Conecteaza-te cu noi

NATIONAL

[P] Cum să alegi un frigider side by side

Publicat

in

​Un frigider side by side este un aparat frigorific care vine cu numeroase avantaje din punct de vedere al capacității și spațiului de stocare, comparativ cu un frigider clasic.

Frigider side by sideFoto: Pexels

Iată principalele lucruri pe care trebuie să le iei în considerare dacă ești în căutarea unui frigider side by side, cunoscut și drept un frigider american.

Dimensiuni

În comparație cu orice alt model de frigider disponibil în comerț, un frigider side by side sunt foarte mari. Acestea sunt unul dintre cele mai voluminoase tipuri de aparate și ar trebui alese doar dacă ai o bucătărie mare.

Frigiderele americane side-by-side au de fapt o lățime de 80-100 cm. Înălțimea este, de asemenea, importantă, în jur de 160-180 cm.

Spre deosebire de frigiderele mici, frumusețea de a avea frigidere atât de mari este că acestea au o capacitate internă foarte mare, ceea ce le face alegerea ideală pentru familiile mari.

Capacitate (litri și spațiu)

Un frigider side by side este foarte spațios. Capacitatea sa variază, de obicei, de la un minim de 300 de litri la peste 600 de litri. Modelele de frigider side by side cu o capacitate de 300-500 de litri sunt o alegere bună pentru familiile de 4-5 persoane.

Modelele cu o capacitate mai mare, de 600 de litri sau mai mult, sunt potrivite pentru familiile mai mari de peste 6 persoane.

Frigiderele americane side-by-side sunt, de asemenea, o alegere bună pentru familiile mai mici, chiar și pentru cupluri, dacă vrei să faci cumpărături doar o dată pe săptămână, sau chiar o dată la două săptămâni, având astfel suficient spațiu pentru a depozita atât alimente proaspete, cât și congelate.

Congelator

În cazul frigiderelor side by side, frigiderul și congelatorul sunt poziționate unul lângă celălalt. Pentru a satisface cerințele multor consumatori, de-a lungul anilor au apărut pe piață și modele cu congelatorul poziționat fie în partea superioară, fie în partea inferioară.

Modelele cu un congelator superior au avantajul de a avea conținutul congelatorului la îndemână, ceea ce le face alegerea ideală pentru cei care obișnuiesc să gătească în principal alimente congelate. Este adevărat, însă, că aerul cald are tendința de a se îndrepta în sus, un mic detaliu care poate afecta funcționarea acestuia. Prin urmare, cei care își doresc cele mai bune performanțe ar trebui să opteze pentru modelele cu congelator dedesubt.

Etichetă energetică și silențiozitate (db)

Până de curând, cele mai bune frigidere side by side din punct de vedere energetic erau cele din clasele A+, A++ și A++. Începând cu martie 2021, aceste clase de energie nu mai există. Acestea au fost eliminate pentru a oferi consumatorului final o mai mare transparență și o alegere mai ușoară a modelului pe care să îl achiziționeze. În prezent, clasele de eficiență energetică variază de la clasa A, cea mai înaltă din toate timpurile, până la clasa G.

Dacă ești în căutarea unui frigider care îți permite să ții sub control consumul și este ecologic, alege un model de frigider side by side din clasele A, B și C. Modelele din clasa D sunt, de asemenea, excelente.

Unde ar trebui să fie poziționat corect un frigider side by side?

Frigiderele side by side sunt independente. Prin urmare, acestea pot fi amplasate oriunde în cameră. Este recomandabil să se evite zonele din cameră în care ajunge lumina directă a soarelui, de exemplu, în apropierea ferestrelor și a ușilor de intrare. Acest lucru se datorează faptului că razele soarelui pot duce la supraîncălzirea aparatului și, prin urmare, la o depozitare incorectă a alimentelor.

De asemenea, este important ca frigiderul să nu fie așezat pe pereți pentru a putea funcționa perfect. În manualul de instrucțiuni vei găsi instrucțiunile pe care trebuie să le urmezi pentru a evita funcționarea defectuoasă și defecțiunile.

Care este ciclul de viață al unui frigider side by side?

Un frigider de ultimă generație durează în medie 14 ani. Cu toate acestea, frigiderele americane side by side au o durată de viață mai lungă, chiar și de până la 20 de ani. De fapt, acestea sunt mai durabile și mai robuste și, de obicei, sunt echipate cu tehnologii și sisteme de diagnosticare avansate.

Ai ceva de spus? Comentează aici cu profilul de FB

NATIONAL

Tenis de masă: Echipa masculină a României a pierdut în faţa Ungariei la Mondialele de la Chengdu

Publicat

in

De

Echipa masculină a României a fost învinsă de Ungaria cu scorul de 3-2, sâmbătă, în primul său meci din Grupa a 3-a a Campionatelor Mondiale de tenis de masă pe echipe de la Chengdu (China).

Ovidiu Ionescu a adus ambele puncte ale tricolorilor, 3-1 (11-5, 11-8, 7-11, 11-4) cu Bence Majoros şi 3-1 (7-11, 11-2, 11-8, 11-8) cu Adam Szudi, conform Agerpres.

