Conecteaza-te cu noi

ECONOMIC

FUG PROPRIETARII de FANTOMA STAŢIUNII DE SKI!  Terenurile de la Molivişu, vîndute pe nimica toată ! 

Avatar

Publicat

in

-Mulți dintre cei care vând spun că vor să cumpere teren la Dâmbovicioara, acolo unde va fi prima partie de ski din județ
– Familia Erbasu și alți afaceriști nu mai vor sǎ audǎ de stațiunea imaginarǎ
– Prețurile terenurilor au scǎzut brusc în ultimele luni

Sătui să tot aștepte să se mai miște ceva la controversata stațiune de ski de la Molivişu, ajunsă acum în zona penalului, sătui să vadă cum proiectul care stagneazǎ de ani buni pare a fi sortit definitiv eșecului și convinși că nici în iarna acestui an nu se va skia la Molivisu, mulți dintre proprietarii de terenuri din zonă îsi vând fără regrete terenurile deținute in zonă. Vorbim practic de un cutremur imobiliar la Molivis. Potrivit reprezentanților agenției Klanar Imobiliare, marii proprietari de terenuri din zonă imaginarei stațiuni de ski, au anunțat reducerea la jumǎtate a prețului terenurilor. „Clientii noștri care au terenuri acolo și doreau incǎ sǎ mai cumpere ne-au informat cǎ nu mai vor sǎ investeascǎ și cǎ, din contrǎ, vor sǎ vandǎ proprietǎtile pe care le dețin deja în zonă Molivis. Majoritatea s-au declarat dezamǎgiti de stadiul actual al proiectului stațiunii turistice și cǎ nu vor sǎ riste”, au declarat pentru ziarul nostru agenții de la Klanar Imobiliare, agenție care are în portofoliu mare parte din terenurile din zonă viitoarei pârtii de ski. Potrivit, acestora, doi dintre proprietarii de terenuri care doreau sǎ construiascǎ hoteluri în zonǎ au anunțat cǎ renuntǎ și cǎ vor sǎ vandǎ acum la jumǎtate de preț terenul cumpǎrat în urmǎ cu 6 ani. Alți clienți, nume de afaceriști importanți de la București și chiar strǎini, au redus drastic prețul de vânzare în dorință de a scǎpa cu o pagubǎ cât mai micǎ dupǎ ce, la fel, în anii anteriori investiserǎ în achiziția acestora convinși fiind cǎ zonă va exploda din punct de vedere turistic.

STIRI FIERBINȚI

Prima statiune de ski din Argeş va fi la Dâmbovicioara

Suprinzator, sau nu, mulți dintre aceștia spun că au incredere mult mai multă în ceea ce face primarul din Damboviciaoara și că își doresc să investească banii obținuți din vânzarea terenurilor de la Molivisu, acolo. Vorbim de oameni cu nume sonore în afaceri, administrație, politică sau chiar poliție. De ce la Dâmboviciaoara ? Pentru ca, recent, comuna a devenit oficial staţiune turistică de interes naţional. Asta însemnând o creştere sigură a şanselor de atragere de finanţări din fonduri europene iar promovarea acestei zone va putea fi făcută atât la nivel naţional, cât şi european. Mai mult, Dumitru Secăreanu, primarul comunei Dâmbovicioara spune că are deja proiectul unei mici stațiuni de ski și e convins că aici va fi inaugurată prima partie de ski din județul Argeș.”Sunt mândru de ceea ce am realizat , inclusiv în privință proiectului pârtiei de ski. Avem deja proiecte care așteaptă finanțare, avem un proiect prin care Cetatea Orația să devină rapid un reper turistic de maxim atractie pentru români și străini și, mai mult, sperăm să fim primii care inaugurăm o partie de ski adevărată în Argeș, nu una încă nefăcută, cu probleme și amplasată mai mult în zonă de câmpie decât de munte!”, ne-a declarat Dumitru Secăreanu, primarul comunei Dâmbovicioara.

