Conecteaza-te cu noi

NATIONAL

Gabriela Firea s-a enervat pe Nicușor Dan din cauza blocajului de la Doamna Ghica: Om fără scrupule, ajuns în funție prin furt

Publicat

in

Gabriela Firea a izbucnit la adresa lui Nicușor Dan din cauza haosului din traficul din București. Firea spune că pe vremea ei lucrările la infrastructură aveau prioritate, în vreme ce acum se vine doar cu scuze.

„În urmă cu doi ani, inauguram Șoseaua Fabrica de Glucoză! Acum, toată Capitala este blocată de un primar general incompetent, fără grijă față de cetățeni și concentrat doar pe postările de pe Internet.  Șantierele, curățenia, marile lucrări se fac pe teren, nu de la birou în fața tastaturii. Ce așteptări poți avea de la un om fără scrupule, care a ajuns în funcție prin minciună și furt.

Șoseaua Fabrica de Glucoză este un proiect pe care l-am început de la zero și pe care l-am finalizat repede. În 2020, când s-a dat drumul circulației mulți au comentat – na, făcea bine la campania electorală – au măsurat, au numărat, ne-au acuzat, dar șoferii ne-au felicitat. Am reușit într-un an și opt luni să transformăm un drum mereu blocat într-o șosea modernă. Le mulțumesc, încă o dată, colegilor mei și constructorilor care au stat zi și noapte pe șantier.

S-au investit sume mari, mult timp și nervi, dar a meritat efortul. Mă bucur de fiecare dată când circul prin zonă și văd că Bucureștiul are o legătură modernă cu Autostrada A3, cu acces facil într-o zonă în plină dezvoltare. Rolul nostru, al politicienilor care ajungem în funcții publice, este să lăsăm ceva în urma noastră. Lucrările de infrastructură sunt greu de făcut, costisitoare și extrem de necesare. Dar sunt și cele care rămân în urma noastră, zeci de ani!

Nici după doi ani, lucrările nu au fost complet plătite. Știu deja, de vină este echipa Firea. Probabil tot din cauza echipei Firea toate celelalte șantiere sunt blocate de un an și jumătate. Mă necăjesc imaginile cu pasajul Doamna Ghica unde bate vântul și totul trebuia să fie gata. Am fost singurii care au făcut ceva concret în Prelungirea Ghencea, dar Nicușor Dan e de părere că locuitorii zonei mai pot aștepta. Continuarea proiectului Ciurel – Șoseaua de Centură este istorie pentru că primarul general ne-a spus clar că nu-l interesează. Păcat de munca și de banii investiți în toate aceste proiecte!

#FabricaDeGlucozăLaDoiAni #FapteNuVorbe #ProiectePentruBucureșteni #OameniiVorSoluții #StopIncompetenței”, scrie Gabriela Firea pe Facebook.

Ai ceva de spus? Comentează aici cu profilul de FB

NATIONAL

Sondaj: Majoritatea angajaţilor continuă să lucreze remote; 84% dintre salariați s-ar întoarce la birou dacă angajatorul ar acorda beneficii

Publicat

in

De

Peste două treimi dintre angajaţi lucrează exclusiv de acasă sau împart biroul de la domiciliu cu cel din sediul companiei, iar cei mai mulţi salariaţi ar merge fizic mai de la locul de muncă dacă angajatorul le-ar oferi o serie de beneficii, arată o un sondaj realizat de o platformă de recrutare online.

Conform datelor centralizate, în prezent, 24% dintre angajaţi spun că lucrează exclusiv „remote”, alţi 34% împart biroul de acasă cu cel din sediul angajatorului şi doar 42% s-au întors complet la birou.

Deşi activitatea de la distanţă rămâne modul de lucru preferat, 84% dintre respondenţi spun că ar fi convinşi să vină mai des la birou dacă angajatorul le-ar acorda beneficii care să le dea mai mult confort şi să-i facă să se simtă ca acasă, arată BestJobs, potrivit Agerpres.

Astfel, pe lista beneficiilor se află: mâncarea sau gustările gratuite (44%), un design al biroului care să permită distanţarea de colegi (31%) şi care să includă mai multe zone verzi (31%), un spaţiu de relaxare (29%), o atmosferă plăcută de lucru în colectiv (27%) şi, nu în ultimul rând, acces nelimitat la fructe şi cafea (21%). Totodată, 13% au declarat ar fi mai plăcut să meargă la birou dacă angajatorul le-ar permite să îşi aducă animalul de companie la job.

Cele mai răspândite beneficii acordate de companii, atât echipelor existente, cât şi pentru poziţiile pentru care recrutează în prezent prin platforma online, rămân în continuare bonurile de masă, cursurile de specialitate şi abonamentele sau asigurările private de sănătate. De asemenea, bonusurile de performanţă sau pentru vacanţă, programele de dezvoltare personală şi de creştere a coeziunii echipei, cafeaua la birou, programul flexibil, decontarea transportului sau zile suplimentare de concediu de odihnă se află pe lista doleanţelor salariaţilor.

