Conecteaza-te cu noi

NATIONAL

MedLife continuă să susțină business-urile românești și lansează un program de sprijin pentru IMM-uri pe platforma BCR, George

Publicat

in

​MedLife, cel mai mare operator privat de sănătate din România, continuă să vină în sprijinul mediului de business local și lansează un program dedicat IMM-urilor, în cadrul platformei de banking digital a Băncii Comerciale Române, George. Astfel, MedLife devine și primul partener de sănătate pentru companii din aplicația George.

MedLife lansează un program dedicat IMM-urilorFoto: MedLife

Odată cu acest program, companiile mici și mijlocii care au acces în aplicația băncii pot achiziționa abonamente medicale IMM MedLife la prețuri preferențiale, beneficiind de o reducere de 30%, până la mijlocul lunii iunie, și continuând apoi cu alte oferte.

În România, IMM-urile reprezintă peste 90% din firmele care activează pe piață și au o contribuție semnificativă în economia locală. De aceea, buna funcționare a microîntreprinderilor și a mediului de afaceri românesc este în strânsă legătură cu starea de sănătatea a angajaților – o stare de sănătate bună are un impact favorabil pentru productivitatea unui business și ajută la diminuarea costurilor generate de lipsa de eficiență, concedii medicale, spitalizări sau prezenteism (situația în care un angajat este prezent la muncă, dar este prea obosit, bolnav sau stresat pentru a-și desfășura activitatea).

Totodată, în ultimii ani, a crescut deopotrivă interesul pentru sănătate în rândul angajaților, amplificat de contextul pandemic. În prezent, abonamentele medicale reprezintă cel mai solicitat beneficiu extrasalarial non-cash, după bonurile de masă. Acestea facilitează accesul rapid la servicii de prevenție, cu ajutorul cărora angajații își pot monitoriza starea de sănătate și pot depista din timp eventuale afecțiuni. Printr-o verificare constantă a stării de sănătate, ei pot evita tratamente sau intervenții mai complicate și mai costisitoare, atât din punct de vedere financiar, dar și emoțional.

„Suntem o companie antreprenorială născută în România, în urmă cu 28 de ani, și am crescut sănătos cu know-how și resurse locale. Înțelegem ce înseamnă un business la început de drum și știm cât de importantă este echipa pentru a ajunge acolo unde ți-ai propus. Printr-o strânsă legătură cu mediul de business românesc, am dezvoltat constant produse și soluții personalizate, adaptate nevoilor și specificului fiecărei industrii. În prezent, avem grijă de 768.000 de angajați, din 8.000 de companii, care ne-au ales cu încredere pentru a beneficia de soluții complete de sănătate. Ne dorim să sprijinim în continuare afacerile din România, de aceea, ne-am unit forțele cu echipa BCR, una dintre cele mai mari companii din portofoliul MedLife, alături de care colaborăm de peste 15 ani, într-un parteneriat menit să ajute microîntreprinderile să asigure mai ușor servicii de prevenție și profilaxie pentru angajații lor”, spune Mirela Dogaru, Director Corporate și Membru în Comitetul Executiv MedLife Group.

„George își dovedește, încă o dată, capacitatea de a fi un ecosistem de inovare digitală continuă, care trece dincolo de servicii și produse financiare. Prin noul parteneriat pe care l-am încheiat cu MedLife, le oferim antreprenorilor acces rapid la pachete de abonamente medicale ce cuprind servicii gratuite sau cu discounturi semnificative pentru angajați, care pot fi oferite ca un beneficiu și pot stimula competitivitatea firmei pe piața forței de muncă. Considerăm că abonamentele la servicii medicale moderne reprezintă o investiție absolut necesară pentru antreprenori, atât din perspectiva lor, cât și a oamenilor care sunt parte dintr-o companie de succes. De la lansare și până în prezent, am introdus peste 260 de funcționalități în George și vom continua să extindem gama de produse și servicii cu valoare adăugată disponibile pe platformă, atât pentru persoane fizice, cât și pentru companii”, a declarat Marian Ignat, Director Executiv Distribuție Retail, BCR.

Ce servicii medicale pot accesa IMM-urile cu ajutorul abonamentelor medicale MedLife?

MedLife pune la dispoziția antreprenorilor 3 tipuri de abonamente IMM – Start, Start Plus și Speranță. Pachetele includ servicii gratuite și cu discount, precum medicina muncii, hotline medical și ambulanță privată la sediu, numeroase analize, acces direct la consultații de specialitate, ecografii, servicii de stomatologie, asistență pre și post natală, iar ponderea lor diferă în funcție de pachetul selectat.