Comenteaza cu profilul de FB
STIRI FIERBINȚI

ACTUAL

ÎN ARGEȘ, VAL DE CONTROALE ÎN BRUTĂRII ȘI SERVICE-URI AUTO – AMENZI URIAȘE

Avatar

Publicat

in

De

Având în vedere obiectivele specifice ale Inspecţiei Muncii stabilite atât prin lege cât şi prin Programul Cadru de Acţiuni al Inspecţiei Muncii pentru anul 2020, în perioada 21-26.09.2020 s-a desfăşurat CAMPANIA NAŢIONALĂ pentru identificarea cazurilor de muncă nedeclarată şi respectarea normelor de securitate şi sănătate în muncă, la angajatorii care îşi desfăşoară activitatea în următoarele domenii de activitate:

  • fabricarea produselor de brutărie şi a produselor făinoase – cod CAEN 107
  • întreţinerea şi repararea autovehiculelor – cod CAEN 452

Obiectivele campaniei:

STIRI FIERBINȚI
  • Identificarea si combaterea muncii nedeclarate şi luarea măsurilor care se impun pentru determinarea respectării de către angajatori a prevederilor legale în domeniul relaţiilor de muncă și securitate și sănătate în muncă;
  • Identificarea angajatorilor care utilizează nelegal munca copiilor şi a tinerilor;
  • Determinarea angajatorilor de a încheia contracte individuale de muncă pentru persoanele depistate fără forme legale de angajare, de a le înregistra în REVISAL şi de a le transmite la inspectoratul teritorial de muncă în a cărui rază teritorială angajatorul îşi are sediul social;
  • Creşterea gradului de conştientizare a angajatorilor şi a angajaţilor în ceea ce priveşte necesitatea respectării prevederilor legale în domeniul relaţiilor de muncă și securitate și sănătate în muncă;
  • Diminuarea consecinţelor sociale şi economice negative care derivă din nerespectarea de către angajatorii care desfăşoară activitate în domeniile fabricarea produselor de brutărie şi a produselor făinoase şi întreţinerea şi repararea autovehiculelor, a prevederilor legale în domeniul relaţiilor de muncă și securitate și sănătate în muncă;
  • Eliminarea neconformităților constatate prin dispunerea de măsuri obligatorii de intrare în legalitate și aplicarea de sancțiuni contravenționale corespunzătoare.

In acest context, în domeniul relațiilor de muncă, ITM Argeș a efectuat un număr de 105 controale în urma cărora, au fost aplicate un număr de 14 sancțiuni contravenționale, din care 10 amenzi. Valoarea totală a amenzilor fiind în sumă de 70.500 lei.

Principalele deficiențe constatate:

– neîncheiere contract individual de muncă în formă scrisă;

-netransmitere contract individual de muncă în Revisal;

-neevidenţierea orelor de muncă prestate de fiecare salariat;

-netransmiterea în termen a modificărilor intervenite în Registrul general de evidenţă a salariaţilor.

În domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă, în baza Legii nr.319/2006 privind securitatea şi sănătatea în muncă, au fost efectuate 103 controale.Au fost aplicate un numar de 64 sancțiuni contravenționale, din care 15 amenzi. Valoarea totală a amenzilor fiind în sumă de 47.000 lei.

Deficienţele constatate în urma controalelor:

– lipsă instruire SSM;

– lipsă control medical periodic;

– neautorizare ISCIR ;

– neacordare echipament individual de protecţie.

Comenteaza cu profilul de FB
STIRI FIERBINȚI
Citeste mai mult

ACTUAL

GALERIE FOTO – DACIA PREZINTĂ NOILE LOGAN, SANDERO ȘI SANDERO STEPWAY

Avatar

Publicat

in

De

  • A treia generație a modelelor de succes propune un design nou, o platformă și echipamente noi
  • Un stil mai atrăgător și mai contemporan
  • O motorizare ECO-G eficientă și economică și cele mai noi motorizări pe benzină


Cu cea de-a treia generație a modelelor Logan, Sandero și Sandero Stepway, Dacia reînnoiește simultan trei din modelele sale emblematice și redefinește automobilul practic și contemporan, care se adresează nevoilor reale ale clienților, la prețul corect.
Noul Logan afișează un design cu linii fluide, datorat în mare măsură înclinării mai accentuate a parbrizului, dar și noilor proporții ale vehiculului (înălțime mai mică, lungime mai mare cu 3,6 cm, un ampatament mai lung, o consolă spate mai scurtă). Linia ușor descendentă a pavilionului, cu antena radio amplasată în partea din spate a acestuia, precum și efectul generat de îngustarea graduală a geamurilor laterale conferă vehiculului un aspect dinamic. O serie de elemente estetice ale Noului Logan se regăsesc și pe noile Sandero și Sandero Stepway, printre acestea figurând semnătura luminoasă în formă de Y, ecartul redus între roți și pasajele acestora, precum și noul design al mânerelor de uși.

