneze acest flux de documente. Am pus această problemă din prima zi, cum să fii în Ministerul Digitalizării şi să plimbi hârtii toată ziua?”, a declarat Burduja.

Ministrul Digitalizării a precizat că pe termen scurt va fi pusă la dispoziţie o platformă de gestionare a documentelor.

”Trebuie făcută o platformă de gestiune a acestor documente, trasabilă, cu număr, zile la fiecare direcţie în parte. Ministerul are o soluţie destul de primitivă, pe termen scurt ne vom strădui să o punem în practică. Mi-am propus de la 1 august să o operaţionalizăm. Anterior mi-am propus şi 1 iulie. Dar problema în sine nu este doar voinţa unui ministru sau voinţa altuia, ci disponibilitatea funcţionarului public de a lucra online şi de a semna electronic aceste documente”, a subliniat Burduja.

Acesta a adăugat că nu ne vom scăpa prea curând de dosarul cu şină.

”Primesc zilnic această întrebare, când scăpăm de dosarul cu şină? Se va întâmpla lucrul acesta în ani de zile, nu se va întâmpla de azi pe mâine. Pentru cloud-ul guvernamental, migrarea a 30 de instituţii publice de nivel central, la finalul anului 2026 trebuie făcut, asta este ţinta asumată în PNRR”, a declarat Sebastian Burduja, conform news.ro

Ai ceva de spus? Comentează aici cu profilul de FB
Citeste mai mult
Publicitate

Curtea de Argeș

Publicitate

Câmpulung

În Trend