Conecteaza-te cu noi

NATIONAL

Ford investeşte 316 milioane de dolari pentru a produce componente pentru vehiculele electrice în Marea Britanie

Publicat

in

Constructorul auto american Ford a anunţat luni că va investi până la 230 milioane de lire sterline (316 milioane de dolari) pentru a produce componente pentru vehiculele electrice la uzina sa de la Halewood, nordul Angliei, transmite Reuters.

Această uzină ar urma să producă anual aproximativ 250.000 de motoare pentru vehiculele electrice, fiind prima uzină europeană care va produce intern componente pentru vehiculele electrice Ford. Constructorul auto american a promis că gama sa de modele de pe continentul european va fi una complet electrică în 2030, potrivit Agerpres.

Guvernul de la Londra va contribui şi el la această investiţie prin Fondul de Transformare auto, pe măsură ce mărcile de automobile îşi intensifică planurile privind electrificarea înainte de intrarea în vigoare a interdicţiei privind interzicerea comercializării de autovehicule cu motoare pe combustie internă iar ţările concurează între ele pentru a atrage investiţii şi a asigura locurile de muncă în sectorul auto.

„Acesta este un pas important care marcheză prima investiţie internă a Ford în producţia de componente pentru vehicule complet electrice din Europa”, a declarat preşedintele pentru Europa de la Ford, Stuart Rowley.

Constructorul auto american a precizat că a ales uzina de la Halewood, nordul Angliei, unde lucrează aproximativ 500 de angajaţi, datorită „istoricului excelent privind calitatea, competitivitatea şi competenţele angajaţilor” de la această uzină.

Ford Motor Company este o companie globală cu sediul la Dearborn, Michigan. Compania proiectează, produce, comercializează şi furnizează o gamă completă de maşini Ford, camioane, SUV-uri, vehicule electrificate şi vehicule de lux Lincoln, furnizează servicii financiare prin Ford Motor Credit Company şi preia poziţii de conducere în electrificare, soluţii de mobilitate, inclusiv servicii de auto-conducere şi servicii conectate. Ford numără aproximativ 186.000 de angajaţi în întreaga lume.

În România, Ford Craiova are în acest moment peste 6.000 de angajaţi care lucrează atât pentru producţia de vehicule, cât şi pentru cea de motoare. Aproximativ 1.100 dintre aceştia lucrează doar la uzina de motoare în 3 şi în 4 schimburi, pentru a face faţă cererii actuale de pe piaţă.

De la preluarea din martie 2008, Ford a investit peste 1,5 miliarde de euro pentru a transforma uzina din Craiova într-o fabrică de ultimă generaţie. Din această sumă, aproximativ 300 de milioane de euro au fost investiţi doar în modernizarea Secţiei de Producţie Motoare.

Ai ceva de spus? Comentează aici cu profilul de FB

NATIONAL

Companiile din România, codaşe în UE la utilizarea social media

Publicat

in

De

Mai multe de jumătate dintre companiile din Uniunea Europeană utilizează social media, însă companiile din România sunt pe ultimul loc în UE la acest capitol, doar 36% dintre ele declarând că utilizează cel puţin un tip de social media, arată datele publicate miercuri de Eurostat.

În 2021, 59% dintre companiile din UE au declarat că au utilizat cel puţin un tip de de social media, ceea ce înseamnă o creştere de 22 de puncte procentuale comparativ cu situaţia din 2015 (37%), potrivit Agerpres.

Utilizarea social media este cea mai populară în rândul companiilor din Malta (84%), urmate de cele din Suedia şi Ţările de Jos (ambele cu 80%) şi Finlanda (79%). La polul opus, utilizarea social media este mai puţin populară în rândul companiilor din România (36%), Bulgaria (39%) şi Slovacia (45%).

În 2021 comparativ cu 2015, ponderea companiilor care utilizează social media a crescut în toate statele membre, însă cele mai mari creşteri au fost înregistrate în cazul companiilor din Belgia şi Franţa (ambele cu un avans de 31 puncte procentuale), urmate de cele din Letonia (30 puncte procentuale) şi Finlanda (29 puncte procentuale).

În cazul României, ponderea companiilor care utilizează social media a crescut de la 25% în 2015 până la 36% în 2021.

Datele Eurostat mai arată că reţelele sociale (precum Facebook, LinkedIn, Xing şi altele) sunt mai populare decât orice alt tip de social media. Aproximativ 56% dintre companiile din UE utilizează reţelele sociale pentru a crea o legătură cu clienţii prin crearea de profile, schimb de experienţe, exprimarea de opinii, schimb de informaţii şi, cel mai important, pentru a crea comunităţi de persoane cu interese comune în jurul mărcilor companiilor. Ponderea companiilor din UE care utilizează reţelele sociale variază de la 84% în Malta până la 36% în România.

Ziua Mondială a Social Media este sărbătorită anual pe 30 iunie, ca recunoaştere a impactului avut de social media în comunicarea globală.

Ai ceva de spus? Comentează aici cu profilul de FB
Citeste mai mult

NATIONAL

VIDEO Suspendări pentru 12 persoane după o bătaie generală la un meci din MLB

Publicat

in

De

Major League Baseball a suspendat 12 persoane ca urmare a unei bătăi generale la meciul Seattle Mariners – Los Angeles Angels, disputat duminică, potrivit news.ro.

După bătaie, au fost eliminaţi ambii antrenori şi şase jucători. Jocul a fost întrerupt de două ori, 18 minute în total, potrivit The Guardian.

De la Mariners, Jesse Winkler a primiy o suspendare de şapte meciuri, J.P. Crawford a primit cinci meciuri suspendare, iar Julio Rodriguez două meciuri.

Sancţiunile pentru Angels: antrenorul Phil Nevin – 10 meciuri suspendare, jucători – Anthony Rendon – cinci meciuri, Andrew Wantz – trei meciuri, Ryan Tepera – trei meciuri, Raisel Iglesias – două meciuri, membri ai stafului – Dom Chiti – cinci meciuri, Ray Montgomery – două meciuri, Bill Haselman – un meci, Manny Del Campo – două meciuri.

Ai ceva de spus? Comentează aici cu profilul de FB
Citeste mai mult
Publicitate

Curtea de Argeș

Publicitate

Câmpulung

În Trend