Conecteaza-te cu noi

DIVERSE

În Argeş se VÂND colţuri de RAI – Primii clienţi, vedetele din Romania

Publicat

in

In Romania este pe cale sa ia avant un nou concept in imobiliare ce vizeaza nisa locuintelor traditionale romanesti. Printre putinii care s-au avantat pe acest segment se afla o agentie imobiliara din Arges care s-a specializat in ultimii 4 ani pe reconstructia vechilor locuinte traditionale din zona montana a judetului si revanzarea lor ca adevarate bijuterii arhitectonice, ideale pentru case de vacanta. Numai in ultimul an, Klanar Imobiliare, in parteneriat cu o firma specializata, a readus la viata 6 astfel de locuinte, 4 dintre acestea fiind deja cumparate de bucuresteni, cativa dintre ei vedete cunoscute publicului.

” Noua ne place sa le spunem colturi de Rai pentru ca sunt unice si iti ofera senzatia ca, pasind in ele, ai ajuns in al noualea cer, acel cer ce in care regasesti intact farmecul specific romanesc de acum 100 de ani. Sunt locuintele traditionale romanesti refacute cu grija si pasiune si care pastreaza prin tot ce ofera farmecul timpurilor de mult apuse dar si confortul zilelor noastre. Nu e usor sa refaci o astfel de casa si nu este pentru oricine. Facand o parlalela, este exact

Advertisements

Narcisa Uţă: „Noi vindem adevarate colturi de Rai in care s-a investit mai multă pasiune decat bani”

ca o masina de epoca pe care, dupa ce pui pasiune si investesti o gramada de bani in restaurare, te mandresti sa o ai in garaj sau sa iesi, periodic, la plimbare cu ea pe strada mare si sa fii invidiat”, spune Narcisa Uta, managerul Klanar Imobiliare. Aceasta spune ca intr-o astfel de casa se investeste minim 30.000 euro de la momentul achizitiei in starea initiala. La restaurare se folosesc numai materiale de cea mai buna calitate – lemn in special – si se apeleaza la mesteri populari pentru a realiza sculpturile la stalpi, acopersul din şiţă, realizarea mobilierului din lemn masiv, a perdelelor autentice sau a altor piese de mobilier traditional romanesc. Toate casele au utilitatile necesare, apa, curent electric si canalizare insa numai daca privesti atent interioarele iti poti da seama de asta. De asemenea, fiecare casa traditionala se vinde cu minim 1000 mp de teren pe care exista o mica livada cu diversi pomi fructiferi si , demn de retinut, casele sunt pozitionate in asa fel incat poluarea fonica si vecinii mult prea apropiati sa nu existe.

Clientii acestor case sunt, in special oameni cu bani sau vedete din Romania care apreciaza frumosul si autenticul: artisti, politicieni sau oameni de afaceri. ” In ultimii ani am vandut astfel de case in zona montana si subcarpatica, mai exact in Rucar, Bradulet, Nucsoara si Salatrucu, printre clienti fiind un cunoscut actor, un afacerist olandez, o vedeta TV dar si bucuresteni care si-au dorit o astfel de bijuterie de arhitectura traditionala:, adauga Narcisa Uta, managerul Klanar Imobiliare.

Aceasta a precizat ca in acest moment mai sunt la vanzare doar doua astfel de case, veritabile colturi de Rai situate in zona montana, al caror pret porneste de la 60.000 Euro si ca in toamna acestui an se va finaliza restaurarea altor doua.

Click aici sa vezi cum arata casele traditioanle romanesti

 

Comenteaza cu profilul de FB

Dezvaluiri

Marcel Vela vrea să scoată ‘Doi și-un sfert’ la vedere! Ordinul pe care îl pregătește

Publicat

in

De

Mutare interesantă pregătită de ministrul Afacerilor Interne, Marcel Vela! Șeful Internelor vrea să dea un Ordin de ministru prin care „Doi și-un sfert” – serviciul secret al Ministerului de Interne – nu va mai fi atât de secret.

