Conecteaza-te cu noi

MONDENITATI

HALUCINANT | Cum justifică Stelian Tănase cenzurarea documentarului Moștenirea Clandestină

Avatar

Publicat

in

Stelian Tănase își justifică cenzura aplicată în cazul documentarului Moștenirea Clandestină, pe motiv că el este doctor în istorie și că materialul respectiv făcea propagandă comunistă.

stelian tanase - tvrStelian Tănase a oferit luni, în cadrul conferinței de presă prilejuite de lansarea grilelor TVR, explicații halucinante și de-a dreptul penibile, cu privire la oprirea emisiei TVR Moldova. După ce în primă fază a negat că ar fi făcut acest lucru și că Directorul TVR Internațional, minte, Stelian Tănase a spus că a decis să oprească difuzarea documentarului Moștenirea Clandestină, pe motiv că acesta făcea propagandă comunistă.

Nimic mai fals. În loc de explicații concrete, Tănase s-a rezumat să spună că respectivul documentar a fost difuzat de 70 de ori la TVR, însă era vorba de celelalte 9 episoade și nu de cel de-al zecelea, cenzurat pe TVR Moldova.

Pentru că a bâlbâit un răspuns, în apărarea lui Stelian Tănase au sărit în cadrul conferinței, Florin Iaru, Irina Radu și Ion Cristoiu. Irina Radu, director de programe, cea care a aprobat difuzarea tuturor celor 10 episoade ale documentarului Moștenirea Clandestină, s-a răzgândit și a spus că s-a oprit difuzarea lui pe motiv de propagandă comunistă, cântând astfel în ton cu nou ei șef, doar ca să se pună bine cu acesta. Irina Radu a avut tupeul să spună că Beatrice Comănescu a greșit pentru că a dat curs solicitări lui Stelian Tănase și că dacă știa că acest lucru nu este permis, nu trebuia să oprească emisia TVR Moldova.

Cenzurarea documentarului pe TVR Moldova, în data de 7 februarie 2014, la ora 14.08, este cu atât mai ciudată, întrucât pe 29 ianuarie 2014, același episod a fost difuzat fără probleme pe TVR 1.

Ion Cristoiu, proaspăt parașutat la TVR 2, de către Stelian Tănase a sărit imediat să-l apere pe noul lui șef, care-i bagă lunar în buzunar, mii de euro pentru că va realiza o emisiune culturală.

Ion Cristoiu a deturnat discuția despre cenzura aplicată de Stelian Tănase, prin atac la persoană. Pe un ton superior și arogant, Ion Cristoiu l-a întrebat pe Sebastian Popescu, redactor șef la exclusivNEWS.ro, că cine este și de unde este. La auzul numelui reprezentantului site-ului de știri, al conferința de presă, Ion Cristoiu a spus că nu a auzit de el și că este un neica nimeni ”un cetățean care se bagă în seamă”.

Ion Cristoiu a avut tupeul să spună în cadrul conferinței de presă că el este o vedetă tv și că el face o favoare TVR și nu invers. Că are zeci de oferte de la televiziunile private de unde putea câștiga mult mai mulți bani decât de la TVR.

Stelian Tănase a anunțat că relansează grilele canalelor TVR cu Ion Cristoiu, Cornel Nistorescu, Mircea Dinescu, Florin Iaru și Miruna Munteanu. Și că va servi românilor cultură de înaltă calitate de dimineața până seara.

 

Comenteaza cu profilul de FB

BUSSINES

Magazinele de haine second hand și outlet se pot aproviziona deja cu produse pentru sezonul cald 2021

Avatar

Publicat

in

Sectorul de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii second hand și outlet este în creștere în România, pe segmentul quality. Interesant este că românii nu mai aleg astfel de magazine pentru că ar fi limitați din punct de vedere financiar, ci pentru că le consideră opțiuni convenabile, eficiente pentru bugetul lor. Mai exact, de la cumpărături de nevoie (în anii `90 și `2000, sărăcia extremă era un fenomen larg în România, conform datelor statistice), acum s-a ajuns mai mult la cumpărături de voie (veniturile românilor au crescut considerabil, la fel și pretențiile în materie de îmbrăcăminte).

Implicit, magazinele cu haine sh și outlet pe stil vechi (articole de slabă calitate, care arată neplăcut, haine nedorite) sunt tot mai puține și cu greu supraviețuiesc pe piață, în timp ce acelea care nu mai vând produsele pe prețuri derizorii ajung să prospere, atrăgând interesul publicului (în unele cazuri, când sosește marfa nouă, este ca de Black Friday, coadă la intrare). Românii sunt atrași evident de prețuri mici și reduceri, dar cei care chiar cheltuiesc sume mari de bani la capitolul fashion preferă să dea bani în plus pentru calitate mai ridicată.

