Conecteaza-te cu noi

NATIONAL

Prima declarație a lui Carlo Ancelotti, după câștigarea UEFA Champions League: ‘Sunt un om al recordurilor’

Publicat

in

Tehnicianul madrilenilor, Carlo Ancelotti, a devenit, sâmbătă seară, primul antrenor de patru ori câştigător al Ligii Campionilor, principala competiţie intercluburi continentală. Ancelotti a triumfat în 2003 şi în 2007 cu AC Milan şi în 2014 şi 2022 cu Real Madrid.

“Nu îmi vine să cred. Am avut un sezon fantastic. A fost un meci dificil. Până la urmă cred că am meritat să câştigăm competiţia. Suntem foarte fericiţi. Ce pot să spun? Nu pot să spun mai multe. Sunt un om al recordurilor. Am avut norocul să vin aici anul trecut şi să am un sezon fantastic. Un club fantastic, o echipă foarte bună, cu multă calitate şi caracter”, a declarat tehnicianul la BT Sport, potrivit bbc.com.

Formaţia Real Madrid a câştigat, sâmbătă seară, pentru a 14-a oară Liga Campionilor, învingând în finală echipa Liverpool, scor 1-0 (0-0).

Ai ceva de spus? Comentează aici cu profilul de FB
Citeste mai mult
Click si comenteaza

You must be logged in to post a comment Login

Lasa un comentariu

NATIONAL

Actorul Jason Momoa, protagonistul filmului ‘Aquaman’, luptă pentru protejarea oceanelor: ‘Trebuie să încercăm să reparăm greşelile pe care le-am făcut’

Publicat

in

De

În filmul „Aquaman”, popularul actor Jason Momoa interpretează rolul unui protector al adâncurilor subacvatice de pe Terra, dar, în contextul în care oceanele lumii au devenit tot mai ameninţate în viaţa reală, starul american a decis să ducă această luptă şi în afara marilor ecrane, informează Reuters.

„Fără o viaţă oceanică sănătoasă, planeta noastră, aşa cum o ştim, nu va mai exista”, a declarat Jason Momoa în cadrul unui eveniment organizat pe o plajă din Portugalia înaintea Conferinţei ONU pentru Oceane, care începe luni în capitala Portugaliei, potrivit Agerpres.

Aproximativ 7.000 de participanţi, de la şefi de state la activişti de mediu, sunt aşteptaţi la această conferinţă, care a fost amânată din 2020 până în acest an din cauza pandemiei de coronavirus.

Zeci de tineri activişti din diverse ţări l-au aplaudat şi l-au ovaţionat pe Jason Momoa, care va deveni în curând ambasadorul Programului ONU pentru Mediu în cadrul campaniei „Life Below Water”, în timp ce starul american vorbea despre problemele cu care se confruntă oceanele lumii.

„Trebuie să încercăm să reparăm greşelile pe care le-am făcut faţă de copiii şi nepoţii noştri, să inversăm tendinţa comportamentului nostru iresponsabil şi să construim premisele pentru un viitor în care omenirea va putea să trăiască din nou în armonie cu natura”, a declarat Jason Momoa, în vârstă de 42 de ani.

Actorul american este cunoscut pentru interpretarea personajului Arthur Curry, un bărbat pe jumătate om pe jumătate atlant din filmul inspirat din benzile desenate DC Comics „Aquaman”, care prezintă spectatorilor privelişti spectaculoase din universul subacvatic. Filmul „Aquaman 2” urmează să fie lansat în martie 2023.

Secretarul general al ONU, Antonio Guterres, a fost prezent alături de Jason Momoa la acel eveniment şi a prezentat scuze publice în numele generaţiei sale, care nu a luptat suficient pentru a combate schimbările climatice, a salva oceanul planetar şi a proteja biodiversitatea.

„Chiar şi astăzi acţionăm prea lent… şi continuăm să mergem în direcţia greşită”, a declarat Antonio Guterres, referindu-se la industria combustibililor fosili. „A sosit timpul ca aceste comportamente să fie condamnate cu fermitate”, a adăugat secretarul general al ONU.

Oceanele acoperă 70% din suprafaţa planetei noastre, generând mai mult de jumătate din oxigenul de pe Terra şi absorbind 25% din totalul emisiilor de dioxid de carbon, însă schimbările climatice duc la creşterea temperaturii apei marine şi a nivelului mării.

Aproximativ 11 milioane de tone de deşeuri din plastic ajung în oceanul planetar în fiecare an, o cantitate care se va tripla până în 2040 dacă producţia şi utilizarea plasticului nu vor fi reduse, potrivit mai multor studii ştiinţifice.

Ai ceva de spus? Comentează aici cu profilul de FB
Citeste mai mult

NATIONAL

Coca-Cola lansează platforma globală de muzică „Coke Studio” prin cea mai mare campanie de vară a brandului din ultimii ani

Publicat

in

De

Coca-Cola lansează Coke Studio, o platformă muzicală care oferă o oportunitate pentru talentele emergente din diferite colțuri ale lumii de a colabora pentru a crea momente magice și noi experiențe muzicale dedicate publicului larg. Momentul care marchează lansarea Coke Studio a prins viață printr-un videoclip lansat la nivel global ce poartă numele „The Conductor”.