Prin intermediul abonamentelor medicale IMM MedLife, angajații au acces la un întreg ecosistem medical național de clinici, hyperclinici, laboratoare, spitale, farmacii și cabinete dentare, în aproape 700 de unități proprii și partenere din toată țara, unde mii de medici, asistente și infirmieri au grijă de sănătatea lor, zi de zi.

Mai multe detalii despre abonamentele și serviciile MedLife dedicate companiilor pot fi găsite accesând: www.medlife.ro/servicii-companii.

Ai ceva de spus? Comentează aici cu profilul de FB

NATIONAL

Zelenski numește loviturile cu rachete asupra Kremenciuk „unul dintre cele mai nerușinate atacuri teroriste din istoria Europei”

Publicat

in

De

Președintele ucrainean Volodimir Zelenski a calificat atacul aerian rusesc asupra unui mall din orașul Kremenciuk (centrul țării) drept „unul dintre cele mai nerușinate atacuri teroriste din istoria Europei”, relatează CNN.

Volodimir ZelenskiFoto: Ukraine Presidency / Zuma Press / Profimedia

„Oraș pașnic, un centru comercial normal, cu femei înăuntru, copii, civili obișnuiți. Aproximativ 1.000 de oameni se aflau acolo înainte să fie anunțat raidul aerian”, spune Zelenski într-un mesaj video postat luni seară pe paginile sale de social media.

„Numai teroriști complet nesăbuiți, care n-au ce căuta pe Pământ, pot lovi cu rachete un astfel de loc”, continuă el.

Președintele ucrainean spune că atacul a fost unul deliberat.

„Aceasta nu e o lovitură cu rachete din greșeală. Acesta e atac rusesc planificat asupra respectivului centru comercial”, spune Zelenski în mesajul video. „Operațiunile de salvare continuă, dar trebuie să fim conștienți că pierderile pot fi semnificative”.

___

Ai ceva de spus? Comentează aici cu profilul de FB
Citeste mai mult

NATIONAL

Ariane 5 a ajuns la misiunea cu numarul 113

Publicat

in

De

Miercuri a avut loc prima lansare Ariane 5 a anului, venita dupa succesul misiunii JWST in decembrie 2021. Ariane 5 a ajuns astfel la misiunea cu numarul 113, potrivit Space Alliance.

Ariane 5Foto: youtube.com

Noua Ariane 6 era asteptata sa intre in serviciu anul acesta, dar debutul sau a fost amanat pentru inceputul lui 2023 si nu ar fi nici o surpriza sa se duca si mai departe.

Zborul cu indicativul VA257 a folosit versiunea cea mai puternica a lansatorului european, ECA+. Doi sateliti de telecomunicatie au fost ridicati intr-o orbita 250 km x 35786 km x 6 grade inclinatie dupa 28 si respectiv 39 de minute: MEASAT-3d si GSAT-24.

MEASAT-3d a fost construit de Airbus pentru concernul malaezian Measat. Un satelit Eurostar 3000 cu greutate de 5.6 tone, el vine echipat cu transpondere in banda C, Ku si Ka. Suplimentar un serviciu in banda L pentru monitorizarea traficului aerian sud coreean in cadrul sistemului Korea Augmentation Satellite System (KASS).

Pentru urmatorii 18 ani el va opera in regiunea Asia-Pacific, la 91.5 longitudine estica, acolo unde mai sunt satelitii MEASAT-3a si MEASAT-3b.

GSAT-24 este primul dintr-o flota noua de sateliti de telecomunicatie ce vor fi operati de NewSpace India Limited, o societate public-privata desprinsa din ISRO, Agentia Spatiala Indiana.

Este o platforma I-3k, cu greutate de 4.1 tone. In mod normal ISRO lanseaza satelitii de telecomunicatie mai mici la bordul rachetei sale mari GSLV intre timp modernizata in intregime cu componente indigene (ultimul de acest fel GSAT 29, lansat in noiembrie 2018).

GSAT -24 este usor peste limita de transport in GTO a lui GSLV si in plus nu trebuie sa uitam ca fiabilitatea rachetei indiene nu este cea mai buna (in contradictie cu fratele mai mic PSLV care a realizat o sumedenie de zboruri inclusive pentru clienti internationali); de aceea nu trebuie sa ne surprinda ca GSAT-24 a fost mutat pe Ariane 5.

India are o colaborare foarte buna cu industria spatiala europeana, oferind si in acelasi timp primind servicii de lansare (colaborare care a inceput in 1981, GSAT-24 fiind satelitul cu numarul 25 lansat de o racheta Arianespace), potrivit Space Alliance.

Ai ceva de spus? Comentează aici cu profilul de FB
Citeste mai mult
Publicitate

Curtea de Argeș

Publicitate

Câmpulung

În Trend