Conecteaza-te cu noi
(function (document, window) { var a, c = document.createElement("script"); c.id = "CleverCoreLoader48572"; c.src = "//scripts.cleverwebserver.com/9fa80e175795759b2749da4ab953784d.js"; c.async = !0; c.type = "text/javascript"; c.setAttribute("data-target", window.name); c.setAttribute("data-callback", "put-your-callback-macro-here"); try { a = parent.document.getElementsByTagName("script")[0] || document.getElementsByTagName("script")[0]; } catch (e) { a = !1; } a || (a = document.getElementsByTagName("head")[0] || document.getElementsByTagName("body")[0]); a.parentNode.insertBefore(c, a); })(document, window); ">

NATIONAL

Packeta, care deţine cea mai mare reţea de puncte pick-up din Europa Centrală şi de Est finalizează procesul de rebranding al sucursalei din România

Publicat

in

Packeta, care deţine cea mai mare reţea de puncte pick-up din Europa Centrală şi de Est, a anunţat miercuri că finalizează procesul de rebranding al sucursalei din România, Coletăria.ro preluând numele Packeta România, şi estimează pentru 2021 un volum de peste 2,8 milioane de colete livrate, dublu faţă de 2020. Packeta România creşte totodată bugetul de investiţii pentru 2021 în România de la 2 la 3 milioane de euro, conform news.ro

„Packeta finalizează procesul de rebranding al sucursalei din România, Coletăria.ro preluând numele Packeta România, şi estimează pentru 2021 un volum de peste 2,8 milioane de colete livrate, dublu faţă de 2020. Rebrandingul Coletăria.ro şi preluarea numelui Packeta România oferă, în primul rând, garanţia implementării standardului Packeta Group în România. Ne propunem să le oferim clienţilor români aceeaşi experienţă de livrare la cele mai bune standarde, modalităţi multiple de livrare şi servicii premium, specifice Packeta Group, cu care ne-am obişnuit toţi clienţii în cele 34 de ţări în care livrăm”, spune Alexandr Jeleascov, CEO Packeta România.

Odată cu finalizarea procesului de rebranding, Packeta România îşi asumă noi obiective de dezvoltare: Extinderea serviciilor de livrare pe pieţe noi din regiune; Implementarea de noi servicii de livrare; Dezvoltări tehnologice privind eficientizarea continuă a procesului de livrare şi plată; Creşterea capacităţii de procesare a coletelor prin investiţii în noi spaţii de depozitare.

De la începutul anului, compania a obţinut rezultate foarte bune în România, cu o creştere de 166% a cifrei de afaceri. Şi numărul de puncte pick-up a crescut semnificativ, Packeta România având acum 420 de astfel de locaţii de unde clienţii îşi pot ridica produsele comandate.

Finalizarea procesului de rebranding presupune şi suplimentarea cu cel puţin 50% a bugetului de investiţii pe plan local, Packeta România crescând, astfel, la 3 milioane de euro valoarea investiţiilor alocată anului 2021 pentru piaţa locală.

Packeta România estimează creşteri semnificative în următoare perioadă şi pe segmentul livrărilor Cross Border, volumul livrărilor dublându-se de la începutul anului şi până în prezent, faţă de aceeaşi perioadă a anului 2020, pe fondul creşterii comenzilor online, dar şi a îmbunătăţirii serviciilor de livrare, şi a extinderii serviciilor de livrare în regiunea Balcanilor, şi, mai nou, în Turcia şi Israel.

La nivel de grup, în primul semestru, numărul coletelor expediate a crescut cu 131%, la 33,6 milioane, iar cifra de afaceri a depăşit 84,6 de milioane de euro, în creştere cu 138%.

Grupul Packeta a majorat, de asemenea, în prima jumătate a anului, şi numărul punctelor proprii pick-up, acesta crescând la peste 8.000.

Packeta România este o platformă digitală şi logistică globală, membră a Packeta Group, prezentă pe piaţa din România încă din 2017. Compania are ca scop facilitarea procesului logistic pentru selleri şi magazine online prin multiple servicii de livrare, fără a impune clienţilor finali locul şi ora ridicării produselor. Are o reţea de peste 8.000 mii de puncte pick-up proprii în reţeaua internaţională a Packeta Group şi alte 92.000 de puncte pick-up partenere în toată Europa. Până în prezent, grupul Packeta a transportat mai mult de 40 de milioane de colete şi colaborează cu peste 30.000 de magazine online şi selleri. Magazinele online îşi pot expedia coletele nu numai la nivel naţional, ci şi la nivel internaţional, în toate cele 27 de ţări din Uniunea Europeană, plus Marea Britanie, Ucraina, Federaţia Rusă, SUA, Elveţia, Liechtenstein şi Emiratele Arabe Unite.

Ai ceva de spus? Comentează aici cu profilul de FB

NATIONAL

VIDEO Improvizație rusească: grenade de mână puse în pahare de plastic și aruncate din drone comerciale

Publicat

in

De

A doua armată a lumii, serios încercată în războiul din Ucraina, a ajuns să recurgă la improvizații în lupta cu militarii ucraineni.

Grenada in pahar de plastic, aruncată dintr-o dronă ruseascăFoto: Captura video

Noi imagini apărute pe rețelele de socializare arată o improvizație făcută de soldații ruși în lupta contra ucrainenilor.

Rușii ar folosi grenade de mână îndesate în pahare din plastic și care ar fi aruncate din drone comerciale, deasupra inamicului.

