Conecteaza-te cu noi

ACTUAL

Prefectul Mihail Oprescu nu poate justifica „criza” care a lăsat 48.000 de musceleni fără apă potabilă

Publicat

in

În cadrul conferinţei de presă pe care a susţinut-o prefectul de Argeş, Mihail Oprescu, a fost punctată şi problema care s-a ivit la Câmpulung şi în o parte din zona Muscel odată cu avarierea conductei de aducţiune. Situaţie care a dus la lipsa apei potabile timp de două zile.
„Legat de incidentul din Câmpulung, când în întreg municipiul şi în alte cinci comune limitrofe a fost sistată furnizarea de apă potabilă, în cadrul Comitetului Judeţean pentru Situaţii de Urgenţă am cerut tuturor factorilor responsabili din judeţul Argeş o analiză extrem de serioasă asupra cauzelor care au dus la producerea acestei situaţii şi mai ales la adoptarea măsurilor necesare pentru preîntâmpinarea lor.
Nu găsesc nici o justificare pentru situaţia în care zeci de mii de gospodării, şcoli, magazine şi unităţi spitaliceşti să nu beneficieze atât de mult timp de un bun comun, unul aş spune vital; cauza avariei este cea asumată atât de furnizor, cât şi de specialiştii din cadrul Administraţiei Bazinale de Apă Argeş Vedea – este vorba despre o durată de funcţionare depăşită a infrastructurii utilizate şi mai ales imposibilitatea şi incapacitatea de a pune în funcţiune o a doua conductă, care să furnizeze în regim de avarie, aşa cum ar fi fost normal.
În acest context, am solicitat ABAAV Argeş să efectueze o serie de verificări cu privire la respectarea angajamentelor asumate prin documentaţiile de obţinere a avizelor de gospodărire a apelor şi mai ales intenţia şi capacitatea de accesare a fondurilor necesare modernizării, lucru care se poate face doar împreună cu Primăria şi Consiliul Local Câmpulung, acestea deţinând marea majoritatea a acţionariatului.
Totodată, vă informez că imediat după şedinţa CJSU de vineri, 6 martie, în urma unor sesizări ale cetăţenilor din Câmpulung, am dispus un control la unităţile de panificaţie din acest municipiu pentru a verifica maniera în care acestea îşi desfăşoară activitatea, fiind vizate în special sursele de apă pe care le folosesc în producţie. Inspectorii Direcţiei de Sănătate Publică, ai OPC şi ai DSVSA nu au găsit nici o neregulă în unităţile pe care le-au controlat, în plus o serie de brutării erau închise temporar, motivând acest lucru tocmai prin lipsa unor surse de apă.”, a declarat prefectul Oprescu.

 

Ai ceva de spus? Comentează aici cu profilul de FB

ACTUAL

Cum să gestionezi bugetul în jocul de poker

Publicat

in

De

Cei mai mulți oameni joacă poker pentru că este o activitate distractivă și relaxantă, dar totul devine și mai frumos atunci când câștigă. Iar un element cheie pentru a avea succes este gestionarea bugetului. Mai ales când joci poker perioade lungi, este foarte important să fii atent cum îți distribui bugetul.

Numărul celor care consideră că pokerul este un joc de abilități și tot mai puțin de noroc este în creștere continuă. Dacă norocul ar conta atât de mult în poker, nu am mai vedea la mesele finale de la turneele de top cam aceeași jucători de fiecare dată. 

Acest lucru arată însă că abilitățile și strategiile adoptate joacă un rol cheie, motiv pentru care studiul face parte din bagajul fiecărui jucător. Iar pe lângă abilități este foarte important să știi și cum să îți gestionezi bugetul. Poți avea noroc o dată sau de două ori să îți vină cărți foarte bune, dar pe termen lung vei avea nevoie de strategii și gestionarea bugetului.

În lumea celor pasionați de jocuri poker gestionarea bugetului este cunoscută mai degrabă sub denumirea de bankroll management. Acesta are ca scop protejarea jucătorului chiar și când acesta are zile mai proaste. Cu un bankroll management bun vei reuși să treci peste perioadele grele fără să suferi mari pierderi și să o iei de la capăt fără să fii afectat. Variațiile apar în jocul tuturor, dar diferența dintre un jucător bun și unul slab este că cel bun știe cum să le gestioneze și nu pierde foarte mult. Astfel, cei care fac parte din această categorie știu să își împartă bugetul în așa fel încât eventualele pierderi să nu îi ducă la faliment.

Ce este un bankroll management bun?

Specialiștii discută intens despre un bankroll management bun și astfel s-au făcut mai multe studii pentru a afla care este suma pe care e recomandat să o ai în cont atunci când începi o sesiune. Părerea generală este că e indicat să ai în cont la un joc cash o sumă de 20 de ori mai mare decât buy-in-ul. Spre exemplu, dacă buy-in-ul maxim este de 20 de dolari, iar blind-urile sunt de 0,1/0/2%, suma de care ai avea nevoie ar fi de 400 de dolari. 

