Conecteaza-te cu noi

NATIONAL

Ghidul pariurilor pe turneele Esports

Publicat

in

Dacă ești un împătimit al jocurilor video, probabil că îți place să urmărești turneele din Esports. La aceste evenimente se strâng cei mai buni jucători din toată lumea pentru a concura alături de echipa lor. Totuși, ce este și mai distractiv este să pariezi la astfel de turnee. Multe site-uri online îți oferă posibilitatea de a paria la turneele de Esports. Dacă ești nou în acest proces s-ar putea să ți se pară prea mult pentru început, în special când vezi toate acele informații distribuite pe mai multe linii. Însă, nu îți face griji, poți învăța foarte ușor cum să pariezi la un turneu de Esports. Acestea sunt asemănătoare cu pariurile sportive sau cu biletul zilei.

Exemple de campionate majore pe care să pariezi

Esports-ul se aseamănă cu pariurile sportive tradiționale în care există un număr de jocuri, ligi și evenimente importante. Cele mai importante sunt turneele, unde se strâng cei mai mulți fani și pariori. Pentru Dota 2 de exemplu, turneul principal se numește The International la care concurează 16 echipe pentru un premiu de 20 de milioane de dolari. Pentru jocul League of Legends, campionatul major se numește League of Legends World Championship sau prescurtat Worlds. Acesta a devenit unul dintre cele mai vizionate turnee din lume datorită popularității jocului. La acest campionat sunt implicate 24 de echipe pe parcursul a 7 săptămâni.

Un alt campionat important tot la League of Legends este Mid-Season Invitational sau MSI care are loc în fiecare primăvară și la care participă 14 echipe. Acestea sunt doar câteva exemple de campionate mari, întrucât mai există și campionate pentru CS GO sau alte jocuri.

content-image

Înțelege pariurile și cotele pe Esports

În ceea ce privește pariurile și cotele la Esports, acestea sunt destul de asemănătoare cu cele tradiționale. Cele mai multe site-uri de pariuri îți oferă metoda clasică de a paria pe o echipă câștigătoare, iar atașat ai și cotele în caz de câștig. Să luăm un exemplu de cote la Dota 2:

∙        Clutch Gamers 1.45

∙        Gaming 8.0

∙        Draw 3.1

Dacă pariezi 1 dolar pe Clutch Gamers vei câștiga 1.45 dolari dacă aceștia câștigă. În schimb, dacă pariezi pe Gaming, vei câștiga 8 dolari la fiecare dolar pariat. Iar pentru Draw, fiecare 1 dolar pariat îți va oferi un profit de 3.1 dolari. Acest exemplu de pariu se referă la faptul de a paria pe meciuri individuale. În schimb, există posibilitatea ca la astfel de turnee să pariezi pe echipa care crezi că va fi campioană absolută la acel turneu. În cazul în care ai ales greșit câștigătorul, vei pierde toți banii pariati. Avantajul este că vei avea profituri mult mai mari dacă reușești să plasezi corect pariul. Totuși, echipa aleasă de tine va trebui să câștige fiecare meci din turneu.

Găsește o casă de pariuri care să accepte Esports

Există câțiva factori de luat în considerare când alegi o casă de pariuri pentru Esports. În primul rând, varietatea de pariuri pe care ți-o oferă. Pariurile individuale și cele cu campionul absolut îți vor fi oferite în funcție de casa de pariuri pe care o alegi. Alte site-uri mai mici s-ar putea să îți ofere un număr limitat de pariuri.

Un alt factor de luat în considerare este reputația site-ului respectiv de pariuri. Până la urmă, pentru un site online cea mai importantă este reputația pe care o are cu clienții anteriori. Fiecare site de pariuri trebuie să obțină o licență de funcționare, astfel că ar fi bine să te asiguri că site-ul pe care urmează să pariezi deține o astfel de licență. Unele instituții sunt mai severe în oferirea licenței, altele nu au criterii atât de stricte.