Hunor Szocs a pierdut ambele partide susţinute, 2-3 (11-9, 11-9, 11-13, 6-11, 4-11) cu Adam Szudi şi 0-3 (8-11, 6-11, 8-11) cu Majoros, iar Eduard

Ionescu a fost învins de Tamas Lakatos cu 3-1 (5-11, 11-6, 11-6, 11-3).

În alt meci, Hong Kong a dispus cu 3-2 de Iran.

Duminică, România va întâlni Japonia (11:00, ora României).

Echipele care termină pe prima poziţie în fiecare grupă vor fi extrase în poziţiile capilor de serie pe tabloul principal, echipa clasată pe locul doi va fi extrasă aleatoriu împotriva unei câştigătoare de grupă sau în poziţia de cap de serie neocupată, iar locurile suplimentare vor fi ocupate de cele mai bine clasate echipe de pe locul trei.

Ai ceva de spus? Comentează aici cu profilul de FB
Citeste mai mult

NATIONAL

China dă o mare lovitură: Xi Jinping anunță că au intrat în cursă directă cu SUA

Publicat

in

De

Preşedintele Xi Jinping a salutat vineri dezvoltarea primului avion de pasageri chinez destinat curselor pe distanţe medii, ca o concretizare a eforturilor ţării către autosuficienţă, aprobarea de siguranţă fiind acordată, joi, unui avion care îşi propune să concureze marii constructori occidentali de aeronave, transmite Reuters.

Prima aeronavă C919, concepută pentru a concura cu modelele populare cu o singură punte produse de Airbus şi Boeing, va fi livrată până la sfârşitul anului, a relatat agenţia de ştiri Xinhua, informează News.ro.

Vestea a venit la o zi după ce pe reţelele de socializare au fost postate fotografiile de la o ceremonie de certificare a siguranţei pentru avion.

Xi a spus că proiectul emblematic ”va accelera construcţia unei centru major de producţie”, subliniind în acelaşi timp că China va pune siguranţa pe primul loc, a scris Xinhua.

Xi sa întâlnit cu o delegaţie a dezvoltatorilor avionului în Sala Mare a Poporului, iar Xinhua l-a citat spunându-le că sunt pilonii şi eroii poporului.

Rămâne neclar când va putea fi certificat avionul de către Statele Unite sau Europa, deschizând calea vânzărilor pe majoritatea pieţelor străine, dar analiştii din industrie spun că va dura până la un deceniu până când China va putea concura serios duopolul actual Boeing-Airbus.

Totuşi, prima certificare a unui avion cu reacţie non-occidental, în epoca modernă, stabileşte ferm China ca principalul viitor concurent al celor doi producători occidentali.

Analiştii au privit eforturile Chinei de a-şi dezvolta propria industrie de avioane comerciale ca o reflectare a obiectivelor pe termen mai lung în dezvoltarea autosuficienţei în tehnologie şi ca un efort de a stârni patriotismul în conformitate cu ”Visul Chinei” al lui Xi.

Declaraţiile lui Xi vineri au venit cu o zi înainte de Ziua Naţională a Chinei şi au reprezentat o oportunitate de a deplasa atenţia de la o economie care încetineşte, o scădere a yuanului chinez şi nemulţumirea publicp faţă de restricţiile Chinei privind Covid-19.

Dezvoltat de Commercial Aircraft Corporation of China (COMAC), aeronava C919, cu 168 de locuri, îşi propune să concureze pe cel mai aglomerat segment al pieţei avioanelor, cu Airbus A320neo şi Boeing 737 MAX.

Companiile aeriene chineze reprezintă aproximativ un sfert din piaţă.

Iniţial, avionul chinez trebuia să intre în exploatare în 2016, dar a fost afectat de o serie de întârzieri de dezvoltare.

Airbus şi Boeing au transmis felicitări pe reţelele de socializare.

Un material video transmis de agenţia Xinhua a arătat o cabină funcţională, cu şiruri de şase locuri, separate de un singur culoar în două grupuri de câte trei, replicând aspectul unui Airbus A320 sau Boeing 737: categoria în care C919 îşi propune să concureze.

Reporterul TV al agenţiei a spus că se simte ”spaţios şi luminos”.

Prima companie aeriană care va primi aeronava va fi China Eastern, a informat presa de stat.

O încercare anterioară de a imita Boeing 707 cu Shanghai Y-10 a eşuat în anii 1970, din cauza unui design învechit, şi nu a depăşit niciodată stadiul de prototip.

Cel mai recent avion regional al Chinei, ARJ21, a înregistrat o creştere lentă a producţiei şi nu a fost certificat în afara Chinei. Deşi C919 este asamblat în China, se bazează în mare măsură pe componente occidentale, inclusiv motoare şi avionică, de la companii precum GE, Safran şi Honeywell International.

Ai ceva de spus? Comentează aici cu profilul de FB
Citeste mai mult
Publicitate

Curtea de Argeș

Publicitate

Câmpulung

În Trend