Conecteaza-te cu noi

NATIONAL

‘Doctor Strange în Multiversul Nebuniei’ s-a menţinut pe primul loc în box office-ul românesc de weekend

Publicat

in

„Doctor Strange în Multiversul Nebuniei”, filmul fantastic cu Benedict Cumberbatch, s-a menţinut pe primul loc în box office-ul românesc de weekend în al doilea weekend de la premieră, cu încasări de 1.209.851 de lei, conform news.ro.

„Înimă de foc: Neînfricata/ Fireheart”, cu Laurie Holden, Kenneth Branagh, Olivia Cooke, a debutat pe poziţia a doua în clasamentul de weekend, după ce a fost vizionat de 7.571 de spectatori. Filmul de animaţie a avut încasări de 140.285 de lei.

Al doilea debut în top este „Focul viu/ Firestarter”, o nouă adaptare a thrillerului clasic al lui Stephen King regizată de Keith Thomas, cu Zac Efron, Ryan Kiera Armstrong, Sydney Lemmon în rolurile principale. Drama horror a fost văzută de 6.038 de spectatori şi a generat încasări de 140.154 de lei, potrivit cifrelor cinemagia.ro.

Animaţia „Băieţii răi”, cu actorii Sam Rockwell, Marc Maron, Craig Robinson, Awkwafina care şi-au împrumutat vocile personajelor, a coborât trei locuri, până pe patru, în al cincilea weekend de la debut. Producţia a avut încasări de 123.791 de lei.

Thrillerul „Vikingul/ The Northman”, regizat de Robert Egers, cu Alexander Skarsgård în rol principal, a coborât două locuri, până pe cinci, în al treilea weekend de la lansare, fiind urmărit de 4.890 de spectatori. Filmul a avut venituri de 122.883 de lei.

Este urmat în clasamentul românesc de „Sonic the Hedgehog 2” care a coborât patru locuri, până pe şase, în al şaptelea weekend de la debut. Lungmetrajul de familie a avut încasări de 104.032 de lei.

Al treilea debut în top este „Downton Abbey: O nouă eră”, pe locul şapte. Regizat de Simon Curtis, cu Michelle Dockery, Hugh Bonneville, Laura Carmichael, Jim Carter în rolurile principale, filmul a fost vizionat în săli de 3.522 de spectatori şi a încasat 83.506 de lei.

Animaţia „Iepurele-Găină şi Hamsterul Întunericului” a coborât cinci locuri, până pe opt, în al patrulea weekend de la lansare, după ce a fost văzut de 4.218 de spectatori şi a acumulat venituri de 77.879 de lei.

Filmul de animaţie „Roşu aprins” a coborât opt locuri, până pe nouă în clasament, după zece weekenduri de la premieră, cu încasări de 53.703 lei.

Comedia de acţiune „Oraşul pierdut” încheie clasamentul, pe zece, după opt weekenduri de la lansare. Filmul cu Sandra Bullock, Daniel Radcliffe, Brad Pitt, Channing Tatum a avut venituri de 41.183 de lei.

Ai ceva de spus? Comentează aici cu profilul de FB

NATIONAL

Actorul Jason Momoa, protagonistul filmului ‘Aquaman’, luptă pentru protejarea oceanelor: ‘Trebuie să încercăm să reparăm greşelile pe care le-am făcut’

Publicat

in

De

În filmul „Aquaman”, popularul actor Jason Momoa interpretează rolul unui protector al adâncurilor subacvatice de pe Terra, dar, în contextul în care oceanele lumii au devenit tot mai ameninţate în viaţa reală, starul american a decis să ducă această luptă şi în afara marilor ecrane, informează Reuters.

„Fără o viaţă oceanică sănătoasă, planeta noastră, aşa cum o ştim, nu va mai exista”, a declarat Jason Momoa în cadrul unui eveniment organizat pe o plajă din Portugalia înaintea Conferinţei ONU pentru Oceane, care începe luni în capitala Portugaliei, potrivit Agerpres.