Verifică modalitățile de plată disponibile. Majoritate vor oferi plata cu card de credit, card de debit, portofele electronice, transferuri bancare sau cryptomonede. Cu cât ai mai multe opțiuni puse la dispoziție, cu atât vei putea alege mai ușor unde să îți depui banii. Verifică și recenziile altor utilizatori în ceea ce privește timpul de așteptare pentru un transfer sau pentru o retragere.

Nu în ultimul rând, sistemul de suport clienți trebuie să fie bine pus la punct. În eventualitate unei probleme legată de un transfer sau de un pariu este bine ca aceasta să fie rezolvată cât mai repede.

content-image

Creează-ți o strategie

Pentru a face profit pe termen lung vei avea nevoie și de o strategie la Esports. Primul aspect de care să ții cont este să evaluezi diferiți factor la turnee. Verifică oponenții și echipele din care fac parte, jucătorii de bază, performanțele recente și orarul de zbor.

Un alt lucru la care poți fi atent este momentul când se schimbă cotele. Dacă o echipă importantă a anunțat că un jucător nu va participa la turneu și va fi înlocuit, șansele sunt destul de mari să aibă o cotă mare. Dacă între timp jucătorul și-a revenit și anunță oficial că va juca, atunci vei putea paria chiar înainte ca acea cotă să fie scăzută.

Încearcă să te specializezi pe un anumit tip de turnee. Chiar dacă este distractiv să pariezi în cât mai multe locuri, rezultatele nu vor fi pe măsură. Cu cât cunoști mai bine echipele la un singur joc, cu atât vei putea să faci pariuri bine gândite și informate.

Nu în ultimul rând, ca la orice tip de pariuri trebuie să îți administrezi bine banii. Nu risca niciodată mai mult de 1% din totalul de bani de pariuri de care dispui pentru un turneu. Astfel, nu vei pierde prea rapid banii în cazul în care faci alegeri greșite.

Concluzie

Turneele precum Worlds, MSI și International sunt evenimente majore în Esports. Trebuie să înțelegi doar cum funcționează cotele și tipurile de pariuri ce îți sunt puse la dispoziție. Începe cu principalele tipuri de pariuri, iar după ce începi să devii tot mai bun te poți concentra și pe alte tipuri. Caută un site de pariuri de încredere, de preferat unul licențiat și foarte cunoscut. De asemenea, nu uita să îți faci și o strategie pentru a face profit pe termen lung.

Comenteaza cu profilul de FB
Advertisements

ACTUAL

Document| CNSU a aprobat noile măsuri restrictive pentru 30 de zile, în contextul combaterii pandemiei de Covid-19

Publicat

in

De

Comitetul Național pentru Situații de Urgență (CNSU) a aprobat Hotărârea numărul 91 privind stabilirea unor măsuri suplimentare în scopul gestionării riscului de sănătatea publică cauzat de numărul mare de infectări cu virusul SARS-CoV-2, prin care se propune:

– interzicerea, pentru o perioadă de 30 zile, circulației persoanelor în afara locuinței/gospodăriei în intervalul orar 22,00-05,00, cu anumite excepții;

– interzicerea, pentru o perioadă de 30 zile, desfășurării activității operatorilor economici care activează în domeniul comerțului/prestărilor de servicii în spații închise și/sau deschise, în intervalul orar 21,00-05,00;

– activitatea restaurantelor, cafenelelor etc. în interiorul clădirilor și la terase să fie permisă până la 50% din capacitatea maximă a spațiului, în intervalul orar 05,00-21,00;

– interzicerea activității în baruri, cluburi și discoteci pentru o perioadă de 30 zile, precum și organizarea și desfășurarea evenimentelor private (nunți, botezuri, mese festive etc.), a concertelor și spectacolelor;

– interzicerea participării spectatorilor la competițiile sportive;

– accesul la toate activitățile și evenimentele organizate în perioada de 30 de zile conform prezentei hotărâri, să fie permis doar persoanelor vaccinate sau trecute prin boală;

