Conecteaza-te cu noi

NATIONAL

Romania’s SARS-CoV-2 case count rises by 4,902 to 196,004, while death toll reaches 6,163

Avatar

Publicat

in

As many as 4,902 new cases of people infected with SARS-CoV-2 in Romania were recorded from the previous reporting following 34,466 tests nationwide, the Strategic Communication Group (GCS), the novel coronavirus communication task force reports on Thursday, according to AGERPRES.

These are cases of patients that had not previously tested positive.

A further 98 people infected with the novel coronavirus died, with the total number of deaths in Romania caused by SARS-CoV-2 reaching 6,163, the GCS reports.

According to the GCS, there are 55 men and 43 women infected with the novel coronavirus.

Of these, one death was recorded in the age group 30-39 years, 5 deaths in the 40-49 age category, 6 deaths were recorded in the age group 50-59 years, 32 deaths in the 60-69 year old slot, 29 deaths in the age group 70-79 years and 25 deaths in over 80 years.

95 of the deaths recorded are of patients who had comorbidities, and one deceased patient has not shown comorbidities to date, the GCS states.

As of Thursday, 196,004 cases of people infected with the novel coronavirus had been confirmed in Romania.

A number of 141,089 people were declared cured.

According to the GCS, 2,961,562 SARS-CoV-2 infection tests have been processed nationwide. Of these, 34,466 were carried out in the last 24 hours – 21,260 based on case definition and medical protocol and 13,206 on request.

A total of 939 people retested positive for SARS-CoV-2, the GCS says.

A number of 10,354 people with COVID-19 are admitted to health facilities and 778 patients to the ICU, the source says.

On the territory of Romania, 23,455 people confirmed with infection with the new coronavirus are in isolation at home and 9,755 people are in institutionalized isolation. Also, 51,169 people are in quarantine at home, and 52 are in institutionalized quarantine.

Alba County, Bucharest municipality and Cluj County have the highest cumulative incidence of infection with the novel coronavirus, calculated in the last 14 days, per thousand inhabitants, according to the report submitted by GCS. The cumulative incidence of infection with the novel coronavirus is 3.37 in Alba, 3.31 in Bucharest and 3.05 in Cluj.

In the last 24 hours, law enforcement issued 5,931 fines, amounting to 793,577 lei, for violations of Law 55/2020 on measures to prevent and combat the effects of the COVID-19 pandemic.

The number of Romanians abroad confirmed with the novel coronavirus stays unchanged at 6,829 and so does the death toll, parking at 126.

Bucharest – 804 and the counties of Cluj – 338, Iasi – 311, Ilfov – 206, Timis – 205 are the areas with the most newly confirmed cases of coronavirus compared to the last reporting.

The most cases of SARS-CoV-2 infection registered so far in Romania are in Bucharest – 29,283 and in the counties of Iasi – 8,757, Prahova – 8,368, Suceava – 8,348 and Brasov – 8,233.

Comenteaza cu profilul de FB
Citeste mai mult
Publicitate
Click si comenteaza

You must be logged in to post a comment Login

Lasa un comentariu

NATIONAL

Palestina se roagă de Joe Biden: ‘Reluăm contactele cu noua administraţie a SUA’

Avatar

Publicat

in

De

Conducerea palestiniană este “optimistă” în privinţa şanselor unei resetări diplomatice cu SUA sub preşedintele ales Joe Biden, a declarat joi ministrul de externe palestinian, Riyad al-Malki, relatează dpa.

“Există destule motive pentru noi să reluăm contactele cu noua administraţie a SUA în momentul în care va prelua mandatul” sau chiar mai devreme, a declarat al-Malki la Roma MED 2020, o conferinţă de politică externă online, scrie agerpres.ro.

Citește și: Ludovic Orban îi răspunde lui ÎPS Teodosie: ‘Nu se interzic slujbele. Ele se organizează în anumite condiţii, pentru că este zonă carantinată’

“În ansamblu, suntem optimişti şi suntem gata să intrăm în contact cu noua administraţie”, a mai spus Riyad al-Malki, menţinând că preşedintele Mahmoud Abbas aşteaptă să vorbească la telefon cu Joe Biden.