Coke StudioFoto: Coca-Cola

Filmul prezintă șapte artiști care vin laolaltă cu propria lor viziune pentru a reimagina piesa „A Kind of Magic” a trupei Queen. „The Conductor” este doar primul pas, acesta fiind urmat de una dintre cele mai mari promoții organizate vara aceasta de Coca-Cola în România, cu premii substanțiale pentru toți iubitorii de muzică.

The Conductor

Coke Studio și „The Conductor” sunt cele mai noi expresii ale Real Magic – noua filosofie globală a brandului pe care Coca-Cola a introdus-o la sfârșitul anului trecut. Esența platformei stă în convingerea că diferențele noastre fac din lume un loc mai bogat în care să trăim – și că „Magia adevărată” se întâmplă atunci când suntem uniți prin experiențe comune, atât la nivel digital, cât și în viața reală.

„Ne-am propus să facem ceva diferit cu Coke Studio”, a declarat Joshua Burke, Head of Global Music & Culture Marketing, The Coca-Cola Company. „Coca-Cola a avut întotdeauna o legătură puternică cu muzica, lucrând cu talente emergente remarcabile în diferite comunități din toate colțurile lumii, precum și o moștenire puternică în conectarea oamenilor dincolo de granițe și culturi. Coke Studio reunește aceste două lucruri într-un mod puternic și orientat spre viitor, susținând dezvoltarea talentelor în industria muzicală, conectând, în același timp, noi publicuri la muzica nouă.

Vedem „The Conductor” ca fiind atât un omagiu adus legendarei trupe Queen, cât și o oportunitate de a reinterpreta una dintre cele mai bune piese ale lor în diferite moduri, în diferite culturi și genuri muzicale, pentru o nouă generație. Aici este magia!

Filmul „The Conductor” este disponibil online și poate fi urmărit integral pe canalul de youtube Coke Studio. Printre artiștii care au contribuit la realizarea proiectului se numără Ari Lennox, artista americană de R&B nominalizată la premiile Grammy, compozitorul britanic Griff, producătoarea electro-pop de origine turcă Ekin Beril, Mariah Angeliq – o voce remarcabilă a stilului latino-urban-pop, Tems – compozitoare și producătoare de origine nigeriană, rapperul canadiano-indian Tesher, precum și trupa K-Pop TRI.BE.

Pe lângă contribuția adusă filmului, fiecare dintre cei șapte artiști și-a înregistrat totodată și propria versiune a piesei „A Kind of Magic”, care, împreună cu alte piese exclusive și filmări din culise, vor fi accesibile pe Hub-ul YouTube Coke Studio. Conținutul poate fi accesat și prin scanarea noilor ambalaje Coca-Cola care se vor transforma astfel „în portaluri digitale” către o lume plină de conținut digital original în cadrul noului hub Coca-Cola.

Lansarea Coke Studio și „The Conductor” a fost organizată în parteneriat cu Universal Music Group, liderul mondial în divertismentul muzical, videoclipul fiind realizat împreună cu agenția de creație BETC Londra.

Promoția verii

The Conductor marchează debutul Coke Studio în România, care va continua vara aceasta cu una dintre cele mai mari promoții estivale organizate de brand în ultimii ani. Campania suprinde prin atât prin complexitate, având o abordare integrată, 360, cu componente în ATL, BTL, OOH, digital, social media și PR, dar și prin premiile oferite în cadrul unei promoții naționale.

Mariah Angeliq

Anul acesta, Coca-Cola oferă șansa iubitorilor de muzică să câștige premii la cele mai mari festivaluri din țară, printre care Neversea, Electric Castle și Untold. Iar prin intermediul unor parteneriate internaționale, Coca-Cola va oferi experiențe complete și la câteva dintre cele mai cunoscute festivaluri europene: Tomorrowland în Belgia, Lollapalooza în Germania, precum și Coca-Cola Music Experience în Spania. Practic, pentru prima dată, prin intermediul aplicației Coca-Cola App, publicul va avea posibilitatea să câștige invitații la toate aceste festivaluri, de care se vor putea bucura alături de prieteni sau familie. Mai mult decât atât, invitațiile pentru festivalurile din afara țării vor veni într-un pachet complet, cu transport și cazare asigurate.

Dincolo de invitații, participanții la promoție vor putea câștiga numeroase alte premii precum căști wireless sau boxe portabile, dar și o experiență VIP completă la festivalul Lollapalooza din Berlin care include 4 invitații, transport și cazare asigurate, precum și vouchere valorice pentru achiziționarea ținutelor de festival.

Campania se desfășoară până la data de 21 august, toate aceste experiențe pot fi câștigate prin intermediul aplicației Coca-Cola App, disponibilă pe iOS și Android, jucând jocul promoției, intitulat SIMTE RITMUL VERII.

Articol susținut de Coca-Cola​ România

Ai ceva de spus? Comentează aici cu profilul de FB
Citeste mai mult
Publicitate

Curtea de Argeș

Publicitate

Câmpulung

În Trend