Conecteaza-te cu noi

BUSSINES

Pace la Electroargeş pentru următorii 4 ani ! Gavrilă rămane pe pozitii in fruntea unui Consiliu de Administratie format din 5 actionari

Publicat

in

Micile orgolii din sanul conducerii SC Electroarges SA, par a se fi stins la mijlocul saptamanii trecute cu prilejul intrunirii Adunarii GeneraIe Ordinara a Acţionarilor. Solicitarile unor actionari au fost acceptate, la fel si deciziile ASF iar in aceste conditii, noul Consilu de Administratie va avea o perioada de 4 ani in care sa continue , cel putin  la fel de bine ca pana acum, lucrurile bune de la Electroarges.
dumitru-tudor-electroargesAstfel , la şedinţa din data de 7 septembrie,  au participat 150 actionari – prezenti şi reprezentaţi – din totalul de 3.239 acţionari, avănd un numar de 55.838.840 drepturi de vot (acţiuni cu drept de vot) – reprezentănd 85,4583% din numărul total de 65 340.442 drepturi de vot (acţiuni cu drept de vot).
Acţionarii prezenţi în lista de prezenţa au fost Indreptăţiţi să participe şi sa voteze in Adunare conform drepturiior de vot stabilite prin Registrul acţionanlor Societă(ii la data de referinţă 24.08.2016, completat cu adresa de la SC DEPOZITARUL CENTRAL SA nr 29393/02.09.2016 privind acţiunile cu drept de vot suspendat.
Astfel, marea noutate ar fi ca noul Consiliu de Administratie care va conduce pentru urmatorii 4 ani destinele societatii, va fi format din 5 membri si nu din 3 cat erau pana in prezent.
Prin vot secret, metoda votului cumulativ, noul Consiliu de Administraţie al Electroargeş SA va fi format din 5 administratori, incepănd cu data 07.09.2016, iar componenta acestuia va fi urmatoarea:
      1. GAVRILA ION –   51.743 575  voturi
      2. TUDOR DUMITRU – 47.459.791  voturi
      3. MIHALCEA PETRU – 43.290.385 voturi
      4. ŞTEFAN CONSTANTIN –  39.163.712 voturi
      5. VASILACHI VALENTIN-MARIUS –  39.111.064 voturi

Comenteaza cu profilul de FB

ACTUAL

ALERTĂ! Renault suspendă extinderea fabricii DACIA de la Mioveni și va concedia 14.600 de angajați în toată lumea

Publicat

in

De

Compania franceză Renault a anunțat planul măsurilor de redresare, la scurt timp după ce partenerii din alianță, Nissan, își prezentaseră propriul plan și după ce împreună, Renault, Nissan și Mitsubishi au făcut public noul program de fucnționare a alianței. Renault, companie franceză care deține și marca Dacia, și-a propus un obiectiv important: să-și reducă toate costurile fixe cu peste 2 miliarde de euro, pe parcursul a 3 ani. Măsura vine ca urmare a performanței slabe din 2019, dar și pentru a compensa pierderile aduse de criza de coronavirus prin oprirea fabricilor și prin blocarea vânzărilor timp de aproape 2 luni. Ceea ce vrea să facă Renault este cam același lucru pe care l-a anunțat Nissan, aflată într-o situație financiară mult mai alarmantă: „simplificarea proceselor, reducerea diversității componentelor vehiculelor și ajustarea capacităților industriale.”

Potrivit anunțului oficial, în Franța, compania va fi organizată în jurul unor zone comerciale strategice, de viitor: vehicule electrice, LCV, economie circulară și inovație cu valoare adăugată ridicată. Renault vorbește despre o reorganizare a activității la Flins și Guyancourt, două uzine importante. De asemenea, vorbește despre „ajustările necesare în privința forței de muncă”. Ceea ce și-a propus Renault urmărește, în final, reducerea a 4.600 de locuri de muncă în Franța, dar sunt prevăzute împreună măsuri de recalificare, mobilitate internă și plecări voluntare. Renault precizează că, în restul lumii, vor fi concediate 10.000 de persoane.

