Conecteaza-te cu noi

ACTUAL

Lider de sindicat: ‘Nu știm cum să mai facem față. Poliția are mii de activități cu care se ocupă’

Publicat

in

Florin Vîlnei, președintele Federației Sindicatelor din Poliție Sed Lex, a afirmat că regulile de distanțare socială nu se respectă. Aveam de-a face cu mârlania unora, acuză el.

„La momentul de față vedem o relaxare de parcă am fi trecut peste o perioadă în care nu s-ar fi întâmplat nimic. Noi avem o bază legală, poliția are mii de activități cu care se ocupă. (…) Avem atâtea activități și suntem încărcați încât nu știm cum să mai facem față.

Discutăm cu o parte din colegi, în condițiile în care pe perioada stării de urgență a fost un pic de relaxare din punctul nostru de vedere că nu am mai intrat atât de mult în contact cu cetățenii și am mai reușit să soluționăm din dosare, la momentul ăsta ne-am reluat activitățile.

Publicitate

Nu știm cum să mai facem față

Noi suntem pe minus, trebuie să facem față la aceste provocări și la această gamă de activitate care devine tot mai complexă în sistemul nostru. În perioada asta suntem încărcați cu alte activități suplimentare”, a spus Florin Vîlnei, conform Antena3.ro.

Sed Lex: Avem de-a face cu mârlănia

„La momentul acesta sunt discuții la nivelul Ministerului cu privire la reorganizarea și distribuirea unor forțe acolo unde este necesar. Noi avem acum nevoie de forțe să putem să le distribuim în stradă.

Avem de-a face cu lipsa de educație și cu mârlănia. Avem zilnic aproape 25.000 de forțe de ordine publică angrenate în tot ce înseamnă dispozitive și măsuri de siguranță publică. Păi nouă ne trebuie cel puțin X 2 ca să putem face față la tot ce vedem acum”, a mai spus Vîlnei.

Citește și:

S-a dat Ordin! Se cutremură Ministerul de Interne: Jandarmii se transformă în polițiști

Cum au ajuns banii dați de UE pentru românii săraci în buzunarele familiei Becali și la anumiți oameni de afaceri liberali

EXCLUSIV Mare atenție! Se propagă un imens fake-news: ‘Se schimbă vârsta de pensionare de la 1 iulie’

Comenteaza cu profilul de FB
Citeste mai mult
Publicitate

ACTUAL

Atac dur la adresa lui Florin Cîțu: Daca nu știe cum să găsească bani să lase pe altcineva care știe cum să gestioneze politica bugetară

Publicat

in

De

,,Legea dublarii alocatiilor este in vigoare din ianuarie.

De atunci ministrul de finante trebuia sa prinda banii in buget.

Publicitate

A avut o rectificare si nu a facut acest lucru desi chiar guvernul din care face parte a stabilit ca alocatiile se vor da dublate de la 1 august.

Prin neprinderea sumelor necesare la rectificarea din martie a fost încălcată legea 69/2010 a responsabilității fiscal-bugetare care obligă guvernul sa prinda toate sumele pentru care exista acte normative in vig

Astăzi, CCR s-a pronuntat pe altceva iar ministrul finantelor nu poate păcăli pe nimeni.
CCR s-a pronuntat pe constitutionalitatea legii de respingere a Ordonanței Guvernului prin care s-a prorogat termenul de punere in aplicare a legii dublarii alocațiilor.
Cu alte cuvinte legea este constitutionala, ordonanța este respinsa.
Adica alocatiile trebuiesc platite imediat,începând cu data de 1 a lunii următoare.
Daca ministrul finantelor nu stie cum sa gaseasca bani sa lase pe altcineva care stie cum sa gestioneze politica bugetara.
Bani sunt in bugetul de stat.
Pana la următoarea rectificare sunt la subcapitolul alocatii pentru copii din capitolul asistență sociala din bugetul MMPS iar la rectificare din redistribuiri de la alte capitole si ministere, în special bunuri si servicii.
Iar daca tot bate moneda cu sursa de finantare ii recomand sa citeasca regulile si principiile bugetare, art. 8 alin 2 din legea 500/2002 a finantelor publice dar si legea 69/2010 si sa observe ca nici unui venit nu-i poate fi atribuită o anumita cheltuiala.
Sursa de finantare se regadeste in legea bugetului de stat si in tectificarile anuale.

