Conecteaza-te cu noi

NATIONAL

Guvernul britanic ia măsuri disperate: Granițele Regatului s-ar putea închide în fața valului de mutații SARS-CoV-2

Avatar

Publicat

in

Guvernul britanic preconizează posibilitatea de a închide frontierele Marii Britanii în faţa apariţiei diferitelor mutaţii ale coronavirusului SARS-CoV-2, a recunoscut vineri ministrul mediului, George Eustice, relatează EFE, potrivit Agerpres.

“Mereu avem în vedere aceste lucruri şi le avem în atenţie. Preocuparea din acest momente este numărul diferitelor mutaţii”, a declarat ministrul postului Sky News fiind întrebat despre eventualitatea închiderii frontierelor.

Citește și: Raed Arafat: ‘Pentru școli ultima analiză se va face la începutul lui februarie pentru a decide definitiv care va fi abordarea’

Marea Britanie a suspendat recent toate zborurile din Portugalia şi din 14 ţări din America Latină, ca urmare a apariţiei unei tulpini braziliene şi solicită tuturor pasagerilor un test negativ pentru COVID-19.

În urmă cu câteva săptămâni au fost suspendate şi zborurile din Africa de Sud, după apariţia în această ţară a unei noi variante a coronavirusului.

Citește și: Valeriu Gheorghiță: Nu cred că anul viitor vom mai avea o altă campanie de vaccinare

Potrivit ultimelor date oficiale, Marea Britanie a înregistrat joi 1.290 noi decese asociate COVID-19, sub recordul de 1.820 de morţi anunţat în ziua anterioară, precum şi 37.892 noi contagieri.

În ultimele şapte zile, numărul deceselor a crescut cu 14,1 % faţă de săptămâna anterioară, deşi numărul contagierilor a înregistrat o scădere de 23,6 %.

În Marea Britanie se menţin restricţii ale deplasărilor populaţiei, precum şi închiderea şcolilor, ca urmare a numărului mare de contagieri şi situaţiei critice din spitalele ţării.

Comenteaza cu profilul de FB
Citeste mai mult
Click si comenteaza

You must be logged in to post a comment Login

Lasa un comentariu

NATIONAL

Globurile de Aur 2021 – Josh O’Connor, desemnat cel mai bun actor într-un serial-dramă

Avatar

Publicat

in

De

Josh O’Connor a câştigat Globul de Aur pentru cel mai bun actor într-un serial-dramă graţie interpretării sale din producţia TV “The Crown”, duminică seară, la cea de-a 78-a gală de decernare a acestor trofee prestigioase atribuite de Asociaţia Presei Străine de la Hollywood (HFPA), potrivit contului de Twitter al evenimentului.

La această categorie au fost nominalizaţi actorii Jason Bateman (“Ozark”), Josh O’Connor (“The Crown”), Bob Odenkirk (“Better Call Saul”), Al Pacino (“Hunters”), Matthew Rhys (“Perry Mason”).
Acesta este primul Glob de Aur câştigat de actorul britanic Josh O’Connor, care interpretează în serialul “The Crown” rolul prinţului Charles al Marii Britanii.

În 2020, premiul pentru cel mai bun actor într-un serial-dramă a fost câştigat de Brian Cox, protagonistul serialului “Succession”.

Cea de-a 78-a ediţie a galei de decernare a Globurilor de Aur are loc la ora transmiterii acestor informaţii şi se desfăşoară în format virtual. Evenimentul, difuzat în direct din New York şi Los Angeles de postul de televiziune american NBC, este prezentat pentru a patra oară de actriţele Tina Fey şi Amy Poehler.

Decernate pentru prima dată în 1944, Globurile de Aur recompensează cele mai bune interpretări şi producţii din industria cinematografică şi de televiziune, grupate în 25 de categorii.

Comenteaza cu profilul de FB
Citeste mai mult

NATIONAL

Schimbare de paradigmă în educație! Viitorul școlii este în mediul online: ‘Vom merge mult mai mult către teleşcoală!’

