Conecteaza-te cu noi

NATIONAL

După un scandal monstru, Clotilde Armand declară ‘război’ gunoaielor din Sectorul 1: ‘Construim platforme moderne’

Publicat

in

Primăria Sectorului 1 va construi 2.000 de puncte de colectare separată a deşeurilor, fiecărei asociaţii de proprietari fiindu-i arondată câte o platformă care va conţine patru recipiente de colectare de 1,1 metri cubi.

Principalele avantaje ale folosirii platformelor vor fi: eliminarea mirosului neplăcut degajat de gunoaie, creşterea gradului de curăţenie, dispariţia rozătoarelor şi gândacilor din proximitatea deşeurilor, modernizarea spaţiului din apropierea locuinţei, scrie primarul Clotilde Armand duminică pe Facebook.
Potrivit sursei citate, există două tipuri de platforme care vor fi construite în Sectorul 1, ambele cu aceleaşi caracteristici tehnice funcţionale (patru containere de colectare, sistem smart, amprentă la sol de maxim 17 mp etc): platforme de suprafaţă (supraterane), platformele îngropate (subterane).

”Alegerea unui tip sau a celuilalt se va face în funcţie de caracteristicile terenului pe care va fi amplasat: existenţa unor reţele de utilităţi publice subterane, depărtarea amplasamentului faţă de bloc. Imediat ce vom termina construcţia platformei, aceasta va fi pusă la dispoziţia asociaţiei şi se vor distribui cartele de acces”, se arată în postare.

Locatarii vor depozita deşeurile menajere la platforma arondată astfel: Biodegradabil, Menajer, Ambalaje, Sticlă.

Accesul la fiecare dintre cele patru coşuri de colectare se va face numai pe baza unei cartele electronice individuale.

”Accesul la platformă va fi restricţionat locatarilor din alte zone; veţi putea depozita deşeurile doar la platforma la care sunteţi arondat. Senzorii şi celelalte echipamente de monitorizare vor detecta dacă tipurile de deşeuri sunt sau nu amestecate între ele”, mai precizează primarul.

Comenteaza cu profilul de FB
Reclame

NATIONAL

Austriecii de la fosta Holzindustrie Schweighofer reduc masiv operațiunile în România: De vină ar fi ‘mediul legislativ instabil și măsurile restrictive’

Publicat

in

De

● O parte din operațiunile fabricii din Rădăuți și întreaga activitate a fabricii de panouri de lemn masiv din Siret vor fi întrerupte începând cu 30 martie 2022, din cauza condițiilor generale dificile de pe piața lemnului.

● Capacitatea de debitare a HS Timber Productions în România va fi redusă cu 30%.

Austrienii de la HS Timber Productions (fosta Holzindustrie Schweighofer) a anunțat restructurarea operațiunilor sale din județul Suceava, începând cu sfârșitul primului trimestru al anului 2022. În fabrica din Rădăuți, o parte dintre operațiuni, mai exact cele din fabrica de cherestea, va fi întreruptă. Producția de stâlpi și grinzi din Rădăuți va rămâne în funcțiune. Fabrica de panouri din lemn masiv din Siret, care în prezent prelucrează cherestea de la fabrica din Rădăuți, va fi închisă în totalitate. Capacitatea de debitare a fabricilor de cherestea ale HS Timber Productions în România va fi redusă cu 30% odată cu aplicarea acestei măsuri.

„Principalele motive ale restructurării sunt provocările din ce în ce mai mari din România, mai precis mediul legislativ instabil și măsurile restrictive de pe piața lemnului. Achiziția de lemn rotund pe piața din România a fost limitată începând cu 2016. Ucraina și Rusia nu mai sunt disponibile pentru achizițiile de materie primă, din cauza interdicțiilor de export în vigoare în aceste țări. În plus, întârzierile lucrărilor de modernizare a infrastructurii feroviare din regiune, precum și birocrația laborioasă în materie de importuri, fac ca importurile de lemn din alte state membre ale Uniunii Europene să fie foarte dificile. Mai mult decât atât, producția de energie verde și vânzarea de certificate verzi sunt extrem de anevoioase. Investițiile importante necesare la fabrica din Siret nu sunt fezabile din punct de vedere economic în condițiile actuale de piață”, transmite compania, într-un comunicat de presă.