– organizarea programului de lucru în regim de telemuncă sau muncă la domiciliu pentru cel puțin 50% din angajați;

– accesul vizitatorilor în toate instituțiile publice centrale și locale, operatorilor economici, care funcționează în clădiri de birouri private, să fie permis doar persoanelor care fac dovada vaccinării, trecerii prin boală în ultimele 180 de zile sau testării;

– abilitarea Ministerul Educației în vederea emiterii ordinului de ministru privind modificarea structurii anului școlar 2021-2022;

– instituirea obligativității purtării măștii de protecție, în toate spațiile publice închise și deschise, precum și la locul de muncă și în mijloacele de transport în comun.

GUVERNUL ROMÂNIEI

COMITETUL NAŢIONAL PENTRU SITUAȚII DE URGENȚĂ

H O T Ă R Â R E

91 din 22.10.2021

privind stabilirea unor măsuri suplimentare în scopul gestionării riscului

de sănătatea publică cauzat de numărul mare de infectări cu virusul

SARS-CoV-2

 

Având în vedere analiza factorilor de risc privind managementul situației de urgență generată de virusul SARS-CoV-2, pe teritoriul României la data de 20.10.2021, realizată la nivelul Centrului Național de Coordonare și Conducere a Intervenției, precum și propunerile formulate în cadrul ședinței de lucru organizate în data de 20.10.2021 la nivelul Președinției României,

luând în considerare creșterea exponențială a numărului de persoane infectate cu virusul SARS-CoV-2 care a determinat supraaglomerarea unităților sanitare și în special a unităților de primiri urgențe și secțiilor de terapie intensivă cu pacienți ce au dezvoltat forme severe sau grave și care necesită suport respirator invaziv sau neinvaziv,

ținând cont de măsurile deja întreprinse la nivel național pentru relocarea stocurilor de echipamente din dotarea Companiei Naționale UNIFARM S.A. în cadrul stocurilor de urgență și distribuirea lor către unitățile sanitare, limitarea internărilor și intervențiilor medicale ce nu reprezintă urgențe de sănătate și transformarea unor unități sanitare în spitale dedicate tratamentului bolnavilor de COVID-19,

în considerarea demersurilor privind solicitarea de asistență internațională prin intermediul Mecanismului de Protecție Civilă al Uniunii Europene în vederea asigurării medicației și materialelor necesare pentru tratarea pacienților cu forme critice și severe de COVID-19, referitoare la transferul, pe baza acordului bilateral, a unor pacienți infectați în spitale din Ungaria, precum și la utilizarea de echipe medicale internaționale în cadrul unităților sanitare cu deficit de personal,

raportat la necesitatea menținerii condițiilor socio – economice necesare desfășurării activităților specifice economiei naționale concomitent cu realizarea unui nivel de alertă adecvat la nivelul componentelor Sistemului Național de Management al Situațiilor de Urgență,

în conformitate cu prevederile art. 4 alin. (1) lit. c) și art. 81 din O.U.G. nr. 21/2004 privind Sistemul Național de Management al Situațiilor de Urgență, cu modificările și completările ulterioare,

în temeiul prevederilor art. 5, art. 8, art. 9 alin. (1), art. 17, art. 38 alin. 1^5, art. 43 alin. (1), art. 44 și art. 71 din Legea nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19 cu modificările și completările ulterioare și ale art. 2 și art. 4 din Hotărârea Guvernului nr. 94/2014 privind organizarea, funcționarea și componența Comitetului Național pentru Situații Speciale de Urgență, cu modificările și completările ulterioare,

 

Comitetul Național pentru Situații de Urgență adoptă prezenta

 

HOTĂRÂRE:

