Conecteaza-te cu noi

BUSSINES

Investiția în IT second hand – oportună și pentru acasă, și pentru mediul office

Publicat

in

Conceptul de second hand nu are o imagine foarte bună în rândul utilizatorilor, însă totul ține de nișa despre care vorbim. Spre exemplu, dacă ne referim la automobile second hand, categoria este extrem de populară, cele mai multe achiziții auto făcându-se exact pe acest segment. Un obiect utilizat nu înseamnă neapărat vechi sau mai puțin funcțional, ci poate fi o oportunitate de achiziție grație prețului semnificativ mai mic față de cel al produsului similar sau asemănător, însă din categoria nou, din comerțul standard.

În domeniul IT, piața second hand propune o mare varietate de produse – laptopuri, computere desktop, monitoare, imprimante, echipamente multifuncționale… Astfel de produse second hand sau refurbished au aparținut de obicei unor corporații și au fost utilizate pe termen scurt, până la apariția unor noi vârfuri de tehnologie pe segmentele respective. Pentru IMM-uri și pentru utilizatorii individuali, investiția în IT second hand precum produsele prezentate pe website-ul laptopdell.ro este cu siguranță o mare oportunitate.

De ce există o diferență atât de mare de preț între noi și second hand, chiar dacă perioada de utilizare a fost foarte mică, iar produsele second hand arată și funcționează (aproape) ca unele noi? Răspunsul ține mai ales de contextul de piață. Produsele noi înglobează foarte multe costuri, de la marketing, promovare, comisioane de vânzări, până la investițiile inițiale ale brandurilor în cercetare, inginerie, dezvoltare. Ulterior, la o viitoare vânzare, corporațiile consideră produsele respective drept amortizate la nivel de cost de operare, ceea ce determină oportunități majore pentru noii clienți.

Indiferent dacă se achiziționează un laptop sau un monitor second hand, acesta va fi cu siguranță de la un brand de top, tocmai pentru că achizițiile firmelor mari se axează numai pe produse cu mărci de calitate superioară. Produsele în sine sunt de calitate profesională, la cele mai înalte standarde, poate chiar mai bune decât unele dintre produsele disponibile pe piața de retail, adresate consumatorilor casnici.

Un utilizator individual sau un IMM poate profita astfel la maximum de oportunitățile pieței second hand. De altfel, în zona IMM, succesul ține mereu de oportunități. Sunt multe exemple, un IMM trebuie să se miște rapid și să caute avantaje de competitivitate. Inclusiv pe zona de seo – vezi detalii pe optimizare-seosite.ro. În ansamblu, o firmă de dimensiuni reduse trebuie să acționeze astfel încât să aibă cheltuieli cât mai mici, dar să beneficieze de acces la standardele ridicate din piață. Tehnologia de top, prin astfel de „scurtături”, este de fapt mereu disponibilă inclusiv jucătorilor mai mici, chiar dacă bugetele din IT&C sunt alimentate de cheltuielile mari făcute de corporațiile dornice să testeze tot ceea ce este mai nou.

Comenteaza cu profilul de FB

ACTUAL

OFICIAL – Angajatorii vor primi banii pentru șomaj tehnic în 15 zile de la AJOFM-uri

Publicat

in

De

Ministrul Muncii, Violeta Alexandru, a anunțat vineri, la Palatul Victoria, într-o conferință de presă, că Guvernul a schimbat legea prin ordonanță de urgență astfel încât firmele care vor depune la AJOFM documentele pentru angajații intrați în șomajul tehnic vor primii banii de la stat, pentru plata șomajului tehnic către angajați, în termen de cel mult 15 zile de la depunerea listei cu angajați, față de 30 de zile cum spune acum legea. „Fiecre angajator sa-si pregateasca documentele si sa le prezinte la AJOFM”, a zis ministrul Muncii.

Comenteaza cu profilul de FB
Citeste mai mult

BUSSINES

Soluții moderne de imprimante multifuncționale pentru mai multă productivitate în afaceri

Publicat

in

Lumea de business va avea un an 2020 mai dificil decât anii anteriori, dar comunitatea de afaceri caută să abordeze totul cu optimism. Cert este că va urma o perioadă în care productivitatea va fi mai importantă decât oricând, eficiența ridicată și ținerea sub control a costurilor fiind absolut necesare în anii viitori, pentru o reconstrucție corectă și cât mai solidă. Orice companie va trebui să aplice rapid soluții prin care să câștige timp și implicit forță financiară pe piață. În mediul office, un detaliu va fi cel puțin la fel de important ca până acum: managementul documentelor, soluțiile de imprimare și copiere.

Pentru un nivel cât mai ridicat de productivitate în afaceri se pot folosi soluții moderne de imprimante multifuncționale de la branduri de top precum Konica Minolta. Atenție, ne referim la multifuncționale profesionale, care folosesc tehnologie de ultimă generație, special concepute pentru mediul de business. Utilizarea intensivă înseamnă viteză de rezolvare a oricăror operațiuni, dar și rezistență sporită și economie la nivel de consumabile.

Nu orice firmă are aceleași nevoi ca o alta. Fiecare are modul său de operare și poate avea nevoi specifice inclusiv în materie de management al documentelor. Cum să alegi soluțiile optime pentru afacerea ta în acest context? Apelează la specialiști, la furnizori care sunt alături de tine nu doar pentru vânzarea propriu-zisă, ci și pentru tot ceea ce înseamnă consultanță și service, inclusiv alegere și livrare consumabile.

„Soluțiile oferite de către Ecopy îmbină consultanța profesională la vânzarea echipamentelor cu servicii post-vânzare de cea mai bună calitate. În cei peste 20 ani de existență, seriozitatea și profesionalismul echipei NS Copiers au adus în portofoliul de clienți al companiei nume importante de firme cu profile diverse de activitate”, se precizează pe website-ul www.ecopy.ro, unde se pot găsi nu doar propuneri de echipamente, ci și datele de contact pentru solicitarea unei întâlniri sau / și a unor oferte dedicate.

Sisteme de producție și multifuncționale de la branduri recunoscute la nivel mondial pentru performanță sunt disponibile sub forma unui catalog online de echipamente pe Ecopy ce pot fi comandate la pachet cu suport și soluții complete. Este modul ideal de acțiune în business! Interesant este că pe lângă achiziție, există și opțiunea de închiriere echipamente. Spre exemplu, se poate alege de închiriat o multifuncțională color HP Color LaserJet Managed MFP E77422dn, de prezintă caracteristici precum memorie Ram 4.25GB, 16 GB encrypted eMMCs HDD, unitate duplex (print fata/verso), alimentator automat pentru originale reversibil 100 coli, tăvi de alimentare 2 x 520 pagini (A4/A3).

Multifuncțională laser alb negru sau color, format echipament A4 sau A3, iată doar câteva opțiuni. Alegerea implică însă multe alte elemente, iar un expert alături este cea mai bună variantă de selecție.

Comenteaza cu profilul de FB
Citeste mai mult
Publicitate

PROFIT 24 TV LIVE

PITEȘTI

Câmpulung

Mioveni

În Trend