Avatar

Publicat

in

De

Ministrul Educaţiei, Sorin Cîmpeanu, a afirmat, în emisiunea Interviurile lui Cristoiu de la Aleph News, că pandemia şi-a pus amprenta asupra elevilor şi profesorilor, a avut efecte şi pozitive, şi negative, iar unul dintre beneficii ar fi accelerarea procesului de digitalizare în învăţământ, relatează Mediafax.

Sorin Cîmpeanu spune că şcoala nu va mai fi ca înainte de pandemie, urmând ca ponderea învăţământului online să crească, dar numai acolo unde se potriveşte acest sistem de predare.

Citește și: RAPORT despre Wuhan făcut de Departametul de Stat al SUA: ‘Un accident de laborator ar putea semăna cu un focar natural’

„Componenta online trebuie introdusă după terminarea pandemiei cu multă înţelepciune şi acolo unde se potriveşte. Pandemia ne-a obligat să o introducem şi unde se potriveşte, şi unde nu. Partea de digitalizare a educaţiei presupune nu numai investiţia în echipamente şi conectivitate. Investiţia în softuri presupune şi investiţia în formarea resursei umane. Este cu totul şi cu totul altceva să predai online faţă de predarea clasică. Eu m-am pregătit pentru învăţământul la distanţă, noţiune care seamănă, dar nu se suprapune cu învăţământul online, încă de acum 20 de ani. Am şi certificări în acest sens, certificări care mă îndreptăţeau să cred că sunt priceput în acest domeniu. Însă în vara anului trecut am format 40 de grupe cu toate cadrele didactice din universitatea pe care am condus-o pentru predarea online, module de 16 ore cu fiecare grupă. Am intrat şi eu într-o astfel de grupă ocazie cu care am văzut, eu care mă credeam priceput, cât de puţin priceput eram de la alcătuirea conţinutului şi până la evaluare, o evaluare care să fie relevantă, care să fie specifică modului de predare online”, a declarat ministrul Educației.

Citește și: INEDIT Confesiunile unui călugăr în timpul pandemiei: Mi-e frică de o viitoare ‘castă a talibanilor’ ortodocși!

El a precizat că în peripoada pandemiei mulți profesori, dar și elevi și studenți, și-au îmbunătățit competențele digitale.

„Deci profesorii români, fără să aibă această formare, cea mai mare parte dintre ei au reuşit să ducă la bun sfârşit anul şcolar trecut şi îl vor încheia cu examenele naţionale, inclusiv acest an şcolar. Cum au reuşit? Dobândind competenţe digitale, mult mai multe decât aveau până acum. Nu numai profesorii şi-au îmbunătăţit aceste competenţe digitale, ci şi elevii şi studenţii. Paradoxal sau nu, este un plus, o oportunitate a acestei pandemii. (…) Dacă cineva îşi imaginează că după ce se va termina această pandemie vom relua lucrurile de unde le-am lăsat în luna martie anul trecut, se înşeală amarnic. Că ne place sau nu ne place, că dorim sau nu dorim vom merge mult mai mult către teleşcoală, către predare online. Activităţile practice sunt activităţi practice, nu pot fi făcute în online. Grădiniţa e totuşi grădiniţă, copiii merg totuşi să se joace… partea de medicină”, a mai spus Sorin Cîmpeanu.

Citește și: VIDEO – Simona Halep a fost huiduită de fanii de la meci, după o declarație care nu i-a mulțumit

În opinia sa, un rol important pentru digitalizarea învăţământului îl vor avea fondurile europene primite prin PNRR şi pentru care Ministerul Educaţiei a pregătit deja proiecte. Condiţia ar fi ca fiecare din cele 17.000 de şcoli în România să prezinte situaţia reală a accesului la tehnologie şi să nu recurgă la raportări fictive.

Sorin Cîmpeanu admite că principalul efect negativ al pandemiei au fost pierderile la învăţătură ale elevilor şi susţine că acestea trebuie recuperate rapid şi eficient, prin identificarea lor de la caz la caz.

Comenteaza cu profilul de FB
Citeste mai mult
Publicitate

Publicitate

Curtea de Argeș

Publicitate

Mioveni

În Trend