Concret, prin Ordinul ministrului de Interne pentru aprobarea Normelor de protecție a informațiilor clasificate în domeniul activităților contractuale desfășurate în cadrul Ministerului Afacerilor Interne, angajații Direcției Generale de Protecție Interne, fosta „Doi și-un sfert”, vor autoriza, din punct de vedere al securităţii industriale, companiile care vor să aibă contracte cu unitățile MAI.

Advertisements

Prin această mutare, Marcel Vela va transparentiza un proces care avea loc şi până acum, dar conform unor reguli specificate într-un document care iniţial a fost secretizat, informează Adevărul.

Conducătorii entităţilor MAI, deținătoare de informații clasificate utilizate în cadrul activităților contractuale sunt responsabili pentru clasificarea şi definirea acelor componente ale contractelor ce presupun accesul la astfel de informații, în conformitate cu normele în vigoare, sens în care pot solicita sprijinul de specialitate al Direcției Generale de Protecție Internă”, se arată în proiectul de act normativ, consultat de Bugetul.ro.

În cadrul Ministerului Afacerilor Interne, Direcția Generală de Protecție Internă este structura responsabilă pentru îndrumarea și controlul aplicării normelor”, mai spune proiectul de Ordin de ministru.

Vezi și EXCLUSIV Marcel Vela a început marea rebranduire a Poliției Române! Au fost trimise în misiune!

Odată cu intrarea în vigoare a noului Ordin de ministru, va fi abrogat Capitolul VIII din Normele de aplicare a Standardelor naţionale de protecţie a informaţiilor clasificate şi a informaţiilor secrete de serviciu în unitățile Ministerului Afacerilor Interne, aprobate prin Ordinul ministrului de interne nr. S/353/2002, declasificat, cu modificările şi completările ulterioare.

Ordinul ministrului de interne nr.S/353/2002 pentru aprobarea Normelor de aplicare a Standardelor naţionale de protecţie a informaţiilor clasificate şi a informaţiilor secrete de serviciu în unitățile Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările ulterioare, declasificat, nu a fost publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ofițerii „Doi și-un sfert” vor constata și aplica amenzi celor care nu respectă normele

Conform Ordinului pe care îl pregătește Marcel Vela, „constatarea și aplicarea sancțiunilor contravenționale cu privire la nerespectarea normelor de protecție a informațiilor clasificate în domeniul activităților contractuale desfășurate în cadrul Ministerului Afacerilor Interne se realizează de ofițeri anume desemnați din cadrul Direcției Generale de Protecție Internă”.

Mai multe contracte cu UN SINGUR aviz

Potrivit Art. 233 din Hotărârea nr. 585 din 13 iunie 2002 pentru aprobarea Standardelor naţionale de protecţie a informaţiilor clasificate în România, „termenul de valabilitate al certificatului de securitate industrială este determinat de perioada derulării contractului clasificat, dar nu mai mult de 3 ani, după care contractantul este obligat să solicite revalidarea acestuia”.

Conform noului Ordin pregătit de Marcel Vela, „valabilitatea unui aviz de securitate industrială va avea o durată de până la 3 ani. Pe cale de consecință, un operator economic care deține un aviz de securitate industrială (spre exemplu de tip II), poate participa la toate contractele de pe spațiul MAI care presupun gestionarea informațiilor clasificate, în format hârtie, inclusiv la sediul său, în condițiile specificate”.

Vezi și

Apare o nouă taxă! Toți românii vor fi obligați să o achite

Mega-veste! Cum puteți intra în posesia a mii de lei

EXCLUSIV Lovitură în plin pentru șeful SRI, Eduard Hellvig! Salariul său, în cădere liberă, după ‘Era Dragnea’ și până în prezent!

