Conecteaza-te cu noi

NATIONAL

Noul serviciu de abonament pentru cerneala din imprimantă, perfect pentru familii și pentru micii antreprenori

Publicat

in

Pandemia și nevoia de a limita deplasările în locuri aglomerate i-au obișnuit pe mulți să primească la ușă, prin curier, cam tot ce au nevoie: alimente, bunuri de primă necesitate, cadouri, îmbrăcăminte, decorațiuni. Și, în timp, oamenii și-au dat seama că noul obicei le salvează câteva ore, pe care pot să le ocupe cu activități mai relaxante decât aprovizionarea zilnică sau goana după un cadou, de exemplu.

Direct la ușă ajung acum și cartușele cu cerneală, prin serviciul de abonament pentru cerneala din imprimantă HP Instant Ink, lansat și în România. E simplu, comod, rentabil și unic pe piață în acest moment. Abonatul nu mai trebuie să ghicească momentul în care va rămâne fără cerneală și nici să piardă timp prețios pentru a căuta cartușe compatibile, pe care să le aibă la îndemână exact atunci când are nevoie de rezerve. Printr-o conexiune Cloud, Instant Ink detectează când cerneala originală este pe terminate și livrează automat cartușe noi direct la adresa utilizatorului. Nu lunar, ci atunci când cartușele sunt aproape goale. Livrarea este inclusă în abonamentul lunar, nu există costuri suplimentare.

Abonamentul care contorizează paginile, nu cantitatea de cerneală folosită

Clienții pot alege unul dintre abonamentele lunare, plătind un preț fix în funcție de numărul de pagini imprimate. Planurile încep de la mai puțin de 5 lei pentru 15 pagini imprimate pe lună și pot ajunge la 123 de lei pentru 700 de pagini pe lună. Un calcul simplu: un set de cartușe noi pentru o imprimantă de birou HP OfficeJet Pro costă în jur de 500 de lei, cu care pot fi imprimate aproximativ 1.000 de pagini. Cu abonamentul HP Instant Ink, 700 de pagini imprimate costă 123 de lei.

Având aceste caracteristici, HP Instant Ink a fost gândit pentru consumatorii casnici, pentru angajații care continuă să lucreze de acasă și pentru micile afaceri. Micii antreprenori, care nu beneficiază de serviciile unui departament IT, își pot optimiza costurile cu Instant Ink și nici nu mai au grija achiziționării cartușelor de cerneală. Serviciul există în 36 de țări și a depășit până acum 9 milioane de abonați.

Abonamentul numără paginile tipărite și nu cantitatea de cerneală folosită. Indiferent dacă sunt imprimate fotografii sau doar pagini text, alb-negru sau color, numărul de pagini contorizate este același. În funcție de nevoi și de volumul de muncă, utilizatorii își pot schimba abonamentul – mărind sau micșorând numărul de pagini imprimate lunar – sau îl pot anula oricând fără alte costuri. Există și posibilitatea de a reporta pagini nefolosite de la o lună la alta, în limita a trei luni. Toate acestea fac ca abonamentul Instant Ink să fie rentabil, pentru că oferă economii de până la 70% din costul cu cartușele de cerneală originală HP.

Serviciul HP Instant Ink este momentan disponibil doar pentru imprimantele cu cerneală, utilizatorii care doresc mai multe informații despre abonamente pot vedea mai multe detalii aici, iar cei care au deja o imprimantă HP cu cerneală pot verifica dacă este compatibilă Instant Ink aici.

Abonamentul Instant Ink este disponibil și cu noul portofoliu de imprimante HP+ care dispun de unul dintre cele mai inteligente sisteme de imprimare din lume, fiind de asemenea gândite pentru consumatori casnici și pentru mici afaceri. HP+ include echipamente de imprimare performante, garanție extinsă și beneficii exclusive, precum imprimare sustenabilă și acces la caracteristici extra de productivitate ale aplicației mobile de imprimare HP Smart, plus 6 luni de testare gratuită a abonamentului Instant Ink.

​Articol susținut de HP​

Comenteaza cu profilul de FB
Reclame

NATIONAL

Noile linii pentru comunicare ale UE cer să nu fie făcute referiri la Crăciun

Publicat

in

De

„Orice persoană din UE are dreptul de a fi tratată în mod egal”, fără referire la „sex, etnie, rasă, religie, dizabilități și orientare sexuală”.

Astfel – scrie Bruxelles-ul în noile sale linii directoare – apelativele „Miss, Mrs” (domnişoară sau doamnă) trebuie să dispară, fiind înlocuite cu un mult mai generic „Ms”, scrie agenția italiană ANSA.

Și nici de sărbători nu vor trebui să mai existe referiri cu conotații religioase, cum ar fi Crăciunul, ci acestea vor fi citate într-un mod generic: spunând, de exemplu „sărbătorile sunt stresante” și nu „Crăciunul este stresant”, precizează documentul pentru o „comunicare corectă” furnizat de Comisie şi intitulat „Union of Equality” – Uniunea Egalității.

DECALOGUL Uniunii Europene

Orientările conțin mai multe capitole în care, conform executivului UE, trebuie avut în vedere tratamentul egal al persoanei. În decalogul comisiei există câteva recomandări care trebuie respectate întotdeauna:

  • Nu vor fi utilizate substantive sau pronume care au legătură cu genul subiectului;
  • Trebuie menținut un echilibru între sexe în organizarea fiecărui panel;
  • Atunci când se utilizează un conținut audiovizual sau mărturii, trebuie să ne asigurăm că diversitatea este reprezentată în fiecare aspect al materialului
  • În faţa unei audienţe nu ne adresăm folosind apelativele „domni” sau „doamne” ci mult mai genericul „stimați colegi”;
  • Atunci când se vorbeşte de transsexuali, aceştia trebuie identificați în baza indicației lor;
  • Nu va mai fi folosit cuvântul „bătrâni”, ci „oameni în vârstă”;
  • Atunci când se va vorbi despre persoane cu dizabilități, nu se va mai face referire prioritară la persoană (de exemplu, în loc de „Mario Rossi este o persoană cu dizabilități”, vom spune „Mario Rossi are o dizabilitate”).

