Conecteaza-te cu noi

ECONOMIC

Înregistrarea unei proprietăţi noi luate prin credit: ce este de făcut şi cât costă?

Publicat

in

Înregistrarea noii proprietăţi este unul dintre paşii cruciali pe care îi are de făcut un client de imobiliare. Indiferent dacă este vorba despre teren, apartament sau casă, despre construcţii noi sau vechi, orice nou proprietar trebuie să facă un drum la Oficiul de Cadastru şi Publicitate imobiliară. Acolo se face intabularea, alipirea, dezmembrarea, radierea ipotecii sau cererea de număr poştal. Costurile nu sunt copleşitoare, atât timp cât clienţii sunt dispuşi să aştepte până la o lună pentru obţinerea avizelor necesare. Cei care vor sau trebuie să se mişte mai repede de atât, trebuie să plătească de până la cinci ori mai mult.
În cazul celor care au achitat locuinţa printr-un împrumut bancar şi tocmai au terminat de plătit ratele, clienţii trebuie să prezinte o cerere de radiere a ipotecii. Pentru ca acest lucru să fie aprobat, OCPI solicită o taxă de 60 de lei în regim normal, sau 300 de lei, în regim de urgenţă.
Înainte de depunerea dosarului, solicitanţii trebuie să studieze cu atenţie actele. În cazul în care observă neconcordanţe între numele scris în actul de proprietate şi actul de identitate, vor fi necesare copii ale următoarelor acte:

    Certificatul de căsătorie (copie legalizată)
    Sentinţa civilă de divorţ (dacă este cazul)

Similar, dacă există neconcordanţe între denumirea străzii din acte şi cea din realitate, este necesară o adeverinţă de la Asociaţia de Proprietari, din care să reiasă denumirea străzii. Şi în acest caz, durata de avizare este de 21 de zile lucrătoare.

Ai ceva de spus? Comentează aici cu profilul de FB

ACTUAL

IPS Calinic apare în mega scandalul sexual al călugărului-amant și al deputatului Bălășoiu

Publicat

in

De

Arhiepiscopul Argeșului și Muscelului, IPS Calinic Argeșeanul, apare în scandalul călugărului-amant si al parlamentarului Aurel Bălășoiu, cel acuzat de viol. Acest lucru reiese clar din marturisirea călugărului amant către Patraiarhul Daniel pe care o puteți citi mai jos. Reamintim ca deputatul Aurel Bălășoiu, exclus din PSD după ce a fost surprins in imagini compromițătoare, a fost și un apropiat al Arhiepiscopiei Argeșului el facand parte chiar din Adunarea Eparhiala.

Iata ce scrie Patriahului, calugarul Cristi Călin, cel care a inițiat acest scandal sexual cu implicații majore în politică și biserică.

„În toamna acestui an l-am cunoscut pe deputatul PSD de Argeș Bălășoiu Aurel și pe teologul Iosiv Cristian Ionuț aceștia fiind homosexuali și bisexuali și având în vedere calitățile lor și funcția deputatului în Parlamentul României am profitat de ocazie și m-am introdus în cercurile lor de prieteni astfel obținând de la ei poze, video, mesaje textual și audio în care ii prezintă într-o postura intima și sexuala pe următori indivizi:

  • IPS Teodosie Arhiepiscopul Tomisului
  • IPS Varsanufie Arhiepiscopul Râmnicului
  • IPS Calinic Arhiepiscopul Argeșului și Muscelului
  • PS Visarion episcopul Tulcei
  • Deputatul Balasoiu Aurel absolvent al Facultăți de Teologie Ortodoxa din Pitești jud.Arges
  • Iosiv Ionuț Cristian absolvent de Seminar Teologi și al Facultăți de Teologie Ortodoxa din Constanța
  • O mulțime de preoți diacon și monahi din BOR pe care nu i-am putut indendifica

Având în vedere unele fapte descoperite și ținând cont de prevederile legale cu privire la unele infracțiuni pe care le-am sesizat am întocmit conform legi Denunturi Penale către Procurorii pentru ca faptele prezentate în materiale mai sus era de o gravitate foarte mare.Preafericirea Voastre”, sustine calugărul Călin Cristi.

Ai ceva de spus? Comentează aici cu profilul de FB
Citeste mai mult

ACTUAL

Ce este un software de gestionare a activelor și cum îți poate ajuta afacerea?

Publicat

in

De

Asset Management Software: Ce este și cum te ajută? Dacă ești proprietarul unei afaceri în plină ascensiune, cu siguranță știi cât de dificil poate fi să ții evidența activelor aflate în continuă creștere. O monitorizare și o planificare atentă a tuturor resurselor din cadrul unei companii este esențială pentru buna desfășurare a activității și pentru dezvoltarea acesteia pe termen lung.

Până de curând, pentru gestionarea activelor unei organizații se utilizau registre manuale. Odată cu evoluția tehnologiei, au început să se digitalizeze din ce în ce mai multe astfel de sarcini consumatoare de timp. În cele ce urmează, află ce anume este un Asset Management Software și cum anume îți poate ajuta afacerea. 

Ce înseamnă Asset Management Software?

Asset Management Software, în limba română, se traduce drept un sistem de gestionare a activelor. Acesta este un program sau o aplicație concepută de către o echipă de specialiști în software development, care îți permite să înregistrezi, să urmărești și să clasifici mult mai facil situația activelor fizice sau digitale ale companiei tale. 

Investiția într-un astfel de produs de software development poate fi una extrem de valoroasă pentru tine și afacerea ta. Reducerea costurilor administrative și timpul economisit sunt doar două dintre beneficiile pe care acestea le oferă. În continuare, îți prezentăm o scurtă listă de motive pentru care un software de gestionare a activelor nu ar trebui să lipsească din cadrul unei organizații. 

Cum te poate ajuta un software de gestionare a activelor?

#1 Eviți achiziția de bunuri de care nu ai nevoie 

Monitorizând situația activelor din cadrul companiei tale în timp real prin intermediul unui software personalizat, conceput cu ajutorul OceanoBe Expertise, vei fi mereu la curent cu starea acestora. Astfel, vei știi din timp când este momentul să achiziționezi un activ nou pentru a înlocui unul deteriorat și ai posibilitatea de a evita să cumperi mai multe decât are afacerea ta nevoie. 

#2 Nu trebuie să îți mai faci griji cu privire la volumul mare de resurse 

O afacere înființată de curând, cel mai probabil nu deține încă atât de multe active încât să fie dificil de gestionat. Însă, numărul de bunuri și avuții ale unei afaceri crește direct proporțional cu modul în care aceasta se dezvoltă, moment în care devin mai dificil de urmărit. Dacă observi că îți este din ce în ce mai greu să ții pasul cu numărul activelor, apelează cu încredere la OceanoBe Expertise pentru o soluție digitalizată.  

#3 Evidența bunurilor va fi mult mai precisă și mai detaliată 

Un software pentru gestionare poate fi proiectat conform nevoilor afacerii tale, așadar poate fi oricât de detaliat dorești. Imaginează-ți că vei avea posibilitatea să urmărești cu ușurință date privind prețurile de achiziție, locația și starea activului și cine îl utilizează. 

Încheiem aici această listă a beneficiilor unui Asset Management Software, deși aceasta este semnificativ mai lungă. Dacă simți că ți-ar prinde bine și ție un astfel de ajutor, nu mai ezita și apelează cu încredere la OceanoBe Expertise!

Ai ceva de spus? Comentează aici cu profilul de FB
Citeste mai mult
Publicitate

Curtea de Argeș

Publicitate

Câmpulung

În Trend