  • (1) Se propune interzicerea circulației persoanelor în afara locuinței/gospodăriei, în intervalul orar 22,00-05,00, indiferent de rata de incidență cumulată la 14 zile, pentru o perioadă de 30 zile, cu următoarele excepții:
  1. deplasarea persoanelor care sunt vaccinate împotriva virusului SARS-CoV-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, respectiv persoanele care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2;
  2. deplasarea persoanelor în interes profesional, inclusiv între locuință/gospodărie și locul/locurile de desfășurare a activității profesionale și înapoi;
  3. deplasarea persoanelor pentru asistență medicală care nu poate fi amânată și nici realizată de la distanță, precum și pentru achiziționarea de medicamente;
  4. deplasări ale persoanelor în afara localităților ale persoanelor care sunt în tranzit sau efectuează călătorii al căror interval orar se suprapune cu perioada interdicției, cum ar fi cele efectuate cu avionul, trenul, autocare sau alte mijloace de transport de persoane, și care pot fi dovedite prin bilet sau orice altă modalitate de achitare a călătoriei;
  5. deplasarea persoanelor din motive justificate, precum vaccinarea, îngrijirea/însoțirea copilului, asistența persoanelor vârstnice, bolnave sau cu dizabilități ori decesul unui membru de familie;

(2) Pentru verificarea motivului deplasării în interes personal, prevăzut la alin. (1) lit. a), persoanele sunt obligate să prezinte, la cererea personalului autorităților abilitate, certificatul digital al Uniunii Europene privind COVID-19, pe suport hârtie sau în format electronic, iar în cazul cetățenilor străini și apatrizi definiți potrivit Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 194/2002 privind regimul străinilor în România, republicată, cu modificările și completările ulterioare, prin intermediul documentului de vaccinare emis de unitatea sanitară din afara României unde a fost administrat vaccinul sau, după caz, a documentului care atestă trecerea, prezentat în limba țării respective și în limba engleză sau prezentat în limba română.

(3) Pentru verificarea motivului deplasării în interes profesional, prevăzut la alin. (1) lit. b), persoanele sunt obligate să prezinte, la cererea personalului autorităților abilitate, legitimația de serviciu sau adeverința eliberată de angajator ori o declarație pe propria răspundere, completată în prealabil.

(4) Pentru verificarea motivului deplasării în interes personal, prevăzut la alin. (1) lit. c)-e), persoanele sunt obligate să prezinte, la cererea personalului autorităților abilitate, o declarație pe propria răspundere, completată în prealabil care trebuie să cuprindă numele și prenumele, data nașterii, adresa locuinței/gospodăriei, motivul deplasării, data completării și semnătura.

  • (1) Se propune interzicerea desfășurării activității operatorilor economici care activează în domeniul comerțului/prestărilor de servicii în spații închise și/sau deschise, publice și/sau private, indiferent de rata de incidență cumulată la 14 zile, pentru o perioadă de 30 zile, în intervalul orar 21,00-05,00. Între orele 21,00-05,00, operatorii economici pot activa doar în relația cu operatorii economici cu activitate de livrare la domiciliu.

(2) Măsura prevăzută la alin. (1) se aplică și activităților sau evenimentelor organizate și desfășurate de persoanele fizice, operatorii economici, instituțiile publice în următoarele domenii:

  1. instituții muzeale, biblioteci, librării, cinematografe, studiouri de producție de film și audiovizuală, instituții de spectacole și/sau concerte, școli populare de artă și meserii, organizate și desfășurate în spații închise sau deschise;
  2. săli de sport și/sau fitness;
  3. jocuri de noroc;
  4. piscine interioare;
  5. locuri de joacă pentru copii;
  6. săli de jocuri;
  7. târguri, bâlciuri, talciocuri.

(3) Activitatea cu publicul a operatorilor economici prevăzuți la alin. (1) care desfășoară activități de preparare, comercializare și consum al produselor alimentare și/sau băuturilor alcoolice și nealcoolice, de tipul restaurantelor, cafenelelor, etc., în interiorul clădirilor, precum și la terase este permisă până la 50% din capacitatea maximă a spațiului, în intervalul orar 05,00-21,00.

