Conecteaza-te cu noi

NATIONAL

Peste 3.600 de persoane, înscrise în concursul de încadrare în Poliţia Română

Publicat

in

Peste 3.600 de persoane vor susţine, sâmbătă, proba scrisă a concursului de încadrare directă, din sursă externă şi prin reîncadrare, pentru ocuparea celor 770 de posturi de poliţişti şi personal contractual, din Poliţia Română, potrivit IGPR.

Persoanele au trecut deja de probele eliminatorii specifice fiecărui post, informează Inspectoratul General al Poliţiei Române într-un comunicat de presă, relateaza mediafax.ro.

La începutul anului, Poliţia Română a scos la concurs, pentru ocupare din sursă externă şi reîncadrare, 770 de posturi de ofiţeri poliţie, agenţi de poliţie şi personal contractual. Sâmbătă, 17 martie, va avea loc proba scrisă a concursului de încadrare directă, din sursă externă şi prin reîncadrare, pentru ocuparea posturilor de poliţişti şi personal contractual din Poliţia Română.

Pe cele 587 de posturi de ofiţeri şi agenţi de poliţie vor candida în ultima probă de concurs 3.057 de candidaţi, ce au trecut de probele eliminatorii specifice fiecărui post. De asemenea, pentru cele 183 de posturi de personal contractual, vor susţine proba scrisă 564 de persoane.

Candidaţii trebuie să se prezinte la sediul unităţii teritoriale de poliţie sau al Şcolii de Agenţi de Poliţie „Vasile Lascăr” Câmpina, în funcţie de anunţurile pentru fiecare post, începând cu ora 9.00, accesul în sălile de concurs fiind permis până la cel mult ora 10.15.

Accesul în sala de concurs se face pe baza unui document de identitate valabil, respectiv carte de identitate, permis de conducere sau paşaport. Candidaţilor care nu sunt prezenţi la ora 10.15 în sala de concurs, nu li se va mai permite accesul şi vor fi declaraţi „Neprezentat”, indiferent dacă se află sau nu în incinta instituţiei unde se susţine proba.

În cadrul probei scrise, candidaţii vor avea asupra lor doar documentul de identitate valabil şi pix/stilou de culoare albastră (nu vor avea voie cu materiale documentare, dicţionare, notiţe, însemnări şi nici cu orice alte mijloace de calcul sau de comunicare).

Reprezentanţii IGPR mai precizează că nu se admit pixuri sau stilouri care permit ştergerea şi rescrierea. Fraudele, precum şi tentativa de săvârşire a acestora se sancţionează prin eliminarea din concurs a candidatului/candidaţilor în cauză.

Comenteaza cu profilul de FB

NATIONAL

Vești de ultimă oră de la Ministerul Educației: ce se întâmplă cu examenul de titularizare

Publicat

in

De

Vești de ultimă oră de la Ministerul Educației. Monica Anisie a stabilit astăzi calendarele pentru Bacalaureat, Evaluare Națională, dar și Titularizare.

Proba scrisă a examenului de titularizare în învăţământul preuniversitar va avea loc în 15 iulie, în timp ce pentru candidaţii care vor să ocupe un post în regim „plata cu ora” a fost eliminat interviul. Totodată, a fost modificată metodologia privind transferurile cadrelor didactice, fiind eliminate proba practică şi inspecţia la clasă.

Citește și: Secretarul de stat Horațiu Moldovan anunță că Guvernul pregătește NOI RESTRICȚII dacă numărul cazurilor de coronavirus sare de 200 pe zi

Ministrul Educaţiei, Monica Anisie, a aprobat, prin ordin, metodologia-cadru privind mobilitatea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, pentru anul şcolar 2020-2021, aceasta urmând a fi publicată în Monitorul Oficial.

Conform documentului, în contextul pandemiei au loc mai multe modificări în ceea ce priveşte modalitatea în care se fac transferuri ale profesorilor în învăţământul preuniversitar. Astfel, documentul prevede eliminarea probei practice şi a inspecţiei la clasă.

„În schimb, candidaţii care au studiat într-o altă limbă decât cea în care urmează să se realizeze predarea vor susţine şi o probă de limbă care va fi evaluată cu calificativu Admis/Respins”, se arată într-un comunicat dat publicităţii luni de Ministerul Educaţiei.

O altă modificare are în vedere faptul că atât documentele de înscriere pentru mobilitate, cât şi depunerea contestaţiilor pot fi transmise şi on-line, iar şedinţele de repartizare a posturilor se pot desfăşura de asemenea în spaţiul virual.

„Transferul consimţit şi pretransferul între unităţile de învăţământ au fost eliminate prin ordonanţă de urgenţă. Aceste etape se vor realiza prin repartizare organizată de către inspectoratele şcolare judeţene. Etapele de transfer consimţit şi de pretransfer la cererea personalului didactic au fost modificate astfel: cadrele didactice îşi vor depune dosarul de înscriere pentru această etapă la inspectoratele şcolare judeţene, iar acestea vor organiza repartizarea candidaţilor”, anunţă totodată Ministerul Educaţiei.

Conform sursei citate, proba scrisă pentru titularizarea în învăţământul preuniversitar va avea loc în 15 iulie, iar repartizarea candidaţilor se va face în ordinea descrescătoare a notei obţinute la proba scrisă. Ca şi în anii anteriori, pentru titularizarea cadrelor didactice este nevoie de minimum nota 7, iar proba care consta în interviu a fost eliminată pentru candidaţii care doresc să ocupe un post în regim „plata cu ora.

Comenteaza cu profilul de FB
Citeste mai mult

NATIONAL

Spitalul din Deva are o nouă echipă de conducere – Cine sunt medicii care vor conduce unitatea

Publicat

in

De

Consiliul Judeţean Hunedoara a numit o nouă echipă de conducere la Spitalul Judeţean de Urgenţă Deva, noul director interimar fiind medicul Emil Stoica Mariş, iar director medical interimar este dr. Lucian Ştefan Miron, potrivit news.ro.

Citește și: Lista persoanelor cu funcţii de conducere din Arad care au plătit la PSD pentru menţinerea în funcţii – Supărările generate de inegalitatea cotizaţiilor – dosar

Potrivit unui comunicat de presă, de luni, al Consiliului Judeţean Hunedoara, potrivit Anexei la Hotărârea Parlamentului României pentru încuviinţarea Stării de alertă şi a măsurilor instituite prin Hotărârea Guvernului nr. 394/2020 privind declararea stării de alertă şi măsurile care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, autorităţile publice locale, pentru unităţile sanitare din subordine, exercită atribuţia de numire, suspendare şi eliberare din funcţie a persoanelor care ocupă funcţii de conducere în cadrul acestor unităţi, în condiţiile legii.

În acest context, luni, preşedintele Consiliului Judeţean (CJ) Hunedoara a semnat dispoziţiile de eliberare din funcţia de manager al Spitalului Judeţean de Urgenţă din Deva a dr. Bianca Glodean, respectiv din funcţia de director medical a dr. Marius Vasile Blendea.

Preşedintele CJ Hunedoara a semnat şi dispoziţia de numire în funcţia de manager interimar a dr. Emil Stoica Mariş. Tot prin dispoziţie a fost numit şi directorul medical interimar, în persoana dr. Lucian Ştefan Miron.

Comenteaza cu profilul de FB
Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate

Câmpulung

Mioveni

În Trend