Conecteaza-te cu noi

BUSSINES

La Electroargeș SA investiții pentru un viitor mai sigur – Compania a publicat datele financiare pentru primul semestru

Publicat

in

Compania argeșeană Electroarges SA (ELGS) a publicat, ieri, rezultatele financiare aferente primului semestru din 2018. Potrivit cifrelor, o concluzie generala ar fi că, și în prima jumătate a acestui an, Electroargeș SA rămâne o companie stabilă și profitabilă în ciuda faptului ca unii indicatori ar putea fi văzuți cu oarece scepticism. Având în vedere, însă, turbulențele economiei nationale și chiar europene (piața principală de desfacere a produselor fabricate la Curtea de Argeș) se poate spune ca echipa de conducere a Electroargeș SA a reusit nu doar sa mențină stabilitatea companiei ci și sa asigure, pe termen mediu și lung, o siguranță a producției la capacitate maxima.

Astfel, cifrele din raportul pe semestrul I al acestui an arata că veniturile din exploatare au inregistrat o crestere cu 11.11% fata de aceeași perioada a anului trecut, iar cheltuielile de exploatare cu 13.53%.
În ceea ce privește exportul, de evidențiat ca ponderea acestuia in totalul vanzarilor in semestrul I anul 2017 era de 93.73%, iar in sem. I 2018 a fost de 98.68%, fiind inregistrata preponderent pe relatia Kaercher. Amintim ca exportul majoritar se deruleaza in tari UE.
Veniturile financiare au inregistrat o scadere fata de perioada anterioara in procent de 64.75%, in timp ce cheltuielile financiare au crescut cu 86.35%, ceea ce a determinat o pierdere financiara in suma de 1.104.896 lei.
Ponderea cheltuielilor financiare in total costuri a crescut la 1.57% fata de semestrul I 2017, determinata de cresterea cheltuielilor din diferentele de curs valutar, precum si de pierderile din reevaluarea portofoliului de actiuni, precum si vanzarea pachetului de actiuni detinut la Carbochim SA.

De remarcat faptul ca profitul financiar este dictat de piață , având in vedere programul Electroarges SA de restructurare/consolidare a portofoliilor de acțiuni deținute la alte companii.

Reprezentanții conducerii Electroarges SA susțin ca datele financiare reflecta corect noua viziune manageriala și au punctat faptul ca numai în ultimele 12 luni au fost efectuate investiții, reparații și modernizări de peste 2 milioane €.

Referitor la profitul din exploatare, acesta a fost mai mic cu 18% având in vedere, asa cum arătam mai sus, programul de reparații, modernizări și investiții cât și ușoară scădere a vânzărilor.

Reprezentanții conducerii Electroarges SA mai susțin ca datele din raportul semestrial arata ca  va rămâne mai mult in fabrica, mai mult in Curtea de Argeș, decât către actionari, dar și acționarii vor fi multumiți. Cifrele din raportul pe primul semestru mai indica și faptul ca se fac și se vor face demersuri pentru stabilitatea pe termen mediu și lung a companiei, demersuri al căror efect se vor resimți pe toate planurile în scurt timp.

Că viziunea și demersurile echipei manageriale sunt benefice companiei Electroarges SA, orașului dar și acționarilor, o confirma și liderii de sindicat de aici care mai susțin ca, pentru prima dată după mulți ani forța de muncă, salariații, sunt priviți și tratați cu totul altfel.

 

 

Ai ceva de spus? Comentează aici cu profilul de FB

ACTUAL

Ce este un software de gestionare a activelor și cum îți poate ajuta afacerea?

Publicat

in

De

Asset Management Software: Ce este și cum te ajută? Dacă ești proprietarul unei afaceri în plină ascensiune, cu siguranță știi cât de dificil poate fi să ții evidența activelor aflate în continuă creștere. O monitorizare și o planificare atentă a tuturor resurselor din cadrul unei companii este esențială pentru buna desfășurare a activității și pentru dezvoltarea acesteia pe termen lung.