(4) Activitatea cu publicul a operatorilor economici care activează în domeniul comerțului/prestărilor de servicii în spații închise și/sau deschise, publice și/sau private, prevăzuți la alin. (1), cu excepția celor prevăzuți la alin. (3), se desfășoară până la capacitatea maximă a spațiului, în intervalul orar 05,00-21,00.

(5) Organizarea și desfășurarea activităților prevăzute la alin. (2) este permisă, în intervalul orar 05,00-21,00, până la 30% din capacitatea maximă a spațiului.

(6) Prin excepție de la prevederile alin. (1), (2), (3) și (4), unitățile farmaceutice, benzinăriile, operatorii economici cu activitate de livrare la domiciliu, precum și operatorii economici din domeniul transportului rutier de persoane și rutier de mărfuri își pot desfășura activitatea în regim normal de muncă, cu respectarea normelor de protecție sanitară.

  • (1) Se propune interzicerea activității în baruri, cluburi și discoteci.

(2) Se propune interzicerea, pentru o perioadă de 30 zile, a organizării și desfășurării evenimentelor private (nunți, botezuri, mese festive etc.), cursurilor de instruire, workshop-urilor și conferințelor, precum și a concertelor și spectacolelor organizate în alte spații deschise sau închise cu excepția celor special destinate care aparțin instituțiilor de spectacole și/sau concerte.

(3) Se propune ca, pentru o perioadă de 30 zile, competițiile sportive să poată fi organizate și desfășurate pe teritoriul României fără participarea spectatorilor.

(4) Se propune ca, pentru o perioadă de 30 zile, mitingurile și demonstrațiile să poată fi organizate cu participarea a cel mult 100 de persoane și doar dacă toți participanții sunt persoane vaccinate împotriva virusului SARS-CoV-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, respectiv se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2.

(5) Se propune ca activitatea cultelor religioase, inclusiv a slujbelor și rugăciunilor colective, să se desfășoare în interiorul și/sau în afara lăcașurilor de cult cu asigurarea unei suprafețe de 2 mp pentru fiecare persoană și purtarea măștii de protecție.

(6) Se propune ca activitățile recreative și sportive să poată fi desfășurate în aer liber cu participarea a cel mult 10 persoane care nu locuiesc împreună și doar dacă toți participanții sunt persoane vaccinate împotriva virusului SARS-CoV-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, respectiv se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2.

  • (1) Se propune ca accesul la toate activitățile și evenimentele organizate în perioada de 30 de zile pentru care se propun măsurile din prezenta hotărâre, precum și accesul în cadrul centrelor comerciale, unităților de cazare, restaurantelor, cafenelelor sau altor unități de alimentație publică în care se pot consuma produse alimentare sau băuturi alcoolice sau nealcoolice comercializate, să fie permis doar persoanelor vaccinate sau trecute prin boală și care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2.

(2) De la obligația prevăzută la alin. (1) referitoare la accesul controlat sunt exceptate activitățile religioase precum și cele din unitățile de alimentație publică în care doar se comercializează produsele alimentare și băuturile alcoolice sau nealcoolice dispuse în afara centrelor comerciale, târgurile, bâlciurile și talciocurile.

(3) Obligația de vaccinarea sau trecere prin boală impusă pentru participarea la activitățile și evenimentele prevăzute la art. 3 sau pentru acces în incinta centrelor comerciale, unităților de cazare, restaurantelor, cafenelelor sau altor unități de alimentație publică în care se pot consuma produse alimentare sau băuturi alcoolice sau nealcoolice comercializate, nu se aplică copiilor care au vârsta mai mică sau egală cu 12 ani dacă sunt însoțiți de un adult vaccinat sau trecut prin boală.