În ghidurile UE există și referiri pentru o comunicare „corectă” în ceea ce privește religiile. De exemplu, în text este indicat ca, în orice conținut comunicativ, „să nu se folosească nume proprii tipice unei anumite religii”.

Referitor la sărbători, comisia cere „să evităm să considerăm ca fiind de la sine înțeles că toată lumea este creștină”. Şi în acest sens oferă o mulțime de exemple: în loc să spunem sau să scriem „Crăciunul este stresant”, executivul european ne invită să folosim cuvintele: „Sărbătorile sunt stresante”.

Polemicile stârnite

Schimbările de exprimare ale Comisiei UE sunt stigmatizate de liderul formaţiunii Fratelli d’Italia, Giorgia Meloni, care scrie pe Twitter: „Comisia Europeană, printr-un document intern, consideră Crăciunul o sărbătoare neincluzivă. Numele Maria și Giovanni sunt și ele vizate. Motivul? Ar putea fi „ofensatoare” pentru necreștini. Gata, acum e deja prea mult: ne sunt şterse istoria și identitatea”. (Rador)

Comenteaza cu profilul de FB
Reclame
Citeste mai mult

NATIONAL

Valeriu Gheorghiţă, despre Omicron: Pare că este o variantă cu o contagiozitate crescută, care scapă de sub protecţia anticorpilor şi reuşeşte să dea infecţii atât la persoanele trecute prin boală, cât şi la cele vaccinate

Publicat

in

De

Coordonatorul campaniei naţionale de vaccinare anti-Covid-19, medicul Valeriu Gheorghiţă, a declarat luni seară că varianta Omicron de SARS-CoV-2 este una cu contagiozitate mare şi reuşeşte să infecteze atât persoanele care au trecut deja prin boală, cât şi persoane vaccinate, scrie News.ro. Valeriu Gheorghiţă este de părere că Omicron este „una din cele mai interesante variante de SARS-CoV-2”.

„Noi deja vorbim de o variantă sud-africană, de varianta beta SARS-CoV-2, de aceea cred că e bine să rămânem la definiţia şi varianta de Omicron pentru a nu fi confundată cu varianta anterioară Sud- Africană SARS-CoV-2. Ce ştim în momentul de faţă este că este una din cele mai interesante variante de SARS-CoV-2, în sensul în care există acumulate peste 30 de mutaţii la nivelul proteinei Spike, lucru nemaiîntâlnit până la acest moment. Să avem atâtea mutaţii acumulate pe aceeaşi tulpină virală, dintre care mai mut de jumătate sunt în zona critică a zonei Spike, exact în zona în care se leagă anticorpii neutralizanţii, anticorpii care apar atât după vaccin cât şi după boala naturală”, a declarat Valeriu Gheorghiţă, la Antena 3.

Gheorghiţă a arătat că noua variantă de SARS CoV-2 a apărut în Africa de sud când această ţară ieşea din valul patru.

„Din acest punct de vedere sunt indicii importante că această variantă virală ar reprezenta într-adevăr o variantă de scăpare se sub acţiunea neutralizantă a anticorpilor, ceea ce reprezintă o problemă, dacă luăm în calcul eficienţa vaccinurilor. Un al doilea indiciu este legat de contagiozitate. În momentul în care în Africa de Sud s-a observat o creştere importantă a numărului de cazuri Africa de Sud tocmai ieşea din valul 4 generat de varianta Delta. Peste 60% din populaţie din Gauteng are anticorpi ca urmare a trecerii prin boală, deci pare că este o variantă cu o contagiozitate crescută care scapă de sub protecţia anticorpilor şi reuşeşte să dea infecţii atât la persoanele care au trecut prin boală, cât şi la persoanele care au fost vaccinate”, a mai declarat Gheorghiţă.

Întrebat dacă există certitudinea că noua tulpină poate duce la reinfectarea celor trecuţi prin boală sau a celor care s-au vaccinat, Valeriu Gheorghiţă a răspuns că aceasta are capacitatea de a reinfecta persoane.

„Din datele preliminare, da, se pare că are aceasta capacitate de a reinfecta persoanele care au trecut prin infecţie SARS-CoV-2 anterior, precum şi de a genera cazuri de infecţii la persoane vaccinate cu schemă completă. Dar trebuie să ţinem cont de un aspect. Persoanele care au istoric de trecere prin boala sau care au fost vaccinate sunt mult mai bine protejate în faţa formelor severe. Este puţin probabil ca la aceste categorii de persoane această variantă să genereze cazuri severe de boală. Noi estimăm că se va menţine protecţia faţă de formele severe, chiar dacă nu vom avea o protecţie ridicată faţă de infecţie. Este important să luăm în calcul şi alte măsuri de limitare a răspândirii infecţiei. (…) Ne aşteptăm ca în cazul acestei variante, Omicron, persoanele care sunt vaccinate cu schemă completă, cu atât mai mult persoanele care îşi vor efectua doza de booster pentru consolidarea răspunsului imun, vor fi protejate pentru forme severe de boală, pentru risc de îmbolnăvire”, a mai declarat Gheorghiţă.

Comenteaza cu profilul de FB
Reclame
Citeste mai mult
Publicitate

Curtea de Argeș

Publicitate

Câmpulung

Publicitate decathlon.ro

În Trend