Conecteaza-te cu noi

ACTUAL

ÎN ARGEȘ, VAL DE CONTROALE ÎN BRUTĂRII ȘI SERVICE-URI AUTO – AMENZI URIAȘE

Avatar

Publicat

in

Având în vedere obiectivele specifice ale Inspecţiei Muncii stabilite atât prin lege cât şi prin Programul Cadru de Acţiuni al Inspecţiei Muncii pentru anul 2020, în perioada 21-26.09.2020 s-a desfăşurat CAMPANIA NAŢIONALĂ pentru identificarea cazurilor de muncă nedeclarată şi respectarea normelor de securitate şi sănătate în muncă, la angajatorii care îşi desfăşoară activitatea în următoarele domenii de activitate:

  • fabricarea produselor de brutărie şi a produselor făinoase – cod CAEN 107
  • întreţinerea şi repararea autovehiculelor – cod CAEN 452

Obiectivele campaniei:

  • Identificarea si combaterea muncii nedeclarate şi luarea măsurilor care se impun pentru determinarea respectării de către angajatori a prevederilor legale în domeniul relaţiilor de muncă și securitate și sănătate în muncă;
  • Identificarea angajatorilor care utilizează nelegal munca copiilor şi a tinerilor;
  • Determinarea angajatorilor de a încheia contracte individuale de muncă pentru persoanele depistate fără forme legale de angajare, de a le înregistra în REVISAL şi de a le transmite la inspectoratul teritorial de muncă în a cărui rază teritorială angajatorul îşi are sediul social;
  • Creşterea gradului de conştientizare a angajatorilor şi a angajaţilor în ceea ce priveşte necesitatea respectării prevederilor legale în domeniul relaţiilor de muncă și securitate și sănătate în muncă;
  • Diminuarea consecinţelor sociale şi economice negative care derivă din nerespectarea de către angajatorii care desfăşoară activitate în domeniile fabricarea produselor de brutărie şi a produselor făinoase şi întreţinerea şi repararea autovehiculelor, a prevederilor legale în domeniul relaţiilor de muncă și securitate și sănătate în muncă;
  • Eliminarea neconformităților constatate prin dispunerea de măsuri obligatorii de intrare în legalitate și aplicarea de sancțiuni contravenționale corespunzătoare.

In acest context, în domeniul relațiilor de muncă, ITM Argeș a efectuat un număr de 105 controale în urma cărora, au fost aplicate un număr de 14 sancțiuni contravenționale, din care 10 amenzi. Valoarea totală a amenzilor fiind în sumă de 70.500 lei.

Principalele deficiențe constatate:

– neîncheiere contract individual de muncă în formă scrisă;

-netransmitere contract individual de muncă în Revisal;

-neevidenţierea orelor de muncă prestate de fiecare salariat;

-netransmiterea în termen a modificărilor intervenite în Registrul general de evidenţă a salariaţilor.

În domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă, în baza Legii nr.319/2006 privind securitatea şi sănătatea în muncă, au fost efectuate 103 controale.Au fost aplicate un numar de 64 sancțiuni contravenționale, din care 15 amenzi. Valoarea totală a amenzilor fiind în sumă de 47.000 lei.

Deficienţele constatate în urma controalelor:

– lipsă instruire SSM;

– lipsă control medical periodic;

– neautorizare ISCIR ;

– neacordare echipament individual de protecţie.

Comenteaza cu profilul de FB

ACTUAL

În Argeș urmează o săptâmână cu umezeală – VEZI PROGNOZA PE ACEASTĂ SĂPTĂMÂNĂ

Avatar

Publicat

in

De

După un weekend de primăvară, vremea in județul Argeș schimba foaia si aduce in judet o vreme capricioasă de toamnă tîrzie, potrivit datelor oferite de satelitul EUMETSAT. Astfel, luni, prima zi a acestei saptamani, va fi dominata de ploi insemnate cantitativ si temperaturi in scadere situate in jurul valorii de maxim 5 grade Celsius. Marti, continua procesul de racire usoara, cerul va fi mai mult noros iar in cursul noptii de marti spre miercuri ploile se transforma in lapovita si ninsoare.

La jumatatea saptamanii, miercuri si joi, temperaturile pe timpul zile vor coborî pana la maxime de cel mult 2 Grade Celsius iar in cursul noptilor de miercuri si joi se vor semnala lapovițe și ninsori. Abia spre spre sfarsitul acestei saptamanii vreme isi revine iar soarele va predomina vineri si sambata.

Detalii pentru aceasta saptamana, in graficul de mai jos.

Comenteaza cu profilul de FB
Citeste mai mult

ACTUAL

Val de angajări la Spitalul Judeţean Piteşti – Se caută infirmiere și ingrijitoare! VEZI DETALII

Avatar

Publicat

in

De

Spitalul Judeţean de Urgenţă Piteşti, județul Argeș anunțporganizarea unui concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractuale vacante, astfel:
• infirmieră – 12 posturi;

• îngrijitoare – 8 post.

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:

  • a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  • b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
  • c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  • d) are capacitate deplină de exercițiu;
  • e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  • f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  • g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • infirmieră – 12 posturi. Condiții specifice de participare la concurs:are capacitate deplină de exercițiu;curs de infirmieră; 6 luni vechime în activitate.
  • îngrijitoare – 8 post. Condiții specifice de participare la concurs:are capacitate deplină de exercițiu;studii generale;fără vechime.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:
02 februarie 2021, data limită pentru depunerea dosarelor;09 februarie 2021, ora 09.00: proba scrisă;12 februarie 2021, ora 09.00: proba interviu.Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:
cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;curriculum vitae.Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.
În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.
Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se pot obține la sediul Spitalului Judeţean de Urgenţă Piteşti, Aleea Spitalului nr. 36, județul Argeș, telefon 0248/287.150, interior 177

Spitalul Judeţean de Urgenţă Piteşti, județul Argeș organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractuale vacante, astfel:
• Infirmieră – 2 posturi. Condiții specifice de participare la concurs:capacitate deplină de exercițiu;curs de infirmieră;6 luni vechime în activitate.
• îngrijitoare -1 post. Condiții specifice de participare la concurs:are capacitate deplină de exercițiu;studii generale;fără vechime.
Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:
a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;b) cunoaște limba română, scris și vorbit;c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;d) are capacitate deplină de exercițiu;e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.Concursul se va organiza conform calendarului următor:
02 februarie 2021, data limită pentru depunerea dosarelor;09 februarie 2021, ora 09.00: proba scrisă;12 februarie 2021, ora 09.00: proba interviu.Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:
cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;curriculum vitae.Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.
În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.
Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se pot obține la sediul Spitalului Judeţean de Urgenţă Piteşti, Aleea Spitalului nr. 36, județul Argeș, telefon 0248/287.150, interior 177.

Comenteaza cu profilul de FB
Citeste mai mult

Publicitate

Curtea de Argeș

Publicitate

Mioveni

În Trend