  • (1) Se propune ca angajatorii din sistemul privat, autoritățile şi instituțiile publice centrale şi locale, indiferent de modul de finanțare şi subordonare, precum şi regiile autonome, societățile naționale, companiile naționale şi societățile la care capitalul social este deținut integral sau majoritar de stat ori de o unitate administrativ-teritorială să organizeze programul de lucru în regim de telemuncă sau muncă la domiciliu pentru cel puțin 50% din angajați, acolo unde specificul activității permite această modalitate de desfășurare a muncii.

(2) Prin excepție de la prevederile alin. (1), se propune ca în situația în care nu se poate desfășura activitatea în regim de telemuncă sau muncă la domiciliu, aceasta să se organizeze și desfășoare în schimburi, cu respectarea strică a măsurilor de protecție sanitară.

(3) În cazul în care angajatorii nu pot organiza activitatea în condițiile alin. (1) sau (2) se propune intensificarea verificărilor privind respectarea măsurilor de prevenire și combatere a virusului SARS-CoV-2.

  • (1) Se propune ca accesul tuturor persoanelor, cu excepția angajaților, în incintele instituțiilor publice centrale și locale, regiilor autonome și operatoriilor economici cu capital public, să fie permis doar persoanelor care fac dovada vaccinării, trecerii prin boală în ultimele 180 de zile sau testării, cu obligația de a verifica la intrarea în locație, prin intermediul certificatului digital al UE privind COVID-19 care va fi scanat de personalul propriu, iar în cazul cetățenilor străini și apatrizi definiți potrivit Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 194/2002 privind regimul străinilor în România, republicată, cu modificările și completările ulterioare, prin intermediul documentului de vaccinare emis de unitatea sanitară din afara României unde a fost administrat vaccinul sau, după caz, a documentului care atestă trecerea prin boală sau rezultatul negativ al unui test RT-PCR pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 48 de ore, prezentat în limba țării respective și în limba engleză sau în limba română.

(2) Se propune ca prevederile alin. (1) să se aplice și pentru operatorii economici care funcționează în clădiri de birouri private în care își desfășoară activitatea cel puțin 50 de persoane simultan.

(3) Instituțiile publice și operatorii economici prevăzuți la alin. (1), vor întreprinde măsurile necesare pentru asigurarea accesului cetățenilor la serviciile publice oferite, în situații urgente (certificat de deces, certificat de naștere, etc.) și persoanelor care nu fac dovada vaccinării, trecerii prin boală sau testării, prin organizarea activității în mediul on-line, în spații deschise, la ghișee dispuse direct în exteriorul clădirilor sau în orice alte condiții care să asigure respectarea măsurilor de prevenire a răspândirii SARS-CoV-2.

(4) Se propune reglementarea accesului angajaților în toate sediile instituțiilor publice centrale și locale, regiilor autonome și operatorii economici cu capital public, precum și în clădiri de birouri private în care își desfășoară activitatea cel puțin 50 de persoane simultan, prin limitarea acestuia doar la persoanele care fac dovada vaccinării, trecerii prin boală în ultimele 180 de zile sau testării.

(5) Obligația de vaccinarea sau trecere prin boală impusă pentru permiterea accesului în incintele instituțiilor publice centrale și locale, regiilor autonome și operatoriilor economici cu capital public, sau în clădirile de birouri private în care își desfășoară activitatea cel puțin 50 de persoane simultan, nu se aplică copiilor care au vârsta mai mică sau egală cu 12 ani dacă sunt însoțiți de un adult vaccinat sau trecut prin boală.

  • (1) Se abilitează Ministerul Educației în vederea emiterii ordinului de ministru pentru acordarea unei vacanțe suplimentare de două săptămâni pentru învățământ preșcolar, primar, gimnazial, liceal, profesional și postliceal în perioada 25.10.2021-05.11.2021, precum și pentru stabilirea ulterioară, dar nu mai târziu de data de 05.11.2021 a modificărilor privind structura anului școlar.

(2) Se propune emiterea de către Ministerul Educației a unei instrucțiuni prin care să se recomande instituțiilor de învățământ superior din sistemul național de învățământ trecerea în online a tuturor activităților în perioada 25.10.2021-05.11.2021.