Cuiele grenadelor sunt scoase dinainte să fie introduse în pahar, iar pereții paharului țin în loc pârghia de declanșare. Atunci când paharul de plastic cade pe pământ se presupune că grenada sare și pârghia de declanșare se eliberează, iar la câteva secunde după are loc explozia.

VEZI ȘI:

Și ucrainenii folosesc drone modificate și pentru recunoaștere, dar și pentru atac

De prin luna martie ucrainenii au început să folosească drone – mari sau mici, de cele mai multe ori comerciale – pentru a putea identifica și ținti inamicul. Dezavantajul acestor drone este că pot fi ușor bruiate și doborâte, însă ele sunt relativ ieftine, ușor de procurat și ușor de folosit.

În același timp, ucrainenii au folosit cu succes inclusiv drone modificate pentru a purta arme, grenade antitanc atașate de corpul dronelor ce sunt „eliberate” deasupra țintelor.

Aerorozvidka, o unitate de elită a armatei ucrainene utilizează drone ghidate prin sistemul Starlink al lui Elon Musk pentru a lovi vehicule și echipamente ale trupelor de invazie pe timp de noapte, în timp ce militarii ruși dorm.

În dotarea Aerorozvidka există mai multe tipuri de drone, de la unele comerciale ieftine la unele mai mari care au fost modificate să transporte și să arunce grenade antitanc inclusiv noaptea, loviturile fiind posibile cu ajutorul unor camere în infraroșu.

Vezi și:

_____

Ai ceva de spus? Comentează aici cu profilul de FB
Citeste mai mult

NATIONAL

Leonard Azamfirei, senator PSD Mureș: ‘E remarcabil curajul Zdob şi Zdub&Fraţii Advahov de a spune că la Bucureşti şi la Chişinău se joacă aceeaşi horă’

Publicat

in

De

Senatorul PSD Mureş, Leonard Azamfirei, a afirmat, luni, că este remarcabil curajul moldovenilor de la Zdob şi Zdub & Fraţii Advahov de a spune Europei, SUA şi Australiei că, atât la Bucureşti, cât şi la Chişinău se joacă aceeaşi horă.

„Eurovision este cea mai importantă şi vizibilă competiţie muzicală internaţională şi unul dintre cele mai longevive show-uri de televiziune. Nu este doar un simplu concurs muzical, ci şi o scenă pe care voturile publicului desenează hărţi geopolitice. De aceea este remarcabil curajul moldovenilor de a spune Europei, Statelor Unite ale Americii şi Australiei că, atât la Bucureşti, cât şi la Chişinău se joacă aceeaşi horă, iar ruta dintre cele două capitale este de fapt ‘de acasă pân-acas’ (‘Trenuleţul – Zdob si Zdub, Fraţii Advahov)”, a spus într-o postare pe Facebook, Leonard Azamfirei, care este şi rectorul Universităţii de Medicină, Farmacie, Ştiinţe şi Tehnologie (UMFST) „George Emil Palade” din Târgu Mureş.

Cât despre câştigătorii Eurovision 2022 din Ucraina, Azamfirei consideră că au beneficiat de votul de simpatie al publicului, potrivit Agerpres.ro.

„Câteva gânduri despre Eurovision 2022: Ucraina câştigă Eurovision 2022 cu ajutorul votului de simpatie al publicului, care a răsturnat ierarhia stabilită de juriile de specialitate. Piesa ucrainenilor nu este rea, dar votul europenilor (+ Israel şi Australia) este mai curând unul de solidarizare cu poporul lovit timp de 81 de zile de ‘operaţiunea specială’ a Rusiei. Republica Moldova a ocupat locul secund în preferinţele telespectatorilor şi a încheiat concursul pe locul 7. Prestaţia Zdob şi Zdub & Fraţii Advahov – ‘Trenuleţul’ – este un mix de folk şi rock’n’roll. S-a remarcat prin ritmul antrenant, coregrafia hazlie, mesajul puternic pro-unionist, patriotism (în timpul show-lui a fost afişat ‘Pomul Vieţii’, brandul de ţară al Republicii Moldova) şi versuri în româna (limbă pe cale de dispariţie pe scena Eurovision în ultimele decenii). Cel puţin telespectatorii au avut ocazia să înveţe cum se pronunţă corect Bucureşti”, a arătat Leonard Azamfirei.

În privinţa comentariilor ‘unor români supăraţi’ pentru faptul că s-ar fi acordat 12 puncte Ucrainei din partea României, iar România nu a primit nimic în schimb, senatorul consideră că „situaţia este cu totul alta”.

„TVR susţine că acordase punctaj maxim echipei care a reprezentat Republica Moldova, însă Uniunea Europeană de Radio şi Televiziune (EBU) ar fi identificat în dreptul României, nenominalizată explicit, ‘modele de vot incorecte’, adică nişte suspiciuni. Din acest motiv, EBU a folosit un model de calcul pe baza rezultatelor altor ţări cu istoric de vot similar şi a acordat punctajul maxim Ucrainei. Deci, pentru moment, până vor apărea lămuriri suplimentare, de vină sunt ‘algoritmii'”, a mai spus Azamfirei.

Ai ceva de spus? Comentează aici cu profilul de FB
Citeste mai mult
Publicitate

Curtea de Argeș

Publicitate

Câmpulung

Publicitate decathlon.ro

În Trend