Cât privește turneele, specialiștii recomandă să intri la unele la care îți permiți cel puțin 40 de buy-in-uri. În așa fel, eventualele zile proaste nu îți vor afecta prea tare bugetul și vei putea să o iei de la capăt.

De asemenea, nu uita că trebuie să fii lucid mereu când joci, să privești pokerul ca o activitate distractivă și să nu țintești în mod deosebit câștigurile financiare. Iar jocul la recuperare este o mare greșeală, din moment ce inclusiv marii jucători acceptă zilele mai proaste.

Sfaturile lui Daniel Negreanu despre bankroll management

Unul dintre cei mai mari jucători din istorie, Daniel Negreanu, are părinți români, dar reprezintă Canada. În ultima perioadă, el le-a oferit mai multe sfaturi celor pasionați de poker, în care a încercat să îi ajute să își ridice nivelul. Iar câteva sfaturi au vizat inclusiv gestionarea bugetului.

Cel mai important sfat oferit de Negreanu a fost ca nimeni să nu joace mai mult decât își poate permite să piardă. De asemenea, Negreanu a afirmat că inclusiv cei mai buni jucători trec prin momente proaste, astfel că e important să fii pregătit moral chiar și pentru perioade în care nu vei reuși să câștigi.

„Întotdeauna trebuie să te pregătești și de perioade în care nu faci bani deloc. Vei trece prin perioade în care teoretic vei avea 80% șanse de câștig și vei face acest lucru. Dar va trebui să te pregătești și pentru cele 20%, când vei pierde, nu? Vorbim despre variație, care e inerentă. Dacă nu reușești să treci peste ea, probabil că drumul tău ca jucător profesionist de poker nu va funcționa. Pentru că toată lumea trece prin momente proaste și nu vei fi primul care a pierdut de trei ori la rând, ni se întâmplă tuturor. Îți afectează încrederea, îți afectează bankroll-ul. Dar, cel mai important, îți poate afecta viața, dacă nu ești pregătit pentru asta”, a afirmat Daniel Negreanu.

El a oferit un exemplu concret din trecut, în care a mers la cazinoul Bellagio din Las Vegas și s-a așezat, cu 30 de mii de dolari, la o masă la care limitele erau 1.500$/3.000$. El a afirmat că aceasta a fost o decizie proastă pe care a luat-o. „E o lecție pe care am învățat-o și prin care nu trebuie să treceți. Când m-am așezat acolo, mă gândeam că am 95% șanse să câștig, dar o serie mică proastă te scoate de pe traiectorie”, a completat Negreanu.

Ai ceva de spus? Comentează aici cu profilul de FB
Citeste mai mult

ACTUAL

Ministrul Digitalizării, Sebastian Burduja: Nu vom scăpa prea curând de dosarul cu șină

Publicat

in

De

Ministrul Digitalizării, Sebastian Burduja, a transmis sâmbătă la postul de televiziune Digi24, că în România nu vom scăpa prea curând de dosarul cu şină, scrie news.ro

Întrebat sâmbătă, la Digi24, dacă semnează documente pe hârtie, la Ministerul Digitalizării, Sebastian Burduja a explicat că face acest lucru zilnic.

”Munţi (de documente de hârtie am semnat – n.r.). În fiecare dimineaţă aşa îmi încep ziua. Intru în acest minister şi găsesc vrafuri de documente pe care le semnez. Am semnat şi electronic, am semnat şi contractul de implementare al cloud-ului guvernamental, l-am semnat electronic, dar când vine vorba de fluxurile de documente, ministerul nu are în acest moment o platformă care să gestioneze acest flux de documente. Am pus această problemă din prima zi, cum să fii în Ministerul Digitalizării şi să plimbi hârtii toată ziua?”, a declarat Burduja.

Ministrul Digitalizării a precizat că pe termen scurt va fi pusă la dispoziţie o platformă de gestionare a documentelor.

”Trebuie făcută o platformă de gestiune a acestor documente, trasabilă, cu număr, zile la fiecare direcţie în parte. Ministerul are o soluţie destul de primitivă, pe termen scurt ne vom strădui să o punem în practică. Mi-am propus de la 1 august să o operaţionalizăm. Anterior mi-am propus şi 1 iulie. Dar problema în sine nu este doar voinţa unui ministru sau voinţa altuia, ci disponibilitatea funcţionarului public de a lucra online şi de a semna electronic aceste documente”, a subliniat Burduja.

Acesta a adăugat că nu ne vom scăpa prea curând de dosarul cu şină.

”Primesc zilnic această întrebare, când scăpăm de dosarul cu şină? Se va întâmpla lucrul acesta în ani de zile, nu se va întâmpla de azi pe mâine. Pentru cloud-ul guvernamental, migrarea a 30 de instituţii publice de nivel central, la finalul anului 2026 trebuie făcut, asta este ţinta asumată în PNRR”, a declarat Sebastian Burduja, conform news.ro

Ai ceva de spus? Comentează aici cu profilul de FB
Citeste mai mult
Publicitate

Curtea de Argeș

Publicitate

Câmpulung

În Trend