Aproximativ 7.000 de participanţi, de la şefi de state la activişti de mediu, sunt aşteptaţi la această conferinţă, care a fost amânată din 2020 până în acest an din cauza pandemiei de coronavirus.

Zeci de tineri activişti din diverse ţări l-au aplaudat şi l-au ovaţionat pe Jason Momoa, care va deveni în curând ambasadorul Programului ONU pentru Mediu în cadrul campaniei „Life Below Water”, în timp ce starul american vorbea despre problemele cu care se confruntă oceanele lumii.

„Trebuie să încercăm să reparăm greşelile pe care le-am făcut faţă de copiii şi nepoţii noştri, să inversăm tendinţa comportamentului nostru iresponsabil şi să construim premisele pentru un viitor în care omenirea va putea să trăiască din nou în armonie cu natura”, a declarat Jason Momoa, în vârstă de 42 de ani.

Actorul american este cunoscut pentru interpretarea personajului Arthur Curry, un bărbat pe jumătate om pe jumătate atlant din filmul inspirat din benzile desenate DC Comics „Aquaman”, care prezintă spectatorilor privelişti spectaculoase din universul subacvatic. Filmul „Aquaman 2” urmează să fie lansat în martie 2023.

Secretarul general al ONU, Antonio Guterres, a fost prezent alături de Jason Momoa la acel eveniment şi a prezentat scuze publice în numele generaţiei sale, care nu a luptat suficient pentru a combate schimbările climatice, a salva oceanul planetar şi a proteja biodiversitatea.

„Chiar şi astăzi acţionăm prea lent… şi continuăm să mergem în direcţia greşită”, a declarat Antonio Guterres, referindu-se la industria combustibililor fosili. „A sosit timpul ca aceste comportamente să fie condamnate cu fermitate”, a adăugat secretarul general al ONU.

Oceanele acoperă 70% din suprafaţa planetei noastre, generând mai mult de jumătate din oxigenul de pe Terra şi absorbind 25% din totalul emisiilor de dioxid de carbon, însă schimbările climatice duc la creşterea temperaturii apei marine şi a nivelului mării.

Aproximativ 11 milioane de tone de deşeuri din plastic ajung în oceanul planetar în fiecare an, o cantitate care se va tripla până în 2040 dacă producţia şi utilizarea plasticului nu vor fi reduse, potrivit mai multor studii ştiinţifice.

Ai ceva de spus? Comentează aici cu profilul de FB
Citeste mai mult

NATIONAL

Coca-Cola lansează platforma globală de muzică „Coke Studio” prin cea mai mare campanie de vară a brandului din ultimii ani

Publicat

in

De

Coca-Cola lansează Coke Studio, o platformă muzicală care oferă o oportunitate pentru talentele emergente din diferite colțuri ale lumii de a colabora pentru a crea momente magice și noi experiențe muzicale dedicate publicului larg. Momentul care marchează lansarea Coke Studio a prins viață printr-un videoclip lansat la nivel global ce poartă numele „The Conductor”.

Coke StudioFoto: Coca-Cola

Filmul prezintă șapte artiști care vin laolaltă cu propria lor viziune pentru a reimagina piesa „A Kind of Magic” a trupei Queen. „The Conductor” este doar primul pas, acesta fiind urmat de una dintre cele mai mari promoții organizate vara aceasta de Coca-Cola în România, cu premii substanțiale pentru toți iubitorii de muzică.

The Conductor

Coke Studio și „The Conductor” sunt cele mai noi expresii ale Real Magic – noua filosofie globală a brandului pe care Coca-Cola a introdus-o la sfârșitul anului trecut. Esența platformei stă în convingerea că diferențele noastre fac din lume un loc mai bogat în care să trăim – și că „Magia adevărată” se întâmplă atunci când suntem uniți prin experiențe comune, atât la nivel digital, cât și în viața reală.