Colectia primavara-vara de la Crematex

Soluția optimă: produse de calitate înaltă la prețuri oneste, ușor mai mici sau comparabile cu cele din magazinele standard. Aici punctează cel mai bine produsele outlet, multe dintre ele fiind de la branduri de top, chiar exclusiviste, devenite astfel foarte accesibile publicului larg. Exact pe acest segment acționează Crematex, un tot mai popular depozit haine second hand din Cluj-Napoca, ce livrează haine sh și haine outlet către magazine de profil din întreaga țară. Selecțiile au prețuri atractive, dar marfa este în cele mai multe cazuri de calitate extra, fără compromis.

În prezent, magazinele pot cumpăra stocuri outlet și haine second hand pentru sezonul cald 2021. Noile loturi sunt disponibile la comandă și se știe că acum este momentul perfect (cea mai bună marfă sh și outlet este cea achiziționată în extrasezon). Retailerii care caută depozit haine outlet pot să profite de ocazie pentru a comanda colecții noi de haine outlet pentru primăvară & vară, articole recent introduse în stocul Crematex, de la branduri cunoscute, la prețuri extrem de accesibile, marfă ideală pentru revânzare cu profit ridicat. Astfel de produse sunt la mare căutare, deci nu vor rămâne mult timp pe rafturi.

Tinuta din noua colectie Crematex

“Ne bucură faptul că tot mai multe magazine de haine second hand și outlet înțeleg preferințele publicului și nu încearcă să mai atragă clienții doar prin prețuri extrem de mici la produse pe care de fapt mulți oameni nu le-ar dori nici gratuit… În realitate, publicul caută haine de calitate, dorește să facă deal-uri istețe, să cumpere mai convenabil decât de la marile branduri din mall, dar la o calitate cel puțin la fel de bună”, explică reprezentanții acestui depozit de haine second hand și outlet.

În România, de obicei în luna martie încă este o perioadă cu vreme rece, dar clienții caută deja haine pentru sezonul cald. Așadar, cel târziu de la finalul lunii februarie, ideal este ca în magazinele second hand și outlet să existe deja marfă atractivă pentru sezonul de primăvară – vară.

Comenteaza cu profilul de FB
Citeste mai mult

ACTUAL

BREAKING NEWS! EXISTĂ ALEPH NEWS! Canalul de știri va emite de mâine, 1 septembrie

Avatar

Publicat

in

De

  • Aleph News este primul canal de social television din seria Aleph, concepută de Adrian Sârbu.
  • Aleph, imaginat de scriitorul Jorge Luis Borges, este o sferă miraculoasă, în care, din orice punct te uiți, vezi tot universul în timp și spațiu. Adrian Sârbu vede în Aleph o ipostaziere a internetului de astăzi și o convergență a universurilor interior și exterior ale omului contemporan.
  • Aleph News este dedicat spectatorului smart, educat și suficient material. Cel care vrea să știe. Conținutul canalului oglindește sfera intereselor acestui target.

Programele de știri și de analiză sunt create după obiceiurile de consum ale Smartului.

Echipa de jurnaliști reunește atât nume cunoscute care au lucrat cu Adrian Sârbu în ultimii 25 de ani – Costi Mocanu, Felix Drăghici, Bogdan Hofbauer, Lucian Nemoiu, Răzvan Hriscu, Cristina Airabedian, Vlad Craioveanu, Lică Molan, Radu Badiu, Georgiana Dulgheru, Augustin Stochiță, Dan Pavel, Irina Ursu, Mihaela Măncilă, Monica Mihai, Oana Despa, Cătălin Condruț, Raisa Humeniuc, Ana-Maria Rus, Mădălina Bucur, Raluca Maniță, dar și colaboratori noi: Ion Cristoiu, Marius Tucă, Ioana Țigănilă, Ioana Voicu, Iulia Maria, Andreea Perminova, Angela Carp, Nadina Zisu, Tatiana Lipchin, Tora Apetrii și alții din presa locală.

Canalul poate fi urmărit pe rețelele de cablu și satelit: Vodafone, Telekom, Orange, INES și NextGen, cât și online: pe site-ul www.alephnews.ro, Facebook, Instagram și Youtube.

Pentru mobil, Aleph News este formatat 9:16, similar Instagram-ului.

Adrian Sârbu: “Aleph News e un proiect al secolului 21. El își va crea propria piață: consumatorii de informație și entertainment de pe mobil, cei care au abandonat sau au fost abandonați de televiziunea tradițională. Ei așteaptă să retrăiască experiența informației fuzionate cu entertainment-ul, în noua eră a social media. Pentru ei, Aleph News va fi (ne)așteptatul Breaking News.”

Link video: https://www.facebook.com/watch/?v=881811345699400&extid=hcVXxsaVi34YyMgL

Comenteaza cu profilul de FB
Citeste mai mult
Publicitate

Publicitate

Curtea de Argeș

Publicitate

Mioveni

În Trend