Primăria comunei Brăduleţ anunţă concurs de recrutare pentru ocuparea funcţiei publice de conducere vacante de secretar al comunei Brăduleţ, judeţul Arges.
Data de sustinere a probei scrise: 15.03.2019, ora 10:00
Locaţia de desfăşurare a concursului: Bucuresti, sediul ANFP
Stare concurs: Programat
Observaţii suplimentare: Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul Agenţiei, în perioada 13 februarie – 04 martie 2019, inclusiv.
Data afişării: 13.02.2019, ora 08:00
Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice sau administrative;
– studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii;
– vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani.
În cazul în care la concurs nu se prezintă persoane care îndeplinesc condiţiile de participare, pot candida şi persoane care nu îndeplinesc aceste condiţii, în următoarea ordine:
a) persoane care au studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în ştiinţe juridice sau administrative şi vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani;
b) persoane care au studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în ştiinţe juridice sau administrative;
c) persoane care au studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în altă specialitate
Anul trecut, jandarmii argeșeni au executat peste 21.000 de misiuni conform competentelor legale, dar au acționat si in cadrul sistemului integrat de ordine si siguranță publica, prin cele 17.429 patrule de jandarmi mixte, in cooperate cu poliția.
De asemenea, mai mult de 1400 de misiuni au fost executate în cooperare cu alte instituţii, la solicitarea acestora.
Rezultatele multitudinii de misiuni pot fi prezentate sintetic prin constatarea a 337 de infracțiuni atât de către patrulele de jandarmi, cât și de către patrulele mixte, în cooperare cu polițiști, 340 de persoane fiind identificate ca autori ai acestor fapte de natură penală.
În același interval de referință, jandarmii au aplicat peste 5400 de sancţiuni contravenţionale în valoare totală de aproximativ 2.300.000 de lei, iar nu mai puțin de 440 de mandate de aducere, emise de instanţele de judecată şi organele judiciare au fost executate în mod corespunzător.
La apelurile primite prin sistemul național de urgență „112” sau telefonic, la dispeceratul inspectoratului, jandarmii argeșeni au intervenit în mai mult de 2500 de cazuri, cu luarea măsurilor legale care s-au impus față de cei care au încălcat prevederile legale.
Totodată, pe parcursul anului trecut, au fost desfăşurate peste 120 activităţi de prevenire a violenţei în cadrul unor programe pe această temă în instituţiile de învăţământ preuniversitar, cu ocazia adunărilor publice, dar şi pe timpul desfăşurării jocurilor şi competiţiilor sportive.
Acestea sunt doar câteva dintre datele pe care inspectorul şef al Inspectoratului de Jandarmi Judeţean Argeș, domnul colonel dr. Lupescu Gheorghe, le-a prezentat astăzi în cadrul activităţii de evaluare a inspectoratului pe anul 2020, care s-a desfășurat la sediul unității.
Activitatea s-a desfăşurat în cadru restrâns, cu respectarea normelor sanitare, în prezenţa prefectului judeţului Argeș şi a şefilor structurilor M.A.I. cu care jandarmii cooperează în executarea misiunilor și reprezentanți ai Inspectoratului General al Jandarmeriei Române în sistem videoconferință.
Și în 2021 Jandarmeria Argeș va continua sa furnizeze servicii de siguranță a cetățeanului și va depune eforturi majore de îndeplinire a atribuțiilor legale la un nivel înalt.
Primarul municipiului Cluj Napoca, Emil Boc, a declarat marți că nu își dorește nicio funcție în partid și că președintele PNL poate fi schimbat doar la congres.
”Continuarea acestor lucruri mi se pare nefirească. Cred că dezbaterea trebuie să rămână de aici înainte în partid. Vom avea un congres, când el va fi organizat potrivit statutului”, a declarat Emil Boc.
Primarul PNL din Cluj a spus că speră ca la congres să fie o competiție între programe politice, și nu între între persoane.
”Cred că PNL are nevoie și de Rareș Bogdan, și de Ludovic Orban, și de Robert Sighiartău, și de alți colegi, de toți avem nevoie în PNL”, a spus Boc.
Emil Boc a punctat că toți liderii PNL formează o echipă și că Congresul va stabili ‘locul fiecăruia’.
”Consider că acum avem nevoie de o performanță în actul de guvernare (..). Probleme noastre interne, ok, au fost punctate, lucrurile acestea și în interior s-au dezbătut , dar acum a continua în fiecare zi aceste lucruri mi se pare ineficient și neproductiv pentru PNL”, a insistat Boc.
El a repetat că este un om care „nu are nicio funcție și nu-și dorește nicio funcție în PNL”.
Întrebat dacă este de părere că președintele Ludovic Orban ar trebui schimbat în acest moment, Emil Boc a spus, din nou, că aceste lucruri „nu se discută decât la congres”.
”Acolo este momentul în care discutăm instituțional ce este de făcut cu partidul”, a spus Boc, informează G4media.ro
ziarulprofit.ro utilizeaza fisiere de tip cookie pentru a personaliza si imbunatati experienta ta aici. Prin continuarea navigarii pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizarii fisierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie.Ok
You must be logged in to post a comment Login