Conecteaza-te cu noi

ACTUAL

LIDER ȘI ANUL TRECUT – Dacia a vândut în 2019 peste 55.000 de vehicule în România

Publicat

in

  • Fiecare model al gamei este lider în segmentul său de piață.
  • Vânzările Dacia pe piețele externe au depășit 681.000 unități.

Pe o piață românească tot mai concurențială, Dacia a încheiat anul 2019 cu vânzări în creștere și cu o consolidare a prezenței sale în toate segmentele în care este prezentă. Astfel, marca a livrat în total 55.463 de vehicule, față de 54.593 în 2018.

Datorită ofertei sale comerciale adaptate, Dacia a atras atenția unei categorii largi de clienți, inclusiv a celor care au ales să își achiziționeze un vehicul nou prin intermediul programului de reînnoire a parcului auto din România care și-a dovedit, odată în plus, pertinența și utilitatea. Aproape 45% din totalul vehiculelor noi cumpărate în anul 2019 prin acest program, numit generic „Rabla”, au purtat marca Dacia.

Rezultatele bune la nivel de marcă au fost dublate de cele corespunzătoare fiecărui model în parte. Podiumul celor mai populare autoturisme noi din România a fost ocupat, și în 2019, de trio-ul Logan, Duster, Sandero.

Disponibil, de la sfârșitul anului, și într-o versiune Stepway – inedită pentru un vehicul tricorp – Logan berlină rămâne cel mai bine vândut autoturism pe piața autohtonă, cu 20.433 vehicule livrate în 2019. Un succes completat de cel al modelului Logan MCV care, cu 4.096 unități vândute, rămâne break-ul preferat al românilor.

Duster și-a menținut poziția de lider detașat în segmentul SUV, cu 12.795 unități vândute, din care 70% în configurație 4×4. Modelul a beneficiat în cursul anului trecut de introducerea unei noi motorizări pe benzină, de 1.0 litri și 100 CP. Un exemplar special adaptat, cunoscut sub denumirea de „Papamobil”, utilizat în cursul vizitei în România a Papei Francisc, a fost înmatriculat, la sfârșitul anului trecut, de Statul Cetății Vaticanului.

O performanță foarte bună a înregistrat și modelul Sandero, ale cărui vânzări au ajuns la 11.799 unități, față de 10.218 în anul precedent. În mod remarcabil, versiunea cea mai accesorizată, Stepway, a reprezentat aproape 80% din volumele livrate.

Cu 2.523 unități vândute, Dokker a reușit în 2019 cele mai bune vânzări de la lansarea sa pe piața din România, în timp ce Lodgy (1.056 unități), a rămas lider în segmentul monovolumelor.

Vânzări pe piețele externe

Vânzările totale ale mărcii Dacia (România, plus piețele internaționale) au atins, anul trecut, 736.570 unități. În Europa (statele UE + EFTA), Dacia a comercializat 581.543 de autoturisme, și figurează pe locul al 13-lea în clasamentul celor mai vândute mărci.



Comenteaza cu profilul de FB

ACTUAL

Raed Arafat trage semnalul de alarmă: Este posibil că situația să scape de sub control

Publicat

in

De

Șeful Departamentului pentru Situații de Urgență, Raed Arafat trage semnalul de alarmă! Acesta este de părere că este posibil ca situația să scape de sub control, după ce  numărul de cazuri de coronavirus a crescut în ultimele zile

Vezi și: Mare atenție, șoferi! Lipsa acestui document vă poate aduce amenzi de mii de lei

Salarii mai mari doar pentru’șmecheri’! Cine sunt cei care vor încasa mai mulți bani

EXCLUSIV Victorie mare pentru Dumitru Coarnă! Se majorează salariile polițiștilor! Cine va beneficia de mărire

Comenteaza cu profilul de FB
Citeste mai mult

ACTUAL

Ludovic Orban: Am aplatizat curba de infectare, asta am făcut prin toate măsurile pe care le-am luat şi cu riscurile majore pe care nu le-au avut alte ţări

Publicat

in

De

Premierul Ludovic Orban a declarat, sâmbătă, că în momentul de faţă nu s-a terminat valul 1 în privinţa infectărilor cu noul coronavirus.

„În momentul în care s-a declanşat criza, în România nu se producea nimic: măşti, mănuşi, combinezoane, substanţe dezinfectante. (…) Astăzi avem capacitatea de a le produce. Situaţia s-a schimbat radical. (…) Predicţiile făcute, inclusiv de specialişti, sunt nişte predicţii care nu se puteau anticipa pentru că nu se cunoaşte absolut orice despre acest virus. Ce se cunoaşte este că e un virus care suferă mutaţii, care are nişte evoluţii ce, în parte, nu pot fi anticipate. Ce am făcut noi? Am aplatizat curba de infectare, asta am făcut prin toate măsurile pe care le-am luat şi cu riscurile majore pe care nu le-au avut alte ţări. (…) La noi riscurile de import al cazurilor a fost foarte mare, pe lângă transmitere comunitară”, a afirmat Ludovic Orban, într-un interviu difuzat sâmbătă de Digi 24.

El a spus că obiectivul, în continuare, este de a nu se reveni la nicio restricţie.

„Obiectivul nostru este să nu revenim cu nicio restricţie, în măsura în care oamenii respectă condiţiile, regulile. Să fim cinstiţi: nu putem să controlăm toate terasele, instituţiile. (…) Fac un apel către toţi să aibă responsabilitatea să respecte regulile”, a declarat Orban

Comenteaza cu profilul de FB
Citeste mai mult
Publicitate

Curtea de Argeș

Publicitate

Mioveni

În Trend