„Ne-am propus să facem ceva diferit cu Coke Studio”, a declarat Joshua Burke, Head of Global Music & Culture Marketing, The Coca-Cola Company. „Coca-Cola a avut întotdeauna o legătură puternică cu muzica, lucrând cu talente emergente remarcabile în diferite comunități din toate colțurile lumii, precum și o moștenire puternică în conectarea oamenilor dincolo de granițe și culturi. Coke Studio reunește aceste două lucruri într-un mod puternic și orientat spre viitor, susținând dezvoltarea talentelor în industria muzicală, conectând, în același timp, noi publicuri la muzica nouă.

Vedem „The Conductor” ca fiind atât un omagiu adus legendarei trupe Queen, cât și o oportunitate de a reinterpreta una dintre cele mai bune piese ale lor în diferite moduri, în diferite culturi și genuri muzicale, pentru o nouă generație. Aici este magia!

Filmul „The Conductor” este disponibil online și poate fi urmărit integral pe canalul de youtube Coke Studio. Printre artiștii care au contribuit la realizarea proiectului se numără Ari Lennox, artista americană de R&B nominalizată la premiile Grammy, compozitorul britanic Griff, producătoarea electro-pop de origine turcă Ekin Beril, Mariah Angeliq – o voce remarcabilă a stilului latino-urban-pop, Tems – compozitoare și producătoare de origine nigeriană, rapperul canadiano-indian Tesher, precum și trupa K-Pop TRI.BE.

Pe lângă contribuția adusă filmului, fiecare dintre cei șapte artiști și-a înregistrat totodată și propria versiune a piesei „A Kind of Magic”, care, împreună cu alte piese exclusive și filmări din culise, vor fi accesibile pe Hub-ul YouTube Coke Studio. Conținutul poate fi accesat și prin scanarea noilor ambalaje Coca-Cola care se vor transforma astfel „în portaluri digitale” către o lume plină de conținut digital original în cadrul noului hub Coca-Cola.

Lansarea Coke Studio și „The Conductor” a fost organizată în parteneriat cu Universal Music Group, liderul mondial în divertismentul muzical, videoclipul fiind realizat împreună cu agenția de creație BETC Londra.

Promoția verii

The Conductor marchează debutul Coke Studio în România, care va continua vara aceasta cu una dintre cele mai mari promoții estivale organizate de brand în ultimii ani. Campania suprinde prin atât prin complexitate, având o abordare integrată, 360, cu componente în ATL, BTL, OOH, digital, social media și PR, dar și prin premiile oferite în cadrul unei promoții naționale.

Mariah Angeliq

Anul acesta, Coca-Cola oferă șansa iubitorilor de muzică să câștige premii la cele mai mari festivaluri din țară, printre care Neversea, Electric Castle și Untold. Iar prin intermediul unor parteneriate internaționale, Coca-Cola va oferi experiențe complete și la câteva dintre cele mai cunoscute festivaluri europene: Tomorrowland în Belgia, Lollapalooza în Germania, precum și Coca-Cola Music Experience în Spania. Practic, pentru prima dată, prin intermediul aplicației Coca-Cola App, publicul va avea posibilitatea să câștige invitații la toate aceste festivaluri, de care se vor putea bucura alături de prieteni sau familie. Mai mult decât atât, invitațiile pentru festivalurile din afara țării vor veni într-un pachet complet, cu transport și cazare asigurate.

Dincolo de invitații, participanții la promoție vor putea câștiga numeroase alte premii precum căști wireless sau boxe portabile, dar și o experiență VIP completă la festivalul Lollapalooza din Berlin care include 4 invitații, transport și cazare asigurate, precum și vouchere valorice pentru achiziționarea ținutelor de festival.

Campania se desfășoară până la data de 21 august, toate aceste experiențe pot fi câștigate prin intermediul aplicației Coca-Cola App, disponibilă pe iOS și Android, jucând jocul promoției, intitulat SIMTE RITMUL VERII.

Articol susținut de Coca-Cola​ România

Ai ceva de spus? Comentează aici cu profilul de FB
Citeste mai mult
Publicitate

Curtea de Argeș

Publicitate

Câmpulung

În Trend