Al-Malki a spus că se aşteaptă ca noul lider al SUA “să scape de moştenirea lui Trump” în Orientul Mijlociu, inclusiv “aşa-numitul acord al secolului” şi acordurile de normalizare a relaţiilor între Israel, Bahrein şi Emiratele Arabe Unite.

Citește și: Fotografie de ultim moment! Marcel Vela, imagine cu leul apărut în videoclipul lui Dani Mocanu

Liderii palestinieni le-au acuzat pe cele două ţări arabe de “trădare”.

Joi însă Al-Malki a avut un ton mai conciliant, menţionând condiţiile în care palestinienii nu vor rupe relaţiile cu ţările arabe care recunosc Israelul.

Citește și: Raluca Turcan, un nou val de critici dure la adresa PSD: ‘A lăsat Guvernul PNL fără mijloace legale de protecție a sănătății publice’

“Atâta timp cât au declarat deschis că susţin cauza palestiniană, că încă cred în iniţiativa arabă de pace, atunci nu avem nicio problemă să ne continuăm relaţiile cu Bahrein şi Emiratele Arabe Unite sau oricare altă ţară din lumea arabă care decide să normalizeze relaţiile cu Israelul”, a spus el.

Comenteaza cu profilul de FB
Citeste mai mult

NATIONAL

Recep Tayyip Erdogan vinde Qatarului 10% din Bursa de la Istanbul, după ce emiratul a ajuns să fie marginalizat de arabi

Avatar

Publicat

in

De

Guvernul turc a convenit joi cu Qatarul vânzarea către această ţară a unui procent de 10% din acţiunile Bursei de la Istanbul, ca parte a unei serii de achiziţii a unor proprietăţi publice turce de către Qatar pe care unele media le estimează la circa 300 de milioane de dolari, relatează agenţia EFE.

Acordul a fost semnat de responsabilii fondurilor suverane din cele două ţări după o reuniune între preşedintele turc Recep Tayyip Erdogan şi emirul qatarez Tamim bin Hamad al-Thani, scrie agerpres.ro.

Citește și: Ludovic Orban îi răspunde lui ÎPS Teodosie: ‘Nu se interzic slujbele. Ele se organizează în anumite condiţii, pentru că este zonă carantinată’

Fondul suveran turc deţinea până în prezent 90,6% din acţiunile Bursei din Istanbul (BIST-100).

Achiziţia efectuată de Qatar a stârnit imediat critici din partea unor economişti, care văd în acest acord începutul vânzării de bunuri ale statului turc pentru a acoperi nevoia urgentă de valută după trei luni de devalorizare continuă a lirei turceşti.

Citește și: Fotografie de ultim moment! Marcel Vela, imagine cu leul apărut în videoclipul lui Dani Mocanu

”Aceasta arată pragul la care am ajuns, atunci când se alătură nivelul redus al rezervelor Băncii Centrale şi incapacitatea plăţii datoriilor; este începutul unei vânzări graduale a bunurilor Republicii” turce, a declarat economistul Veysel Ulusoy cotidianului de opoziţie Cumhuriyet.

Aceeaşi publicaţie estimează la circa 300 de milioane de dolari fluxul de investiţii qatareze în Turcia în baza a trei memorandumuri semnate joi la Ankara de Erdogan şi Al-Thani, care cuprind de asemenea vânzare acţiunilor unui centru comercial din Istanbul, a participaţiilor în portul Antalya şi mai multe acorduri de cooperare bilaterală între ministerele de finanţe din cele două ţări.

Citește și: Raluca Turcan, un nou val de critici dure la adresa PSD: ‘A lăsat Guvernul PNL fără mijloace legale de protecție a sănătății publice’

Turcia este cel mai important aliat diplomatic şi militar al Qatarului, emirat din Golf supus din 2017 unui embargou al vecinilor săi Arabia Saudită, Emiratele Arabe Unite şi Bahrein în contextul unei confruntări geopolitice regionale.

Comenteaza cu profilul de FB
Citeste mai mult
Publicitate

Curtea de Argeș

Publicitate

Mioveni

În Trend