Până de curând, pentru gestionarea activelor unei organizații se utilizau registre manuale. Odată cu evoluția tehnologiei, au început să se digitalizeze din ce în ce mai multe astfel de sarcini consumatoare de timp. În cele ce urmează, află ce anume este un Asset Management Software și cum anume îți poate ajuta afacerea. 

Ce înseamnă Asset Management Software?

Asset Management Software, în limba română, se traduce drept un sistem de gestionare a activelor. Acesta este un program sau o aplicație concepută de către o echipă de specialiști în software development, care îți permite să înregistrezi, să urmărești și să clasifici mult mai facil situația activelor fizice sau digitale ale companiei tale. 

Investiția într-un astfel de produs de software development poate fi una extrem de valoroasă pentru tine și afacerea ta. Reducerea costurilor administrative și timpul economisit sunt doar două dintre beneficiile pe care acestea le oferă. În continuare, îți prezentăm o scurtă listă de motive pentru care un software de gestionare a activelor nu ar trebui să lipsească din cadrul unei organizații. 

Cum te poate ajuta un software de gestionare a activelor?

#1 Eviți achiziția de bunuri de care nu ai nevoie 

Monitorizând situația activelor din cadrul companiei tale în timp real prin intermediul unui software personalizat, conceput cu ajutorul OceanoBe Expertise, vei fi mereu la curent cu starea acestora. Astfel, vei știi din timp când este momentul să achiziționezi un activ nou pentru a înlocui unul deteriorat și ai posibilitatea de a evita să cumperi mai multe decât are afacerea ta nevoie. 

#2 Nu trebuie să îți mai faci griji cu privire la volumul mare de resurse 

O afacere înființată de curând, cel mai probabil nu deține încă atât de multe active încât să fie dificil de gestionat. Însă, numărul de bunuri și avuții ale unei afaceri crește direct proporțional cu modul în care aceasta se dezvoltă, moment în care devin mai dificil de urmărit. Dacă observi că îți este din ce în ce mai greu să ții pasul cu numărul activelor, apelează cu încredere la OceanoBe Expertise pentru o soluție digitalizată.  

#3 Evidența bunurilor va fi mult mai precisă și mai detaliată 

Un software pentru gestionare poate fi proiectat conform nevoilor afacerii tale, așadar poate fi oricât de detaliat dorești. Imaginează-ți că vei avea posibilitatea să urmărești cu ușurință date privind prețurile de achiziție, locația și starea activului și cine îl utilizează. 

Încheiem aici această listă a beneficiilor unui Asset Management Software, deși aceasta este semnificativ mai lungă. Dacă simți că ți-ar prinde bine și ție un astfel de ajutor, nu mai ezita și apelează cu încredere la OceanoBe Expertise!

Ai ceva de spus? Comentează aici cu profilul de FB
Citeste mai mult

ACTUAL

OFICIAL, NE MERGE BINE! Câştigul salarial mediu net de este de 3715 lei, în Argeș

Publicat

in

De

Dacă ar fi să ne reportăm la datele oficiale, argeșenii o duc din ce în ce mai bine. Astfel, potrivit Direcției de Statistică Argeș, în luna iulie 2022 câştigul salarial mediu brut realizat în județul Argeș a fost de 6009 lei, în creștere cu 291 lei (+5,1%) față de nivelul realizărilor salariale din luna iunie 2022. Creșterea câștigului salarial mediu brut s-a realizat în toate sectoarele de activitate, cea mai mare creștere înregistrându-se în sectorul industrie și construcții (+8,8%).
La nivelul județului Argeș s-a realizat un câştig salarial mediu net de 3715 lei, în creștere cu 171 lei (+4,8%) comparativ cu luna iunie 2022, urmare a câștigurilor salariale mai mari înregistrate în toate sectoarele de activitate.

Câștigul salarial realizat în județul Argeș în luna iulie 2022 a fost mai mic comparativ cu realizările salariale medii la nivel național atât în valoare brută (-6,2%), cât și în valoare netă (-6,5%).

Ai ceva de spus? Comentează aici cu profilul de FB
Citeste mai mult
Publicitate

Curtea de Argeș

Publicitate

Câmpulung

În Trend