Pe de altă parte, mai puţin de jumătate dintre angajaţi se bucură în prezent de facilităţi „extra” la actualul loc de muncă, cum ar fi să aibă spaţii verzi în birou (21%), o sală de relaxare (10%), acces la mâncare şi gustări gratuite (9%) sau la băuturi răcoritoare (7%).

Şase din zece angajaţi afirmă că şi-ar dori ca angajatorul să se preocupe de crearea unui mediu de lucru cât mai plăcut, inclusiv prin oferirea facilităţilor preferate de către angajaţi, iar aproape 14% consideră că angajatorul ar trebui să le dea libertatea să-şi personalizeze spaţiul de lucru pentru a-l face mai primitor şi mai confortabil.

BestJobs este una dintre cele mai importante platforme de recrutare online din România, ce cuprinde peste 4,6 milioane de profesionişti conectaţi la piaţa muncii, iar mai mult de 40.000 de locuri de muncă oferite.

Ai ceva de spus? Comentează aici cu profilul de FB
Citeste mai mult

NATIONAL

Angajaţi ai TNB îi cer ministrului Culturii să organizeze concursul pentru funcţia de manager general cât mai ‘rapid’. Răspunsul lui Romaşcanu

Publicat

in

De

O parte din angajaţii Teatrului Naţional Bucureşti, actori, regizori, scenografi, secretari literari, îi cer ministrului Culturii, Lucian Romaşcanu, într-o scrisoare deschisă, să organizeze concurs „rapid” pentru funcţia de manager pentru ca stagiunea să nu aibă de suferit.

„Angajaţi ai Teatrului Naţional, colaboratori şi persoane interesate de bunul mers al instituţiei, suntem îngrijoraţi de evenimentele petrecute în timpul organizarii concursului pentru postul de manager al TNB. De asemenea, considerăm că prelungirea situaţiei de interimat nu este benefică pentru nicio instituţie. Pentru noi este importantă organizarea concursului într-un orizont de timp rezonabil. Considerăm că se poate demara concursul la începutul lunii octombrie, astfel încât noul director, oricine ar fi, să aibă timp din noiembrie să poată aplica ce şi-a propus”, au transmis ei.

„Dacă aşteptăm perioada de „după sărbătorile de iarnă” sau „după ce se schimbă legea 189” pe care aţi menţionat-o în interviul din emisiunea Cooltura (TVR.n.r), credem că întreaga stagiune ar avea de suferit. Ne dorim un concurs rapid şi sperăm la un proiect de management care să fie la nivelul pe care TNB îl merită”, se arată în textul scrisorii.

Printre semnatari se află actorii Richard Bovnoczki, Irina Movila, Emilian Oprea, Diana Dumbravă, Cosmina Olariu, Ilinca Goia, Ada Galeş, István Téglás, Ciprian Nicula, Mihai Călin, Florin Calbajos, Andrei Finţi, Crina Semnciuc, Vitalie Bichir, regizorii Eugen Jebeleanu, Alexandra Badea, Vlad Massaci, scenografii Velica Panduru, Cosmin Florea, regizorul tehnic Dumitru Scobeniuc, secretar literar Andrei Marinescu, reprezentanţi ai departamentului comunicare: Andreea Alexandra Nae, Gabriela Hamzescu, Laura Grosu.

În prezent, interimatul la TNB este asigurat de Mircea Rusu.

Într-un răspuns la scrisoare, pe Facebook, ministrul Culturii a spus: „De acord, în cel mai scurt timp posibil pentru a putea avea proiecte de calitate şi comisie la nivelul dorit. Câştigătorul va avea un mandat de trei ani timp în care vom avea o nouă legislaţie. Nimeni nu doreşte interimat dar toată lumea doreşte un management de calitate pentru TNB.
PS Nu există evenimente petrecute care să îngrijoreze. Există o decizie legală a unui membru al comisiei care a avut o consecinţă perfect legală.
PPS Declaraţia din emisiune era o întrebare nu o decizie”.

Concursul pentru funcţia de director al Teatrului Naţional „I.L. Caragiale” Bucureşti va fi reluat, a anunţat Ministerul Culturii săptămâna trecută, ca urmare a retragerii unui membru din comisia de concurs de proiecte de management.

„În urma evaluării proiectelor de management, comisia în integralitatea sa a constatat o calitate generală care este sub ceea ce ar trebui să reprezinte un document ce stă la baza conducerii teatrului fanion al României pentru următorii cinci ani”, a subliniat ministrul Culturii pe Facebook.

Ai ceva de spus? Comentează aici cu profilul de FB
Citeste mai mult
Publicitate

Curtea de Argeș

Publicitate

Câmpulung

În Trend