Proiectul de restructurare Renault include următoarele elemente principale: – Îmbunătățirea eficienței și reducerea costurilor de inginerie, profitând de activele consolidate ale Alianței, aproximativ 800 de milioane EUR: – Raționalizarea proiectării și dezvoltării vehiculelor: reducerea diversității componentelor, creșterea standardizării, programele Leader – Follower din cadrul Alianței. – Optimizarea resurselor: concentrarea dezvoltării tehnologiilor strategice cu valoare adăugată ridicată în sit-urile de inginerie din Ile-de-France; optimizarea utilizării centrelor de cercetare și dezvoltare din străinătate și subcontractarea; optimizarea mijloacelor de validare prin utilizarea sporită a digitalului. – Optimizarea producției, cu economii de aproximativ 650 de milioane EUR – Accelerarea transformării uzinelor prin generalizarea instrumentelor specifice Industriei 4.0 – Îmbunătățirea procesului în noile proiecte de inginerie: accelerarea digitalizării și „design to process ” („de la concepție la proces”). – Dimensionarea corectă a capacităților industriale: – Capacitatea de producție globală revizuită de la 4 milioane de vehicule în 2019 la 3,3 milioane până în 2024 (referință Harbour). – Ajustarea numărului de angajați din producție. – Suspendarea proiectelor de creștere capacitară planificate în Maroc și România, studiu pentru adaptarea capacităților de producție ale Grupului în Rusia, studiu pentru raționalizarea activităților de fabricație a cutiilor de viteze în lume. – În Franța, patru ipoteze de lucru pentru optimizarea producției vor face obiectul unei consultări aprofundate cu toate părțile interesate, în special cu partenerii sociali și cu autoritățile locale: – Renault lansează un proces de consultare la uzinele din Douai și Maubeuge pentru a studia crearea unui centru optimizat de excelență pentru vehicule electrice și vehicule comerciale ușoare în nordul Franței. – Reflecție deschisă asupra reconversiei uzinei de la Dieppe la sfârșitul producției Alpine A110. – În Flins, crearea unui ecosistem de economie circulară pe sit, inclusiv transferul activităților de la Choisy-le-Roi. – La Fonderie de Bretagne, Renault lansează o revizuire strategică. – Eficiența sporită a funcțiilor suport, aproximativ 700 milioane EUR – Optimizarea costurilor generale și de marketing: digitalizarea pentru optimizarea costurilor de marketing, raționalizarea organizației și reducerea costurilor aferente funcțiilor suport etc. – Reorientarea activităților pentru o mai bună alocare a resurselor Această reorientare asupra activității de bază a Grupului printr-o modificare în domeniul său de activitate va fi în special axată pe: – O parte din rețeaua de distribuție RRG integrată în Europa. – Transferul pachetului de acțiuni deținut de Groupe Renault la Dongfeng Renault Automotive Company Ltd (DRAC) din China către Dongfeng Motor Corporation și încetarea activităților cu vehicule termice, sub marca Renault, pe piața chineză.   Aceste planuri vor fi prezentate organismelor reprezentative ale angajaților în conformitate cu reglementările aplicabile. Costul estimat al implementării acestui plan este de 1,2 miliarde EUR.

Comenteaza cu profilul de FB
Citeste mai mult

ACTUAL

De luni, se reia activitatea la Permise și Înmatriculări auto. Când se susțin examenele pentru obținerea permisului

Publicat

in

De

Direcția Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor (DRPCIV) a anunțat reluarea activității de săptămâna viitoare

DRPCIV : Ghișeele de la Direcțiile de Permise și Înmatriculări se redeschid de luni, 18 mai

După două luni se reia activitatea de la ghișeele Permise și Înmatriculări din toată țara se reia după două luni în care au fost suspendate în urma stării de urgență impuse de epidemia de coronavirus. Accesul în sedii se va face în grupuri mici iar programul va fi stabilit la nivelul fiecărui județ. Examenele pentru obținerea permisului de conducere la nivel național (proba teoretică și practică) au fost suspendate din 17 martie, la o zi după instituirea stării de urgență din cauza crizei COVID.

70.000 de candidați așteaptă să dea examenul auto. Reguli de protecție anti-COVID

Aproximativ 70.000 de mii de candidați ar fi trebuit să susțină examenul auto în cele două luni ale stării de urgență și urmează să fie reprogramați în funcție de dosarul de școlarizare care este valabil 12 luni. 

Activitatea de examinare pentru obținerea permisului se va relua de luna viitoare și vor avea prioritate candidații care au luat sala și ar fi trebuit să dea traseul.

„Prima etapă o reprezintă examinarea la proba practică, cu prioritate pentru candidaţii afectaţi de măsurile restrictive luate pe perioada stării de urgenţă, respectiv cei cărora le-au expirat documente aflate la dosarul de examinare sau expirarea acestor documente în perioada imediat următoare, programarea din oficiu în ordinea programărilor anterioare sau programarea prin intermediul şcolilor de şoferi, cu informarea candidaţilor de către şcolile de şoferi. În a doua etapă ne propunem reluarea activităţii de examinare la proba teoretică aproximativ la două săptămâni după reluarea probei practice, în funcţie de volumul solicitărilor pentru proba practică”, a anunțat comisarul Rodica Popescu de la DRPCIV. 

De asemenea, examinatorii și candidații vor purta măști de protecție iar în sală, la proba teoretică capacitatea va fi de jumătate pentru a se păstra distanța.

 Pentru că va exista o perioadă destul de mare – de câteva luni – de la terminarea școlii de șoferi și până la examenul de traseu, se recomandă câteva ședinte suplimentare de pregătire, astfel încât să nu se piardă abilitățile dobândite.

 De asemenea, pentru cei care încă nu au terminat școala, se analizează și varianta pregătirii on line, a spus Mihai Alecu, directorul general al Autorității Rutiere Române.

Comenteaza cu profilul de FB
Citeste mai mult

PITEȘTI

Publicitate
Publicitate

Mioveni

În Trend