Noul Sandero beneficiază de un aspect robust pus în evidență de flancurile bine marcate și de pasajele roților generos dimensionate. Personalitatea mașinii este completată de profilul cu linii fluide, ale cărui repere vizuale sunt reprezentate de parbrizul mai înclinat și de noua formă a pavilionului, aplecat ușor spre spate și a cărui înălțime este mai mică față de cea a modelului precedent. Deși garda la sol a rămas neschimbată, Noul Sandero pare mai puțin înalt, mai stabil și mai „așezat”, datorită ecartamentului ușor mărit și a roților bine dimensionate în raport cu pasajele acestora.
Noul Sandero Stepway este ușor de identificat datorită capotei specifice, cu bosaje proeminente precum și a ornamentelor cromate dispuse deasupra proiectoarelor de ceață. Denumirea modelului este vizibilă sub forma unei monograme amplasate în partea inferioară a calandrului. Barele față și spate integrează un scut de protecție a cărui culoare este impregnată în material, astfel încât aspectul său nu este afectat de micile zgârieturi.
Spiritul Dacia se regăsește și într-o serie de inovații utile precum barele de pavilion ale modelului Sandero Stepway, care se pot transforma în bare transversale. Un sistem ingenios și ușor de utilizat, care este disponibil opțional sau în echiparea de serie, în funcție de versiune.
Blocurile optice față și spate ale celor trei modele inaugurează noua semnătură luminoasă în formă de „Y” a mărcii Dacia. Datorită acesteia, ele beneficiază de o identitate puternică. Atât în față cât și în spate, blocurile optice sunt reunite de o nervură orizontală, care accentuează impresia de lățime mai mare a vehiculelor. Proiectoarele de tip LED, cu aprindere automată pe toate nivelele de echipare, oferă o mai bună vizibilitate pe timp de noapte.

STIRI FIERBINȚI

O NOUĂ EXPERIENȚĂ LA BORD

Interiorul face un mare salt înainte pe toate planurile. Cele trei modele dispun de o planșă de bord care oferă o ergonomie mai bună și beneficiază de materiale noi și de calitate. Ambianța generală este mai modernă iar gradul de confort înregistrează un net progres datorită noului profil al scaunelor și posibilităților de ajustare a poziției la volan. Dacia propune, totodată, un nou sistem Media Control care permite utilizarea radio-ului și a navigației direct pe smartphone-ul instalat într-un locaș aflat în partea superioară a planșei de bord. Acest sistem este completat pe versiunile superioare de sistemele Media Display și Media Nav, care dispun de un ecran specific pe consola centrală.

În plus, cele trei modele oferă avantajul deja recunoscut al automobilelor Dacia: un spațiu interior record pentru segmentul de gamă din care fac parte. Astfel, chiar dacă dimensiunile exterioare sunt practic neschimbate față de generația precedentă, spațiul interior, volumul portbagajului și numărul spațiilor de depozitare sunt în real progres.

ECHIPAMENTE MODERNE PENTRU MAI MULTĂ SIGURANȚĂ

Datorită platformei modulare CMF, Noile Logan, Sandero și Sandero Stepway beneficiază de o structură ranforsată care oferă, alături de cele 6 airbag-uri disponibile în serie, un plus de siguranță. Noua arhitectură electronică permite instalarea unor noi sisteme de asistență la conducere, printre care frânarea activă de urgență – AEB (Active Emergency Brake) și apelul de urgență în caz de accident.

UN PLUS DE EFICIENȚĂ ȘI MAI MULTĂ PLĂCERE LA VOLAN

Noile Logan, Sandero și Sandero Stepway dispun de motorizări mai eficiente iar noua platformă modulară și profilul aerodinamic ameliorat asigură mai multă plăcere la volan în condițiile unui consum redus și al unor emisii scăzute. Gama de motoare cuprinde, alături de propulsoarele pe benzină, o versiune cu alimentare mixtă benzină/GPL (cunoscută sub denumirea ECO-G), soluție simplă, fiabilă și economică. În plus, este disponibilă noua cutie de viteze automată CVT.

Noile Logan, Sandero și Sandero Stepway reprezintă, mai mult decât oricând, cea mai avantajoasă opțiune de achiziție a unui autoturism nou din punctul de vedere al raportului prestații/preț de pe piață.

Comenteaza cu profilul de FB
STIRI FIERBINȚI
Citeste mai mult
Publicitate

Curtea de Argeș

Publicitate

Mioveni

În Trend