Am mai spus: Cine nu plătește factura socială în acest an pleacă acasă.
Si nu pentru că vrea o persoana sau alta ci pentru ca daca nu achiti factura socială distrugi economia.
Simplu.
Apă rece! Și carte!”

Comenteaza cu profilul de FB
Citeste mai mult

ACTUAL

E oficial! Au fost aprobate noile reguli

Publicat

in

De

Noile reguli pentru terasele din Centrul Istoric al Capitalei au fost aprobate, miercuri, de Consiliul General al Municipiului București, în contextul pandemiei generate de noul coronavirus.

Între localurile vecine vor trebui montate separatoare din sticlă sau jardiniere înalte, iar perimetrul terasei va fi trasat de Municipalitate în aşa fel încât să se poată respecta un culoar de trecere de patru metri pe mijlocul străzii. De asemenea, televizorul va fi permis la terase la marile evenimente cultural-sportive.

În regulamentul din 2016 se cerea respectarea culoarului de 4 metri, însă majoritatea comercianților nu respectau acest lucru, iar folosirea televizorului pe terasă era interzisă, notează Hotnews.

Noul regulament prevede că terasele nu pot fi amplasate în dreptul clădirilor care au faţadele degradate sau cu pericol de prăbuşire a elementelor decorative şi a tencuielii. Constatarea va fi făcută de către o comisie stabilită prin dispoziție a primarului general.

Stelian Bujduveanu, consilier general PNL, susţine că această prevedere figura şi în vechiul regulament, mai puțin comisia care să stabilească starea fațadei. Liberalul este de părere că această comisie ar putea face abuzuri.

– amplasamentul teraselor va fi trasat de Administrația Străzilor și delimitat de agentul comercial astfel încât să fie lăsat un culoar de trecere de 4 m. Și până acum trebuia asigurat un culoar de 4 m pentru trecere, dar prevederea nu era respectată.

”La avizare și amplasare se vor utiliza dungile de ghidaj/delimitare ce vor fi figurate pe planurile anexă la prezentul regulament astfel încât să asigure pe axul străzii o distanță (culoar) liberă de 4 m. Este obligatia agentului economic să aibă terasa delimitată. În situaţia în care nu este delimitată avizul nu este valabil. Operatiunea de trasare se va face de către Administrația Străzilor.”, se arată în regulamentul propus.

– terasele trebuie separate între ele și față de stradă cu geam securizat sau jardiniere din lemn și metal.

”Între terase se va putea realiza o separare faţă de vecini si maximum 2,5 m față de stradă exclusiv din elemente de mobilier urban din: a) Sticlă (geam securizat) clară, dimensiune maximă L= 1,25m, H=1,50m, montată în cadre metalice, negre, sprijinită pe tălpici şi nefixată în pavajul străzii, nedepăşind suprafața spațiului închiriat. b) Jardiniere de lemn/metal, dimensiuni maxime L=1,25m, H=1,50m, 1=0,50m, simplu aşezate pe pavajul străzii.”, se arată în regulamentul propus.

– terasele nu pot fi amplasate în dreptul clădirilor cu faţade degradate, cu pericol de prăbuşire a elementelor decorative, tencuieli etc. Constatarea va fi făcută de către o comisie stabilită prin Dispoziție a Primarului General.

– aprovizionarea unităților se va desfăşura zilnic între orele 06:00 şi 10:00. Accesul în afara acestui interval se va putea face cu plata unui tarif în valoare de 300 lei/acces. Plata se va face către Administraţia Străzilor Bucureşti. Mijloacele auto care asigură aprovizionarea vor avea acces în Centrul istoric astfel: intrare pe str. Doamnei şi str. Lipscani şi ieşire pe str. Şelari şi str. Căldărari.

– pe terasele sezoniere sunt interzise: mobilierul pentru servire, inclusiv automatele de vânzare, instalaţiile frigorifice, de preparare a produselor sau de spălare a veselei, standurile/vitrinele de prezentare a produselor şi aparatura electronică de tip TV, plasmă, LCD, LED, video-proiectoare, inclusiv alimentarea cu energie electrică a acestora, cu excepţia marilor evenimente cultural sportive.”

Comenteaza cu profilul de FB
Citeste mai mult
Publicitate

Curtea de Argeș

Publicitate

Mioveni

În Trend