  • (1) Se suspendă activitățile care impun prezența fizică a antepreșcolarilor, preșcolarilor și elevilor în toate unitățile de învățământ privat, inclusiv în cele cuprinse în Registrul special al organizațiilor furnizoare de educație care organizează și desfășoară pe teritoriul României activități de învățământ corespunzătoare unui sistem educațional din altă țară, pentru perioada 25.10.2021-05.11.2021.

(2) Se propune suspendarea activităților cu prezența fizică la nivelul tuturor unităților sau operatorilor economici care desfășoară activități tip after-school, în perioada 25.10.2021-05.11.2021.

  • (1) Se propune instituirea obligativității purtării măștii de protecție, astfel încât să acopere nasul și gura, în toate spațiile publice închise și deschise, precum și la locul de muncă și în mijloacele de transport în comun.

(2) Se exceptează de la măsura prevăzută la alin. (1), următoarele categorii de persoane:

  1. copiii cu vârsta mai mică de 5 ani;
  2. persoanele care sunt singure în birou;
  3. prezentatorii TV și invitații acestora, cu condiția respectării distanței de 3 metri între persoane;
  4. reprezentanții cultelor religioase, în timpul slujbelor, cu condiția respectării distanței de 3 metri între persoane;
  5. persoanele care desfășoară activități fizice intense și/sau în condiții de muncă solicitante (temperaturi ridicate, umiditate crescută etc.) sau activități sportive.
  • Măsurile prevăzute în prezenta hotărâre produc efecte doar în situația aprobării lor prin acte normative ale Guvernului sau, după caz, ale conducătorilor ministerelor sau organelor administrației publice centrale.
  • Prezenta hotărâre se comunică tuturor componentelor Sistemului Național de Management al Situațiilor de Urgență.

 

 

PREŞEDINTELE COMITETULUI NAŢIONAL PENTRU SITUAŢII DE URGENŢĂ

PRIM-MINISTRU

FLORIN-VASILE CÎȚU

Comenteaza cu profilul de FB
Advertisements
Citeste mai mult

NATIONAL

356 COVID-19 deaths in Romania in last 24 hours, plus one previous fatality

Publicat

in

De

As many as 357 Romanians infected with SARS-CoV-2 (177 men and 180 women) were reported dead in the last 24 hours, including one earlier fatality, taking the country’s death toll to 43,844, shows data released on Friday by the Strategic Communication Group (GCS), agerpres reports.

The deceased patients had been hospitalised in the counties of Alba, Arad, Arges, Bacau, Bistrita-Nasaud, Bihor, Botosani, Brasov, Braila, Buzau, Calarasi, Caras-Severin, Cluj, Constanta, Dambovita, Dolj, Galati, Giurgiu, Gorj, Harghita, Hunedoara, Ialomita, Iasi, Ilfov, Maramures, Mehedinti, Mures, Neamt, Olt, Prahova, Satu Mare, Salaj, Sibiu, Suceava, Teleorman, Timis, Tulcea, Vaslui, Valcea, Vrancea, and in Bucharest City.
The previously unaccounted fatality occurred in Maramures County in September 2021.

Of the 357 deaths, four were in the 30 – 39 years age range, 14 in the 40 – 49 years age range, 40 in the 50 – 59 age range, 78 in the 60 – 69 age range, 128 in the 70 – 79 years age range, and 93 in the 80+ age group.

As many as 261 of the recorded deaths were in patients with underlying conditions, 19 deaths had no comorbidities, and for 77 deaths no such conditions have been reported so far.

Out of the 357 Covid fatalities, 324 were unvaccinated and 33 were vaccinated. The vaccinated fatalities were aged between 40 and 80+. 27 of the vaccinated deceased patients had comorbidities, while no such conditions were reported for six fatalities.

Comenteaza cu profilul de FB
Advertisements
Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate

Curtea de Argeș

Publicitate

Mioveni

În Trend