EXCLUSIV Lovitură pentru Mihai Gâdea! Afacerea soției s-a prăbușit

Comenteaza cu profilul de FB
Citeste mai mult

ACTUAL

CONTROALE FĂRĂ PRECEDENT ÎN ARGEȘ, NEREGULI MAJORE – 250 firme controlate de sute de polițiști și jandarmi

Publicat

in

De

  • PREFECTUL EMANUEL SOARE, ACȚIUNE DE CONTROL ÎN TÂRGUL SĂPTĂMÂNAL: “FAC APEL CĂTRE PRIMĂRIA PITEȘTI SĂ INTERVINĂ ȘI SĂ ASIGURE CONDIȚII MAI BUNE COMERCIANȚILOR”

Prefectul Emanuel Soare continuă verificările în județ, insistând pentru respectarea prevederilor Legii 55/2020, privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19. Duminică dimineață, prefectul Emanuel Soare a participat la o acțiune de control în târgul săptămânal din Pitești, împreună cu subprefectul Andrei Ciungu, șeful IJJ Argeș, Gheorghe Lupescu, șeful IPJ Argeș, Mihai Neagoe și adjunctul Poliției Locale Pitești, Mihai Ciprian.

Prefectul Emanuel Soare a descoperit mai multe probleme în târgul săptămânal, pe care Primăria Pitești a insistat să-l redeschidă din 26 iunie. Prefectul a constatat că, în general, se poartă masca de protecție, dar, în special în zona meselor, din spațiile de alimentație publică, se crează aglomerație. Prefectul a insistat pentru o reorganizare a locului, reducerea numărului meselor, dezinfectarea lor, atragerea atenției clienților și schimbarea măștilor angajaților mai des.

Advertisements

Discutând cu comercianții din târg, prefectul Emanuel Soare a aflat și nemulțumirile lor. Toti s-au plâns de lipsa condițiilor oferite de administratorii târgului, respectiv de Primăria Pitești. Primăria, pentru a asigura un comerț civilizat, ar trebuie sa rezolve de urgență problemele cu furnizarea apei potabile, să igienizeze toaletele, să pună la dispoziție materiale sanitare și să facă reparațiile necesare în târgul săptămânal.

“Fac apel public către Primăria Pitești și administratorii târgului sa intervină de urgență și să rezolve problema apei, să asigure săpun și dezinfectant. E nevoie de condiții mai bune pentru comercianți, iar aceștia trebuie verificați permanent pentru a ne asigura că respectă regulile impuse de starea de alertă. Nu este suficient să deschizi târgul, sa trimiți hârtii către Instituția Prefectului că verifici măsurile, trebuie să și faci ce te-ai angajat”, a declarat prefectul Emanuel Soare după controlul din târgul săptămânal.

#Peste 250 de societăți comerciale verificate

Aproximativ 400 de polițiști, jandarmi, pompieri și polițiști locali au acționat , în acest sfârșit de săptămână, pentru verificarea respectării normelor legale impuse de starea de alertă. Pentru prevenirea și limitarea infectării cu noul coronavirus, polițiști, jandarmi, pompieri, polițiști locali, dar și reprezentanții instituțiilor cu atribuții de control au continuat acțiunile de prevenire în zonele aglomerate din județul Argeș și în mijloacele de transport în comun, verificând modul de respectare a măsurilor de protecție individuală și de distanțare sociale.

Astfel, au fost verificate peste 250 de societăți comerciale, aproape 300 de autovehicule și au fost legitimate aproximativ 600 de persoane. Ca urmare a neregulilor constatate, au fost aplicate aproape 300 de sancțiuni contravenţionale, în valoare totală de peste 25.000 de lei, pentru nerespectarea măsurilor de protecție individuală și 11 sancțiuni, în valoare de 13.800 de lei, conform Legii 61/1991.
De asemenea, polițiștii au desfășurat activități de prevenire, prin care au adus la cunoștința agenților economici și a persoanelor desemnate pentru punerea în aplicare a prevederilor Legii 55/2020, să informeze permanent angajații, dar și clienții că este important să respecte măsurile de protecție individuală, de distanțare socială și de igienă persoanală, mai ales în spațiile închise.

Vă amintim de TELVERDE – 0800800165, numărul de telefon la care puteţi sesiza nereguli privind respectarea măsurilor stabilite în contextul COVID–19.

Comenteaza cu profilul de FB
Citeste mai mult
Advertisements

Curtea de Argeș

Publicitate

Mioveni

În Trend