Aproximativ 600 de angajați vor fi afectați de restructurare. Compania transmite că face tot posibilul să le ofere cât mai multora dintre ei oportunități de a continua să lucreze în cadrul grupului în România. În celelalte cazuri, se depun eforturi pentru a menține impactul social la un nivel cât mai redus posibil.

În România, HS Timber Productions își continuă activitatea cu două fabrici de cherestea și o fabrică de panel în alte locații, cu un total de aproximativ 2.400 de angajați. Aceste fabrici nu sunt afectate de restructurare. Compania investește în continuare în modernizarea și îmbunătățirea operațiunilor în unitățile respective.

Comenteaza cu profilul de FB
Reclame
Citeste mai mult

NATIONAL

Muzeul Naţional al Bucovinei derulează concursul de clipuri creative audio-video intitulat ‘Edutainment la muzeu. Tu ne promovezi, noi te premiem!’

Publicat

in

De

Muzeul Naţional al Bucovinei (MNB) derulează, în perioada ianuarie – februarie, concursul de clipuri creative audio-video intitulat “Edutainment la muzeu. Tu ne promovezi, noi te premiem!”, prin care instituţia muzeală îşi propune să atragă noi categorii de public, şi anume liceeni şi studenţi, conform Agerpres.

Potrivit iniţiatorului Elena Axinte, de la Biroul Educaţie, Marketing, Comunicare al muzeului, proiectul urmăreşte să contribuie la dezvoltarea unei noi direcţii de valorificare a patrimoniului muzeal, îmbinând educaţia şi distracţia.

Concursul constă în realizarea unui scurt clip audio-video de promovare, fie a unui obiectiv cultural al MNB (de exemplu Muzeul de Istorie, Cetatea de Scaun a Sucevei, Muzeul Satului Bucovinean, Hanul Domnesc etc), fie a unui obiect de patrimoniu din colecţiile acestor muzee.

Principalele surse de inspiraţie pentru clipul creativ audio-video pot fi vizita efectuată la unul dintre obiectivele culturale alese, postările documentate de pe paginile de socializare ale MNB sau site-ul muzeului.

Liceenii şi studenţii sunt astfel încurajaţi să descopere şi să se familiarizeze cu obiectivele culturale ale MNB, dar şi cu obiectele de patrimoniu din colecţiile muzeelor, să-şi dezvolte simţul observaţiei, imaginaţia şi creativitatea şi să transforme vizita la muzeu într-o experienţă de neuitat.

Participanţii, liceeni sau studenţi, vor realiza un scurt clip audio-video cu o durată între 30 de secunde şi maximum 2 minute.

Clipul de promovare va fi documentat, respectiv va conţine informaţii ce se găsesc pe site-ul MNB, pe paginile de socializare ale MNB sau la faţa locului, participanţii putând folosi efecte, elemente de AR (Augmented Reality) şi VR (Virtual Reality) sau filtre care să accentueze creativitatea şi originalitatea.

Totodată, clipul de promovare va conţine obligatoriu logo-ul muzeului, la final va fi trimis pe e-mail, la marketing@muzeulbucovinei.ro până pe 28 februarie inclusiv, unde se vor menţiona nume, prenume, vârstă, instituţie de învăţământ, localitate şi numărul de telefon şi nu se va posta pe alte reţele de socializare.

Se vor acorda două premii – un premiu I în valoare de 500 de lei şi un premiu al II-lea în valoare de 300 de lei.

Publicul va vota şi vor fi considerate câştigătoare primele două clipuri, care au cele mai multe aprecieri şi respectă cerinţele menţionate.

Comenteaza cu profilul de FB
Reclame
Citeste mai mult
Publicitate

Curtea de Argeș

Publicitate

Câmpulung

Publicitate decathlon.ro

În Trend